45-v nainen.aamuisisn niin väsy ja tuntuu siltä että ei jaksas silmiä raottaa, päivällä helpottaa kun on liikkeessä ja pakko yrittää elukat hoitaa. iltapäivällä se taas alkaa kuoleman väsy, istahan sohvaan niin heti tulee uni. olen syönut d-vitam, nestemmäistä rautaa, hedelmiä, e-vitam, priorinia kun hiukset lähtee (ee auta). nukahan illalla n. klo 22 herän lko 3.00 (käyn kahtomassa poikivat) ja aamulla klo 7 herään ja sitä myöten yritän väkisin olla valveilla. yritän käydä lenkillä, mutta jalat on niin raskaat että eivät kunnolla nouse :) ja kotona ei jaksa tehä mittää.
ääretön väsymys....
8
387
Vastaukset
- D325OH
Paljonko otat D-vitamiinia? käy S-D-25 kokeessa. Vähintään 100µg päivässä öljykapseleina. Runsas D:n saanti piristää. Mitä painavampi ihminen, sitä enemmän tarvii! Rautaa EI saa syödä varmuuden vuoksi. Oletko mittauttanut hemoglobiinin? Jos kuitenkin tarvitset, pidä D:n ja raudan ottamisella vähintään 4 tuntia väliä. D aamulla, rauta päivällä. Oma cocktail on: aamulla mustikoita,karpaloita, tuoretta inkivääriä,gefilusmehua,ituja siemeniä ja D3 200µg. Kyllä herää! Vähennä myös hiilihydraatteja, ne väsyttävät.
- tsemppiä.
Huono ruokavalio?
Liian vähän D-vitamiinia?
Kilpparin vajaatoiminta?
http://personal.inet.fi/koti/remeli/kilpirauhanen.htm
Älä syö rautaa varmuuden vuoksi.
Diabetes?
Käyhän lääkärillä.
Alkava fibromylagia?
http://personal.inet.fi/koti/remeli/fibromyalgia.htm - 123435rt
ruokavalio ok, ei diabetestä, calcichew D3 extraa syön tapletin päivässä. hb ollut aina huono. kävin verikokeissa ja ensiviikolla tulevat tulokset lääkäri, sydänfilmin ottivat ja verenpaine korkea alipaine yli 100..
- D325OH
Vaadi se D-vitamiinin mittaus. Kalkkitableteissa ei ole tarpeeksi D:tä, eivätkä ole edes terveellisiä. Jos syöt RIITTÄVÄSTI D-vitamiiniä, ei kalkkilisää edes tarvitse. Se myös alentaa varenpainetta. Nyt on LT kaupoissa 100µg kapseleita.
- 100µg
Joo ei kalkkia missään tapauksessa, ei koskaan purkista.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm - väsywäsy
Älä usko tuota D-vitamiini-vouhketta: ei se mikään simsalabim-ihmelääke ole. Jo kohonnut verenpaine yksinkin väsyttää. Käyttämästi kalkki-D-vitamiinivalmiste on hyvä ja kalkki siinä hyvin imeytyvässä muodossa. Ja mikä mahtaa olla se Hb; jos se on matala, niin ei mikään ihme ettei meinaa jaksaa. Eiköpä asia kokeiden tulosten ja muiden tutkimusta avulla selviä. Näillä palstoilla vaan valitettavasti voi saada mitä kummallisipia neuvoja, tällä kun voi kirjottaa mitä tahansa potaskaa.
- väsyväsy
Lakkaas ny valehtelemasta. Millä valtuuksilla suosittelet kaikkitabletteja ventovieraalle hyvänä valintana?
Mihin tutkimukseen tämä perustuu näkemättä potilasta ja tutkimatta hänen verikokeitaan kalkin ja D-vitamiinin saannista.
- pitkää terveyttä
Paljon proteiineja (eläin, että kasvis), tarpeeksi terveellisiä hiilareita, hedelmiä (varsinkin C-vitamiinipitoisia). Päälle tarpeeksi D-vitamiinia ( 25µg).
Näillä keinoilla olen saanut itseni piristymään. Nykyään jaksan jo paljon paremmin tehdä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078