Kuhmosta löytyy?
Mitä aktiviteettia pääsiäisenä?
10
562
Vastaukset
- hauska
Olutta kaupasta, kyllä siitä hauskaa seuraa.
- Huono olo
Siitä ei hyvä seuraa, nimittäin oluesta.
- A. Pitkänokka
toljotus on kuhmolainen tapa,kato tuota kato.
- kalamies @
menkeä pilikille
- PILKKI....
kalamies @ kirjoitti:
menkeä pilikille
Juu, olen samaa mieltä, menkää pilkille ja ulkoilkaa!!
- himoniemellä
Monta miestä samalla reiällä
- Umpihankikutsuu
Olettako jo unohtaneet nuoruuden hiihtoretket maastoon? Mehtäsukset autotallista,eväät reppuun ja eikun menoksi.Aurinkolasit otalle ettei tarvi sokkona hankihohteessa hortoilla. Tosi mahtavat mehtäsuksikelit. Itse hiihdän 10-20km viikossa
ihan muuten vain pitkin mehtiä. "Ummen hiihtäjä ei ole ladun vanki"
- katkokävellenaamuun
pidetään jeesus mielessä ja housut jalassa tai ainakin melkein, puolitangossa tai jonkun lattialla. Osallistutaan pitkän perjantain viettoon ja koetaan kärsimysnäytelmä villipeuran edessä, sylkiessä hampaita suusta kuivalle asfaltille. Tunnetaan menetyksen tuskaa aamulla baarikuitteja selaillessa ja herätään henkiin kolmannen päivän kuluttua kun krapula vihdoin ja viimein hellittää, vannotaan että ei ikinä koskaan enää, mutta ensi viikolla taas kuitenkin kaikki on taas samantekevää..
- Pilkkijä€
Aika syvällä tunnut olevan jo.Viina on herrasi
- XXXXxxxxXXXXXXx
Kiitos asiallisista vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865