Paiholan sairaalan hoitajista

television katselua

Olen tällä hetkellä hoidossa Paiholan sairaalassa. Huomasin, etten ollut saanut klo 19 lääkkeitä ja pyysin niiltä eräältä hoitajalta. Hoitaja tokaisi minulle, että "ei sinun tarvitse huolehtia lääkkeistäsi, vaan täällä hoitajat huolehtivat lääkkeistä." Aiemmin minulle oli käynyt niin, että kun hoitaja ei ollut muistanut antaa minulle lääkkeitä, sanoi hoitaja minulle, että: "Kyllä potilaan pitää itse huolehtia lääkkeistä."
Nyt tämän tilanteen sai aikaan se, että hoitaja oli niin keskittynyt katsomaan televisiota, että unohti sen takia hoitaa työnsä. Että semmoista täällä Paiholassa voi olla.

37

9588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se rankkaa.

Jos ihmisillä olisi elämä noin vaikeaa normaalissa yhteiskunnassa, niin kuinka ihmeessä he kestäisivät?
      Teidän siellä olevien asiakkaiden on kuitenkin pakko alistua kuvailemaasi äärettömän julmaan kohteluun, joten ilmiselvästi hoitohenkilökunnan koulutuksessa on suuria puutteita ja vajavaisuuksia.
      Mahtanenko olla oikeassa arvellessani Suomi24 -foorumin olevan hyvinkin suosittu Paiholan potilaiden joukossa, kuin myös muiden vastaavien hoitolaitosten.

• Hoidokin kaveri

Jokunen vuosi sitten kaverini oli hoidossa siellä Paiholassa, kun sinne yritti soittaa esim. Salattujen elämien aikaan, puhelin tuuttasi varattua koko ajan. Hoitajat olivat nostaneet luurin pöydälle, että saivat keskittyä telkkarin katseluun rauhassa.

• edfrgtyui

Mistäs tiesit että se luuri oli nostettu pöydälle? Onko sulla röntgen katse kera pitkä näön? ;DD

• elämä on

hoitajat kattoo telkkuu ja potilaat vastaavasti chattilevät j ovat facebookissa :D :D reilu peli!

• aivokuollutt

joo ei siellä aina tiedä kumpi on hoitaja ja kumpi hoidokki, revi siitä sitten.

• Näin on

Vähän hullu pitää ollakin, jos tekee hoitotyötä, heh

• tinttilintu

kyllä mä vilpittömästi uskon että hoitajat (jopa paiholassa) pyrkivät toimimaan oíkein. ongelma vaan on, että se ei aina tunnu oikelta potilaasta. noi alottajan tosi lapselliset pilkunviilaamisfiilikset (sainko lääkkeet oikella ajalla ja kuka sano mitä?) voi jättää omaan arvoonsa ja toisaalta laittaa persoonallisuushäiriötä sairastavan potilaan splittaamiseksi ja oman napansa ympärillä pyörimiseksi.
      telkkua sairaaloissa katsotaan, välillä hoitajatkin. onneksi aina ei ole niin kiire, ettei ehtisi hetkeksi istahtaa potilaiden kanssa esim tv:n ääreen.
      paskapuhetta mitkään luurin nostamiset pöydälle esim salkkareiden aikaan. kannattaa ottaa asioista selvää muutenkin kuin huhupuheiden tai mielisairaiden ärhentelyjen perusteella.

• Noinhan se on,

mutta meitä kun on moneksi ja internettiin mahtuu kaikenlaista mitä kukin kykynee mielikuvituksessaan keksimään, niin tulos on juuri sellainen kuin mitä voi sen oletttaa olevankin.
        Tuskin tuollaisia väitteitä kukaan normaali ihminen ottaa tosissaan, mutta saattahan palstan käyttäjien joukossa olla muunlaisiakin persoonallisuuksia joille tarinat tuntuu tosilta siinä kuin muukin huuhaa. Lukemiset miestä myöten..nääs.

