halusitko olla kaveri, tahdoitko seksisuhdetta, seurustelua, avoliittoa, avioliittoa, vai halusitko mitään? Palstakaveruutta?
Joskus tuntuu kuin et halua yhtään mitään ja toisaalta kaikki tai ei mitään?
Mistään liitoista ei tietty päätetä palstoilla tai näiden perusteella sanota mitä tuleman pitää.
Mietin
9
292
Vastaukset
- P
Haluan jotain suurempaa,elämänkumppania,toistapuoliskoa jonka kanssa kokea ja jakaa kaiken,ilot sekä surut ihan kaikki. Seurustelusuhteen, ehkä jopa sen avioliiton. :)
- Jos....
minulta kysyt, niin tahdon keskustelukumppanin ja pitkäaikaisen seksisuhteen.
- .
Kaiken mahdollisen riippuen tietenkin toisestakin osapuolesta. Ainut noista mihin sanoisin jyrkän EI:n on tuo seksisuhde.
- Minä vain
Ihan kaveria ja tietenkin ;) Ei kai muuhun järjellä ajatellen olisi edes aikaakaan, vieressä on mukava olla :)
- Moivaan...
Taisin haluta kaikkia noita...
- ihan vähän vaan
- ap
Tietty noilla on aina joku enemmän ja vähemmän looginen jatkuvuus, mistä kaikki alkaa ja mihin sitten päättyy. Vaikka en toivoisi päättyvän, ainakaan tänne!
- kaikki käy..
Ota yhteyttä sit, tuskin täällä kukaan selvyyttä mihinkään saa
- Aitoa tunnetta
Kaikki muu käy paits ei pelkkä seksi suhde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711