Ilkkala vs Peltonen

dethhryhry

Ilkkala on vetänyt toimittaja Peltosen oikeuteen. Kumpi voittaa? Itsellä ei mielipidettä, mutta Peltonen kieltämättä ärsyttää enemmän. Tämä johtopäätös on minulle syntynyt, kun olen lukenut kahta huuhaamediaa suomi24:ää ja Hämeen Sanomia.

127

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kestä kritiikkiä

Peltosen teksti oli alakertapakina (huom. PAKINA), ei mikään lehden v irallinen kanta. Pakinassa voi irrotella reippaasti, mitä Ilkkala ei tunnu ymmärtävän. Hän ottaa liian tosissaan, jos hänestä esitetään pienintäkään kritiikkiä. Itse herra Ilkkala on kyllä aika kova arvostelemaan muitten tekemisiä.

• hncohnoij

Iisakkii, iisakkii, mene pois, menepois, lapset pelkää

• Outo tapaus

Miten se muka Peltosen veti oikeuteen? Päätoimittajahan vastaa oikeudessa lehden sisällöstä. Ei tästä tapauksesta ainakaan Ilkkalalle tule tyylipisteitä.

• timpuri 3 työtön

Että semmosta , asiasta josta kirjoittelet on melkeinpä hanurista .
        Juttuhan meni näin , Peltonen väittää , että Ilkkala sotii kaupunkia vastaan , vaan eipä ollut oikeasti näin . Sehän on näin , Possentie jne jne vastaan kaupunki . Taidat olla aikas yksinkertainen , kun et pysty erottamaan yksityishenkilöä taloyhtiöstä .
        Kun meni melkeinpä herjan puolelle , lisäänpä tämänkin .
        Olisit pannut minua pakoputkeen , mutta onneksi peräpukama oli pahana ja sun pippelin päästä tippui tipparin roippeita . Tippari on vaivannut sinua pitkään , kun pönttösi on seonnut pahanlaisesti . Heh Heh

• dbdefdvgd

Niin, mutta kun Peltonenhan siellä on se päätoimittaja! Jo vuosia räksyttänyt niissä pääkirjoituksissa, mitä lie nuoruuden traumojaan.

• 23

Päätoimittajakin vailla akateemista koulutsta. Rahvaanomaista. Lopetin lehden tilauksen, myin Ainan rahasto-osuudet, koska ensi vuoden alussa jo fuusio johonkin suurempaan. Vihervuosikin yrittää pakoon fuusion alla.

• Ilomielinen
        23 kirjoitti:

Päätoimittajakin vailla akateemista koulutsta. Rahvaanomaista. Lopetin lehden tilauksen, myin Ainan rahasto-osuudet, koska ensi vuoden alussa jo fuusio johonkin suurempaan. Vihervuosikin yrittää pakoon fuusion alla.

Myit hyvän osuuden, tyhmästi teit. Joka vuosi tulee hyvät osingot.

• fgrtyuiknj2

Kirjoitus oli tahallinen ja vääristelevää valhetta ja siksi Ilkkala voittaa Peltosen, ei ole epäilystä. Lehtihän tuomion sakot silti maksaa, mikä on väärin.

• Turhin poliitikko

Laske vaan, montako tahallista ja vääristelevää lausuntoa on lähtenyt Ilkkalan kynästä. Siinä on saanut yksi jos toinenkin ihmetellä kunniansa perään.

• yks äimänä...
        Turhin poliitikko kirjoitti:

Laske vaan, montako tahallista ja vääristelevää lausuntoa on lähtenyt Ilkkalan kynästä. Siinä on saanut yksi jos toinenkin ihmetellä kunniansa perään.

En puolesta enkä vastaan palstalaiset/Hml:n päättäjät.
        Ihailen Ilkkalan kärsivällisyyttä ottaa selvää asioista.

Kukin ymmärryksensä mukaan ottakoon asiat tosina tai epätosina.

Ilkkala antaa omalta osaltaan hyvät palikat.

Itselleni lukijana eivät kaikki asiat ole selvinneet palstalla käsiteltävänä olevista "kuumista" puheenaiheista enkä ollenkaan ole aina samaa mieltä kirjoittelijoiden kanssa esim. katteen kannattavuudesta.

On olemassa ns. markkinatutkimus- ja todennäköisyyslaskelmat ja perustiedot siihen kouluttautuneilla kehityssuunnittelijoilla, joihin oletan kaupunkimme päättäjien myös tukeutuneen ennen esim kateprojektin aloittamista.

Ihan kaikkia faktoja ei ole tuotu päivänvaloon eivätkä tällä palstalla koskaan tulekaan.

Rahaa ei tule, jos ei ole verotettavaa.
        Verotettavaa ei tule, jos ei ole työtä ja yritystä.

Agraaritalous ja omavaraisuus ei ruoki kansalaisia.

• Säilä

Rikoslain 19.12.1889/39 24 luvun 9 §:

"Kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä."

• Sköld

Niin arvostelua. Entä valehtelua?

• Kaikenlaisia säiliä

Rikoslain 19.12.1889/39 24 luvun 9 §:

Kunnianloukkaus

Joka

1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

Lainaisit edes oikein!

• Lyödäänksvetoa

Kumpikahan voittaa, jos on Lintumäki tuomarina?

• Lyödäänvaan

Lyödäänksvetoa,

Lintumäki on huikea menoerä Suomen valtiolle ja kunnille..
        1. Korkea palkka tyhjästä.
        2. Korruptoituneen tuomaroinnin seurauksena aiheutuneet vaihingot valtiolle ja yksityisille kansalaisille ja niiden seurannaisvaikutukset.

Suomessa ei edelleenkään tunnusteta julkisesti rakenteellista korruptiota...

• Ei Hämeenlahtea

Hämeen Sanomat pitäisi haastaa kokonaisuudessaan oikeuteen lehden luokattomasta tasosta.

Miksi Suomen valtio myöntää Hämeen Sanomien tasoiselle paskapaperille verotukea 9 % alennetulla arvonlisäverokannalla?

Erityisesti Hämeen Sanomien pääkirjoitukset ovat täysin ala-arvoista kokoomuspropagandaa, jossa mollataan persuja viikosta toiseen.

Esimerkiksi Oinosen tekemä tutkintapyyntö Wallinista oli "nirppanokkaisuutta", sillä puolustusvoimauudistus tehtiin "maanpuolustuspoliittisin perustein HäSan mukaan.

Viime keväänä, ennen eduskuntavaaleja, HäSan pääkirjoituksen mukaan persujen gallup-kannatus oli saavuttanut huippunsa yhdeksän prosentin kohdalla, ja siitä se ei enää kuulemma nousisi.

Suomen on myös välttämätöntä myydä kansallisomaisuuttamme ja lahjoittaa veronmaksajien rahat Välimeren hurlumhei -maille, mikäli HäSaan on uskominen.

Myös kuntarakenneuudistus on välttämätön asia. Nykyinen suur-Hämeenlinna ei riitä vaan täytyy saada Janakkala ja Hattulakin vielä mukaan.