• vaitiolovelvollisuus

Veikkaanpa, että ylläolevan viestin kirjoittaja on joku Paiholan hoitajista, joka ei tiedä vaitiolovelvollisuusasioista mitään. Lisäksi hän ei kunnioita lainkaan potilaan ihmisarvoa. Hoitajille maksetaan nimenomaan siitä, että he hoitavat potilaita ja se on myös heidän ensisijainen tehtävänsä. Tässä tapauksessa hoitaja unohti antaa potilaalle hänen lääkkeensä, koska hän oli liian keskittynyt TV:n katseluun.

• Vai että..
        vaitiolovelvollisuus kirjoitti:

Veikkaanpa, että ylläolevan viestin kirjoittaja on joku Paiholan hoitajista, joka ei tiedä vaitiolovelvollisuusasioista mitään. Lisäksi hän ei kunnioita lainkaan potilaan ihmisarvoa. Hoitajille maksetaan nimenomaan siitä, että he hoitavat potilaita ja se on myös heidän ensisijainen tehtävänsä. Tässä tapauksessa hoitaja unohti antaa potilaalle hänen lääkkeensä, koska hän oli liian keskittynyt TV:n katseluun.

ihan Paiholan sairaalan hoitaja minä nykyisin olen! Sepä on erinomaisen mielenkiintoista tietää, sillä tähän asti se tieto on pysynyt piilossa niin itseltäni, läheisiltäni kuin myös verottajalta.
        Lisäksi asun noin 150km päässä kyseisestä paikasta, joten työmatkatkin venyisi kohtuuttoman pitkiksi.
        Melkoista tulkintaa kirjoitat myös vaitiolovelvollisuudesta, joten pahoin pelkään ettet edes ymmärrä sanan merkitystä, vai haluatko väkisin vääristellä asioita siinäkin suhteessa?
        Turhaan yrität syyttää myöskään minkaanlaisesta ihmisarvon loukkaamisesta vaikka mielikuvitusta sinulla siihenkin näyttää riittävän.
        Näin ollen kehoitan sinua olemaan miettimättä asioita joihin et kuitenkaan kykene ja lopettamaan kaikenlaiset arvailut. Jos niin kuitenkin teet niin älä kehtaa kirjoitella höperyyksistäsi internetin yleiselle palstalle vaikka tuntisit pakkomielteen sitä vaativan, vaan satuile kaltaistesi kanssa muualla näkymättömissä ja kuulumattomissa.

• unohda
        Vai että.. kirjoitti:

ihan Paiholan sairaalan hoitaja minä nykyisin olen! Sepä on erinomaisen mielenkiintoista tietää, sillä tähän asti se tieto on pysynyt piilossa niin itseltäni, läheisiltäni kuin myös verottajalta.
        Lisäksi asun noin 150km päässä kyseisestä paikasta, joten työmatkatkin venyisi kohtuuttoman pitkiksi.
        Melkoista tulkintaa kirjoitat myös vaitiolovelvollisuudesta, joten pahoin pelkään ettet edes ymmärrä sanan merkitystä, vai haluatko väkisin vääristellä asioita siinäkin suhteessa?
        Turhaan yrität syyttää myöskään minkaanlaisesta ihmisarvon loukkaamisesta vaikka mielikuvitusta sinulla siihenkin näyttää riittävän.
        Näin ollen kehoitan sinua olemaan miettimättä asioita joihin et kuitenkaan kykene ja lopettamaan kaikenlaiset arvailut. Jos niin kuitenkin teet niin älä kehtaa kirjoitella höperyyksistäsi internetin yleiselle palstalle vaikka tuntisit pakkomielteen sitä vaativan, vaan satuile kaltaistesi kanssa muualla näkymättömissä ja kuulumattomissa.

Näitä kyseisiä viestejä ei ole kenenkään pakko lukea. Eli voit aivan unohtaa tämän palstan ja keskittyä muihin asioihin.

