Hellurei! Pari viikkoa sauhutellut ja seuraavia huomioita:
Ego-T atomizerilla en saanut (LB) usa mix pg nesteestä höyryjä kunnolla.
Tilasin ego dual coil carton, ja homma toimii.
Tässä mun mallissa neste imeytetään pumpulin? tapaiseen täytteeseen.
Cartoja ois myös tankkivirityksenä, oisko kokemuksia, vuotaako?, mistä tilata?, miten kestävät?
Kokeilin myös(LB) usa mix vg nestettä, karmea maku !
Osaisko joku suositella jotain muuta litkua ?
E-nesteet ja catomizerit
5
123
Vastaukset
- Päätös vain
Mikset vaan lopeta?
- häääh??
tupakointia vai? Sitähän kuntoilija juuri tekee... lopettaa, koska tupakointi aiheuttaa syöpää.
- jppjp
Mä kans kypsyin tankkeihin ja tilasin isot cartot Joyetec ego-t:hen
http://www.finnvape.com/product/217/finnvape-mega-dual-coil-cartomizer-5-kplans k
Mä olen alkanu tekemään sotkoksia nesteistä seuraavalla tavalla, ja saan menemään sitten huonot litkut siinä sivussa.
Puhun 30ml pulloista.
Laitan aina tyhjään pulloon puoleen väliin Red Box Blend nestettä.Se hyvä perus neste. Sitten pullo melko täyteen jotain joka ei oikein ole maistunu, eikä hukkaankaan viitsi heittää.
Hienosäätö lopuksi esim Cofee mix kahvinmakua lisää tuomaan ja Jager bomb tai salmiakki makeutta tarvittaessa tuomaan. Noi on niitä amerikkalaisia nesteitä e gig wizardilta.
Wizardilla saatavuus aina niin ja näin, ja aionkin sitten kun saan kasan paskalitkuja pois tolla tyylillä käytettyä siirtyä kokeilemaan nesteitä Toscana Mall:in nesteitä
Ainakin on hyvä valikoima ja saatavuus...- duallmold
Toscana Mall ja toinen hyviä nesteitä myyvä liike on 2SMOK portugalissa http://2smok.com/
Molemmissa Halon nesteitä joita itse pidän kaikkein parhaimpina, pullot lasia ja valmistajan sinetöimiä, tietää ettei saa jotain laimennettua litkua tuntuu että ehkä eräät brittikoijarit harrastaa sitäkin hommaa.
Mukavaa pääsiäistä kaikille höyryttelijöille :)
http://vimeo.com/39853125
T
Jarkko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439