Anteeksi jos olen loukannut sinua. Ehkä sanoin jotain väärin, tein jotain väärin. Tai jätin sanomatta ja tekemättä. Mutta en koskaan ajattelisi sinusta muuta kuin hyvää.
Näin unta, että revit minua voimiesi takaa hiuksista. Yritin huutaa, mutta en saanut suutani auki. Siksi kirjoitan tämän.
Älä ole vihainen minulle
5
301
Vastaukset
- unikultapuu
kauhee uni, mut monesti noi tollaset voi kumpuu omasta syyllisyydestä tai ppidätetystä intohimosta tai ristiriitasista ajatuksista yms .
- unitulkki
Minä myös kallistuisin ajattelemaan, että unesi kertoo enemmän sinusta kuin siitä toisesta. Tiedät itsekin ilmeisesti toimineesi väärin, mutta miksi et korjaisi tilannetta, jos vain voit.
- Hullu uni
Tietenkin uni kertoi vain minusta itsestäni - mutta kun en tiedä mitä olen tehnyt, että voisin korjata...
- unien.näkijä
Vastauksen voit löytää vain omasta alitajunnastasi. Jos hän ei kerro mitään, sinun on itse etsittävä vastaus sisimmästäsi. Itsehän kuitenkin unesi olet luonut. Tiedät kai jo syyn, mutta ehkä se on vielä piilossa järjeltä. Pohdi asioita hänekin kantilta. Ehkä sitten selviää.
- ms sandman
unien.näkijä kirjoitti:
Vastauksen voit löytää vain omasta alitajunnastasi. Jos hän ei kerro mitään, sinun on itse etsittävä vastaus sisimmästäsi. Itsehän kuitenkin unesi olet luonut. Tiedät kai jo syyn, mutta ehkä se on vielä piilossa järjeltä. Pohdi asioita hänekin kantilta. Ehkä sitten selviää.
Olin just kirjoittamassa samaa... Luota omaan tulkintaasi. Jos eka ajatuksesi on, että olet loukannut tai jättänyt jotain sanomatta tai tekemättä, niin todennäköisesti näin on. Miksi et kysyisi häneltä, jos et muuten saa hetkestä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647