mulla on itsetuntoa laskeva juttu jaloissani ja häpeen itseäni.pääsenkö tässä elämässä leikkukseen vai peitänkö lopun elämäni itseäni? olen muuten ok nainen ja itsetunto heikko
oikea noita,katsotko?
7
67
Vastaukset
- oikea noita
Olet kenties jo leikkausjonossa, sillä näen hyviä uutisia lääkäriltä. Kannattaa soittaa välillä ja kysellä, missä vaiheessa jono on menossa niin silloin tiedät, ettet ole pudonnut välistä pois ja voit rauhoittua.
Tulet saamaan jalkasi kuntoon. Älä pidä itseäsi kurjana vaan ala arvostaa itseäsi. Olet hieno, ainutlaatuinen ihminen, eikä sinun pidä hävetä itseäsi.
Vastasin sinulle, vaikka en aikonut ennustella täällä. Herätit sympatiaa! - köyhä ja kurja
kiitoksia noita.mut hyllytettiin jonosta kun en uskaltanut mennä toimenpiteisiin.sen takia olen alamaissa.näkyykö ihme toivonkipinää asian tiimoilta.....? jos vastaisit vielä...
- oikea noita
Mitäs jos ottaisit asian tiimoilta yhteyttä uudelleen. Jos olet kokonaan ulkona jonosta, niin hae sinne uudelleen. Tai toinen mahdollisuus on yksityislääkäri. Se ei tule paljonkaan kalliimmaksi, sillä ainakin vielä sairausvakuutus korvaa osan kuluista.
Sellainen tuntuma minulle tulikin, että jotain on vinossa tuossa jonossa mukana olemisessasi. Siksi kehoitin ottamaan sinne yhteyttä.
Rohkaise itsesi ja kysy reippaasti. Toimenpide ei ole ollenkaan paha, aivan turhaan pelkäät. Nykyisin leikkaukset suoritetaan jopa ilman nukuttamista aivan helposti. Ainakin ykstyislääkärille voi sellaisen toivomuksen esittää.
Asia järjestyy varmasti, kun vain nyt rohkaiset itsesi toimimaan ja ottamaan selvää missä ollaan menossa. Koska lääkäriltä tuli sinulle hyvä viesti, niin se toteutuu kyllä.
Lähetän sinulle voimaa niin että tunnet itsesi vahvaksi ja arvokkaaksi, sillä sellainen sinä olet. Sinulla on täysi oikeus vaatia itsellesi juuri sitä, mitä sinä tarvitset oman hyvinvointisi edistämiseksi. - sama kysyjä
kiitos! voinhan toki yrittää ja kysäistä,jos näkyy että asiaan tulisi korjaus.
- WicHum
Sini!
Jos ihmisen itsetunto on ulkonäöstä kiinni, joka ei haittaisi muumuassa edes parisuhdetta. On asia käsiteltävä korvien välissä.
Ihmiset vanhenee, se on luonnon laki! eikä sitä mikään pysty estään, eri ihmisissä se näkyy erilailla, mutta kaikissa näkyy.
Sinun ongelmasi on tasan sinun ongelma! se ei oikeesti haitaa muita!
Yhtään haittaa muita!
Joten lopeta häpeily!
Tässä asiassa kannatta uskoa tota! kerää rohkeutta ja hae itsetuntoa muolta.
Kaikki aikanaan! Huomaat että se kannattaa. - ymmärtää kun kokee
Hm...! Ymmärrän täysin Sinin huolen. Kysymys ei ole pelkästään ulkonäöstä, vaan myös terveydestä, siitäkin leikkauksessa on kysymys.
Olen itse käynyt läpi tuon asian ja tiedän kyllä mistä puhun. Oli kauheaa kun ei voinut mennä julkisille uimarannoille, ei käyttää lyhyitä hameita tai ohuita sukkia. Myös jalkasärky vaivasi, joten leikkaus on ehdottomasti paikallaan Sinin tapauksessa.
Ei kyllä ollut iästä kiinni, vaan vaivat ilmaantui jo nuorena, mikä tuntui tosi häpeälliseltä. Ihmiset tuijottaa kuin lehmä uutta kontti, jos menee paljain säärin jonnekin.
No, ongelmat ovat omalta kohdaltani ohi taitavan yksityislääkärin ansiosta. Ensin menin leikkaukseen jonotuksen kautta, mutta se epäonnistui täysin. Mukava ja ystävällinen lääkäri leikkasi jalkani myöhemmin ilman nukutuksia ja olen ollut tosi tyytyväinen nyt sileistä ja tosi kauniista sääristäni.
Tsemppiä Sini! Ansaitset kauniit sääret! - aloittanut
kyllä asia rassaa itsetuntoani,puolella teholla elän ja häeä itseäni,saanko apua ? rahaa ei ole yksityispuolelelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733