Minulta on poistettu pieni seinä keittiön ja huoneen välistä. Seinässä oli pistorasia, josta valot sai päälle ja pois keittiöstä. Katossa on nyt johdot ja valot keittiössä ei siis toimi kun katkaisija puuttuu. Kysyisinkin, että onko mahdollista saada kattoon vetokytkin eli narut ja pampulat päässä josta vetää kun sammuttaa tai sytyttää valot? En haluaisi vetää johtoja ja pistorasiaa seinään ja siksi haluaisn kattoon eri systeemin. Netistä kyllä löytyy lamppuja jossa vetokytkin on mutta minä haluaisin erillisen systeemin. Tietääkö joku?
Pistorasia/vetokytkin
alustavasti
5
247
Vastaukset
- rr
Ei löydy kiinteään asennukseen vetokytkintä.Laita langaton kytkin.Vastaanotin kattoon ja kytkimen voi laittaa mine itse haluaa.Vaatii sähkömiehen asentamaan.
- alustavasti
Kiitos vinkistä. Tuo on tietenkin yksi mahdollisuus.
- 9
No mutta onhan niitä vetokytkimiä kiinteisiinkin asennuksiin sähköliikkeissä myynnissä.
- rr
Annatko linkin,niin katotaan!
- outoa on
Missä osassa kehoa sinulla on keittiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770