Kertokaas tytöt...

Tunnejätkä :))

Moikka!

Tulipaha iha vaa mieleen ku näit juttui oon tääl palstalla lukenu,että mitä mieltä tytöt ootte tunteellisesta ja herkästä jätkästä? Siis sellasesta jätkästä joka näyttää tytölle et rakastaa sitä koko sydämmestä, juttelee mukavia ja kehuu tyttöä usein ja kertoo kuinka tärkee tää tyttö on tälle jätkälle ja ettei haluis koskaa päästää irti ja on aina tytön tukena...vai onko kaikki vaa sillä linjalla että unelmajätkän täytyy olla pahis ja wannabe kovis?

Oon ite tällänen tunteelinen ihminen,välitän niistä ihmisistä tosi paljon ketä mun ympärillä on ja tuen niitä aina ku ne tarvii apuu...mutta,kertokaas teijän mielipiteet asiasta : ))

44

515

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällainentyttö

''The perfect boyfriend is a bad boy who will be good just for you''

• good and bad

this is how it is

• abcdaa
        good and bad kirjoitti:

this is how it is

true story

• jaa
        abcdaa kirjoitti:

true story

jaa

• just I

On se hienoo ku sun laisia ihmisiä löytyy! Kaikki kaverini roikkuu juuri pahisten yms. perässä seurustelee niitten kans viikon ja parkuu sitte ja hetken päästä on samallainen kundi kierroksessa. Itse olin myös hairahtanut tuollaiseen kaikkien havittelemaan kovikseen kunnes huomasin että sillä ei ollu sisällä mitää eikä sillä kiinnostanu osottaa tunteitaan mulle ettei mene maine!
      Tunteiden osoittaminen on todella arvostettavaa.

• pildemies

Taiat jäädä kaveri pojaksi. Tytöt soitaa sulle sitku ne eroo pahiksista ja itkette yhessä siinä pujhelimessa ja vuodatatte kyyneleistä. Saat olla lohduttava olkapää mut seksii et saa.

• asdfghjklöä

hey c'mon!! ei se noin mee

• girlllll
        asdfghjklöä kirjoitti:

hey c'mon!! ei se noin mee

tuollaiset pojat ovat juuri ihania! kyl vähän pitää olla herkkä ja tunteellinen, eikä se tarkoita että jää pelkäksi ystäväksi. ystäväksi juuri nimenomaan jää jos ei ole mitään tunteita tai ei näytä niitä:)

• abcdaa

mut joo onha ne mukavia oikeesti jos puhhuu tuollain kuhan ei niinku nössöile että ethän ikinä jätä mua hhyhhyhhy älä mee yhyhhy että sillain vaan et ei vitsi rakastan sua niin paljo ja liipalaapa on iha jees

• pildemies

rakastan sua niin paljo ja lihanpalasi on iha jees

• abcdaa
        pildemies kirjoitti:

rakastan sua niin paljo ja lihanpalasi on iha jees

mm just näi

• :))))

Tollane ois just ihana! Kunhan ei vaan liian "siirappinen" :)

• Tykkään.. Siis sellanen pojan pitää ollakki joka voi näyttää että välittää eikä koko ajan kovistella ja olla muutenki sellane pleijjeri... oisin todella ilonen jos mul ois tommonen poikaystävä ..mut sellasii ei helposti löydy..

• pildemies

Tääl ois yks. Oon herkkä ja romantiko.

• pildemies kirjoitti:

Tääl ois yks. Oon herkkä ja romantiko.

:) no yks harvoista varmaan

• Lovestoryy

Mun mielipide on se et tytöt aluu nuorena olla kovisten kanssa mut aikuisena mennä naimisii tunteellisen ja huolehtivaise miehen kans :3

• girlllll

no ei kaikkien kohilla noin mee. ja jotkut voi ihastua samaan aikaan kovikseen ja kilttiin poikiin. mä en ainakaan ihastu vain yhdenlaisiin poikiin, kiltit ja tuhmat käy yhtä hyvin:)

• sandra 1234

No kyllä varmasti tykkää, mutta ei kuitenkaan "liikaa" saa kehua tai se menettää merkityksen. Jos osaa fiksusti käyttää näitä "kehuja", niin sitten ne enemmän merkkaa ja tuntuu kivalta kun kehutaan. Tolla ohjeella ei sitten liikaa takerru, vaan antaa molemmille tilaa liikkua siinä suhteessa. :)

• perrrfect

Taidat olla hieman sekasin jos kysyt jotakin tollasta! U r perfect

• mmm

joo, semmoset on just ihanii :) mut ei sit liikaa kehuja yms. ite tykkään semmosest tosi söpöst pojast meiän luokasta, ja ainoo ongelmahan siinä on et se yrittää olla kauhee kovis ;( vaikka muuten se ois mukava ja sillee. ja ku se kiroilee kauheesti ja kommaa sille "kovismaisesti". ja sillee. jos tajusitte.

itekki oon aika herkkä. mmm.

• ChaosMaster

Pojat haluaa teiltä pillua. Ne esittää "kivoja" että se ei näyttäisi niin likaiselta. Jotta, sänkyyn vaan.

• onhan tollaset parhaita mahdollisia;) ♥♥♥

• TehPerselaama

Jooh...jotenki tää muistuttaa mua oon herkkä ja ujo poika enkä uskalla juurikaa puhua muille ku meiäluoka tytöille.Kerra ku istuttii kavereitte kaa yhel sohval koulus nii se tyttö tuli vaa eka istu mun vieree ja sit se pisti pään mun sylii ja kysy et:pystyisiks tulla ulos tänää?Olin eka vähän ulalla siin ku kaikki kaveritki katto mua et mmmm.... ; ].Sanoin sille sit vaa et okke kai mä voisin tulla.Sit jotai juteltii siin ja mentii tunnille.Et asioilla on tapana suttaantua eteepäi

• kade.......

Oo onnellinen, kun sulle teki tyttö alotteen. Yleensä ei käy noi helposti

• potari
        kade....... kirjoitti:

Oo onnellinen, kun sulle teki tyttö alotteen. Yleensä ei käy noi helposti

Ei ainakaan noilla naruilla.

• Komerokoira

UmG...Get a first aid! GO GO GO! Fir...penis in the asshole!Get down!

• bulloguonodelfiini

kuulostat unelmajätkältä :)

• pienempikuinkolme

Tollasii ku ois vähä enemmänki ni hyvi menis!
      Ittee ei noi ns. kovis poitsut paljoo kiinnosta, onkoha niil oikeesti ees tunteita?
      Vaikutat ihanalta :)

• potari

moi oon potari ja mulla on tosi pieni muna

• ihihihihihi

mun mielest se on sillee et ne kaikki suositut tytöt tahtoo olla koviksien kaa, ja ei välttämättä oikeesti ees välitä mut haluuvaa suosioo?

mut tosiasiassa kelleppä tytölle ei kelpais tollanen jätkä

• Melina101

Mun mielestä tunteikkaat pojat on ihania!!

• 13 + 18

Monet pojat esittää kavereiden keskellä kovista, mut ei siinä mitään :D Jos se osaa olla kahden kesken herkkä, nii aww♥ Pidemmällä tähtäimellä niistä koviksista ei ole mihinkään D: Ihanaa kuulla että sun kaltaisia on vielä olemassa (:

• woooou

musta on parempi et on tunteellinen ! On kiva ku vielä tämmösii tyyppejä löytyy. Jos on joku tärkeä ihminen hän varmasti pitää jos sen myös näyttää kuinka tärkee se on sulle. Kaikki ei tietty voi olla semmosii mutta ei semmosessa turhassa esittämisessä ja kovistelussa ole mitään siistiä, semmoset tyypit saa ittesä näyttämään muiden silmissä idiooteilta. Mun mielestä !! :)

• unelma27

HEI NYT LÖYTY!!! joka tytön unelma!!! jos muut on koviksii ni ei sun tarvii olla!!! söpöö!!

• Tunnejätkä :))

Kiitoksia mukavista ja rohkaisevista vastauksista! : )) Mulla nää suhteet ei oikeen oo menestyny mun ujouden takia...viimeisin tyttöystävä jätti mut 2kk sitten noin vuoden jutun jälkeen...se eron aiheuttama suru ja viha vei mut tosi ala mut nyt oon tajunnu et täs maailmas on muutakin ku se tyttö...Kaverit oon saanu jo takasin koska niitten kanssa oleminen jäi vähemmälle tän tytön takia...mut täst lähtien aijon pitää kiinni siitä mitä mulla on ja elää ilosesti sinkkuna...osaan olla tunteellinen ja mukava mut en jaksa enää samanlaisii pertymyksii minkä tää yks likka aiheutti mulle...toivon et osaan olla sil seuraavalle tytölle sit se oikee ja näyttää kui paljon se ihminen voi merkata mulle : ))

• Tunnejätkä : ))

Pahoittelen kirjoitusvirheitä,kännykän kanssa kirjoittaessa voi joskus tulla pieniä kirjainvirheitä : ))

• (N)ainen

Vaikka olisi tunteellinen, se ei tarkoita sitä että on tossun alla. Kyllä sinä poikaseni vielä ymmärrät jonain päivänä. :)

• tyttö98

Mitä mieltä...?! Jos oot oikeesti tommonen ni oot aika unelma!! Oispa mulla tommonen poikaystävä!!

• Just tällane mies

Itse olen aivan samanlainen ja voin sanoa että tytöt tykkää. Jotkun taas tykkäävät wannabe koviksista ja niiden suhteet ei kestä kauan, myöhemmin ne tajuaa että tällasen jätkän kanssa ne vois haluta enemmänki ku vaan viikon suhteen.

• Minähh

Moikka, "tunnejätkä"!

Mielestäni tunteiden näyttäminen on todella tärkeää. Joten muista kertoa tunteistani esimerkiksi tyttöystävällesi. Eikä ole hienoa olla "kovis"!

• muistkertounteistani

emmä usko et se sun tunteista tyttöystävälleen rupee kertoilee..

• Hienoa että tommosia ihmisiä löytyy muitakin kuin vaan muutama mitkä tiedän.. :) Taijat olla horoskoopiltas härkä? :)

• lapdksfojg

Mielipide asia ite en tykkää ees herkistä niinkää tai wannabe koviksista, tykkään niistä jotka rakastaa 120 % 24/7 ja sitte niistä jotka on pervoi ;D

• <3

Sellasia jätkien pitää ollakki... Musta on ainaki mukavaa jos poika osoittaa tunteensa.
      En ymmärrä mitä jotku näkee "koviksissa"!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5765
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2952
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2198
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1955
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1838
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1559
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      74
      1018
    Aihe