Koiran pussaaminen

kaak.mak.unen

Pussaatteko naiset koiranne kanssa? Minua ilettää, kun tyttöystäväni pussaa. :(
Koirahan nuolee persesilmänsä kakkahitulaista puhtaaksi sillä samalla suulla. Ja jotkut koirat syökin kakkaa.

120

3492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkelitonttu

      Olen sanaton!

      • Ban kikkelitonttu!

        Ole sitten kirjoittamatta mitään!!!


      • kikkelitonttu
        Ban kikkelitonttu! kirjoitti:

        Ole sitten kirjoittamatta mitään!!!

        väärin meni minä en kysynyt!


    • MK

      No en minä nyt varsinaisesti pussaa koiraani. Koira on kova nuolemaan, ja ei ole kerta tai kaksi kun se on naamaani nuolaissut ja joskus myös suulle osunut. En jaksa turhaan murehtia mitä kaikkea koira on tehnyt ennen kuin se nuolaisee minua, ajattelen asian niin, että siinähän vastustuskyky itselläkin kasvaa kun kaikenmaailman bakteereille altistuu. En nyt toki anna sen nuolla jos se on juuri putsannut itseään, syönyt kakkaa (syö jäniksenpapanoita ja hevosenkakkaa jos vain ehtii ennen kuin minä huomaan ja kiellän).

      Ja jos nyt lähtee asioita oikein pohtimaan, niin kyllä sitä kaikenmaailman pöpöjä saa ilman koiran pussailuakin. Joka päivä me käsillämme kosketaan vaikka minkälaisiin bakteeripesiin (hissin napit, ovenkahvat, korttimaksukoneet jnejnejne) ja kyllä ne kädet pesemättöminäkin naamalle ja suuhun osuu..

    • Ei ikinä

      Se koiran kasvojen nuoleminen on iljettävää, ihan yksiselitteisesti. En koskaan anna koirani tehdä sitä, enkä muutenkaan nuolla kovin. Joskus lipaisee kättäni, ja pesen sen jälkeen käteni. Mutta ei se koiraani haittaa, se on pennusta asti siihen opetettu, ja minusta on parempi näin.

    • 9+3

      Rankkaa on bakteerikammoisen elämä ...

      • pöpönen

        Niinpä taitaa olla;)
        Jos kauhistuttaa kovin pöpöt ja bakteerit, niin kannattaa jättää koira hommaamatta. Aikamoisia sotkijoitahan nuo on! Nuolaisu on koiran luonnollinen tapa tervehtiä.


      • kikkelitonttu

        auttaisiko desifiointi aine?


      • terttwetw
        pöpönen kirjoitti:

        Niinpä taitaa olla;)
        Jos kauhistuttaa kovin pöpöt ja bakteerit, niin kannattaa jättää koira hommaamatta. Aikamoisia sotkijoitahan nuo on! Nuolaisu on koiran luonnollinen tapa tervehtiä.

        Nimim pöpönen, kun ne vitun rakit räkii muidenkin kuin omistajiensa päälle. Mun luonnollinen tapa vastata on lasauttaa koiraa nyrkillä päähän.


      • pöpönen kirjoitti:

        Niinpä taitaa olla;)
        Jos kauhistuttaa kovin pöpöt ja bakteerit, niin kannattaa jättää koira hommaamatta. Aikamoisia sotkijoitahan nuo on! Nuolaisu on koiran luonnollinen tapa tervehtiä.

        On se kumma että me koiranomistajat ollaan yleensä hengissä. Koiran lipaisu naamaan ei ketään tapa ja itse annan sille pusun joskus kuononpäähän. Ei ole tauteja tullut 50 vuoteen että en olisi niin huolissani.


      • terttwetw kirjoitti:

        Nimim pöpönen, kun ne vitun rakit räkii muidenkin kuin omistajiensa päälle. Mun luonnollinen tapa vastata on lasauttaa koiraa nyrkillä päähän.

        No niinhän sinullekin pitäisi tehdä, just nyt tänne asti roiskui.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        On se kumma että me koiranomistajat ollaan yleensä hengissä. Koiran lipaisu naamaan ei ketään tapa ja itse annan sille pusun joskus kuononpäähän. Ei ole tauteja tullut 50 vuoteen että en olisi niin huolissani.

        Kuinkahan moneen olet jo levittänyt niitä rakkisi bakteereja, rakeilla suussa yli 200 erilaista mistä monet tappavia verenkiertoon joutuessaan. Lapset pitäisi ottaa huostaan jos antavat nuolla kasvoja ja suuta tai vaikka käsiä, eikä petoelukoita pitäisi edes sallia lapsiperheissä. Ei ihme että koronakin levinnyt vauhdilla, lisäksi punkit tauteineen jne.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        On se kumma että me koiranomistajat ollaan yleensä hengissä. Koiran lipaisu naamaan ei ketään tapa ja itse annan sille pusun joskus kuononpäähän. Ei ole tauteja tullut 50 vuoteen että en olisi niin huolissani.

        Oletko käynyt tarkistamassa? Sinun terveysongelmasi ei näy päällepäin se geenivirhe ja perinnöllinen.

        Olen kulkenut maailmalla ja harvassa maankolkassa eletään eläimen kanssa moisessa sympioosissa, kuin henkisessä tyhjiössä, vauraassa yhteiskunnassa tapahtuu koiraihmisille Suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan moneen olet jo levittänyt niitä rakkisi bakteereja, rakeilla suussa yli 200 erilaista mistä monet tappavia verenkiertoon joutuessaan. Lapset pitäisi ottaa huostaan jos antavat nuolla kasvoja ja suuta tai vaikka käsiä, eikä petoelukoita pitäisi edes sallia lapsiperheissä. Ei ihme että koronakin levinnyt vauhdilla, lisäksi punkit tauteineen jne.

        Voi sinua ressukkaa. On sulla vaikeaa. Yritä nyt piristyä, eihän tuosta tuollaisesta mitään tule.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Voi sinua ressukkaa. On sulla vaikeaa. Yritä nyt piristyä, eihän tuosta tuollaisesta mitään tule.

        Tuleeko rakkisi useinkin sinuun? Ei lottovoittokaan heti tule, kaikille ei koskaan, sinun on paljon todennäköisempää saada joku vakava tauti rakiltasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko rakkisi useinkin sinuun? Ei lottovoittokaan heti tule, kaikille ei koskaan, sinun on paljon todennäköisempää saada joku vakava tauti rakiltasi.

        Jos en ole saanut koiristani tautia 50 vuoteen ja pari kissaakin mahtuu tuohon aikajanaan, en sitten niin minkään moista, en saa sitä vastedeskään. Usko nyt.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Jos en ole saanut koiristani tautia 50 vuoteen ja pari kissaakin mahtuu tuohon aikajanaan, en sitten niin minkään moista, en saa sitä vastedeskään. Usko nyt.

        Meidän siistien kanssaeläjien on vaikea olla samassa huoneessa koiran ulolta haisevan ja karvoja tiputtelevien kanssa. Eikä se suunympärille kuivunut koiran kuolakaan ole niitä ihanimpia näkyjä.

        Ennen kauppaan menoa, kun tulee suikattua kielarit rakkaan koiran kanssa.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Jos en ole saanut koiristani tautia 50 vuoteen ja pari kissaakin mahtuu tuohon aikajanaan, en sitten niin minkään moista, en saa sitä vastedeskään. Usko nyt.

        Olet saanut vramasti montakin, viimeistään vanhemmiten ne tappaa kun vastustuskyky heikkenee.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Jos en ole saanut koiristani tautia 50 vuoteen ja pari kissaakin mahtuu tuohon aikajanaan, en sitten niin minkään moista, en saa sitä vastedeskään. Usko nyt.

        Oiken ylpeä, kun pusuttelee koiran kanssa. Voi anna mun kaikki kestää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän siistien kanssaeläjien on vaikea olla samassa huoneessa koiran ulolta haisevan ja karvoja tiputtelevien kanssa. Eikä se suunympärille kuivunut koiran kuolakaan ole niitä ihanimpia näkyjä.

        Ennen kauppaan menoa, kun tulee suikattua kielarit rakkaan koiran kanssa.

        Hyvää joulua sinulle kuin myös muille samanmielisille. Tiedoksi: en ole tulossa sun huoneisiisi enkä pyydä meillekään käymään niin että voit viettä joulusi ihan rauhassa. En käy edes kaupassa eli sielläkään emme törmää. Jos taas tulet Kumpulan metsiin on suuri mahdollisuus törmätä mutta mitäpä siellä tekisit.

        Eli loppu hyvin kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Hyvää joulua sinulle kuin myös muille samanmielisille. Tiedoksi: en ole tulossa sun huoneisiisi enkä pyydä meillekään käymään niin että voit viettä joulusi ihan rauhassa. En käy edes kaupassa eli sielläkään emme törmää. Jos taas tulet Kumpulan metsiin on suuri mahdollisuus törmätä mutta mitäpä siellä tekisit.

        Eli loppu hyvin kaikki hyvin.

        Ovatko päästäneet sun joululomille?

        Hauskat joulut sulle ja koiralles. Jos näet siellä tuon mun koiran niin älä yritä sitä imuttaa se ei ole tottunut siihen. Voi nääs maistaa sun turpavärkkiä. (anteeksi kansanomainen ilmaisuni)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko päästäneet sun joululomille?

        Hauskat joulut sulle ja koiralles. Jos näet siellä tuon mun koiran niin älä yritä sitä imuttaa se ei ole tottunut siihen. Voi nääs maistaa sun turpavärkkiä. (anteeksi kansanomainen ilmaisuni)

        Siis nyt vain yksi pieni ihana koira. Hyvää joulua ja uudet vuodet siihen perään ja loppiainen sitten ensi vuoden alkuun.


      • Anonyymi
        terttwetw kirjoitti:

        Nimim pöpönen, kun ne vitun rakit räkii muidenkin kuin omistajiensa päälle. Mun luonnollinen tapa vastata on lasauttaa koiraa nyrkillä päähän.

        Sua pitäisi lyödä nyrkillä naamaan kun ajattelet noin väkivaltaisesti, koira tuntee saman kivun kuin ihmiset, joten miten itse reagoisit jos joku rakastavaisesi lyö sinua nyrkillä naamaan, olisiko tunne kenties surullinen?


    • En ikinä

      Ikävä tuottaa pettymys, en ole vähääkään bakteerikammoinen. Mutta hoitajana olen nähnyt jos jonkinmoista tulehdusta. Tosin on sanottava ettei koira ole niin paha kuin kissa. Kissasta alkunsa saaneita tulehduksia on hoidettu useita.
      Se että ei anna koiransa ihan suuhun tulla on mielestäni ihan tervettä järkeä, eikä bakteerikammoa. Mutta kukin tyylillään, ja en min aikuisten saamista tulehduksista piittaa, mutta esim. pienten lasten kanssa on tilanne jo aivan toinen. Mutta, jos se tuntuu niiin hyvältä vaihtaa suukkoja koiran kanssa, niin tyyli on vapaa.....

    • Pupupupupu

      Minä olen pussanut koiriani läpi elämän ja välillä koiran kieli on vahingossa käynyt
      syvällä suussa, minä eikä poikaystäväni ei olla saatu mitää pöpöjä. Ei se nyt niin vakavaa ole!

      • Pusu minun taholtani tarkoittaa että annan sille pusun kuonnonpäähän. Ei mitään muuta. Kaikki muu on propakandaa jota joku kirjoittelee. Sairaita tyyppejä jotka itse kaipaavat tälölaista paskaa.

        Unohdetaan heidät ja hyvää joulua jokaiselle koiran- ja tai minkätahansa lemmikin omistajalle. Meillä on jotain arvokasta ja se on se eläin, oli laji sitten mikä tahansa.
        Korvaa hyvin huonon ihmisen.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Pusu minun taholtani tarkoittaa että annan sille pusun kuonnonpäähän. Ei mitään muuta. Kaikki muu on propakandaa jota joku kirjoittelee. Sairaita tyyppejä jotka itse kaipaavat tälölaista paskaa.

        Unohdetaan heidät ja hyvää joulua jokaiselle koiran- ja tai minkätahansa lemmikin omistajalle. Meillä on jotain arvokasta ja se on se eläin, oli laji sitten mikä tahansa.
        Korvaa hyvin huonon ihmisen.

        Mulla on ihmissuhteet kunnossa ja anan tuolle rakkaalleni pusun iltaisin ja joskus muulloinkin.

        Ei minkäänlaista tarvetta korvata eläimellä hänen ystävyyttään.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Pusu minun taholtani tarkoittaa että annan sille pusun kuonnonpäähän. Ei mitään muuta. Kaikki muu on propakandaa jota joku kirjoittelee. Sairaita tyyppejä jotka itse kaipaavat tälölaista paskaa.

        Unohdetaan heidät ja hyvää joulua jokaiselle koiran- ja tai minkätahansa lemmikin omistajalle. Meillä on jotain arvokasta ja se on se eläin, oli laji sitten mikä tahansa.
        Korvaa hyvin huonon ihmisen.

        Samat bakteerit siinäkin, älkää ainakana tuoko rakkejanne kauppoihin, ravintoloihin, toreille, julkisiin liikennevälineisiin jne ja muutenkin tiukassa hallinnassa kuonokopan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ihmissuhteet kunnossa ja anan tuolle rakkaalleni pusun iltaisin ja joskus muulloinkin.

        Ei minkäänlaista tarvetta korvata eläimellä hänen ystävyyttään.

        Ei minullakaan. Pussata voi molempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ihmissuhteet kunnossa ja anan tuolle rakkaalleni pusun iltaisin ja joskus muulloinkin.

        Ei minkäänlaista tarvetta korvata eläimellä hänen ystävyyttään.

        Pitäisi miesten asentaa kamerat kuvaamaan että näkevät mitä eukot touhuaa rakkien kanssa, loppuisi pusuttelu varmasti ja voisi tulla lähtö niin rakille kuin eukolle :)


    • En ikinä

      Vastasin tuossa että kukin tavallaan.

    • koiralla kuolaa erittyy nopeampaa kuin ihmisellä ja niin bakteerit katoaa nopesti mutta koko ajnhan niitä lisää tulee.. :D

    • dog hater

      On se kyllä suttuista puuhaa. Ja kuitenkin jotain seksuaalista siinä on, kun koiraharrastajat haluavat hellyyttään nuoleskelemalla elukalleen osoittaa.... Voi vaan kuvitella mitä tapahtuu suljettujen ovien takana, jos nuoleskeluakin ihan julkisesti..... Sairasta tosiaan.... Itse en kyllä elukkaa nuoleskelis, enkä tyttöystävääni ainakaan pariin tuntiin, jos sellaista tekisi elukan kanssa!

      • No jos jotain. Ai jotain seksuaalista rakastaa lemmikkiään. Tuskin sulla sitä tyttöystävääkään on.. Voit kuvitella ihan mitä haluat mutta pöljä mikä pöljä.

        Häviä maapallolta kiitos.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        No jos jotain. Ai jotain seksuaalista rakastaa lemmikkiään. Tuskin sulla sitä tyttöystävääkään on.. Voit kuvitella ihan mitä haluat mutta pöljä mikä pöljä.

        Häviä maapallolta kiitos.

        Harvahan sitä myöntää, mutta jopa teinitytöt nuolettaa ja astuttaa itseään nettikameroissa, eipä ihme ettei teillä ole miestä, sitäkin enemmän tauteja alapäässä.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        No jos jotain. Ai jotain seksuaalista rakastaa lemmikkiään. Tuskin sulla sitä tyttöystävääkään on.. Voit kuvitella ihan mitä haluat mutta pöljä mikä pöljä.

        Häviä maapallolta kiitos.

        Jopa vitsin murjaisit. Puhut kuin olisi ihan normaalia rakastaa koiraa pusuttelemalla ja olemalla läheisissä kontakteissa.

        Kullä sellaisella ihmisellä on pahoin hakusessa sosiaaliset kontaktit oman lajinsa yksilöiden parissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvahan sitä myöntää, mutta jopa teinitytöt nuolettaa ja astuttaa itseään nettikameroissa, eipä ihme ettei teillä ole miestä, sitäkin enemmän tauteja alapäässä.

        En tiedä teinitytöistä, olen mummoikäinen ja mieskin on jonka kanssa naimisissa ensi vuoden maaliskuussa 50 vuotta. Että tällai.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        En tiedä teinitytöistä, olen mummoikäinen ja mieskin on jonka kanssa naimisissa ensi vuoden maaliskuussa 50 vuotta. Että tällai.

        Sen toki ymmärtää, että kyky menee niin tahtoo antaa kaverille helpotuksen ettei tarvii mennä hankkimaan vieraista.

        Voimia sinulle.


    • Ei kannata

      "Ihmiset tulevat harvoin ajatelleeksi, että heidän lemmikkinsä voisivat olla millään tavalla vaarallisia. Mietitään nyt vaikka koiraa – sehän on ihmisen paras ystävä. Kun surettaa, koira ymmärtää. Kun sattuu, koira nuolaisee… Seis!

      – Koiran ja kissankin syljessä voi elää Canimorsus-bakteeri. Jos koira nuolee ihmisen haavaa, bakteeri saattaa siirtyä ihmiseen. Tartunta johtaa vaikeaan, kudoksissa etenevään tulehdukseen, joka pahimmillaan etenee kuolemaan, Olli Vapalahti sanoo.

      Suomessa tartuntoja tapahtuu vuosittain. Suurin osa niistä jää lieviksi infektioiksi, mutta pahempiakin tapauksia löytyy.
      – Potilailta on amputoitu raajoja heidän henkensä pelastamiseksi, Vapalahti kertoo."

      http://www.studio55.fi/mennaanmatkalle/artikkeli.shtml/1420850/koirasi-nuolaisu-voi-johtaa-amputaatioon-tai-kuolemaan---naita-tauteja-lemmikit-levittavat

      "Jos eläin nuolee aiemmin syntynyttä haavaa tai raapaisee ihoa niin, että syntyy ihotulehdus, on hoito suunnattava samoja taudinaiheuttajia kohtaan kuin puremahaavoissa. Puremahaavan infektio on peräisin purijan suun mikrobiflorasta, uhrin iholta tai ympäristöstä (vesi, maaperä) (Goldstein 1992). Puremaan liittyvää infektioriskiä, infektion aiheuttajaa ja hoitoa arvioitaessa on tunnettava kyseisen eläinlajin tyypillisesti välittämät (taulukko 1 ) ja eläinten normaalin suufloran taudinaiheuttajat. Pelkästään kissojen ja koirien puremista on eristetty yli 150 eri bakteerilajia, joista kuitenkin vain muutama aiheuttaa suurimman osan kliinisesti merkittävistä infektioista."

      http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo91524&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

      • Joobax

        Kerronko, mitä kaikkea ihmisen sylki saattaa sisältää? Varmaan pussailet ihmisiä? Turhaa meuhkaamista jonkun pöpöjen tähden. Kaveri meinasi menettää jalkansa yhden hiertymärakkulan takia. Mistä lie joku pöpelö siihenkin hyppäsi.

        En pussaile koiran kanssa. Se olisi ajatuksenakin ällöttävää. Mutta koira kyllä nuolee käsiäni ja kasvojani. Mitään tauteja (tiettävästi) en ole eläimiltä elämäni aikana saanut, mutta ihmisiltä sitten onkin tarttunut jos jotakin.


      • No jos käytännön kokemusta tarvitaan niin 50 vuoden aikan en ole saanut minkään moista tulehdusta en raapaisusta enkä syljestä.

        Käytännön ihmisä peliin. Lehtiä lukeneet voivat jättää väliin.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        No jos käytännön kokemusta tarvitaan niin 50 vuoden aikan en ole saanut minkään moista tulehdusta en raapaisusta enkä syljestä.

        Käytännön ihmisä peliin. Lehtiä lukeneet voivat jättää väliin.

        Uskotaan kun laitat sairaskertomuksesi tänne, mutta silloinhan se paljastuisi valheeksi. Ei kaikki kuole, mutta moniakaan tauteja, edes vanhuksia tappavia keuhkokuumeita tai MRSA-bakteeria ei ilmoiteta rakeista johtuviksi vaikka usein on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotaan kun laitat sairaskertomuksesi tänne, mutta silloinhan se paljastuisi valheeksi. Ei kaikki kuole, mutta moniakaan tauteja, edes vanhuksia tappavia keuhkokuumeita tai MRSA-bakteeria ei ilmoiteta rakeista johtuviksi vaikka usein on.

        No mutta kun ei niitäkään ole ollut.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        No mutta kun ei niitäkään ole ollut.

        Mahdollisuudesi paranee koko ajan saada tappava tauti rakiltasi kun kerran vanhus olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisuudesi paranee koko ajan saada tappava tauti rakiltasi kun kerran vanhus olet.

        Varmaa on kyllä että kuolen mutta en koiraltani saamaani tautiin. Vaikka kuinka tuputtaisit.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Varmaa on kyllä että kuolen mutta en koiraltani saamaani tautiin. Vaikka kuinka tuputtaisit.

        Ei se varmaa ole, mutta erittäin todennäköistä! Paitsi jos selviät vanhainkotiin asti ja siellä ei sallita rakkeja.


    • ghkjkälll

      en minäkään tykkää yhtään jos koira nuolee naamaa tai edes käsiä. Yritän opettaa ainakin oman koirani oleaan nuolematta, mutta kyllähän noita lipaisuja silloin tällöin tulee ja ihan suuhunkin joskus vahingossa kun en kerkiä väistää :D no en minä sen jälkeen heti saippua pesulle mene kuitenkaan, unohdan koko nuolaisun alle minuutissa.

      kai se on koiralle joku tarve osoittaa huomoiota tms. enkä halua ihan kokonaan tukahdutaa sen luontaisia käyttäytymis tapoja, mutta en tavasta tykkääkään.

    • ällötävää koirat o paskoi

    • lipolipolipslips

      koira nuolee koska mielistelee ja se on ärsyttävä ele. ei kukaan tervepäinen antaisi esim hevosen nuolla naamaansa,tai lehmän,vaikkei nuolekkaan omaa perskoloaan. yökkö. ei ihminen nuole toisen naamaa.jos leikillään lipaseekin,lemukin on jo kamala. mulla ei ole bakteerikammoa,muttei mun naamaa elikot nuole se on varma.
      kattoko joku sen ruoanlaitto ohjelman missä ne kokkaa vieraille,kun kissa nuoli katkarapuja..?? samantien kanto hiiren sisään ja linnun rappusille. ja akka kehtasi tarjota ne katkikset koko suomen kansan nähden ihmisille!!! olisin varmasti palannut paikalle kuristamaan sen kissan!

      • Joobax

        Soosoo, mites se on kissan vika, että akka ei antanutkaan katkiksia sinne minne ne kuuluvat, eli kissalle ;)

        Mun koiran suu haisee itseasiassa hyvälle. Ihan mun kasvovoiteelle, mikä oli aikamoinen yllätys ja ihmettelen sitä edelleen. Aluksi syytin sitä voiteeni tuhoamisesta, kunnes huomasin, että purkki oli aivan ehjä ja koskematon... Jännä juttu!


      • Ei se oo mielistelyä. Koira osottaa kiintymystään nuolemalla. Jos koira nuolee kättä se on sama asia kuin joku tulis sua halaamaan koska tykkää susta.


      • Älä kato telkkaria.


      • Anonyymi
        Joobax kirjoitti:

        Soosoo, mites se on kissan vika, että akka ei antanutkaan katkiksia sinne minne ne kuuluvat, eli kissalle ;)

        Mun koiran suu haisee itseasiassa hyvälle. Ihan mun kasvovoiteelle, mikä oli aikamoinen yllätys ja ihmettelen sitä edelleen. Aluksi syytin sitä voiteeni tuhoamisesta, kunnes huomasin, että purkki oli aivan ehjä ja koskematon... Jännä juttu!

        Voiteletko römpsäsi kasvovoiteella?


    • En mä nyt sitä suulle pussaa. Joskus kevyesti päälaelle. Mutta on se kova nuolemaan ja joskus suutaki nuollu, mutta niin ku yks edellinenki vastaaja sano ei sitä jaksa murehtia mitä kaikkee se koira on maistellu. Sillon tosin en anna pussata jos tiedän että se on lenkillä löytäny jostain kuolleen rotan tai jonkun muun raadon.

      • Älä anna

        koirasi missään tapauksessa syödä mitään itsestään kuollutta. Se voi olla kuollut myrkkyyn. Vaikka ei olisikaan sen kuolema lisää välittömästi hajottajabakteerien määrää, josta voi saada kuolettavan taudin. Elävät myyrät ja hiiret sun muut sen sijaan on ihan hyvää ja terveellistä nk. "elävää ravintoa" koiralle. Tuoreempaa lihaa ei saa edes kaupasta.


      • Älä anna kirjoitti:

        koirasi missään tapauksessa syödä mitään itsestään kuollutta. Se voi olla kuollut myrkkyyn. Vaikka ei olisikaan sen kuolema lisää välittömästi hajottajabakteerien määrää, josta voi saada kuolettavan taudin. Elävät myyrät ja hiiret sun muut sen sijaan on ihan hyvää ja terveellistä nk. "elävää ravintoa" koiralle. Tuoreempaa lihaa ei saa edes kaupasta.

        En tietenkään anna. Poika ei suostu luopumaan noista aarteistaan kovin helposti, mutta yleensä tiputtaa kun tarjoan vaihtokaupaksi jotain herkkua. Ja jos ei anna niin silloin ei auta muu kuin kaivaa se pois suusta. Onneks talvella on aina ollu hanskat käessä että ei oo tarvinnu paljain käsin mennä ottamaan (sitten vaan kotona hanskat pesuun). Kesällä pitää olla mukana sitten aina jotain ekstra hyvää että koira varmasti jättää "aarteensa" ja ottaa mielummin herkun kun kuolleen elukan.


    • tyydytyskoira112

      Ei ihmistä ole tarkoiteetu pussailemaan koiria eikä muitakaan lemmikkejä sen enempää kuin tyydyttämään jollakin tavalla omia tai koiran seksuaalisia tarpeita. Ihmiset suutelevat luonnostaan toisiaan, yleensä mies ja nainen. Koirat leikkivät keskenään.

      On niitä sellaisiakin kieroutuneita koiranomistajia, jotka tyydyttävät kädellään tai jalallaan niin koiraa kuin itseään. Voisi melkein sanoa, että toisilla koira on ainoastaan heitä itseään varten.

      Ja on niitä, joilla tuo tyydytys eläimen ja itsensä välilä on mennyt niin pitkälle, että haluavat itse rakastella samalla kun koirat nussivat keskenään, kiihotusta siis.

      Mutta se ei ole normaalia. Kaikenlainen eläimeen sekautuminen on patologinen ilmiö. Toiset nauttivat koirien katsomisesta kun ne nussivat ja kiihottuvat siitä ja pussailevat tuolloin koiriaan.

      Googlaa ZOOFILIA tai ELÄIMEEN SEKAUTUMINEN!

      • Joobax

        Yritähän nyt ymmärtää pusun ja suudelman ero ;P Ihmiset pussailevat paljonkin asioita. Sellaisia, joista pitävät. Pussaaminen osoittaa kiintymystä.

        Papit pussailevat ristejä, uskovaiset krusifikseja, urheilijat pussailevat pokaalejaan, vanhemmat pussailevat lapsiaan...pussaamisessa ei ole mitään seksuaalista.


      • Jos mä nyt mun koiraa pussaan niin en mä kyllä sillä mitään seksuaalista tarkota. Osotan sillä kiintymystä. Eihän pussaaminen aina tarkota että no nyt ruvetaan sit vehtaamaan! Vertaa lapsi antaa vanhemmalleen hyvän yön suukon.


      • No joo mutta toi oli kaukana siitä mistä keskustelu alkoi. Nuo mainitsemasi asiat ovat inhottavia enkä hyväksy lainkaan. Sellaiset ihmiset ovat sairaita.


      • Anonyymi
        Joobax kirjoitti:

        Yritähän nyt ymmärtää pusun ja suudelman ero ;P Ihmiset pussailevat paljonkin asioita. Sellaisia, joista pitävät. Pussaaminen osoittaa kiintymystä.

        Papit pussailevat ristejä, uskovaiset krusifikseja, urheilijat pussailevat pokaalejaan, vanhemmat pussailevat lapsiaan...pussaamisessa ei ole mitään seksuaalista.

        Ei ihmisten kuulu pussailla eläimiä eikä pitää edes lemmikkeinään.


    • Bisoni

      Hampaita ei tarvii ikinä pestä, kyllä koira ne puhdistaa ja mielellään.....

    • Nussipussin.,

      Koiran pussaaminen on sairasta.

    • ei kannata
      • Onks sulla joku bakteeri kammo vai? Mä oon melkein koko elämäni asunu koirien kaa (eka meidän perheen japsi ja nyt oma koira) ja molemmat on nuollu kättä tai kasvoja, eikä mulle oo ikinä mitään tullu.


      • Koiran räkä ällöö
        momoepurple kirjoitti:

        Onks sulla joku bakteeri kammo vai? Mä oon melkein koko elämäni asunu koirien kaa (eka meidän perheen japsi ja nyt oma koira) ja molemmat on nuollu kättä tai kasvoja, eikä mulle oo ikinä mitään tullu.

        Sä et vaan huomaa. Ehkä rakkulamato söi jo sun aivot. :)


      • Koiran räkä ällöö kirjoitti:

        Sä et vaan huomaa. Ehkä rakkulamato söi jo sun aivot. :)

        Jep. Bakteerikammonen.


      • Ei ihme, että
        Koiran räkä ällöö kirjoitti:

        Sä et vaan huomaa. Ehkä rakkulamato söi jo sun aivot. :)

        taudit leviää, kun joillakin roduilla räkä valuu koko ajan. Toisilla taas vaan kun näkevät vaikkapa herkullisen lapsen.


    • Kokemuksesta

      Meillä kaksi isohkoa koiraa (ollut n. 2 vuotta)..
      On myös neljä lasta jotka aikaisemmin ovat sairastanent allergiaa ja vähintään neljät flunssat joka talvi. Itse olen koirille allerginen...noin vuoden jälkeen alkaa allergia helpottumaan. Itselläni ei ole olut minkäänlaista flunssaa (vaikka on hieman allergiaa koko ajan) ,nuorimmalla yksi nuha-kuume. Aikaisempina vuuosina ollaan sairasteltu monta kertaa / talvi (myös kesäisin). Uskon ehdottomasti siedätykseen ja nimenomaan koirien kautta tulevien pöpöjen ja bakteereiden positiiviseen vaikutukseen.

      JA....meidän sekä aikuinen että pentu nuolee, pussailee ja osoittaa "rakkautta" ...ja hellyyttä...sehän on koiran tapa ilmoittaa että "minä tykkään sinusta, minä tottelen sinua, välitän sinusta, luotan sinuun ja joillekin koirille että suojelen sinua." Meillä tullaan myöa aamuisin ilmoittamaan heti jos "hätä tulee". Pieni ja nopea lipaisu herätää hyvin.

      Sehän on koiran elämää !

      • koiran räkä ällöö

        Minua ällöttää jo tarpeeksi ihmisenkin eritteet, niin että koiran kuolaa en aio sietää. :D

        Koirat myös haisevat erittäin pahalle, mutta onneksi tuo haju ei sentää tartu kovin helposti ihmisiin, toisin kuin hevosen (lannan) haju.

        Koiran hienhajusta pahempaa hajua ei taida kovin helpolla löytää? No tupakka toki haisee, mutta se ei olekaan luonnollinen haju. Samoin vanha viina ja valkosipuli.


      • Kukin tyylillään
        koiran räkä ällöö kirjoitti:

        Minua ällöttää jo tarpeeksi ihmisenkin eritteet, niin että koiran kuolaa en aio sietää. :D

        Koirat myös haisevat erittäin pahalle, mutta onneksi tuo haju ei sentää tartu kovin helposti ihmisiin, toisin kuin hevosen (lannan) haju.

        Koiran hienhajusta pahempaa hajua ei taida kovin helpolla löytää? No tupakka toki haisee, mutta se ei olekaan luonnollinen haju. Samoin vanha viina ja valkosipuli.

        "No tupakka toki haisee, mutta se ei olekaan luonnollinen haju. Samoin vanha viina ja valkosipuli."

        Aha, no mutta kerropas mistä se tupakka tulee? Ettei vain samannimisestä kasvista jonka lehdet kuivataan ja joita sitten poltetaan?. Eli kyseessä puhdas luonnontuote. Kuten vanha viina ja valkosipulikin.

        Voi tulla yllätyksenä sinulle mutta onnellinen koira ei haise, vaan tuoksuu. Toisin kuin stressaantunut joka todella haisee. Kuten myös märkä koira(riippumatta oli onnellinen tai ei)

        Oma lukunsa tietysti että voisiko koira olla kanssasi asuessaan onnellinen? Tuskin!


      • Meillä koira
        Kukin tyylillään kirjoitti:

        "No tupakka toki haisee, mutta se ei olekaan luonnollinen haju. Samoin vanha viina ja valkosipuli."

        Aha, no mutta kerropas mistä se tupakka tulee? Ettei vain samannimisestä kasvista jonka lehdet kuivataan ja joita sitten poltetaan?. Eli kyseessä puhdas luonnontuote. Kuten vanha viina ja valkosipulikin.

        Voi tulla yllätyksenä sinulle mutta onnellinen koira ei haise, vaan tuoksuu. Toisin kuin stressaantunut joka todella haisee. Kuten myös märkä koira(riippumatta oli onnellinen tai ei)

        Oma lukunsa tietysti että voisiko koira olla kanssasi asuessaan onnellinen? Tuskin!

        piereskeli aina onnellisena, mutta juoksi muristen ulos, kun huomautti.


      • Anonyymi
        koiran räkä ällöö kirjoitti:

        Minua ällöttää jo tarpeeksi ihmisenkin eritteet, niin että koiran kuolaa en aio sietää. :D

        Koirat myös haisevat erittäin pahalle, mutta onneksi tuo haju ei sentää tartu kovin helposti ihmisiin, toisin kuin hevosen (lannan) haju.

        Koiran hienhajusta pahempaa hajua ei taida kovin helpolla löytää? No tupakka toki haisee, mutta se ei olekaan luonnollinen haju. Samoin vanha viina ja valkosipuli.

        Sinä tietämätön,koirat eivät hikoile.


      • Anonyymi

        Onhan se tunnettua että 'maanläheisesti' kasvaneilla lapsilla on paljon vähemmän allergioita kuin hygieenisen steriloidusti 'suojatuilla' lapsilla jotka ovat vähemmän vastustuskykyisiä erilaisille pöpöille kuin konsanaan Amerikan intiaanit eurooppalaisten viemille kuolettaville pöpöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tunnettua että 'maanläheisesti' kasvaneilla lapsilla on paljon vähemmän allergioita kuin hygieenisen steriloidusti 'suojatuilla' lapsilla jotka ovat vähemmän vastustuskykyisiä erilaisille pöpöille kuin konsanaan Amerikan intiaanit eurooppalaisten viemille kuolettaville pöpöille.

        Tarkoitatko, että hyväksytty syy käyttää koiraa hyväksi hankkimalla vastustuskykyä.

        Ei se ole koiralle lajityypillistä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tunnettua että 'maanläheisesti' kasvaneilla lapsilla on paljon vähemmän allergioita kuin hygieenisen steriloidusti 'suojatuilla' lapsilla jotka ovat vähemmän vastustuskykyisiä erilaisille pöpöille kuin konsanaan Amerikan intiaanit eurooppalaisten viemille kuolettaville pöpöille.

        Onhan se tunnettua että rakit tartuttaa paljon loisia ja tauteja, jopa tappavia, lisäksi vammauttavat ja tappavat paljon puremalla. Kukaan täysijärkinen ei ota tuollaisia elukoita kotiinsa, eikä varsinkaan jos on pikkulapsia tai heikkokuntoisia vanhuksia.


    • Hopeaesikko

      Usein, kun näen ystävieni koiria, annan niiden "pusutella." En vain kehtaa työntää niitä pois, kun kerrankin joku on niin iloinen minut nähdessään. Siinä vaiheessa en ajattele bakteereita, vaan sitä, että olen niin vilpittömän rakkauden kohteena. (Minulla siis ei ole omaa koiraa, mutta pidän koirista todella paljon.)

    • Kuola on ihanaa

      Sellainen ihminen jolla ei ole kokemusta, voi irvailla bakteerikammoista, vaan kun sellainen pöpö omaan elimistöön pesiytyy, en ole ainuttakaan ( lue, typerintäkään ) naama virneessä olevan ja sanovan, että Jes ! tarttui se viimeinkin!
      Mutta jos on ikää - 15 vuotta, ja tietää kaikesta kaiken, ei keksi muuta keinoa helliä koiraansa kuin suukottelu, no. ......

      Onhan se ihquu. Wai ??

    • Vajakitkoirineen

      Tyttöystäväsi on hullu.

    • EmpiirinenTutkimus

      En anna koiran nuolla edes käsiäni saati nyt kasvoja! :D
      Pesen kädet aina jos joudun koskemaan koiraan, koska mielestäni koiran turkin hajukin on vastenmielinen ja onhan ne yhtä likaisia kuin muutkin eläimet.

      Tällä systeemillä ainakin sairastelen vähemmän kuin työpaikkani koiranomistajat, jotka ovat jatkuvasti saikulla. En tiedä johtuuko tästä vai onko elämäntavat heillä muutenkin huonommat?

    • rewqr

      Koirat nuolevat omaa peräreikäänsä päivittäin.

    • Anonyymi

      Ei se oon niin vakavaa

    • Anonyymi

      Toiset jopa yhtyvät intiimillä tavalla koiransa kanssa.

    • Anonyymi

      Nuolethan sinäkin tyttöystävääsi joten mikä ihme asia on?

    • Anonyymi

      On se hyvä, ettei noilla pusuttelijoilla ole lehmää tai heppaa. Ne nyt sentään harvemmin lipasee omaa ahteria mutta kielarin osalta niillä on melko suuri.

      Lampaan osalta en kehtoo eritellä toimintoja.

    • Anonyymi

      Niin sorkat saappaanvarsiin ja häntä sitten ....

    • Anonyymi

      Minulla on iso laumis,naisväki on siitä hyvin kiinnostunut.Otetaan selfiekuvia ,koira antaa poskisuudelman,voi sitä riemua,Jaa se onkin Italialainen herrasmies😁

      • Anonyymi

        Rakki ei ole mies eikä hän, naisia kyllä sanotaan aiheestakin nartuiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakki ei ole mies eikä hän, naisia kyllä sanotaan aiheestakin nartuiksi.

        Kuulevan mulkero,Varsinais Suomessa on eläimiä sanottu hän,ihminen on see,simmotis.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulevan mulkero,Varsinais Suomessa on eläimiä sanottu hän,ihminen on see,simmotis.😄

        Oleko ottanut rakkisi virallisesti mieheksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleko ottanut rakkisi virallisesti mieheksesi?

        Oletko eunikki 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko eunikki 🤪

        Terveempää olla sinkkuna kuin parisuhteessa rakin tai rakkihullun kanssa.


    • Anonyymi

      On kuinka on mutta lehmä on paras, siitä huono, että pitkä matka käydä suutelolla. Ehtii nääs kylmetä siinä vaiheessa.

      • Anonyymi

        Ämmä kehu tytöänsä mulla flikka filmi,vaikka sillä riipu persekarvois paskat ollut kiinni,no lisäänyty on kaikesta huolimatta🙄🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmä kehu tytöänsä mulla flikka filmi,vaikka sillä riipu persekarvois paskat ollut kiinni,no lisäänyty on kaikesta huolimatta🙄🙄

        Paskat tillut kiinni,ei ymmärrä lyriikat ohjelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat tillut kiinni,ei ymmärrä lyriikat ohjelma

        Tillut


    • Anonyymi

      Ei siinä ehdi paljon pyyhkiä, jos 17 sekuntia normaali ulostusaika. Luin jonkun lääkähin antaman ulostusajan ettei peräpukamat muodostu.

      • Anonyymi

        Tässäpä hyödyllistä tietoa.Vanhempana on tullut nopeaksi 5s riittää.Vanhat naiset sanoi ennen,kun paskantaa oikein hyvin on melkein kun sais🙄🙄


      • Anonyymi

        Eikös se ollut pissaamisaika, kertoo virtsarakon kunnosta. Ulostusaika vaohtelee helposti sen mukaan onko kovalla tai löysällä. Naisilla hyvä pyyhkiä pissamisenkin jälkeen tai käyttää Tenoja ja monilla tarpeen vaikka pyyhkisikin. Ripotteleeko nartturakit samalla tavalla kuin naiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut pissaamisaika, kertoo virtsarakon kunnosta. Ulostusaika vaohtelee helposti sen mukaan onko kovalla tai löysällä. Naisilla hyvä pyyhkiä pissamisenkin jälkeen tai käyttää Tenoja ja monilla tarpeen vaikka pyyhkisikin. Ripotteleeko nartturakit samalla tavalla kuin naiset?

        Ei ole tutkimusta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tutkimusta asiasta.

        Lehdessä ja radiossa tuosta oli juttua kk pari sitten. Jotkuthan pitää rakeillakin vaippoja, vanhalle nartulle varmaankin tarpeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdessä ja radiossa tuosta oli juttua kk pari sitten. Jotkuthan pitää rakeillakin vaippoja, vanhalle nartulle varmaankin tarpeen.

        Narttu koiralla pidetään juoksuaikana vaippoja ettei tiputa.Eikö ole kauheaa.Älä missään tapauksessa ole tekemisissä naisten kanssa , sama juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narttu koiralla pidetään juoksuaikana vaippoja ettei tiputa.Eikö ole kauheaa.Älä missään tapauksessa ole tekemisissä naisten kanssa , sama juttu.

        Sivistyneissä maissa naisen pitää mennä eri majaan punaisina päivinä. Ei saa tehdä ruokaa miehelle silloin.

        Täälä sekin varotoimi on poistettu, tasaarvon nimissä. Vääntävätten pottumuusia ja kokeilevat välillä, onko loppunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistyneissä maissa naisen pitää mennä eri majaan punaisina päivinä. Ei saa tehdä ruokaa miehelle silloin.

        Täälä sekin varotoimi on poistettu, tasaarvon nimissä. Vääntävätten pottumuusia ja kokeilevat välillä, onko loppunut.

        Sama kun asettelevat dildoja tai geishapalloja ja sitten koskettelevat asiakkaiden ruokia tai mitä tahansa. Rakit nuolee paikkojaan ja sitten ihmisiä, kuola valuu muutenkin, hyi olkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kun asettelevat dildoja tai geishapalloja ja sitten koskettelevat asiakkaiden ruokia tai mitä tahansa. Rakit nuolee paikkojaan ja sitten ihmisiä, kuola valuu muutenkin, hyi olkoon.

        Erittäin mielenkiintoista,pitäisikö kallonkutistajan kertoa mikä ihmisiä riiva.Näille rakki kirjoittajille kertoa varovasti mistä ovat maailman tulleet🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin mielenkiintoista,pitäisikö kallonkutistajan kertoa mikä ihmisiä riiva.Näille rakki kirjoittajille kertoa varovasti mistä ovat maailman tulleet🤔

        Ulostaminenkin on luonnollista, mutta kädet pitää pestä sen jälkeen ettei jä vahingossakaan ulostebakteereja käsiin, römpsässä on vielä enemmän kaikenlaisia haitallisia bakteereja mitkä ei saa joutua ruokiin ja suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulostaminenkin on luonnollista, mutta kädet pitää pestä sen jälkeen ettei jä vahingossakaan ulostebakteereja käsiin, römpsässä on vielä enemmän kaikenlaisia haitallisia bakteereja mitkä ei saa joutua ruokiin ja suuhun.

        69?😫😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        69?😫😫

        Moni mies saanut kurkkusyövän ja ties mitä tauteja, kammottava ajatus.


    • Anonyymi

      Käyn päivittäi lenkillä tuossa asuntoalueella ja aina syljen nenäliinaan eritteet ettei joudu koirien tassuihin ja mene sänkyyn.

      Siistimies on lenkilläkin siisti.

    • Anonyymi

      Meidän perheessä mies nuolee narttukoiramme kun sillä on juoksu ja hiukan verta tiputtelee.. Hyvin onnistuu ja molemmat pitää.

      • Anonyymi

        Ihan normaalia, johan kerroit aikaisemmin että "miehesi" on rakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia, johan kerroit aikaisemmin että "miehesi" on rakki.

        Pahainen rakki, naminam 😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahainen rakki, naminam 😄😄😄

        Jos meidän koiralla on juoksu ja verta roiskuu, sitä mieluummin ukkoni kalunsa koiran sisään tunkee.


    • Anonyymi

      Ei enää ole väliä ketä vihitään aviopariksi, kai se sessu on yhtä hyvä, jos vielä pussataan ja

    • Anonyymi

      Ei koiraa saa pussata. Taudit voivat tarttua.

    • Anonyymi

      Koirat nuolee ja panevat naisten vittuja ! Ihanaa jos ei oo kumppaniaa .- Eikä koira turhaan laskuista mötkötä :)

      Elää ja antaa elää

      • Anonyymi

        Aiheuttaa laskuja sitäkin enemmän, ruokalaskuja, lääkärilaskuja ja kohta onneksi isot haittaverolaskutkin :)


      • Anonyymi

        Ison uroskoiran nylkytys on pienen miehen rynkytystä parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ison uroskoiran nylkytys on pienen miehen rynkytystä parempaa.

        Itse työnsin makoisan joulukinkunpalan emättimeen, sieltä saa koira lopsaista sen pois. Päälle riisipuron jämän nuolenta käsittäen koko jalkovälin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse työnsin makoisan joulukinkunpalan emättimeen, sieltä saa koira lopsaista sen pois. Päälle riisipuron jämän nuolenta käsittäen koko jalkovälin.

        Lihota hyvin niin saat ensi jouluna piskikinkkua :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe