Sinulle muiden mielipiteet ovat kovin tärkeitä, valitsit heidät etkä minua.
Minä en sellaista ikinä anna anteeksi, sen varmasti arvaat.
Ole sitten niiden muiden kanssa joiden mielpiteet ovat sinulle tärkeämpiä kuin minä. Heiltä saat sitten kaiken, minä olen sinulle kuollut,sen osoitit.
Valitsit ne muut etkä minua
11
133
Vastaukset
- kylmä totuuus
Jos hän valitsi muut, hän ei mieti sinua eikä sinun anteeksiantojasi.
- uusi alku uusi kevät
totta , mutta tämä on vain hyvä ap:lle.
- antakaa hyvän tulla
uusi alku uusi kevät kirjoitti:
totta , mutta tämä on vain hyvä ap:lle.
Kyllä se siitä, joskus unohtaminen kai vaatii aktiivisuutta sekin. Lakkaa antamasta merkitystä sille, keiden kanssa se toinen on ja mitä se milloinkin tekee. Lakkaa seuraamasta, arvuuttelemasta ajatuksia, antaa lehden pudota. Suuntautuu oikeasti muualle.
- mies+pultit
voi v.ittu mikä vikisijä tuo ap, inhoon tuollaisia "naisia"
- Inhoatko
samanlaisia "miehiä" myös?
- mies+pultit
Inhoatko kirjoitti:
samanlaisia "miehiä" myös?
miehet ei vikise noin
- viik viiik viiiiik
mies+pultit kirjoitti:
miehet ei vikise noin
miehet ei, mutta mieshiiret vikisee ja kerjää sääliä.
- t
Actually i have always thought that you don't want my company.
- Alotus ei
ollu multa sulle. Multa on sulle toisella palstalla alotus, ei missään muualla.
- t
Alotus ei kirjoitti:
ollu multa sulle. Multa on sulle toisella palstalla alotus, ei missään muualla.
Multa sulle? Sulta mulle?
Keneksiköhän luulit?
- n>m
Kyllä hänenkin mielipiteet ovat tärkeitä ,mutta harvemmin hän on itseään esille tuomassa ,toivoisin että enemmän ,ei sen tarvitse olla tunteiden esille tuomista vaan sellaista arkipäivästä "hei mites hurisee".. mitä touhuut? mut yksin ei voi keskustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755