Mikähän ammatti tämä on?
Se olikin tappamista. Se ei siksi sopinut.
- Se ei ole sovittu.
- Ei voi sopia sun kanssa mitään.
-Jaa, tämäpä selvä.
- Koska sinulla on sellainen puutos.
.- Ai, etten saa pitää lapsia ollenkaan.
- Pidä lapses!
- Ei, en ota kenenkään lapsia, ikä, näkö, koko ja sisin-skitosfrenioiden, ja hallusinogeenien takia. Ei, oikeasti olen vain hallitsemattomasti vihainen.... Mutta en saavuta sillä itse mitään, vaan tiedän sen koko ajan, ja olen ylpeä valitsemastani kannasta.
- Mutta onko tämän koko ajan pakko sisältää euforista sukupuolipisteistön koskettelua?
- Ei, eleistö ja vihamielisyys ei saa koko aikaa sisältää euforista sukupuolipisteistön koskettelua, kuten esim. ikä, näkö, koko ja sisin- hallusinogeenit ja ikä, näkö, koko ja sisin-skitofreniat.
-Mä olen tukenut vahingossa näitä..
- Joo, sun olisi pitänyt olla ilman näitä.
- Eikö noita saakaan tahallaan?
- No, ei saa..... Ei, ne annetaan tahallaan, joka oli mielenkiintoinen ominaisuus tästä pelistä.
Anteeksi, luetaanko Skibostakin jo käytetyt eleistöt. Ja kukaan ei saa mitään.....
Absurdin korvaaminen muilla ihmisillä
6
60
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
Et saa esittää myöskään sielullisesti sairasta pappia.
- Ei sitä pyydetä sinne hoitoon, kun se on Helenan omainen.- Sindermann-vm82
Jos jäi jotenkin epäselväksi:
Mustia merkurius-kuusirppejä käytetään loogisuus-ajatteluun, ei julkseen vektori- muotoiseen ajatteluun.
- Kuka helvetti sulla taas on näissä?
- Ei juuri kukaan, ei ainakaan kukaan euforinen sukupuolipisteistön koskettelija. Ei ainkaan kukaan loogisuus-piirrehoitoja, ja eufoorista sukupuolipisteistön koskettelua tukeva.
- Sen sijaan hänen mielestään väestönsuojelu on tervetullutta.
- Onko sulla muuten se objekti-novelli siihen valmiina.
- En olekaan myönteinen tälle alalle, en ymmärtänyt pyöreäpäisyys esteitä koulutukselle.
- Siis joutuuko noistakin linnaan?
- Ei missään ajoissa, ei missään ikinä milloinkaan, ei koskaan mitään mihinkään.
Loogisuuspiirre-hoidot ovat julkisia yhteisiä näköjä, mm. eleettömyyksiä, ja niihin mm. hahmottomuuteen turvautumista, kuten esim. pelkotiloja. Niihin ei enää tueta kuolemaa, muttei kyllä ikä, näkö, koko ja sisin-skitofrenioitakaan, kuten painostaminen ja painokkuus.
-Oiskohan mun pitänyt jäädä pois tästä? kysyi Ja.....
- Ois varmaan....
Niklas: Ei sovi ollenkaan..... Ei sopivaa ollenkaan.
-Mää luullin saavani näistä demokratia määreen, ei sellaista olekaan kun se on yli-inhimillistä, yli-ihmisen luomista. Päinvastoin menetit kaikki ihmiskäsitykset, ja niiden vaihdot, sekä valmiina olevat mallit.
- Mä en tiedä, mikä malli sulla on, sanoi Niklas.... Ja yrittäen puolustaa.
- Ei mikään, varsinaisesti, kun on vasta ulkonäköpiirre-malli menossa. Siihenkin katsotan seksuaali- ja seksiosaaminen, mm. ulkonäköä koskevan, sekä seksiä ja seksirikoksia koskevan koskettelun takia.
-Näitä ei ole vielä, vaan kysymyksessä on suora silmistä esitettävä, yhteisiä aivoja, ja niiden yhteisiä aivoitoimintoja koskeva puute.
- Ei se on ulkonäköpiirremalli sokeudesta. Ei mulla ole niihin oikeuksia juuri alitajuntaisen ja piilotajuntaisen mallin euforinen sukupuolipisteistön koskettelun takia.