• Vai niin,
        unohda kirjoitti:

Näitä kyseisiä viestejä ei ole kenenkään pakko lukea. Eli voit aivan unohtaa tämän palstan ja keskittyä muihin asioihin.

ja senkö vuoksi toivoisit niin tapahtuvan ettei kukaan olisi oikomassa sitä paskaa jota työnnät jatkuvalla syötöllä tälle palstalle.
        Noinhan on väärintekijät aina tahtoneet menetellä, mutta minulla on sen verran aikaa muiden asioiden ohella että ennätän edes osan hoidokkien kirjoittamista huuhaa-tarinoista oikaista vaikka se ei millään tavalla tehtäviini kuuluisikaan.
        Nähkääs; jotkut on kasvaneet rehellisyyteen mutta eräät eivät.

• koe-eläin potilas
        vaitiolovelvollisuus kirjoitti:

Melkoisen varmasti joku angsti th-alan ammattilainen.Itse olin kerran siilaisen osastolla ja mennessä kyselin että milloin ne verenpaineet mitataan.Olin tuores vp-potilas ja käytäntö ei ollut minulle tuttu.Mittauksessahan on omat sääntönsä eikä minulle ollut osastonkaan rutiinit tuttuja.

Hoitaja ei koskaan tullut sanomaan milloin se mitataan..ennen vaiko jälkeen ruokailun vaiko aamulla vaiko illalla vaiko miten usein vaiko ennen vain jälkeen verenpainelääkkeen että tietää.

No hoitsu ei koskaan sitä tullut kertomaan, sitten kysyin toiselta hoitajalta enenmmin selittelemättä miksi kysyin sitä.Hän taisi sitten vastatakkin jopa siihen.

Sitten pois mennessäni saatuani MRSA tartunnan sillä reissulla lukaisin papereitani...siellä luki.Kyselee jatkuvasti verenpaineen mittausta...!!!

Voihan helvetti sentään...en muuta sano.Tasan kaksi kertaa oli kysynyt.Mitä urpoja siellä on tuolla th-puolella oikein töissä?

Kerran olen heidän pyynnöstään käynyt jopa psykiatrilla kun eivät saaneet tuiki tavallisesta taudista diagnoosia tehtyä (niin tyhmiä ja ylemmyyden tuntoisia) ja psykiatri totesi terveeksi ja kehoitti takaisin perusterveydenhuoltoon.

Jumaliste kun joku päivä se varmistettu diagnoosi tulee menen sen paperin kanssa näytille ja nauran oikein paskaiset naurut niiden naamoille.

Asiakashan ei maallikkona voi olla oikeassa.

Nykylääkäreiden/ hoitajien asenteessa on paljon vikaa ja ammattitaidoissa.Sitten vittuillaan potilaille ja heidän kustannuksellaan ja terveyttään vaarantaen.Kohtelu on suoraansanottuna suoraan perseestä ja asennevamma monellakin.

Viran puolesta lupa vittuilla.

• Varokaa noita.
        koe-eläin potilas kirjoitti:

Melkoisen varmasti joku angsti th-alan ammattilainen.Itse olin kerran siilaisen osastolla ja mennessä kyselin että milloin ne verenpaineet mitataan.Olin tuores vp-potilas ja käytäntö ei ollut minulle tuttu.Mittauksessahan on omat sääntönsä eikä minulle ollut osastonkaan rutiinit tuttuja.

Hoitaja ei koskaan tullut sanomaan milloin se mitataan..ennen vaiko jälkeen ruokailun vaiko aamulla vaiko illalla vaiko miten usein vaiko ennen vain jälkeen verenpainelääkkeen että tietää.

No hoitsu ei koskaan sitä tullut kertomaan, sitten kysyin toiselta hoitajalta enenmmin selittelemättä miksi kysyin sitä.Hän taisi sitten vastatakkin jopa siihen.

Sitten pois mennessäni saatuani MRSA tartunnan sillä reissulla lukaisin papereitani...siellä luki.Kyselee jatkuvasti verenpaineen mittausta...!!!

Voihan helvetti sentään...en muuta sano.Tasan kaksi kertaa oli kysynyt.Mitä urpoja siellä on tuolla th-puolella oikein töissä?

