Elämäntavat uusiksi

Heidi, mun vaimo herätti ravistelemalla mut viime viikon ma-ti yönä hereille, nenästä valui verta mun niuluun tärisin kuin horkassa, siitä sitten piipaa-autolla
Päksiin ja verenpaineet oli tapissa. Onneksi pumppu ei leikannut kiinni, iteltä
lähti taju jossain siellä tutkimuksissa, niiden aikana. Illalla ennen tota yötä vedin kunnon mave-penkin kaverini kanssa, mitään ongelmaa ei ollut. Pari päivää tarkkailussa ja verenpainelääkkeet reseptillä vissiin loppuiäksi ja paino-pelleilyt pois. Nenän verisuonet tai suonen laittoi kiinni "kemiallisella poltolla".

Painoa pois (120) ja se repiminen painoilla...kolestroolitkin tapissa. :D
En mä ikinä ole aatellutkaan olevani pitkä-ikäinen mies, mutta nyt kun on vaimo ja poika, niin ei viittisi kaatua neli-kymppisenä... :-/
Varmasti tohon vaikuttaa mun venäläiset "horkka"-kuurit aikoinaan, plus viikottainen ryypiskely yms. Nyt sitä sitten maksetaan näköjään niistä...
Toivottavasti pumppu ei ole ihan mäsänä. Herätti kyllä ja pelästytti. Ei itseni, vaan pienen lapsen ja vaimoni takia. Että sellasta. :)

26

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+5

ole tarkkana sillä tuo sydän temppuillessaan vie suht nuoriakin miehiä siinä
      neljän kympin tienoilla!

• Aiai ai

Sydämen kanssa ei kannata leikkiä. Mitä tuo `horkka` tarkoittaa? Jotain steroidejako? Ei vissihin pelkkää kaurapuuroa?

• Juu ja sustaa (sustanonia).

• normaaleille hepreaa
        kaishakunin kirjoitti:

Juu ja sustaa (sustanonia).

voiko olla tyhmempää?

• 56464684684864
        normaaleille hepreaa kirjoitti:

voiko olla tyhmempää?

Saattaa olla käytön jälkeen pahatkin vahingot käyttäjillä sisäelimissä.
        Lihasmassaa terveyden kustannuksella.

• Metka juttu

mutta mulle nuo oireet tuli vasta kun olin tehnyt elämäntaparempan ja laittanut koiran kanssa 30kiloa läskiä hikenä taivaalle. Lekuri tuumasi kun ihmettelin että miksi vasta nyt, eikä silloin, jotta ole kiitollinen ettei se iskenyt silloin.

Enpä tiedä, ehkä vaan olisi parempi olla kilot päällä ja terve sydän kuin päinvastoin. Liikunta on vaarallista, näköjään.

• Ite taas oon vetänyt kehon liian kireälle ja tavoitellut (lihas)massaa, väärät keinot
        on mulla ollut aikoinaan ja vissiin niistä maksua nyt... :p

• No kyllä varmaan pelästytti...
      Kannattaa muuten ottaa ne lääkärin ohjeet oikeasti tosissaan, ja laittaa ne elämäntavat uusiksi.
      Kai ne käskivät sut vielä kontrolliin...

• Kiitos. Verenpainetauti on ainakin, mutta siihen lääkkeet keksitty. On jatkokäyntejä
        kyllä ja tutkitaan vielä onko pumppu ottanut damagea tyhmistä teoista. :)

• Kovasti tsemppiä sulle, ja toivottavasti saat tarvittavan kannustuksen ja ohjauksen elämäntapojen muuttamiseen. Pidän peukkuja! :) Tärkeintä varmaan oma sisäinen motivaatio ja elämänhalu (ennemmin kuin kuolemanpelko) ja uskon että sulta niitä löytyy.

• 8+29

• 16+10
        8+29 kirjoitti:

Minun viesti hävis...
        eikä siinä minusta ollu kuitenkaan mitään pahaa, jos kehun aloittajan koiraa komiaksi, kun sitä mieltä oikeasti olen!

Eikä minusta nämä minun kuvatkaan ylittäneet sensurointikynnystä, ei niissä näy ees meikäläisen naama joten tuskin lapsetkaan on näitä säikähtäneet. Laitan uudelleen. :)

http://foto.vg.no/show_image_stream.php?bid=42015832&dx=580&dy=435

http://foto.vg.no/show_image_stream.php?bid=28466321&dx=580&dy=435

Mitähän noissa linkeissä ois pitäny näkyy, ei mulla ainakaan näy yhtään mitään??

• kvg!!!
        16+10 kirjoitti:

Mitähän noissa linkeissä ois pitäny näkyy, ei mulla ainakaan näy yhtään mitään??

Toi oli kopio jostain ikivanhasta viestistä, noi ressukat rämpii nyt Ursan perässä kun ovat lähes kaikki muut saaneet savustettua ulos palstalta. Ei voi ku nauraa REPS!!!!!

• ?
        kvg!!! kirjoitti:

Toi oli kopio jostain ikivanhasta viestistä, noi ressukat rämpii nyt Ursan perässä kun ovat lähes kaikki muut saaneet savustettua ulos palstalta. Ei voi ku nauraa REPS!!!!!

Miksi haluat muiden kirjoittajien poistuvan? Sinähän naurat täällä lähes yksinäsi päivästä toiseen!

• THK.
        kvg!!! kirjoitti:

Niinhän sinä teet naurat kaikille kirjoittajille, ja paljon muutakin tämän palstan tuhoamiseksi.

• menit taas helppoo!
        kvg!!! kirjoitti:

Ahaaa, se oli sitten sinun viesti, muutenhan et voisi noin sanoa /-REPS .=DDDD

• REPS oot iha ite
        menit taas helppoo! kirjoitti:

Ahaaa, se oli sitten sinun viesti, muutenhan et voisi noin sanoa /-REPS .=DDDD

???

meni ohi

• Vuosia kun tulee mittariin, niin huomaa ettei olekkaan se parikymppinen enää
        ja näemmä tehdyt tyhmyydet vaan kostautuvat... :)

Kaikkea hyvää Sinullekkin!

• majo---- rica

olen neljä kertaa ollut sairaalassa nenäverenvuodosta. pisimmillään viikon. minulla se veri tulee aina jostakin takaab että se pitää pysäyttää "pallolla".
      kannattaa ostaa D-vitamiini suihketta jota saa suomesta. se pitää nenän limakalvot kunnossa. tsemppiä !

• Mullakin oli eka oire tuo vuoto, mutta se näköjään oli vaan seuraus ei oire.
        Elämäni ensimmäiset rytmihäiriöt sain myös sinä yönä. Ei kivaa...

• pietari peilaa

Pietari peilaa, tuliks lainkas mielees ?

• Sitä on tullut tuijotua joskus muulloinkin...

• 666+666

Onneksisi ei ratkennut se suoni päästä! Pisteet vaan sille Heidille,muista että ilman meitä naisia ei olisi elämää! Vaikka kuinka idiootti olet ollut!

• 8+16

Hurjatkin urokset muuttuvat hädän hetkellä pennuiksi jälleen.

• elämäontotta

Karhu

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7081
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      119
      4847
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4116
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3414
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      707
      2171
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      250
      1567
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1415
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1398
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1196
    Aihe