- Niin, mää en saa ottaa niitä kontakteja.
- Joo, et. Kukaan muukaan ei saa.
- Oletko pyrkinyt hoitamaan omaa loogisuuttasi jollakin muulla ihmisellä? Sitä ei pidetä myönteisenä lähtökohtana mm. sosiaaliselle vuorovaikutukselle, tai lähtökohtana sosiaaliselle kanssakäymiselle.
Mitä mieltä, kun sukulainen tukkii itsensä apua pyydettäessä esim. soittamalla töihin ja näin seksuaalisesti lähentelemään ja seksuaali-rikokseen?
-No, millaisen eleen luot tällä?
- Minä luon väestönsuojelullisesti vaarallisen.
- Asian voi jättää mainitsematta. Ja tätä ongelmaa en uskoisi, että on enää koskaan.
-Jättäen samalla oman onnensa nojaan. Ettei huolehdi ympäristöstään, ja jatkaa näin omaneduntavoitteluaan, ja painostamista, jopa suoraan kehosta panetellen omalle onnelleen, tai kuvitelmalle siitä. - Aijaa:Sinde vm-82
Sindermann-vm82 kirjoitti:
Jos jäi jotenkin epäselväksi:
Mustia merkurius-kuusirppejä käytetään loogisuus-ajatteluun, ei julkseen vektori- muotoiseen ajatteluun.
- Kuka helvetti sulla taas on näissä?
- Ei juuri kukaan, ei ainakaan kukaan euforinen sukupuolipisteistön koskettelija. Ei ainkaan kukaan loogisuus-piirrehoitoja, ja eufoorista sukupuolipisteistön koskettelua tukeva.
- Sen sijaan hänen mielestään väestönsuojelu on tervetullutta.
- Onko sulla muuten se objekti-novelli siihen valmiina.
- En olekaan myönteinen tälle alalle, en ymmärtänyt pyöreäpäisyys esteitä koulutukselle.
- Siis joutuuko noistakin linnaan?
- Ei missään ajoissa, ei missään ikinä milloinkaan, ei koskaan mitään mihinkään.
Loogisuuspiirre-hoidot ovat julkisia yhteisiä näköjä, mm. eleettömyyksiä, ja niihin mm. hahmottomuuteen turvautumista, kuten esim. pelkotiloja. Niihin ei enää tueta kuolemaa, muttei kyllä ikä, näkö, koko ja sisin-skitofrenioitakaan, kuten painostaminen ja painokkuus.
-Oiskohan mun pitänyt jäädä pois tästä? kysyi Ja.....
- Ois varmaan....
Niklas: Ei sovi ollenkaan..... Ei sopivaa ollenkaan.
-Mää luullin saavani näistä demokratia määreen, ei sellaista olekaan kun se on yli-inhimillistä, yli-ihmisen luomista. Päinvastoin menetit kaikki ihmiskäsitykset, ja niiden vaihdot, sekä valmiina olevat mallit.
- Mä en tiedä, mikä malli sulla on, sanoi Niklas.... Ja yrittäen puolustaa.
- Ei mikään, varsinaisesti, kun on vasta ulkonäköpiirre-malli menossa. Siihenkin katsotan seksuaali- ja seksiosaaminen, mm. ulkonäköä koskevan, sekä seksiä ja seksirikoksia koskevan koskettelun takia.
-Näitä ei ole vielä, vaan kysymyksessä on suora silmistä esitettävä, yhteisiä aivoja, ja niiden yhteisiä aivoitoimintoja koskeva puute.
- Ei se on ulkonäköpiirremalli sokeudesta. Ei mulla ole niihin oikeuksia juuri alitajuntaisen ja piilotajuntaisen mallin euforinen sukupuolipisteistön koskettelun takia.
- Niin, mää en saa ottaa niitä kontakteja.
- Joo, et. Kukaan muukaan ei saa.
- Oletko pyrkinyt hoitamaan omaa loogisuuttasi jollakin muulla ihmisellä? Sitä ei pidetä myönteisenä lähtökohtana mm. sosiaaliselle vuorovaikutukselle, tai lähtökohtana sosiaaliselle kanssakäymiselle.
Mitä mieltä, kun sukulainen tukkii itsensä apua pyydettäessä esim. soittamalla töihin ja näin seksuaalisesti lähentelemään ja seksuaali-rikokseen?
