Olisiko sinun vuoro

***n*

tehdä jotain, että tämä juttu edistyisi, edes jotenkin? Yksisuuntaisesti tämä ei ainakaan toimi.

18

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus ?

      kumpi oot n vai m ?

    • ?nickki?

      Pitäisikö saada jotenkin hänen tietoon mitä toivot häneltä.

      • Ap

        m->n. Pitäisi olla tiedossa, mitä toivon.


      • :)
        Ap kirjoitti:

        m->n. Pitäisi olla tiedossa, mitä toivon.

        Mihinkä päin Suomea menee?


      • ??
        Ap kirjoitti:

        m->n. Pitäisi olla tiedossa, mitä toivon.

        Turhaan sitä täällä enää sitten kyselet.


      • Ap
        :) kirjoitti:

        Mihinkä päin Suomea menee?

        Kartalla katsottuna, tasapainotetusti, aika keskelle.


    • niukkaa

      Kelle oli viestisi, aattelin kun noin sinutellen kirjoitit vai onko tämäkin vain nettihöpinää, huomion hakua, yksinäisen ihmisen tarinointia ei-kenellekään ?????

    • En voi jos en

      tiedä haluaako hän sitä.

      • ---+--+---

        ootsä ap ?


    • #haukotus#

      Minnahan se siellä TAAS kaipailee :DD

    • totuuden nimissä

      Pitäisi saada asiat ensin pulkkaan jotta olisi sitten helpompi laskea.

    • päivän vitsi

      Ai minunko? HEHEEEEHEEEEEEE!

    • Tahdon sinut kokonaa

      Jos oot tosissas siitä että mun pitäisi tietää mitä toivot, niin sittenhän sen pitäisi olla päivänselvää sulle mitä minä haluan. Tahdon sinut - kokonaan.

      • arvoitus..

        kuka ? kenet ?


      • Ap

        Sekään ei edisty yksisuuntaisesti, tiedät kyllä.


      • Tahdon sinut kokonaa
        Ap kirjoitti:

        Sekään ei edisty yksisuuntaisesti, tiedät kyllä.

        Tiedän, tiedän. Se on vaan niin hirrveen vaikeeta, kuten tiedät.


      • Ap
        Tahdon sinut kokonaa kirjoitti:

        Tiedän, tiedän. Se on vaan niin hirrveen vaikeeta, kuten tiedät.

        Jep, on huomattu. Silti, jotain tarttis tehdä, turrrhauttavaa riutumista. Yrittäisit edes.


      • Tahdon sinut kokonaa
        Ap kirjoitti:

        Jep, on huomattu. Silti, jotain tarttis tehdä, turrrhauttavaa riutumista. Yrittäisit edes.

        Onhan sitä yritettykin... puolin ja toisin. Alkaa olla keinot vähissä, kun mikään ei kuitenkaan johda mihinkään. Hyviä neuvoja otetaan vastaan, nyt niinkuin ennenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      64
      934
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      587
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe