Miten saada tyttöystävä, jos on avuton nörtti? :/

ForeverAlone?

Juu, eli oon 15 v. kundi kuopiosta, ihastunu meidän koulussa olevaan tyttöön ihan sairaasti, en saa sitä pois mun mielestä

29

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

hoida iho kuntoon, pese hiukset ja vaatteet. ja tee jotain aloitetta tyttöön eli esim kysyt neuvoa, kehut yms ja olet avoin etkä syrjäänny! pidetään peukut pystyssä:)

• ...............

Olin 15-vuotiaana samassa tilanteessa, mutten sen noin pahassa jamassa. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin minulla ei vieläkään ole naiskokemuksia. Onnea!

• joo samaa mieltä kuin girllll hoidat ihon kuntoon ja peseydyt ja sit ku puhut sille ni aluks voit vähä esimerkiks siit tunnista ja läksyistä, sit tutustut siihe paremmin ja kyselet harrastuksista ja semmosesta sit ku ootte tutustunu sen verran et uskallat kunnol puhuu sille ni sit sun kannattaa sillee varovasti alkaa ilmasee tunteitas, et älä pussaa heti se tulee liia isoon yllätykseen :D et sillee vähitellen alat kertoo et tykkäät siit tai sit kysyt sitä ulos, ihan kummin vaan. Ja onnea yritykseen :D

• potari

Ei kannata ees yrittää, nolaat vaa ittes...

• awfeg

ite oon tälläne ja diilaan sen kanssa

• efff

Mee parturiin ja vaateostoksille. Hoida iho kuntoon ja ala harrastamaan jotain sekä vähentämään koneella olo-aikoja :)

• trrrtrrrtrrr

jos haluut hyvän tyttöystävän älä ole AVUTON NÖRTTI... kuinka moni tyttö haluaa olla sellaisen pojan / miehen kanssa, jolle kone on kaikki kaikessa tai muuten vain aikaa vietetään pääasiassa pelaten tai koneella istuen? tietenkin ihmistyypistä riippuvaa tämäkin, sillä onhan niitäkin tyttöjä jotka itsekin nauttivat dataamisesta ja pelaamisesta...

itse pelasin pienempänä / ala-asteikäisenä, eikä kyseinen toiminta ole sen jälkeen kiinnostanut, on niin paljon muutakin mitä tehdä. Ja naisasiat on ihan hyvällä mallilla. tosiaan siisteys merkitsee paljon, eli sun pitää varmaa päättää ootko oma ittes (sisällä istuva nörtti > ei raikasta ilmaa / liikuntaa > ulknäkö rappeutuu tietenkin...) vai haluatko pohtia ootko nyt oikeesti sellanen ku haluut ja että onko se pelaaminen ja dataaminen oikeasti niin tärkeää...

priorisoi, vain itse tiedät mikä on SULLE parhaaks...

• lukiopoitsu

Hoida ulkonäkö siistiks, sellaseks kun ite haluat olla, mutta puhtaaks ja siistiks semmoseks. Sit vaan oot kohtelias ni kyllä sekin alkaa jutteleen sulle. =) Oot vaan ystävällinen ja päättäväinen siit et puhut sille.

Ite oon ollu kans vähintään yhtä ujo, mutta sitten tein sen kerran - juttelin tytölle - ja sen jälkeen ei suurempia ongelmia ookkaan ollu. :D

Ja hei, mieti mitä sulla on menetettävää. Tuskin mitään. Ja jos joku sanoo sulle jotain siitä, että tykkäät siitä tytöstä niin jes? Itelle kävi näin, että mulle naureskeltiin, mutta lopulta jätkät myönsi mulle ettei ne ite ois uskaltanu tehdä sitä. :P

Tsemppiä jätkä. Siin voi mennä kyllä ajatukset huuruun (itekkään en muista ekasta tilanteesta mitään), mutta siitä se lähtee. ;)

• kokemuksenaani

Et mitenkään. Tiedän kokemuksesta.

• nijom

niinku muutki sanoo ni hoida ittes kuntoo käy parturis ja vaiha puhtaat vaatteet. sit mee puhuu sille jtn kysy vaik läksyi.

• HelsinkiCityBoy ;)

Myös esim. Jos et pidä hiuksiedi pituudesta, leikkaa ne ja jos et pidä kropastasi, 15 vuotiaana on iha hyvä aika alottaa jonkinlaine treeni :) ja yritä vähentää pelaamista ja käytä se entine aika jona pelaat vaikka liikuntaan?

• ChaosMaster

Tämähän on selvää. Kun et saa siltä, valitset "uhriksesi" jonkun toisen. Kun et saa siltäkään vaihdat taas raskau... siis rakkauden kohdetta. Näin se menee, pennut ja nörtit.