-No, millaisen eleen luot tällä?
- Minä luon väestönsuojelullisesti vaarallisen.
- Asian voi jättää mainitsematta. Ja tätä ongelmaa en uskoisi, että on enää koskaan.
-Jättäen samalla oman onnensa nojaan. Ettei huolehdi ympäristöstään, ja jatkaa näin omaneduntavoitteluaan, ja painostamista, jopa suoraan kehosta panetellen omalle onnelleen, tai kuvitelmalle siitä."Mää saan väestönsuojelu-perusteisesti rääkätä Niklasta parhaalla mahdollisella tavalla."
Ottaen huomioon vain narsismin ohjautumisen sukupuolelta, sukupuolelle. Myös ööö, lapsenkasvatuksen ja sen äö-osaamisen huomioon.
- Joo, lapsella on oikeus elää.
- Onko hysteria ongelmasi?
- Johtuuko se pyöreäpäisyydestä? Kopioitko vain omaa toimintaasi? Pidätkö siksi pyöreäpäisyydestä ja säännöistä. Vai onko tilanteesi oikeasti sietämätön ja kestämätön, kerjäävä.
- Jopa kosketukselle haettava tilaa. Siksi ehdoton ei heitteilylle, ilman ilmaista narsismia sukupuolelle, sukupuolelta.
Et ole koskaan ohjannut näitä. Et saa käyttää sellaista pyöreäpäistä suunliikerataa.
- Ei se ei ole kielten opettelusta, kielten opiskelusta mahdollinen. Ehdoton ei, empatiattomuudelle ja frustraatiolle.
Tähän tulee eteen mielenosoituspaperi.
-Minä en osaa mitään piirteitä naisista,, sanoin poliisilääkäri. Minä en sovellu työhöni. En tule myöskään eri-ikäisten ihmisten kanssa toimeen. Ei minä en tule aviovaimoni kanssa toimeen. Ei minä pelkään häntä suunnattomasti. Ei minä en hyväksy minkäänlaista perintää. Ei, minä en koskaan huolestu mistään. Ei, minä en koskaan huomaa mitään. Ei minä en koskaa hommaa tai järjestä mitään. Ei, minä en koskaan pysty vastaamaan järjestetystä narsismista. Ei, minä en voi lakata kysymästä edesvastuuttomuudestasi, minä en voi koskaan olla kysymättä miksi järjestää, minä en ymmärrä kuinka voi edesvastuuttomasti vaarataen muita kärjistää, minä en voi olla ymmärtämättä, kuinka olla järjestämättä.
_"Aikuiset ihmiset saavat vain olla seuraamatta, ja seurailla, omaan itseen kohdistaen."_
- Ei hän voi pärjätä mielenosoituksen perusteella.
- Ei kun se ei näy. Ei kun se ei mua koske. Ei kun se ei mulle kuulu.
En saa mennä koskettelemaankaan. Et voi ottaa näin esimerkiksi. Et voi koskaan omistaa tai kosketella koskaan ketään sillä tavalla läheistä, kuten omaista.
-No, entä palkka?
- Ja, miksi päädyit tähän vaihtoehtoon? Absurdin painostamisen, sekä pyöreäpäisyyden takia, ja sillä painostamisen.
- Ratkaisusi on aivan oikea. - Ihmiskunta Sinde
Aijaa:Sinde vm-82 kirjoitti:
"Mää saan väestönsuojelu-perusteisesti rääkätä Niklasta parhaalla mahdollisella tavalla."
Ottaen huomioon vain narsismin ohjautumisen sukupuolelta, sukupuolelle. Myös ööö, lapsenkasvatuksen ja sen äö-osaamisen huomioon.
- Joo, lapsella on oikeus elää.
- Onko hysteria ongelmasi?
- Johtuuko se pyöreäpäisyydestä? Kopioitko vain omaa toimintaasi? Pidätkö siksi pyöreäpäisyydestä ja säännöistä. Vai onko tilanteesi oikeasti sietämätön ja kestämätön, kerjäävä.
- Jopa kosketukselle haettava tilaa. Siksi ehdoton ei heitteilylle, ilman ilmaista narsismia sukupuolelle, sukupuolelta.
Et ole koskaan ohjannut näitä. Et saa käyttää sellaista pyöreäpäistä suunliikerataa.
- Ei se ei ole kielten opettelusta, kielten opiskelusta mahdollinen. Ehdoton ei, empatiattomuudelle ja frustraatiolle.
Tähän tulee eteen mielenosoituspaperi.
-Minä en osaa mitään piirteitä naisista,, sanoin poliisilääkäri. Minä en sovellu työhöni. En tule myöskään eri-ikäisten ihmisten kanssa toimeen. Ei minä en tule aviovaimoni kanssa toimeen. Ei minä pelkään häntä suunnattomasti. Ei minä en hyväksy minkäänlaista perintää. Ei, minä en koskaan huolestu mistään. Ei, minä en koskaan huomaa mitään. Ei minä en koskaa hommaa tai järjestä mitään. Ei, minä en koskaan pysty vastaamaan järjestetystä narsismista. Ei, minä en voi lakata kysymästä edesvastuuttomuudestasi, minä en voi koskaan olla kysymättä miksi järjestää, minä en ymmärrä kuinka voi edesvastuuttomasti vaarataen muita kärjistää, minä en voi olla ymmärtämättä, kuinka olla järjestämättä.
_"Aikuiset ihmiset saavat vain olla seuraamatta, ja seurailla, omaan itseen kohdistaen."_
- Ei hän voi pärjätä mielenosoituksen perusteella.
- Ei kun se ei näy. Ei kun se ei mua koske. Ei kun se ei mulle kuulu.
En saa mennä koskettelemaankaan. Et voi ottaa näin esimerkiksi. Et voi koskaan omistaa tai kosketella koskaan ketään sillä tavalla läheistä, kuten omaista.
-No, entä palkka?
- Ja, miksi päädyit tähän vaihtoehtoon? Absurdin painostamisen, sekä pyöreäpäisyyden takia, ja sillä painostamisen.
- Ratkaisusi on aivan oikea.Tämä on psykiatriaa väärinpäin, jossa psykiatriaa ei ole. Se vaatii täydellisyyttä, sekä vain ryhmään suuntautunutta täydellistä sukupuolelle, ja sukupuolelta ohjautunutta narsismia, kuten täydellisest sosiaaliset vuorovaikutustaidot, ja täydellinen sosiaalinen kanssakäyminen siinä tilanteessa vaatii.
- Tämä ei ole yleisesti tiedetty, tai käyttössä oleva käsite. Kuten yleensä tulisi olla, jopa pitkien välimatkojen päähän.
Kyllä, seksirikoksen elementit täyttyvät.
- Eikö niitä tarvitse mihinkään?
- Ei.... Mutta ei sillä ei tueta tappamista taaskaan, koska se on alempitasoista mielikuvitusta, ja siksi pyöreäpäistä absurdia.
- piirrevaihto, hätäpaperi, sanottu etukäteen.
- rt
vai niin
- Ilmaikseksi:Sinde82
Joo, sairaalat olivat olleet vähän pyöreäpäistä absurdia, joista kaikki omaiset olivat vammaisia, mielenvikaisia tai muuten sanattomasti, lauhkean vaikeita, tappaakseen.
Niklas ja minä todettiin tätä yhdessä, kun olin siinä 8-vuotta.
Kaikissa ammattiliitoissa ei ole tällaisia papereita, jonka takia ei nyt jaksa olla ihan kaikenlaisten ihmiskäsitysten kanssa tekemisissä, joka on mm. peruste hengen menetykselle.
-Joo, sairaala on vähän syytteessä virheelllisestä työllistämisestä. Ei, aina vain se sairaanhoitaja-omainen töihin.
-Niihin katsotaan silloin seksuaali- ja seksitestisarjat. .-Siis, eikö hän pysty lainkaan käsittelemään tällaisia?
- Ei tavoite yleiskunnon laskeminen. Jopa heijaste-perusteisesti ohjata miehen yleiskuntoa, joka vastaa aika lailla omaani, ei hän Niklas, mutta eräs toinen.
- Ja paljonko sun pitää ohjata miesten yleiskuntoa, kun se ei osaa sitä?
-No, mielestäni aika paljon, ja koko ajan menossa.
- Tätä ennen huudetaan, kun se ei osaa sitä. Ei hänen tarvitse osata ikä, näkö, koko ja sisin-skitosfrenioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145