Siinä pari poimintaa HäSan asiantuntemuksesta, ja sinä rahoitat omalta osaltasi tätä sontaa, kun valtio myöntää HäSalle 9 %:n alv-kannan verotukena.

Normaalit kunnialliset kansalaiset ja yritykset joutuvat maksamaan normaalin 23 % arvonlisäverokannan mukaan ilman sellaisia verotukia, joita HäSa saa.

Ei taida mennä nyt ihan oikein?

• Olen syytön!

En rahoita ainakaan tilausmaksuilla. Valtio nyt jakaa minne jakaa, mm. Euroopan pankeille, vaan sekään ei lie minun syytäni. Äänestin perussuomalaisia ja änestän yhä.

• ihmettelijä.....

Mistäs maksetaan mitään veroja, jos ulkomaan kauppa ei käy?

• Suomalainen 1969

Asiaa tuskin voi selvemmin ilmaista. Olen aivan samaa mieltä! Juuri viikko sitten ilmoitin HäSalle lopettavani lehden tilauksen tähän maksettuun kauteen, koska lehden journalistinen taso on surkeaa. Asioita ei tutkita, vaan toimittajat kirjoittavat samaa kuin muutkin (kokoomuslaiset) ja lisäksi ihan mutumeiningillä. Tänäänkin 6.4.2012 Persuja taas alennetaan ja kannatuslukuja vääristellään PÄÄKIRJOITUKSESSA! Lieneekö taustalla Lulu Riikosen loikkauksen aiheuttama suru Kokoomuslaisten piirissä Hämeenlinnassa...Oli pakko keksiä jotain propagandaa.

.Toivon TODELLA, että saamme kokoomuslaisen pyrkyryyden ja hyvävelijärjestelmän hukutettua syvälle vaikka Itämereen!

• Paljon vetoa

Ilkkala lyö Peltosen

• Naurettava veto

Täältä heti satanen kehiin Peltosen puolesta, nim. Paljon vetoa.

• ananaskäämä
        Naurettava veto kirjoitti:

Täältä heti satanen kehiin Peltosen puolesta, nim. Paljon vetoa.

Naurettava veto on nimensä arvoinen eli naurettava. Kaikkihan me tiedämme kuinka siinä käy. Onneksi PUK ei ole lyönyt vetoa hattunsa syömisestä...

• Voi voi voi uikutus
        ananaskäämä kirjoitti:

Naurettava veto on nimensä arvoinen eli naurettava. Kaikkihan me tiedämme kuinka siinä käy. Onneksi PUK ei ole lyönyt vetoa hattunsa syömisestä...

Ananaksen mielestä naurettava veto, kun ei itse uskalla edes lyödä vetoa eli ei usko Ilkkalan mahdollisuuksiin. "Kaikkihan me tiedämme kuinka siinä käy", niin kuin hän itse sanoo. Juttu on ratkenut jo ennen kuin on alkanutkaan. Viisaat maallikkolautamiehet tällä palstalla ovat jo sanoneet ratkaisun. Turha uhrata enää veronmaksajien rahoja jonkun herkkähipiäisen uikutuksiin.

• Mango
        Voi voi voi uikutus kirjoitti:

Ananaksen mielestä naurettava veto, kun ei itse uskalla edes lyödä vetoa eli ei usko Ilkkalan mahdollisuuksiin. "Kaikkihan me tiedämme kuinka siinä käy", niin kuin hän itse sanoo. Juttu on ratkenut jo ennen kuin on alkanutkaan. Viisaat maallikkolautamiehet tällä palstalla ovat jo sanoneet ratkaisun. Turha uhrata enää veronmaksajien rahoja jonkun herkkähipiäisen uikutuksiin.

Vetäisi rikosilmoituksensa pois niin olisi mies tuo Ilkkala. Teki itsestään narrin ihmisten silmissä.

• Poliisi nauraa

Eihän tuo juttu edes ylitä tutkintakynnystä.

• Säilä

Politiikkaan osallistuvan henkilön pitää muistaa, että hän on omaehtoisesti asettunut arvostelun ja arvioinnin kohteeksi.

Luulenpa, että aika monen ehdokkaan tekemiset punnitaan julkisuudessa ennen lokakuun lopun kunnallisvaaleja.

• Taivaassa Persee Ter

Ompa valittaja herkkähipiäinen lussukka, voi Kartsa ! Itse saat tehdä mitä huvittaa ja sitten kun joku vähän kirjoittaaa niin rupeaa itkettämään. Säälittävää ! Ja sitten kaikki SMP:läiset täällä puolustaa , lässyn lässy

• Säilän säihky

Ymmärrätkö Säihkysäilä lukemaasi?

Kunnianloukkauspykälän 1. momentti suojaa myös poliitikkoja. Arvostella saa hyväksytyn rajoissa muttei levittää valheellista tietoa.

• järkeä peliin!

Onko sillä nyt jotain isoa merkitystä, jos tämä uusi persupolitiikko on taloyhtiön 1) isännöitsijänä 2) hallituksen jäsenenä 3) taloyhtiön osakkaana ajamassa idioottimaista kannetta taloyhtiön edustajana kaupunkia vastaan taloyhtiön rakenusoikeuden alentamisesta, joka vielä tapahtui silloin, kun kaupunki omisti ko. kiinteistön?

Ei ole ihme, jos tämä oikeudessa vänkääminen sitten henkilöityy tähän persupolitikkoon lehden pakinassa, kun niin se meille veronmaksajillekin siltä näyttää. Kuinkahan aktiivisesti ne muut entisen matkustajakodin taloyhtiön asukkaat oikein ovat jutussa mukana?

Jos me veronmaksajat joudumme tässä kummallisessa jutussa maksajiksi, niin ei se oikein persujen suosiota tässä kaupungissa nosta ja siitä se pelko on tullut p****seen kaikkine kunnianloukkaussyytteineen.

• fhdhgd

Ei Hämeen Sanomat hyvällä muuta yksisilmäistä tyyliään. Ja siksi on jonkun näytettävä objektiivinen linja, rautalangasta vääntäen. Sama tilanne taitaa koskea koko kaupunkia. (Kaupunki omistaa osan monopolimediasta: Sanomalehdet, Iskelmä-radio, Aina-operaattori yms.)

Muualta muuttaneena ja minkään puolueen värisiä silmälaseja omistamatta, tilannetta katselee vähän ulkopuolisin silmin ja se näyttää minusta kyllä kieltämättä uskomattomalta. Sen vuoksi kannatan Ilkkalan ja Riikosen yritystä vihdoin muuttaa tämä vinoutunut systeemi. Ja uskon että muutos olisi hyväksi kaikille ns. normaaleille kaupunkilaisille, jotka ovat Hyvä-Veli systeemin ulkopuolella.

Ikävää jos joku epäille vielä että oikeus ei toteudu tuomarin vuoksi. Tätä kuviota en tunne, mutta jos siinä on totuuten hivenkään, tilanne on täällä paljon huolestuttavampi kuin olen ymmärtänytkään.

• Me tahdotaan näin

Mikä ihmeen vinoutunut systeemi? Me kaupunkilaiset olemme äänestäneet SDP:n ja kokoomuksen valtapuolueiksi ja haluamme niiden edelleen päättävän kaupungin asioista. Pienpuolueet voivat valtuustossa äänestyttää mielin määrin vaikka joka päätösesityksen, jos haluavat salissa istua yötä myöten. Onneksi muutamat "vastarannankiiskit" eivät hetkauta hyviä päätöksiä mihinkään suuntaan. Tyytykööt osaansa.

• KOKOOMUSNUORI

RAUTION VEKAN JA KIEMUNKIN seutu liitos, kehitys työ ja innovointi on aivan FANTTASTISTA työtä. Seutu kuntamme nousu kausi on ovella. Emme saa antaa näiden naurettavien kehityksen jarrujen enää mellastaa. Ilkkalalle ja KOKOOMUS petturi Riikoselle pitää jonkun järkevän pystyä pistämän jauhot suuhun. RAUTION ja VEKAN johdolla HÄMEENLINNA on nopein nousija kaupunki maailmassa. Nousu kausi tarvitsee puitteet. Meillä ne on, kun muut vasta vikisevät. KATE, SYNNU CAR CENDER; ETELÄRANTA; RAUTA KAUPAT 10-TIEN OIKAISU VANAJAN YLI YMS YMS: Kateelliset änkyrät pitää hiljentää vaikka kaupunkin omien juristien avulla. Kaupunki voisi auttaa HäSaa ja Peltosta hiljentämään nämä pilkun viilaajat. Negatiivisyys ei tuota, positiivisesti kyllä. Köyhyys on aina oma vika, joka juontuu genomeista. Kyllä nämä bisiness asiat täytyy osata jättää niille, jotka sen osaavat.

• Vanajan faari

järkeä peliin!
      3.4.2012 08:51
      2
      Sulje
      Onko sillä nyt jotain isoa merkitystä, jos tämä uusi persupolitiikko on taloyhtiön 1) isännöitsijänä 2) hallituksen jäsenenä 3) taloyhtiön osakkaana ajamassa idioottimaista kannetta taloyhtiön edustajana kaupunkia vastaan taloyhtiön rakenusoikeuden alentamisesta, joka vielä tapahtui silloin, kun kaupunki omisti ko. kiinteistön? "

Yllä kommentti, joka sisältää puutteellista ja virheellistä infoa siinä määrin että herkempi vaatisi kirjoittajan henkilöllisyyden selvittämistä ja vastuuseen laittamista.

Ensinnäkin Kari Ilkkala ei ole julkisesti tätä taloyhtiönsä ja kaupungin välistä kiistaa milläänlailla julkisesti lähtenyt avaamaan, joten Ilkkalan osallisuus kanteeseen on täysin hypotettinen. Näin ollen teoriassa voisi olla jopa niin ettei Ilkkala ole taloyhtiön äänestyksessä edes kannattanut oikeusprosessia kaupunkia vastaan. Toiseksi taloyhtiön ja kaupungin välinen kiista ei rajoitu pelkästään rakennusoikeuteen. Jos ottaa kantaa asioihin kannattaisi hiukan tarkistella faktoja ennenkuin lähtee revittelemään.

• yhtiökokous

ei varmaan ole kyllä kannattanut

• järkeä peliin!

Avaappa sinä "Vanajan faari" nyt meille muille ne todelliset faktat ja kerro samalla, mikä tuossa minun kirjoituksessani ei pidä paikkaansa. Ettei vaan sinulle olisi asiasta oikein sisäpiirin tietoa...

• bårat
        järkeä peliin! kirjoitti:

Avaappa sinä "Vanajan faari" nyt meille muille ne todelliset faktat ja kerro samalla, mikä tuossa minun kirjoituksessani ei pidä paikkaansa. Ettei vaan sinulle olisi asiasta oikein sisäpiirin tietoa...

Entinen 13-11 on näköjään vauhdissa. Toivottavasti sinut laitetaan kuriin.

• Avarakatseisuutta!

Aamulehden Matti Pitko laskettelee pakinoissaan joka viikko semmoista läppää (ja melkein aina puuta heinää) poliitikoista, että päätoimittajahan olisi joka viikko käräjillä, jos kaikki nimeltä mainitut poliitikot olisivat yhtä herkkänahkaisia kuin tämä Hämeenlinnan persupoliitikoksi pyrkivä. Ei voi kuin ihmetellä, taitaa poliitikon ura tyssätä jo ennen kuin on alkanutkaan.

• Minä tiedän ja osaan

Olisi se niin väärin, jos minusta kirjoitettaisiin jotain negatiivista, vaikka että minulla olisi oikeusjuttu vireillä vaikkei oikeasti olisikaan. Nostaisin heti syytteen. Minä kylläkin itse saan kirjoitella, vaikka minkälaisia tikulla kaivettuja yksityiskohtia kenestä vaan, kun olen narsisti ja aina oikeassa. Kukaan muu ei tiedä mitään. Kaikki vaan vääristelevät asioita ja kieroilevat. Solmivat jopa salaliittoja minua ja puoluetovereitani vastaan, kähmivät ja petkuttavat aina.

Minä tiedän kaiken, hallitsen lakipykälät lähes tohtoritasoisesti, etsin ja löydän kaikki pienimmätkin virheet, otan asioista selvää viimeistä pilkkua myöten desimaalien tarkkuudella ja syytän armotta kaikkia, jotka eivät ole kanssani samaa mieltä tai kuuluvat johonkin muuhun puolueeseen. Elämäni olisi aika väritöntä ja tylsää, jos en koko ajan yrittäisi etsiä valituksen aiheita ja epäkohtia.

• näin meillä !!!
      • Evp

Tervehdys

Juuri näin ! Lukekaapa tosiaan kaikki kirjoittajat Hämeenlinnan Pravdan (Hämeen Sanomat) ko. blogisivustoa, niin tiedätte asioiden oikean kulun.

• Inhoan blogeja

Eikö sinulla ole mitään omaa sanottavaa? Lainaat vaan muilta.

• Mieti ite

Jaa oikea kulun. Pitäisi kertoa myös vastapuolen kanta. Vasta sitten voitaisiin päätellä oikea kulku. Olet yksisilmäinen kuten puoluetoverisi.

• Valte

Hyvä Peltsi, lähe pyrkiin valtuustoon, katotaan kuka on kuka. Mein porukka ainakii meinaa äänestää sua sinne jos vaa pyrit. Me olla porvarii.

• Miranda

Mitä, oot siekii Valte menny tänne hömpötyksiin mukkaa, ei meinaa uskoo silmiä. Me ollaa mei saki kans kyllä sammaa mieltä, ei saa mennä arvostelemaa tätä nykyistä sosiaalisysteemii eikä mittää viisaijen päättäjii toimimista. Kaikki on ihan hyvi nyt ainakkii meijän sakin puolesta. Antasin miekii äänen Peltsille, jos ois nyt vaalit ja jos se ois ehokkaana. Luvetaan tääl Hämeen Sanomii sen kun pystytään.

