Joo elikkäs olen aika nuori mutta toivottavasti kukaan ei tuomitse iän takia..
Oli säätöä yhden tytön kanssa joku puoli vuotta,sitten hän valitsikin yhtäkkiä toisen.Kesti kuukausia ennen kuin palauduin normaaliksi,olin siis aivan hajalla eikä mikää sujunut.Kuukauden olen nyt ollut oma itseni. Kuitenkin lauantaina tapasin mahtavan tytön bileissä. Emme harrastaneet seksiä,suulla kylläkin paljon kaikenlaista. Olin lähes varma että tyttö haluaa tutustua minuun kunnolla ja sitten seurustella koska niin minä ainakin haluaisin koska olen erittäin kiinnostunut tästä tytöstä ja tosi kusessa.. No tosiaan nyt ollaan tunnettu vasta 3 päivää että on todellakin liian aikaista mihinkään tällaiseen mutta kuitenkin kysyin häneltä että mitä hän tuntee minua kohtaan ja mitä hän haluaa minusta. Ei osannut vastata koska oli liian aikaista ja hän on juuri eronnut muutama viikko sitten. Suunnittelin että olisin hänen kanssaan torstaina ja perjantaina menisimme kaverini bileisiin ja siellä vaikka menettäisin poikuuteni hänelle. Kuitenkin hän sanoi että torstaina voisi ehkä olla kanssani mutta perjantaian hän menee juomaan muualle jne... Tuntuu että hänellä on kokoajan suunnitelmia ja tekemistä,tykkääkö hän minusta edes ollenkaan? Luulisi nyt että jos olisi oikeasti rakastunut niin ei häntä kiinnostaisi muut menot vaan haluaisi olla kanssani.Olen niin toivoton koska itse voisin tehdä mitä vaan hänen vuoksensa mutta ei tunnut olevan tunteet saman puoliset... Tai kyllä hän minusta pitää mutta ei todellakaan niin tulisesti kuin minä. Mitä jos hän valitsee jonkun toisen? Mitä jos hän ei ole kiinnostunut minusta? En kestä......Olen jo suunnitellut päässäni kaikkea. Esim sen että perjantaina hän voisi tulla meille yöksi ja lauantaina iloisena esittelisin hänet vanhemmille ja sitten olisimme parisuhteessa mikäli hän olisi valmis siihen.Olen suunnitellut myös paljon paljon kaikkea,mutta tuntuu että mikään niistä ei toteudu....Tekisi mieli kuolla.. Miksi olen niin päästä varpaisiin rakastunut?? Miksi minä itken sängyssäni yksin,vaikka tosiasiassa en edes tiedä miten tässä tulee käymään? Mutta kun hän ei halua olla kanssani niin paljon kuin minä hänen kanssaan,tuosta vain menee muiden kanssa ulos :(
Auttakaa nyt joku,en jaksa ... :'(
Toivoton15v
Tyu555
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330