Kerran olen heidän pyynnöstään käynyt jopa psykiatrilla kun eivät saaneet tuiki tavallisesta taudista diagnoosia tehtyä (niin tyhmiä ja ylemmyyden tuntoisia) ja psykiatri totesi terveeksi ja kehoitti takaisin perusterveydenhuoltoon.

Jumaliste kun joku päivä se varmistettu diagnoosi tulee menen sen paperin kanssa näytille ja nauran oikein paskaiset naurut niiden naamoille.

Asiakashan ei maallikkona voi olla oikeassa.

Nykylääkäreiden/ hoitajien asenteessa on paljon vikaa ja ammattitaidoissa.Sitten vittuillaan potilaille ja heidän kustannuksellaan ja terveyttään vaarantaen.Kohtelu on suoraansanottuna suoraan perseestä ja asennevamma monellakin.

Viran puolesta lupa vittuilla.

koe-eläin potilas et ole ainut.

Minulla oli jokunen vuosi sitten melkoisen kipeä selkä,no menin keskus sairaalaan,ja kerroin että on kipeä,ei nuori ei vanha lääkäri melko välinpitämättömästi käski sitä asentoa ja sitä, ja samalla kyseli mistä olen ja mistä muutin joensuuhun,kerroin muuttaneeni söderkullasta olin siis paluumuuttaja alkuperäinen pohjoiskarjalainen,tämä paikka on itärannikkoa sipoossa.

Ukko kääntelee tutkii päätä,ei hemmetti,näin jälkeen päin vuosia myöhemmin näin mitä kyseinen lääkäri oli kirjoittanut pariinsa jotka luki muutkin lääkärit.

-henkilö muuttanut ruotsista ja valittaa selkäänsä kaiken huippu oli tämä,PÄÄSSÄ EN HUOMANNUT NÄKYVÄÄ VIKAA normaali.

Ei jumalavita mitä kirjoituksia ja mouheloita.

toisella kertaa tätä paljon aikaisemmin olin kärsinyt vatsakivuista ja mikään ei pysynyt sisällä makasin sängyssä.lopulta menin siilaiselle kolmen vuorokauden oksentelun jälkeen omalla kyydillä.

Hoitajilla ei ollut mitään kiirettä,lopulta pääsin sängylle,toivat pienen kupin johan oksentaa,tuumailivat ei sinulla ole mitään kun joku pöpö korkeintaan,aikani tuskissani olin mittasivat kuumeen,johan tuli kiirettä,tämän jälkeen en enää muista mitään umpisuoli oli ruvennut jo märkimään,tässä ei vielä kaikki tällä reisulla tiesin mitä on keskussairaala.

Minut nukutettin ja kas kummaa heräsin kesken leikkauksen,näin henkilöt ympärillä ja yritin lääkepöppyrässä nousta vaistovaraisesti,nuori ylimielinen kaveri työnsi runttaamalla sänkyyn kiini ja taas nukuttivat lisää.

Kun aika tuli herätä,muistan saman tyypin nuori sälli löikasvoihin edes takas aivan liian voimakkaasti jolloin yritin puolustautua kädelläni joka oli melkovelton oloinen eikä paljon auttanut,tämä löi useita kertoja,vielä käytävässä mätki lisääkun kuljettivat leikkaussalista pois.

Ei tämä loppunu vielä tähän,tuli seuraava aamu,edelleen olen tuskissani ja pisitti,mitään ei tullut ja rakko oli täynnä,nämä kävelyttivät kauas vessaan asti ja jättivät sinne,sielä olin yksin ja vaikka tikistin ei tullut johtui lääkeistä tai nukutus aineista.

Lopulta tuli joku hoitaja ja tuumas täytyy varmaan ottaa katetrilla pissi,minä että joo,taas lähti kävelemään pitkin sairaalaa ja taas odotan arviolta puolituntia,taas tulee kysymään eikö tule pissi ,no ei tuu ja ottakaa nyt katetrilla ,joo kuuluu hetken päästä ja lähteekävelemään pitkin sairaalaa,ei helvata siinä vaiheessa kun kupla on otsassa ei saa tyhjennettyä niin tuntui että he kiduttavat.

On erittäin tuskallista jos ei saa pissittyä ja rakkoa on täynnä,lopulta vaivautui varmaan pari tuntia tämä kupeksi heilumassa muualla ,ei jumalavita että meikäläinen ei keskussairaalaan enään lähde ennen kuin oikeasti on henki jo lähes poissa.

Niin vielä siihen selän kipuihin niin joku terveyshoitaja tokaisi minulle että olen lihava,käski riisumaan vaatteet paitsi lyhyet housut ,no kas kummaa mieli muttui yhden äkkiä ensin sanoi ettei ole lähelläkään indeksiä paino että lihava oot ja teetkö edes mitään 20 kg pitäisi pudottaa vähintään,no vastasin koko kesän kolmekuukautta raivannut metsiä ja nyt on selkä kipeä.vaateet heitettyäni hän tuumas et voi laihutta yhtään sinulla painaa lihaksisto.

Itse tämä lausuja terveyskeskuksessa oli yli sadankilon keijukainen ja pieni tatti arvioin 120kg painoiseksi.Minua haukku läskiksi ennen kuin oli edes tutkinut ja nähnyt todellisuuden.

Kyllä oikeasti on leikki kaukana jos sairastuu pohjoiskarjalassa,nämä jotka kerroin on oikeasti totta alaarvoisena on pidetty jos joutuu pyytämään apua,olen mies 40v tuoloin olin 30 kahta puolen selkää valitin 2005 vuonna toista kertaa en valita.

• .................--.
        Varokaa noita. kirjoitti:

koe-eläin potilas et ole ainut.

Minulla oli jokunen vuosi sitten melkoisen kipeä selkä,no menin keskus sairaalaan,ja kerroin että on kipeä,ei nuori ei vanha lääkäri melko välinpitämättömästi käski sitä asentoa ja sitä, ja samalla kyseli mistä olen ja mistä muutin joensuuhun,kerroin muuttaneeni söderkullasta olin siis paluumuuttaja alkuperäinen pohjoiskarjalainen,tämä paikka on itärannikkoa sipoossa.

Ukko kääntelee tutkii päätä,ei hemmetti,näin jälkeen päin vuosia myöhemmin näin mitä kyseinen lääkäri oli kirjoittanut pariinsa jotka luki muutkin lääkärit.

-henkilö muuttanut ruotsista ja valittaa selkäänsä kaiken huippu oli tämä,PÄÄSSÄ EN HUOMANNUT NÄKYVÄÄ VIKAA normaali.

Ei jumalavita mitä kirjoituksia ja mouheloita.

toisella kertaa tätä paljon aikaisemmin olin kärsinyt vatsakivuista ja mikään ei pysynyt sisällä makasin sängyssä.lopulta menin siilaiselle kolmen vuorokauden oksentelun jälkeen omalla kyydillä.

Hoitajilla ei ollut mitään kiirettä,lopulta pääsin sängylle,toivat pienen kupin johan oksentaa,tuumailivat ei sinulla ole mitään kun joku pöpö korkeintaan,aikani tuskissani olin mittasivat kuumeen,johan tuli kiirettä,tämän jälkeen en enää muista mitään umpisuoli oli ruvennut jo märkimään,tässä ei vielä kaikki tällä reisulla tiesin mitä on keskussairaala.

Minut nukutettin ja kas kummaa heräsin kesken leikkauksen,näin henkilöt ympärillä ja yritin lääkepöppyrässä nousta vaistovaraisesti,nuori ylimielinen kaveri työnsi runttaamalla sänkyyn kiini ja taas nukuttivat lisää.

Kun aika tuli herätä,muistan saman tyypin nuori sälli löikasvoihin edes takas aivan liian voimakkaasti jolloin yritin puolustautua kädelläni joka oli melkovelton oloinen eikä paljon auttanut,tämä löi useita kertoja,vielä käytävässä mätki lisääkun kuljettivat leikkaussalista pois.

