Anteeksi jos olen loukannut sinua. Ehkä sanoin jotain väärin, tein jotain väärin. Tai jätin sanomatta ja tekemättä. Mutta en koskaan ajattelisi sinusta muuta kuin hyvää.
Näin unta, että revit minua voimiesi takaa hiuksista. Yritin huutaa, mutta en saanut suutani auki. Siksi kirjoitan tämän.
Älä ole vihainen minulle
5
294
Vastaukset
- unikultapuu
kauhee uni, mut monesti noi tollaset voi kumpuu omasta syyllisyydestä tai ppidätetystä intohimosta tai ristiriitasista ajatuksista yms .
- unitulkki
Minä myös kallistuisin ajattelemaan, että unesi kertoo enemmän sinusta kuin siitä toisesta. Tiedät itsekin ilmeisesti toimineesi väärin, mutta miksi et korjaisi tilannetta, jos vain voit.
- Hullu uni
Tietenkin uni kertoi vain minusta itsestäni - mutta kun en tiedä mitä olen tehnyt, että voisin korjata...
- unien.näkijä
Vastauksen voit löytää vain omasta alitajunnastasi. Jos hän ei kerro mitään, sinun on itse etsittävä vastaus sisimmästäsi. Itsehän kuitenkin unesi olet luonut. Tiedät kai jo syyn, mutta ehkä se on vielä piilossa järjeltä. Pohdi asioita hänekin kantilta. Ehkä sitten selviää.
- ms sandman
unien.näkijä kirjoitti:
Vastauksen voit löytää vain omasta alitajunnastasi. Jos hän ei kerro mitään, sinun on itse etsittävä vastaus sisimmästäsi. Itsehän kuitenkin unesi olet luonut. Tiedät kai jo syyn, mutta ehkä se on vielä piilossa järjeltä. Pohdi asioita hänekin kantilta. Ehkä sitten selviää.
Olin just kirjoittamassa samaa... Luota omaan tulkintaasi. Jos eka ajatuksesi on, että olet loukannut tai jättänyt jotain sanomatta tai tekemättä, niin todennäköisesti näin on. Miksi et kysyisi häneltä, jos et muuten saa hetkestä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780