• etoovtutozissas
    • tyttelö96

Pahoittelen mutta kyllä itse 15v tyttönä täytyy todeta että lämpenen kovastikkin "ujoille" koneella viihtyville pojille. Itse en ehkä niin kovasti koneella viihdy, mitä nyt silloin tällöin, mutta ojat joilla on lasit eikä vatsalihaksista tietoakaan, nam ;P Eikä ole trolli jos sitä luulette. Oikeasti tykkään pojista jotka eivät ole mitään maailman parhaita sosiaalisissa tilanteissa.

• MoonNazi

huomaa, koneella viihtyvälle, kenellä on rasvaiset ja pitkät hiukset, sekä likaiset vaatteet? ehkä siisteys auttaisi...

• siiima

taitaa tää tyttelö96 olla aika veen ruma ja epätoivoinen tapaus..

• miksu17v

Mistä sut löytää? Ite tämmöne aika nörtti 17v

• miksu17v
        miksu17v kirjoitti:

Mistä sut löytää? Ite tämmöne aika nörtti 17v

Tyttelö96

• toinen vaan
        miksu17v kirjoitti:

Tyttelö96

mikael?

• varoitus...

Tai muuten ainoat naiskontaktit/ tyttöystävät löytyvät sihteeriopistolta, rumia akkoja!

• ars tyhujyrrrrrrr

hoida hygienia kuntoon, siihen voit ite vaikuttaa:).. osta joku flanellipaita vaikka, iskee aika moneen. luulen että kuka vain voisi lopulta suhun ihastua jos huolehdit itestäs ja peseydyt ja käytät dödöä:D... tsemppiä sulle, ite yllätyin tajuttomasti kun ihastuin poikaan joka ei niin suosittu ja ennen en olisi ikinä uskonut ihastuvani häneen:D mitesvain, hän sai mut nauramaan ja onnelliseks. luonne ratkasee!:)

• :----)

Suosittelen myös hoitamaan hygienian kuntoon ja käyppä vaikka terkkarilla nii se laittaa sulle ajan koululääkärille jos saisit siltä jotain aknelääke reseptiä yms.jos siihen on tarvetta.
      Ulkonäöstään huolehtivaa poikaa on kiva katsella eli pidä itsestäs huolta ulkopuolisesti kuin myös sisäisesti ja käy vaikka salilla jos mahdollista sekin on parempi vaihtoehto kun istua koneella..

Ja tuohon lisäksi että se riipuu myös tytöstä , millaisista pojista se pitää.

mut siis eihän siinä oo järkee muuttaa itseään toisten takia, muutu jos itse haluat..

Huomiota voit saada vaikka vislaamalla sen tytön perää nii et se huomaa ja kattoo sua tai sitte kattelet sitä silmii aina ku mahdolista :)

• lerzelö

1.heitä kone helvettiin,mee ihmisten ilmoille.alota vaiheittain vaikka.
      2. ala huolehtiin hygieniastas (iho,hampaat, hiusten pesu,puhtaat vaatteet)

3.mee parturiin,muutut heti ulkosesti paljon ,usko mua
      4.ku itsevarmuus lisääntyy,ala ottaa kontaktia edes johkin vieraampaan ihmiseen
      5.sit voit lähestyä tota tyttöäkin pikku hiljaa,aluks vaikka katseilla.
      6.kaikki noi neljä ekaa voit unohtaa jos jatkat nykysellään,ei kuule hyvä heilu, sä muutut kohta olmiksi.

• liktynre4r6ty

Sehän van nauraa sulle jos meet puhumaan. Varsinki jos se on ns. "suosittu tyttö"

• JONNE PÄRISSE!

Näytä sille terskaa ja sano että: Kullini on hidas kun etana kohta lentää smetana!

• ......

Näin tiivistetysti:Hommaa elämä

• taisteluraiskaus2502

Oikea koukku
      tai sit nuijalla ja raahaat kotia raiskaat ja heität pois

• truedat

liktynre4r6ty, kyllä

• Moooi

No ensinnäkin tytöt eivät TODELLAKAAN tykkää pojista keillä on rasvaiset hiukset! Pese vaikka hiukset joka päivä ja vartalo myös. Pese kasvot 2 kertaa päivässä, jollain hyvällä aineella joka auttaa finneihin. Pese vaatteet vaikka itse, ja älä pyyhi niihin sun ruoka jäämiä (:D). Ja niitä samoja vaatteita kannattaa käyttää max. 2 päivää. Sitten sun kannattaa miettiä lltasin sun seuraavan päivän vaatteet koska jos sulla on seuraavana päivänä kiire, sä varmaan laitat päälle jokut randomit vaatteet jotka yhessä näyttää kauheelta, eli siis kannattaa tehä sellasii asukokonaisuuksia jotka sopii sulle ja on hyvän näkösiä. Ja kannattaa leikata hiukset koska sitten ne ei tuu niin rasvasiks. Ja älä oo koneella useesti 2 h päivä vaikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4568
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      152
      3546
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1014
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      862
    Aihe