Ei tämä loppunu vielä tähän,tuli seuraava aamu,edelleen olen tuskissani ja pisitti,mitään ei tullut ja rakko oli täynnä,nämä kävelyttivät kauas vessaan asti ja jättivät sinne,sielä olin yksin ja vaikka tikistin ei tullut johtui lääkeistä tai nukutus aineista.

Lopulta tuli joku hoitaja ja tuumas täytyy varmaan ottaa katetrilla pissi,minä että joo,taas lähti kävelemään pitkin sairaalaa ja taas odotan arviolta puolituntia,taas tulee kysymään eikö tule pissi ,no ei tuu ja ottakaa nyt katetrilla ,joo kuuluu hetken päästä ja lähteekävelemään pitkin sairaalaa,ei helvata siinä vaiheessa kun kupla on otsassa ei saa tyhjennettyä niin tuntui että he kiduttavat.

On erittäin tuskallista jos ei saa pissittyä ja rakkoa on täynnä,lopulta vaivautui varmaan pari tuntia tämä kupeksi heilumassa muualla ,ei jumalavita että meikäläinen ei keskussairaalaan enään lähde ennen kuin oikeasti on henki jo lähes poissa.

Niin vielä siihen selän kipuihin niin joku terveyshoitaja tokaisi minulle että olen lihava,käski riisumaan vaatteet paitsi lyhyet housut ,no kas kummaa mieli muttui yhden äkkiä ensin sanoi ettei ole lähelläkään indeksiä paino että lihava oot ja teetkö edes mitään 20 kg pitäisi pudottaa vähintään,no vastasin koko kesän kolmekuukautta raivannut metsiä ja nyt on selkä kipeä.vaateet heitettyäni hän tuumas et voi laihutta yhtään sinulla painaa lihaksisto.

Itse tämä lausuja terveyskeskuksessa oli yli sadankilon keijukainen ja pieni tatti arvioin 120kg painoiseksi.Minua haukku läskiksi ennen kuin oli edes tutkinut ja nähnyt todellisuuden.

Kyllä oikeasti on leikki kaukana jos sairastuu pohjoiskarjalassa,nämä jotka kerroin on oikeasti totta alaarvoisena on pidetty jos joutuu pyytämään apua,olen mies 40v tuoloin olin 30 kahta puolen selkää valitin 2005 vuonna toista kertaa en valita.

Puhut asiaa, tsemppiä sinulle.

Täällä toimii persukeskuksessa uhkailu välinpitämättömyys ja epäasialliset tekstit ja saamarin huono ammattitaito.

Samaa olen minäkin miettinyt etten jalalla moiseen paskalaitokseen enää astu.

Minutkin otti vastaan oikea ryhävalas hemmetin homssuinen ulkoinen olemus ylimielinen ja oikeasti mulkoili niin että luulin sitä mielisairaaksi.Sitä se varmaan olikin näin jälkeenpäin ajatellen.

Kerran näin erään virkamiehen johtavan sellaisen ryypiskelevän keskellä päivää ja arkea bussipysäkin takana povitaskunsa suojista.Mikä häpeä.Ei pahemmin herätä luottamusta.

VOIMIA SINULLE!

• Kanssasi on niin hyv

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa... Ei ole paskapuhetta luurin nostaminen pöydälle Salkkarien aikaan. Tehtiin näet testi, yritettiin soittaa kaverille viitenä iltana Salkkarien aikaan (useamman kerran illassa), puhelin tuuttas koko ohjelman ajan varattua. Mut kun ohjelma loppu, myös puhelimeen vastattiin. Joka ilta sama juttu.
      (Kaveri oli hoidossa, läheisen kuolemasta aiheutuneesta masennuksesta johtuen, ei siis mitään harhoja).

• wertyugtg

Mistäs tiesit että se luuri oli nostettu pöydälle?
        Sinne on voinut joku muukin soitella siihen aikaan jolloin linja on varattu...

