Siis selittäisikö joku ihan juurta jaksaen kuinka tollanen aktiivisubbari (joka siis sisältää vahvarin ja subbarin) asennetaan autoon (esim. peräkonttiin) Ei ilmeisesti ole mikään vaikea homma mut en haluis näin ekalla kerralla heti ryssiä hommaa... Eli mitä tarvitaan?
Mitä kytketään ja mihin?
Muuta muistettavaa?
Hän kuka osaa tämän minulle selittää on ansaitseva legendaarisehifirabbin maineen!!!
Aktiivisubbarin asennus aloittelijalle
4
8678
Vastaukset
- 465y45
Virtakaapeli akulta vahvistimelle. Kaapeliin päävirtasulake akun välittömään läheisyyteen.
Vahvistimen maadoitus auton runkoon johonkin sopivaan kohtaan kontissa metallipintaan.
RCA-kaapeli soittimelta vahvistimelle.
Herätevirtakaapeli soittimelta vahvistimelle(erillinen jollei RCA-kaapelissa ole).
Katso ohjekirjasta mikä on virta-, maa- ja herätevirta terminaali.
ps. en tartte tuota titteliä kiitos vaan- alkuperäinenpostaaja
Kiitos kuitenkin!
- Luulentietäväni
Hyihyi. Aktiivi tarvitse mitään virtakaapeleita ja sulakkeita. Siis virran kyllä rca-kaapelin lisäksi mutta ei samoja kilkkeitä kun vahvistimen ja subin asennus..
- gefrger
Miks et ottais virtaa suoraan takavaloilta koska ei oo varmaan kyse mistään möröstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275