• Miranda taaskii

Työ kaikki täällä veispuukissa, älkää olko aina nii nekatiivisii. Ollaa ilosii, mel on kaikki hyvin. Kaupunkii johetaan hyvin, ja kaikki päättäjät valtuustos on viisaita. Hämeen Sanomat kirjottaa uutisii, ja myö luvetaan niitä ja uskotaan kaikki mitä on painettu kalliille paperille. Toimittaja Peltonen tekee työnsä hyvin.

• Dimitri !
        Miranda taaskii kirjoitti:

Työ kaikki täällä veispuukissa, älkää olko aina nii nekatiivisii. Ollaa ilosii, mel on kaikki hyvin. Kaupunkii johetaan hyvin, ja kaikki päättäjät valtuustos on viisaita. Hämeen Sanomat kirjottaa uutisii, ja myö luvetaan niitä ja uskotaan kaikki mitä on painettu kalliille paperille. Toimittaja Peltonen tekee työnsä hyvin.

Niin se on, Valte ja ja Miranda meijän suvussa tietää asiat, ei auta panna hanttii. Oon samma mieltä.

• Timo__

Osoittakaapa nyt, jotka sanovat että Ilkkala itse vääristelee tai tekee mitä huvittaa joitakin instansseja näistä väittämistänne tapahtumista. Ymmärrättekö mitkä sellaisia ovat ja mitkä eivät? Ketjun avaus meni jo päin honkia, sen jälkeen ei ymmärretä, että Ilkkala ei ole kunnallisessa luottamustehtävässä ja lopulta täällä varmaan kuvitellaan, että Kiemungin esillenostamat kanneasiat olisivat Ilkkalan itsensä julkisuudessa esillenostamia.

Kiemunki muuten kirjoitti eräässä Ilkkalan kolumnissa vastikään, että "Sinun poliittinen profiilisi on hyvin samankaltainen kuin Jussi Halla-aholla, vain mielenkiinnon (tai pakkomielteen) kohde on toinen. Varmaan itse vilpittömästi kuvittelit, ettet lähtisi, koska olit aiemmin huomannut, että politiikan lainalaisuuksien noudattaminen ja poliittinen ryhmätyöskentely eivät sopineet sinun luonteellesi. Lopputulos tästä(kin) kehitysprosessista oli kuitenkin ulkopuolisen poliittisen tarkkailijan silmissä väistämätön."

Vastaavanlaista henkilön pilkkaamiseen pyrkivää tekstiä Ilkkala ei ole nähdäkseni kertaakaan kirjoittanut kenestäkään ja tämänkin kesti oikein hyvin. Hämeen Sanomien tahallisiin asiavirheisiin perustuvat kirjoitukset sen sijaan on hyvinkin tärkeä ottaa tiukkaan käsittelyyn ja samaa suosittelen teille kaikelle, mikäli teistä mielestänne annetaan alueen suurimmassa sanomalehdessä tahallista väärää tietoa mahdollisena tarkoituksena maineenne lokaaminen.

• Timo__

Siis Kiemunki vastasi Ilkkalan blogikirjoitukseen, eikä "Kiemunki kirjoitti Ilkkalan kolumnissa" :)

• Miranda

Mie en ymmärrä mittään, hyvä Timo? sano yhellä lauseella.

• Peltoselle plussaa

Tällä palstalla on nyt tilanne Ilkkala vs. Peltonen 6 - 1.

• ????????????????????

Joo tais olla toisinpäin.

• ddccvftgyhnbhjkuyg77

Ilkkala ajaa vain ja ainoastaan meidän kuntalaisten etua. Hän perää päättäjiltä ja tässä tapauksessa maakunnan ykköslehdeltä laillisuuden ja yhteisten pelisääntöjen noudattamisen periaatteita. Tästä eivät tietysti kaikki pidä - olisi niin mukava kähmiä vanhaan malliin kun kukaan ei tivaa valtuuston tahdon noudattamista tai tässä Peltosjutussa oikean tiedon välittämistä. Tuo Peltosen juttuhan oli selvä valhe ja tuohon valheeseen nojaten lehti on viemässä Ilkkalan uskottavuutta kunnallisvaaleissa jos taloyhtiö jutun oikeudessa häviää. Sama asia jos minua nokian osakkeen omistajan syytettäisiin nokian YT neuvotteluista ja irtisanomisista.

• asdfgfhjhkklöäözxccv

Omaa etuaan se ajaa. Koittakaa nyt jo uskoa! Sinäkin mahdoton kirjainyhdistelmä.

• Herneetkö jo nenässä

Kyllä tässä "kiistassa" Hämeen Sanomat on aika vahvoilla. Ilkkala tekee itsestään naurunalaisen. Ottaa nokkiinsa liian vähästä. Jos meinaa poliitikoksi, on kyllä kestettävä vielä paljon vahvempaa kritiikkiä ja jopa puhdasta puppua. Ei ole tulevaisuutta valtuustossa tällä hepulla, jos herneet menee nenään noin vähästä.

• Säilä

Täytyyhän meidän hämeenlinnalaisten tietää, millaiset henkilöt täällä pyrkivät valtaan, joten laitetaan myyrät asialle.

• järkeä peliin!

Ilkkala ilmoitti vastinessaan, joka julkaistiin Hämeen Sanomien yleisönosastossa Peltosen jutun jälkeen, että hän on tämän kaupungin kanssa oikeutta käyvän entisen matkailijakodin taloyhtiön osakas, hallituksen jäsen ja isännöitsijä.
      Näitä yhtiöitä koskevien lakien ja asetusten mukaan isännöitsijä juurikin hoitaa yhtiön puolesta tällaisten asioiden hoitamisen ja vireillepanon.

Kyllä se Ilkkala tässä asiassa on vähän enemmän, kuin pelkkä sivustakatsoja. Kuka voisi olla enemmän osallinen tähän outoon oikeudenhakemiseen ja vielä aika omituisessa asiassa?

• Ei vaan

Väärin! Ei yhtiön puolesta vaan yhtiön toimesta.

• Fanittaret

PELTSI, PELTSI, PELTSI, PELTSI, PELTSI pidä pintas!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ollaan puolellas! Oot ihqu!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oot oikees!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Älä lannistu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hjkil jj

Peltosella ei ola mahdollisuutta valehtelijana oikeutta voittaa jos tässä maassa oikeus voittaa, joten Ilkkala on hyvin vahvoilla Hämeensanomia vastaan. Nyt ei tule luovuttaa vaan hakea oikeutta ja vaatia kirjoituksesta vastaavat vastuuseen.

• Nolla ääntä

Ei herran jestas, onko toi Ilkkala seonnut? Jostakin pakinasta tekee rikosilmoituksen. Eikö sillä oo huumorintajua? Ei kai sitten, olkoon ylhäisyydessä yksinäisyyxdessään. Meinaako joku vielä äänestää?