• Näinonnäppylät
        wertyugtg kirjoitti:

Mistäs tiesit että se luuri oli nostettu pöydälle?
        Sinne on voinut joku muukin soitella siihen aikaan jolloin linja on varattu...

Katsos, kun se kaveri jolle yritettiin soittaa kertoi asian. Hän näki, että luuri oli pöydällä. (Ja kuten jo aiemmin kerroin, joutui Paiholaan masennuksen vuoksi, joka aiheutui lähiomaisen kuolemasta).

• wertyugtg
        Näinonnäppylät kirjoitti:

Katsos, kun se kaveri jolle yritettiin soittaa kertoi asian. Hän näki, että luuri oli pöydällä. (Ja kuten jo aiemmin kerroin, joutui Paiholaan masennuksen vuoksi, joka aiheutui lähiomaisen kuolemasta).

Luuri jätetään joskus pöydälle kun haetaan jotain muuta ihmistä puhelimeen.
        Mistä tiesit ettei asia ollut näin?

• täyttätotta
        wertyugtg kirjoitti:

Luuri jätetään joskus pöydälle kun haetaan jotain muuta ihmistä puhelimeen.
        Mistä tiesit ettei asia ollut näin?

Katos, kun se kaveri seuras sitä tilannetta, että kun tietyt ohjelmat alkoivat - luuri nostettiin pöydälle ja hoitsut rupes seuraa telkkuu. Kun ohjelma loppu luuri laitettiin paikoilleen.

• öplokijhugtfd
        täyttätotta kirjoitti:

Katos, kun se kaveri seuras sitä tilannetta, että kun tietyt ohjelmat alkoivat - luuri nostettiin pöydälle ja hoitsut rupes seuraa telkkuu. Kun ohjelma loppu luuri laitettiin paikoilleen.

Joo uskokoon ken voi.
        Jos ihminen tosiaan on masennuksen takia hoidossa niin on varmasti muualla kuin kyttäämässä hoitajien hommia.

Mulle ei mee tollanen läpi.

Noin juorut ennen vanhaankin kulki et kaverin kaverin kaveri kertoi ja mitä lopuksi se oikee asia olikaan.....

• toenperrään
        öplokijhugtfd kirjoitti:

Joo uskokoon ken voi.
        Jos ihminen tosiaan on masennuksen takia hoidossa niin on varmasti muualla kuin kyttäämässä hoitajien hommia.

Mulle ei mee tollanen läpi.

Noin juorut ennen vanhaankin kulki et kaverin kaverin kaveri kertoi ja mitä lopuksi se oikee asia olikaan.....

Ei sen potilaan tarvinnut kyttäillä hoitajien sen enempää kuin muidenkaan hommia, kun oli sovittu tietty kellonaika, että soitan hänelle, hän odotteli puheluani "akvaarion" kulmilla ja näki hoitsujen hommat. Luuri pöydälle - telkun katsontaan, kun ohjelma loppui luuri takaisin paikoilleen. Masentuneelle ystävät ovat kaikki kaikessa joten yhteydenotot ovat tärkeitä. Taidat itse olla yksi näistä televisiota tuijottavista hoitsuista, kun niin otat tulta.

• juuh

Totuus voi olla välillä tarua ihmeelisempää myös hoitotyössä

• sonni22

Palautetta menemään jonnekkin muualle kuin tänne, olisi se ratkaisun avain.

• mengele13

VALVIRAAN vain valitusta ei tästä ihmisten kiusaamisesta muuten tule loppua.

• asedrfgt
        mengele13 kirjoitti:

VALVIRAAN vain valitusta ei tästä ihmisten kiusaamisesta muuten tule loppua.

Onhan siellä Paiholan sairaalalla hoitajia ylempääkin väkeä joille laittaa asiasta tietoa!!!
        Ei se asia selviä sillä että täällä valitetaan ja herjataan.

• Paskakohtelua saanut

Tyypillistä sairaanhoitoa nykypäivänä. Oma ammattitaidottomuus piilotetaan lausunnolla potilaan mielen järkkymisestä.
      Sama juttu Tikkamäelläkin, kun ei osata määrittää sairautta, niin potilashan onkin mielenvikainen.
      Hoitajat istuu jopa päivystyksessä netissä, vaikka potilaat tarvisisivat hoitoa.

• ylimielisiä

Samaa mieltä.Sairaalan puoli onkin ollut asiallisempi aiemmin vaan kun siirtyivät yhteispäivystykseen niin samat säännöt tulivat käytäntöön ja samat paskanaamat kuvioihin.

Perusterveydenhuollon puoli on vittunaamoja täynnä koko pulju pitäisi pistää uusiksi ja henkilöstö johtajia myöten pitäisi vaihtaa välittömästi.En panisi pahaksi jos veisivät oikeudet harjoittaa ammaattiaan sen verran ala-arvoista on kohtelu.

Uhkailevat potilaita ja tekevät epäasiallisia lausuntoja.Ihmettelen kuinka tuo voi olla mahdollista etä yksi päivystyspoli on saatu tuollaisen mielivallan alle ja jatkamaan sitä potilaille.

On nykyisin rikos että sairastaa.Potilas tarvitsee tukea ja hyvää kohtelua ei minkään vittunaamojen epäasiallista käytöstä.

Aivan lainvastaista.

• mengelet

Puhut asiaa oletko valittanut mihinkään kyseisestä asiasta.itse aion valittaa kun meni yöunet ja olen ollut yli 2 vuotta ilman asianmukaista hoitoa ja tutkimuksia.Täysiä pellejä ovat tehdään täysin turhia tutkimuksia joista ei mitään löydy ja oikeaan vaivaan eivät tutkimuksia määrää.Sitten on hyvä sanoa ei sussa mitään vikaa ole on tutkittu laajasti...

Potilasta eivät kuuntele milloinkaan ei ylpeys anna periksi.

Ihan natsisaksan touhua potilaat kärsii tuollaisesta kohtelusta.Terveydenhuollon irvikuva.

• yksi potilas

Olen ollut vuodeosastolla kolme kertaa, kahdesti keskussairaalassa ja kerran yliopistollisessa sairaalassa. Hoitoalan ammattihenkilöistä minulla ei ole pahaa sanottavaa. Leikkurin väki oli ystävällistä, samoin heräämössä. Heräämöstä minut luovutettiin oman osaston iltavuoron hoitajalle, hän esitteli minulle itsensä ja oli hyvin mukava.

" tehdään täysin turhia tutkimuksia!

Voitko antaa esimerkin täysin turhasta tutkimuksesta?

• huuhaa tohtorit

Yleensähhän tutkimuksia ei saa olemassakaan ellei ole kuoleman partaalla.Mitään perustutkimuksia ei saa.

Sitten kun aletaan tutkia tutkitaan jotain muuta paskaa kuin itse tautia kun ei ole niitä kliinisiä taitoja olemassa tehdä oikeaa diagnoosia.

Sitten sanotaan että on tutkittu.

Mutta sillä ei ole väliä varmaan että persettä tutkitaan ja ulostetta jos on vaikka kädessä vika.

• Aloittajalle

Hei! Ota asiassasi yhteyttä osaston osastonhoitajaan, talon ylihoitajaan tai potilasasiamieheen. He hoitavat asiaasi eteenpäin. Täällä netissä ei todellakaan asiaa saa muuksi muutettua.

• Poutilas

Onko uusia kokemuksia Tikkamäeltä?

• Ilarikann

Tässä taas pakkohoidossa L-osastolta mukava meno täällä

• Poutilas

Siirtyikö Paiholan hoitajat Tikkamäelle?

• Minäolenterve

Minä lääke. Minä en lääke. Minä osasto. Minä harmi. Minä en hullu. Minä terve.

• lehtijuttutulee

Mikä siinäki on että koko ajan vain kytätään ja vainottan. turha huutaa meille ja minä pidän puoleni. Hahaa. ite olet pasjkahousu ja minua on turha vainota. Tiedän kyllä kuka olet ja teen tästä lehtijutun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5273
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe