3-4-kirjaimisia etuniminimiehdotuksia kaivataan ADA ELEA FREDRIKAN pikkuveljelle. Toiset nimet on jo valmiina, ja ne tulevat olemaan FELIX BENJAMIN.
Etunimi saa olla aika tavallinenkin. Ei kaksoisvokaaleja... Muuten vapaat kädet : ) Odotetaan innolla ehdotuksia.
Ada sai pikkuveljen
12
104
Vastaukset
- Lilischka
Noa Felix Benjamin
- dhfhdfh
Onni
Sami
Mika
Niko
Joel
Hugo
Olli
Ossi
Sulo
Eino
Leo
Aki
Ari
Ilpo
Visa
Vesa- Täti
Kannatan nimiä Aki ja Hugo :)
- tavis ja ei
Dani,Niki,Sasu,Samu,Aapo,Emil
- NimiTäti
Axel Felix Benjamin.
- mun list
Komppaan, oli myös mielessä samoin Alex, Emil, Ivar, Isak, Anton ja Robin
- -ada-
Eli Felix Benjamin
Aron Felix Benjamin
Elmo Felix Benjamin
Frans Felix Benjamin
Jaro Felix Benjamin
Mio Felix Benjamin
Reko Felix Benjamin
Teo Felix Benjamin
Ada ja Alex sopis myös, mutta Alex Felix peräkkäin ei kuulosta hyvältä, ennemmin sitten Axel Felix Benjamin. Aron on mun suosikkini Adan veljelle! - siinäpäs-
Adan kans sopisi hyvin Eetu ja Eemeli, mutta te ette hyväksy kaksoisvokaaleja. Onni kävisi hyvin myös.
- Primrose
Otto Felix Benjamin
- ADAJA?
Kiitos kivoista ehdotuksista! Tykkäsimme mm.
Noa
Joel
Hugo
Leo
Samu
Axel
Emil
Mio
Nuo on kaikki tosi ihania! Miehen suosikkeja kuulemma Samu, Noa ja Mio (ei osaa sanoa parasta) ja minua miellyttävät ehkä enemmän konsonanttipäätteiset Axel, Emil ja Joel. Taidetaan päätyä arvonta ;)- joku.vaan.
Entäs Noel?
- sibyllavon
Esimerkiksi Jim tai Jose
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780