• Simo ja Simon kaveri

Ilkkala tulee saamaan äänivyöryn Riikosen kanssa seuraavissa kuntavaaleissa. Me teemme näiden henkilöiden puolesta kovasti vaalityötä, siis henkilöiden eikä niinkään heidän puolueensa puolesta.

• toettoeoeroeoe

"Ensinnäkin Kari Ilkkala ei ole julkisesti tätä taloyhtiönsä ja kaupungin välistä kiistaa milläänlailla julkisesti lähtenyt avaamaan"

Mutta hän on ainoa, joka on julkisesti kommentoinut ja perustellut asiaa. Siinä mielessä ei ole ketään mutta, johon asia henkilöityisi.

• KaarloVee

Katos, ei ihme että Kari liittyi ammattiloukkaantujien puolueeseen.

Noo, toki julkisten varojen käytön vankkumaton seuraaja voi tutkintopyynnöillään kuormittaa julkisin varoin rahoitettua oikeuslaitosta ja kinuta massia julkisista varoista isännöimälleen taloyhtiölle, anteeksi, isännöimälleen taloyhtiölle, jossa on myös hallituksen pj sekä osakas. Oma lehmä, missä pelaa?

• jagwljåoiegjjåioijag

Ilkkalan oma firma on näköjään myös remontteerannut talon. Eikös Matkustajakoti Vanaja = Possentie 1. Ainakin hänen firmansa sivuilla näin kerrotaan. Oma lehmä? Voiko enää pienempää piiriä olla?

• ananaskäämä

Katkera entinen 13-1 kirjoittelee tuskissaan. Tehkää oikeita töitä siellä Hämeen Sanomien toimituksessa. Vai onko PUK valjastanut kaikki voimat Suomi24 palstalle kun oma keskustelupalsta tyrehtyi?

• Viiksiniekka
        ananaskäämä kirjoitti:

Katkera entinen 13-1 kirjoittelee tuskissaan. Tehkää oikeita töitä siellä Hämeen Sanomien toimituksessa. Vai onko PUK valjastanut kaikki voimat Suomi24 palstalle kun oma keskustelupalsta tyrehtyi?

Ananaskäämä kirjoittelee tuskissaan, kun persujen alamäki vain jatkuu. Vihreätkin ovat jo viimeisten uutisten mukaan menneet persujen edelle. Tekisit oikeita töitä, ananaskäämä, vai oletko jo kehäraakki = eläkeläinen, kun ympäri vuorokauden ehdit päivystää täällä puolustamassa persuja ja tyhjästä nokkiinsa ottanutta Ilkkalaa.

• Näin sen näkisin !!!

Ja HäSan oma keskustelupalsta piti lopettaa kannatussyistä, toimittajien työaikaa meni aivan liikaa sen kuihtuneen keskustelun ylläpitämiseen ja "väärien" aiheiden alasampumiseen.

Blogeja ei oikein voi lopettaa, ettei maine mene kokonaan. Mutta hyvin on piilotettu sivun alareunaan. Eikä vahingossakaan ole yläpalkissa (kummassakaan) sanaa: Blogit.

Täällä olisi tilausta ilmaisjakelulehdelle, jolla ei ole kytköksiä joka suuntaan.

• Näin selvästi

Etkö osaa painaa nappia kohdasta Mielipiteet?

• luunsahaaja

Hauskaa kirjoittelua. Totuus on monissa kaukana, se näkyy.
      Kysyä pitää, miksi Ilkkala olisi tyhjän asialla. Täytyy hänen tietää laki rikotun kuten näkee kaikki näkevät.
      Toimittaja luulee elävänsä lain yläpuolella. Tämä luulonen romuttuu Ilkkalan toimesta.

• Turhis Ilkkala

Turha luulo. Suurin osa kaupunkilaisista ajattelee näin. Pisteet meni Ilkkalalta.

• skjfåpojegjre

"Täytyy hänen tietää laki rikotun kuten näkee kaikki näkevät."

Niin mikä laki?!? Ei tämä kovin yksiselitteiseltä tapaukselta vaikuta, jos haetaan korvausta jo ennen omistussuhdetta tapahtuneesta rakennusoikeuden vähennyksestä.

• luunsahaaja

Tarkoitan oikeutta toimittajaa vastaan. Ilkkala tietää mitä tekee. Hämeenlinnan johto pelkää häntä kuin lapset joulupukkia.

• ölkdfsökldfsökldsfkl

Epäilen vahvasti. Puhetta on riittänyt monta vuotta, mutta mitään ei ole tapahtunut. Ei sitä kantelua, eikä mitään muutakaan.

• Yksi joulutonttu

Ilkkala on melko turha mies persujen rivissä, yhtenä neljästä. Luulee itsestään ja vaikutusmahdollisuuksistaan liikoja.

• #¤#¤#¤#¤
        ölkdfsökldfsökldsfkl kirjoitti:

Epäilen vahvasti. Puhetta on riittänyt monta vuotta, mutta mitään ei ole tapahtunut. Ei sitä kantelua, eikä mitään muutakaan.

Just niin edellinen kirjainrykelmä. Ei tule tapahtumaankaan.

• kerro vaan

"Näin sen näkisin !!!"

Koskas Hämeen Sanomien keskustelu on muka lopetettu!?!

• Heippa Hei!

parin viikon päästä. kuolee keskustelijoiden puutteeseeen. ja menkäähän nyt Hämeen Sanomien henkilökunta töhihin siitä. ei teille makseta siitä että käytte täällä ohjailemassa keskustelun suuntaa, vai maksetaanko?

• Rahva hääl
        Heippa Hei! kirjoitti:

parin viikon päästä. kuolee keskustelijoiden puutteeseeen. ja menkäähän nyt Hämeen Sanomien henkilökunta töhihin siitä. ei teille makseta siitä että käytte täällä ohjailemassa keskustelun suuntaa, vai maksetaanko?

Ilkkala kertoi meille hämeenlinnalaisille tähän asti salatun totuuden, se riittää:

1)kaupunkilainat 175 miljoonaa euroa, yli miljardi markkaa

"2) Hämeenlinnan konserniyhtiöiden lainat: 350 miljoonaa eruoa eli 2,1 miljardia markkaa, yhteensä.

Yhteensä lainat kolme miljardia markkaa.

Eivät tule tällä vuosituhannella lyhennetyiksi, jollei isojen poikien aggressiivista leikkilaatikkoa HPK:ta päästetä konmurssiin. Kalevi Kummola: löhes lukutaisotomat Ainankin taru itsenäisenä yhtiönä loppuu v. 2013. Siksi vihervuori lähtee.

• Tervemenoa vaan!
        Rahva hääl kirjoitti:

Ilkkala kertoi meille hämeenlinnalaisille tähän asti salatun totuuden, se riittää:

"2) Hämeenlinnan konserniyhtiöiden lainat: 350 miljoonaa eruoa eli 2,1 miljardia markkaa, yhteensä.

Eivät tule tällä vuosituhannella lyhennetyiksi, jollei isojen poikien aggressiivista leikkilaatikkoa HPK:ta päästetä konmurssiin. Kalevi Kummola: löhes lukutaisotomat Ainankin taru itsenäisenä yhtiönä loppuu v. 2013. Siksi vihervuori lähtee.

Voi hitsi, mitä potaskaa tuo edelinen, virolaisen maahanmuuttajan ja sosiaalipummin koneelta. Mee vaan takasin sinne Neuvosto-onnelaan.

• Niinkö?
        Rahva hääl kirjoitti:

Ilkkalako tilanteen korjaa???

• Dimitri !
        Niinkö? kirjoitti:

Ilkkalako tilanteen korjaa???

Mie en kylläkää oo porvari, vaikka Valte tuolla eellä väitti, että ollaan, ko miul ei oo jäsenkirjaa. Oikasen täs asian, ettei tuu väärinkäsityksii. Oon kuitenkii yrittäjä, ja oikeistolaine ajattelutavaltaa kumminkii, tarkemmin sanottuna autoalan yrittäjä. Mie oon jo varannut myyntitilan Sunny Car sentteristä. Se on oikeen hyvä autoalan keskittymä ja uskon et siellä on tulevaisuus meikäläiselläkkii. On se hienoo, että tänne paikkakunnalle tulee mahollisuuksia yrittäjille oikein kaupungin toimesta. Miustakkii tuo Ilkkala on pikkase nyt ampunu yli tuossa syytteessään. Kyllä täällä yhteiskunnassa arvostella saa, ja vaikka vähän rankastikkii. On minnuukii arvosteltu jos vaikka mistä, mutta en oo nirppanokkane.

• Aina voittaa

Hoopeekoo voittaa aina! Aina!

• Simon kolmas kaveri

Kari Ilkkala on parasta mitä Hämeenlinnassa on nähty vuosiin, monet meistä ovat oikein odottaneet, että joku joka osaa ja tietää ja ennenkaikkea jaksaa ottaa esille näitä nyt meidän kaikkien tiedossa olevia ínnoparkkeja´. Ilkkalalla on myös oikeus olla ajamassa taloyhtiönsä asiaa, jos on kokenut tulleensa väärin kohdelluksi. Me muut olemme ehkä olleet liikaakin ´kiitos, anteeksi ja hyvästi´porukkaa. Siis anteeksi myös, että uskalsin edes kysyä.
      Toivon Kari Ilkkalalle menestystä kuntavaaleissa.

• luunsahaaja

Nauru jatkuu kunnes hymy hyytyy. Sen näkee kaupunkijohtajat.
      Ja toimittaja.
      Ilkkala tietää aina mitä tekee. Oikeus juttu avaus uuteen aikaan. Voitto vie viimeisen hymyn.
      Ilma puhdistuu. Paremmin henki kulkee.

• heko heko

Tais tulla ensimmäinen tappio tässä taloyhtiön käräjissä ei jääny käteen kuin oikeudenkäyntikulut, omat ja kupungin .Oisko kannattanut ottaa asioista selvää ennen kun rupee käräjöimään .

• järkeä peliin!

No nyt tuli päätös siihen asiaan, jota peltosen pakina/kolumni käsitteli. Possentien taloyhtiö hävisi 6-0. Asia oli vanhentunut jo 2006. Tuli vähän sitä faktaakin tietoon, eli talon suojelun takia ei sillä kaavassa ollutta rakennusoikeutta voitu hyödyntää ja siksi kaavaa ja sitä kautta rakennusoikeutta muutettiin hyödynnetyn / hyödynnettävissä olevan mukaiseksi.

Lisäksi tämän rakennusasian oikeuteen viemisen takia kaupunki vetäytyi siitä julkisivun korjauksen töppäyksiin liittyvän oikeusjutun viemisestä eteenpäin. Kaupunki teki kuitenkin mielestäni virheen myydessään matkustajakodin asuntokäyttöön saneerausta varten niille turkulaisille kiinteistökoijareille, mutta se onkin jo sitten toinen juttu.

Ai niin, en ole vieläkään Hämeen Sanomien toimittaja, mutta seurasin entisen ammattini takia sitä matkustajakodin "saneerausta" melko tarkasti ja en olisi pitkällä tikullakaan koskenut sen hankeen aikaansaannoksina tulleisiin asuntoihin.

• Onneks

Onneksi kaupunki ei joudu maksamaan oikeudenkäyntikuluja.

• XDXDXDXD

Kaupunginjohtajia lainatakseni, tekevälle sattuuu.

Ilkkalan työ on korvaamatonta veronmaksajien kannalta. Hän pitää päättäjät varpaillaan, ehkäisee korruptiota ja hoitaa HäSan puolesta tutkivan journalismin, olemalla vallan vahtikoirana. Lisäksi hän hoitaa tiedottamisen, monta asiaa olisi jäänyt pimentoon, ilman häntä. Kiitos ja Tsemppiä!

• Säilä

Kaikesta tästäkin vouhotuksesta voisi sanoa, että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

• heheheheh

Toimittaja Peltosen tieto piti paikkansa ja Ilkkala hävisi todella nolosti käräjänsä Possentien jo alun perin käsittämättömässä jutussa. Tekevälle voi sattua, mutta asioiden suhteen pitäisi olla tarkka jos vie jotain oikeuteen. Laskun tästä hölmöilystä maksavat taloyhtiön asukkaat ja Ilkkalan mielestä oikeus on ilman epäilystäkään väärässä. Huvittavaa tyhjien tynnyreiden kolinaa aivan totta kuten Säilä totesi!!!!

• ggggggggggggggg66654

Yllä sama valhe mitä HäSa jo Peltosen suulla viljeli taannoin . Eihän Ilkkala mitään ole hävinnyt vaan taloyhtiö. Näissä jutuissa kannattaisi pitäytyä ainakin totuudessa ettei joudu vastuuseen sanomisistaan.

• Yhtiöstä tietävä

Viisastelijana voit ehkä tarkentaa kuka on taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja ja kuka vaati riidan viemistä oikeuteen ja senkin voinet tarkentaa, että osa osakkaista vastusti oikeudenkäyntiä, koska häviö lopputulos oli selvä jo etukäteen. Jos tällaista asiaa ei pysty hoitamaan, voi jokainen miettiä, mitä annettavaa on Hml:n kunnallispolitiikalle.

• Huomentapäivää,

täällä siviilirohkeasti nimettöminä esiintyville lautamiehille kommentoin muutaman asian.

Possentie 1:n kanne hylättiin välituomiolla vanhentuneena. Riita-asiassa vaatimusten mahdollinen vanhentuminen on luonnollisesti ensimmäinen asia, jonka juristit tarkistavat ennen minkäänlaisten vaatimusten esittämistä tai muuta etenemistä. Possentien tapauksessa kaksikin yhtiöstä riippumatonta tahoa on katsonut lakiin perustuen etteivät vaatimukset olleet vanhentuneet. Hämeenlinnan käräjäoikeus valitsi yhtiön kanteesta ja sen perusteista poikkeavan vanhentumisperusteen, jonka ratkaisun oikeellisuus ja kestävyys tutkitaan Turun hovioikeudessa.

Kanteen hylkääminen vanhentuneena ei ota mitään kantaa itse pääasiaan. Yhtiön itse asiaa koskevien vaatimusten tai kaupungin vastaväitteiden oikeellisuutta ei vanhentumispäätöksellä ole arvioitu eikä ratkaistu millään tavalla. Tämä on itsestään selvää, mutta käräjäoikeuden tuomari lausui tästä asiasta vielä erityisesti välituomiossaan. Tällainen seikka ei luonnollisestikaan ylittänyt HäSa:n uutiskynnystä tai vaikuttanut asian uutisoitiin, joka muutenkin sisälsi kaikki vanhat asiavirheet mm. kiinteistön omistussuhteista. Tosiseikat on HäSa:lle korjattu moneen kertaan, tuloksetta. Mikäli hovioikeus muuttaa käräjäoikeuden ratkaisun, asia palaa itse kanteen pääkäsittelyyn Hämeenlinnan käräjäoikeuteen.

Lopuksi nimimerkille "Järkeä peliin!": Markku Peltosen kolumni ei käsitellyt Possentien kannetta, vaan minun tietämiseni tasoa ja uskottavuutta henkilönä ja poliitikkona riippuen yhtiön kanteen menestymisestä. Kirjoituksen arvoasetelma perustui henkilööni kohdistuneeseen hyökkäykseen ja arvosteluun valheellinen tieto esittäen. Arvoasetelman tekee törkeäksi mm. se, että kyseessä on lehden oma omaksuttu ja systemaattisesti toteutettu linja. Päätoimittaja Uusi-Kilponen kielsi kolumnieni (joita siis Viikkouutiset pyysi, minä en tarjonnut) julkaisemisen missään konsernin lehdessä nimenomaan Possentien ja kaupungin väliseen riita-asiaan vedoten, mutta sallii samaan aikaan samalla perusteella henkilööni kohdistuvat hyökkäykset joukkotiedotusvälinettä käyttäen.

Esimerkkinä Hämeen Sanomien toimituksellisesta linjasta voidaan ottaa kaupungin 2011 tilinpäätöksestä esitettyjen tietojen osoittautuminen vääriksi. Tieto virheestä tuli kaupungin johdon tietoon maanantaina 2.4. ja Hämeen Sanomien toimitus tiesi asiasta viimeistään keskiviikkona 4.4. illalla (koska minä kerroin). Käräjäoikeuden välituomio tuli torstaina 5.4. Perjantaina 6.4. Hämeen Sanomat uutisoi vähintään riittävällä pieteetillä ja näkyvyydellä käräjäoikeuden tuomion, mutta ei kerro sanallakaan siitä, että kaupungin talouden tilasta on kerrottu oleellisesti virheellistä tietoa, eikä oikaise omaa virheelliseksi osoittautunutta uutisointiaan. Possentien juttuun liittyvät taloudelliset intressit ovat luokkaa varttimilli, tilinpäätöstietojen virheellisen tulkinnan "arvo" on 7,5 miljoonaa euroa. Keski-Häme -lehti korjasi kaupungin johdolta saamaansa virheelliseen tietoon perustuneen uutisoinnin heti keskiviikkoiltana 4.4. klo 21:36, ja syvensi uutisointia virkamiehiä ja luottamushenkilöjohtoa kuullen torstain aikana.

• luunsahaaja

Ilkkala on oikeassa. Tietää mitä tekee. Aina.
      Oikeuden päätös on manipuloitu, ei muuta mahdollisuutta.
      Tämän kertoo kun ratkaisua ei tehty. Hovi oikeudessa oikeus voittaa. Siellä ei ole mahdollisuutta manipulointiin.

• oiy

Tietääkö kukaan onko hän ollut koskaan väärässä ? Tuskin ainakaan omasta mielestään .

• Mielipiteeeeeni

Todella uskomatonta asian vääristelyä HäSassa. Jutustahan saa sen käsityksen että Ponssentie 1 hävisi jutun, ja nyt selvää että itse asiaa ei ole käsitelty lainkaan.

Miksihän tilaan lehden, jossa tahallisesti levitetään väärää tietoa? minä haluan ajatella itse, omilla aivoillani, en niellä tuota valmiiksi pureskeltua sontaa.

• gyubhkmio

Tulkitset asiaa aivan oikein sillä yhtiö voitti jutun vaikka valheellinen lehti valhetta taas kerran levittää ja sinä vielä siitä maksat.

• alvari3
        gyubhkmio kirjoitti:

Tulkitset asiaa aivan oikein sillä yhtiö voitti jutun vaikka valheellinen lehti valhetta taas kerran levittää ja sinä vielä siitä maksat.

Tsemppiä Kari !
        Juttuja riittää sinua vastaan , olisi mielenkiintoista tietää semmoinen juttu , että kuka päättää Häsan kirjoitukset ? Väitän , että PUK on juoksupoika ja toimittajat seuraavat johtajan määräyksiä ( Kuka se sitten onkin , taitaa olla aikas vahvoilla kirjoituksissa ).

• järkeä peliin!

Tämähän alkaa jo muistuttaa Wincapitaa, kun nämä persu-uskovaiset puolustelevat tätä uutta epäjumalaansa. Suomen oikeuslaitoksen pitää tässä olla väärässä, ei heidän idolinsa. Älkää nyt tehkö itseänne vielä enemmän naurettavaksi. Meidän muiden myötähäpeän sietokynnys on jo ylitetty.

• ?

Kuules nyt järkeä pippeliin, arvoton pelle myötähäpeinesi. Hämeen sanomat on lehti, joka on verrattavissa Pahkasikaan, paitsi, että toinen oli sentään hauska, uusia numeroita en ole nähnyt.
        Tuo ratkaisu oli oikea, mutta uutisointi täysin pielessä tarkoituksella, johtuen katkeruudesta siihen, että lehden toimittaja ja valtuuston pj on saanut Ilkkalalta pataansa mennen tullen. Ainoa tähänastinen voitoo on se, että Ilkkala lähti politiikkaan.

• Juristi l

Onnittelut ilkkalalle ja kannatttajillensa voitetusta oikeusjutusta. Hs yritti tehdä sinusta häviäjää omassa jutussa ja kuitenkin voitit oy:n hall. puheenjohtajana oy:n oikeudenkäynnin kaupunkia vastaan. Seuraavaksi vuorossa voitto toimittajaa vastaan. Näyttösi on kova ja olet mies paikallaan Hml:n kunnallispolitiikkaan joten näillä näytöillä onnea matkaan.

• 1317

Keskusteluissa ei saa:

1. Kehottaa tai yllyttää rikokseen tai väkivaltaan.

2. Esittää asiattomia tai loukkaavia kommentteja muista henkilöistä.

3. Esiintyä valheellisesti toisen henkilön tai muun tahon (esimerkiksi yritys, yhdistys, järjestö) nimellä.

4. Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia

Yllä lainaus HäSa:n keskustelupalstan säännöistä. Toimitusta ei nämä säännöt ilmeisesti lehdessä koske, kun lukee tuon Peltosen valheellisen kolumnin Ilkkalasta.

• Säilä

Taidanpa minäkin tilata Hämeen Sanomat, kun se noin hyvin puolustaa demokratiaa ja laillista yhteiskuntajärjestystä.

Ryhdyn vielä kunnallisvaalien ehdokkaaksi estääkseni ainakin omalta osaltani näiden valittajien valtaannousun.

Kaverin kertoi, että Hämeen Sanomissa oli ollut iso ilmoitus Jutta Urpilaisen tulosta tiistaina Hämeenlinnan värväämään ehdokkaita. Hän on kuulemma menossa värväystilaisuuteen. Taidan mennä hänen mukaansa.

• nusnusnus

Muista laittaa peukku kaverisi pyllyyn niin et eksy.

• Sivuseuraaja

Halloo ja halloo, Ilkkalan pitäisi olla HML:n uusi tähtipolitrukki mutta eihän hänellä näytä täällä näkyvän perusteella olevan kun kaksi kannattajaa ja niistäkin toinen on niin lopen väsynyt, ettei jaksa tätä puolustella. Ilkkalan pisteet on miinuksenpuolella. Ei tällai missään politiikkaan pääse.

• verkot tötterölle

Missä ne Ilkkalan miinuspisteet näkyvät? Hämeen Sanomien sivuillako? Lehtikö päättää kuka pääsee politiikkaan?

• Helju Garjalasta
        verkot tötterölle kirjoitti:

Missä ne Ilkkalan miinuspisteet näkyvät? Hämeen Sanomien sivuillako? Lehtikö päättää kuka pääsee politiikkaan?

Pisteet näkyvät Setseenian Newsissa mutta sinä et sitä huomaa kun seuraat väärää roveettaa ja onneksi sinä et päätä kuka pääse poltikaan, sillä sitä et tiedä mittä!!!!! Syöppä töttörröö.

• verkot tötterölle
        Helju Garjalasta kirjoitti:

Pisteet näkyvät Setseenian Newsissa mutta sinä et sitä huomaa kun seuraat väärää roveettaa ja onneksi sinä et päätä kuka pääse poltikaan, sillä sitä et tiedä mittä!!!!! Syöppä töttörröö.

Jeps ja jee. Minä en tosiaan päätä kuka ja ketkä valitaan. Mutta, minä olen siinä määrin onnellisessa asemassa, että voin itse valita kenelle annan ääneni.

• Helju Garjalasta
        verkot tötterölle kirjoitti:

Jeps ja jee. Minä en tosiaan päätä kuka ja ketkä valitaan. Mutta, minä olen siinä määrin onnellisessa asemassa, että voin itse valita kenelle annan ääneni.

Sitäpä ei tarvii arvailla ketä ja sitä saat onnellisesti mitä tillaat.

• "3."

ai sivusta seuraat..no niin, kaupungintalo on toki Ilkkalasta ja ihmisistä sivussa.

• Kari Itkupilli

Mites itkupillin rikosilmoitus on menestynyt ?

• tgyjhik
        Kari Itkupilli kirjoitti:

Mites itkupillin rikosilmoitus on menestynyt ?

Voitti yhden ja ihan pian toisen. Vapisee HML!!!!!

• Veä pää hanuriis
        tgyjhik kirjoitti:

Voitti yhden ja ihan pian toisen. Vapisee HML!!!!!

Miten tätä ei ole sensuroitu kakkos nelosen toimesta

• ananaskäämä
        Veä pää hanuriis kirjoitti:

Miten tätä ei ole sensuroitu kakkos nelosen toimesta

Vatuttaako?

• Kurjuutta pakoon ruotsii
        ananaskäämä kirjoitti:

Vatuttaako?

Kyllä vatuttaa keskustella vähä älyisen smp:n jäsenen kanssa

• Menikö mönkään taas?

Joko käräjät on pidetty? Miten juttu ratkesi vai etenikö se edes syyttäjälle asti? Ei ole Ilkkala tiedottanut, joten taisi mennä tämäkin valitus peffalleen.

• kaupunkikiertäjä

Peltonen oli keskiviikkona poliisikuulustelussa ja kuulemma murtuneena miehenpuoliskona, kun taitaa pelätä kovan tuomion suhteen. Onnea Kartsa!

• Tuomiolla

Mun on pitänyt jo aikapäivää sitten oikaista kaikkiviisaan näsäviisastelusta se seikka, että käräjäoikeuden ratkaisu on TUOMIO eikä mikään välituomio. Mutta kaiken väärinymmärryksen keskellä se lienee sivuseikka oleellista on että riidellään vaikka ei edes tunneta alioikeuden ratkaisua. Ttuomarit ovat ainoat jotka tässä(kin) asiassa nettoavat. Mutta ei sitä merkantit tajua.

• Kumpi vai kampi?

Miten tässä jutussa kävi? Onko jo ratkaistu vai tuliko syyttämättäjättämispäätös, niin kuin arvata saattaa?

• valivalivalivali

Menikö Ilkkalan oikeusjuttu taas mönkään? Miksei kukaan tiedä mitään? Kestääkö montakin vuotta ratkaisu oikeusistuimissa? Tietääkö Ilkkala enää itsekään, missä mennään näitten valitusten ja käräjöintien kanssa? Onko kirjanpito ajantasalla?

• verkot tötterölle

Keskity sinä vain lomailemaan. Jaksat sitten paremmin toimittajan töissä.

• 3@1

Tietää se sen ettei ole yhtään käräjäoikeusceissiä voittanut.

• Simon kaveri no 5

Voitto ei ole aina tärkein, vaan se, että uskaltaa haastaa valtaapitävien väärydet tavallisia ns. pieniä (mistähän tämänkin nimitys johtuu, varmaan keskiajalta). Me tavikset kannatamme Ilkkalaa. Ilkkalalla on koulutus ja tieto ja hän käyttää niitä meidän tavisten hyväksi. Monilla kokpuolueen ihmisillä on myös koulutus ja tieto mutta käyttävät sitä vaan omaksi ja kamujen hyödyksi.

• melkein DI

insinööri = koulutus ? Hei haloo

• älyjättidemulin
        melkein DI kirjoitti:

insinööri = koulutus ? Hei haloo

Hienoa. Demari kävi taas nostamassa vuoden vanhat kirjoituksen. Ettekö te koskaan opi?

• Mahdoton tehtävä

Vapaamuurari tuomarina ja vastapuolen kaverina ei ole helpoin voitettava tulkinnanvaraisessa jutussa.

• e-kontakti.fi

MIstä voi löytää sinkkuja ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6185
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3826
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2831
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2360
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      44
      2260
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1709
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1322
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1271
    10. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1256
    Aihe