Ammattilaiset asialla kolme rekkaa rinnakkain jumissa Särkänniemen mäessä...Swanline tietysti kiireisempänä...Aamulehti.fi....
Ammattilaiset
16
823
Vastaukset
- o-.l,uyjt
Haastateltiinhan niitä radioon. Kaikki kirosivat, kun Suomessa talvella on lunta ja liukasta. Ei oo kuin amerkiassa ossa lämmitetään tiet rekkajulleille ja vielä ohjataankin niiden puolesta.
Ysitiien 8 tunnin ruuhkan muuten sai alkuunsa turverekka, joka pääsi paikalta pakenemaankin. Vihreä veturi ja pressu. Tuskin on kauhia työ poliisilla kaivaa esille. Sitten löytyy se eestiläinen kuski ja tutkimukset loppuu.....- kytr
Minkä takia venäläisen tai eestiläisen kuskin tekemä onnettomuus painetaan villaisella tai sitä ei tutkita? Kyllä se kielitaito kuskilta löytyy 8 päivää putkassa olleena. Suomikuski lentää pienestä kolhusta Venäjällä häkkiin viikoksi ja pääsee pois vain rahalla.
- oiuytr
Raunion renkiyrittäjän hakeauto?
- Älliä ääliöille
Niin nää teiden "ammattilaiset" ajattelee että heillä on eri fysiikan lajit kuin 8 aikaisemmin kiinni jääneellä. Eli ohi vaan ja "OHO", kaupnki pysähty.
Tosin vaikka lukeneita ja autokoulua käyneitä neroja ovatkin niin lisäoppi vois auttaa. Autokoulu 4 vuotta "rekkamiehille"...- Trucker12345644345676431
Itse te "oikeat" teiden valtiaat olette ojassa joka 10 metrin välein. Ei se uusi audi auta jos ette osaa ajaa! On se helppo haukkua Suomikuskia jos venäläinen rekka on mäessä jumissa! Jos te niin osaatte menkää itse ajamaan.... ainiin tehän ette aja rekkaa koska ette osaa
- TB
Trucker12345644345676431 kirjoitti:
Itse te "oikeat" teiden valtiaat olette ojassa joka 10 metrin välein. Ei se uusi audi auta jos ette osaa ajaa! On se helppo haukkua Suomikuskia jos venäläinen rekka on mäessä jumissa! Jos te niin osaatte menkää itse ajamaan.... ainiin tehän ette aja rekkaa koska ette osaa
Niin, todennäköisesti eivät sais aja, koska siihen vaaditaan vähän muuta, kun "mopo-auton" kortti ;D
- 80 km/h
se on toi maalattu scania ainakin joka paikassa änkeemässä, pakoputkikin vissiin rikki!
- Tepu Terävälä
Mitenkä se nyt sitten selitetään, kun ei se "kiireinen tavara ehtinykään laivaan, kauppaan, tehtaalle tai jonnekin muualle?
Meneekö ajotaidon tai paremminkin sen puutteen piikkiin. - .......
Olette idiootteja, menkää itte sinne rekan rattiin.
- oujmyrte
Ei me olla niin idiootteja. Meillä on mukavampaa työtä.
- djfjfjgkhngng
oujmyrte kirjoitti:
Ei me olla niin idiootteja. Meillä on mukavampaa työtä.
Jos teillä olisi töitä ette olisi täällä....
- Se kirottu kiire
No moniko Pena sai loparit kun ei sangen kiireinen paketti ehtinyt ajallaan kauppoihin???
- Juupaju09877789988899871
Ei kukaan Rahtari lähtenyt firmasta koska ei saanut pakettia ajoissa perille..... "loparit" ja potkut ovat kaksi eri asiaa....
- Jeepäjee
Muutamia keskusteluja ennen tätä Penat vaahtosivat sitä, että jos jäät levähdysalueelle odottamaan kelin paranemista loparit tulee.
- Kuka on ammattimies?
Ammattilaiset? Niin kuka on kuka ei? Meillä on kylppäriremontti ja laattamies muurasi tänään suihkukaukalo. Hän sai kuudessa tunnissa kuusi kalkkikiveä muurattu lattialle. Onko hän ammattimies?
- kärrytön
Voihan himputti mitäpä on senkin kuljettajan päässä liikkunut joka oli jättänyt peräkärryn mäkeen 9 tiellä tiistaina aamuyöllä. Paikka oli n.300m ennen Vaajakosken ABC huoltoasemaa kuopiosta tultaessa. Luulisi autoissa olevan varoituskolmiot tai irtonaiset vilkut varoittamaan, että olen jättänyt kärryni osittain ajoväylälle (olkoon syy mikä tahansa).
Vetoaisa sojotti sinne ajoväylälle ja sitä ei heti huomannut. Kukahan maksaa jos tuohon joku olisi törmännyt? Äly hei älä jätä, tilaa hinuri ja odota sitä paikalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701