pe 13. päivä-gallup

Äzipöppää

Kuinka moni uskoo että pe 13. päivä tietää huonoo onnee? Kertokaa mitä teille on tapahtunut sillon tai mix uskotte?

6

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ben

      pe 13. päivä voi toimia huonon onnen tuojana, koska se voi toimia itseään toteuttavana ennustajana.

      lähes aina, kun on pe 13. päivä, sen huomioi, ja miettii, tapahtuuko jotain. se altistaa siis epäonnelle.

      • pala-palalta

        Minä ja 5 kaveriani oltiin teltta retkellä jossain hiekkarannalla (en muista nimeä) kunnes minä sain aika tyhmän idean. Sanoin että pelataan spiritismiä ja 1 kaverini (en voi sanoa nimiä.) oli ottanut spiritismi laudan mukaan. sitten ruvettiin pelaamaan sitä. minä selitin jokaiselle että mitä ei saa kysyä ja mitä saa (olen ennenkin kokeillut.)sitten ruvettiin vaan pelaamaan henki ei päästänyt meitä pois tuntiin siitä ja sitten kaverini suuttui liikaa ja sanoi: Vittu! minä pistän musiikkia perkele kun toi homo ei päästä meitä pois tästä paskasta ¨Spiritistisestä¨ istunnosta! Ja aivan sekunnin kuluttua kaverini mankka räjähti sen silmilleja cd samalla kaverini naama oli aivan veressä sitten lasi liikkui ja me kaikki katsottiin sitä se lasi tavasi: älä leiki meidän henkien voimien kanssa. Kaverini oli jo kuolemaisillaan kunnes lasikin räjähti lopuksi sen saman kaverin silmille ja ei kestänyt pitkään kunnes hän kuoli. Me vanottiin että ei ikinä enää kokeilla spiritismiä ja poltettiin lauta. Kunnes aamulla herättiin Kaverini ruumis oli kellui järvessä Vanhassa mustassa muovi pussissa. Ajateltiin että mitä meille vielä tapahtuu? Koska me sanottiin vanhemmille että ollaan 5 päivää jokainen meni uimaan ja 1 kaveriani tarrasi jalasta jokin kun hän oli keskellä järveäHän rupesi huutamaan apua 1 kavereistani meni pelastamaan häntä mutta ei kauaakaan kun hän vaipui veden alle. toinen kavereistani pääsi ehjin nahoin pois järvestä.me lähdettiin jo kävellen pois sieltä. jokaisen kotiin oli suunnilleen 25 kilometriä.kunnes päästin kotiin kaikki kerrottiin vanhemmille että 2 pojista kuoli sinne ja kutsuttiin sinne poliisit paikalle. ja vannottiin vala että kukaan ei kerro tästä lehdistölle eikä enää IKINÄ pelata spiritismiä! TÄMÄ OLI PELKKÄÄ SATUA!!! :D HAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!


    • Tiuhti

      Kyllä epäluvuilla on jotain merkitystä.

      Muutama vuos sitten 13 perjantaina sattui minun suvussa onnettomuuksia kunnolla.Itse pöläytin liukkaalla kelillä ojaan,isä vietiin sairaalaan sairaskohtauksen takia,mummu putosi vintin portaat,täti sai vakavia rytmihäiriöitä ja toinen täti peruutti autonsa ruttuun.Siis melkein koko suku oli 13pvä perjantaina polilla.On tapahtunut ihan oikeesti.

    • Reanne

      Sain monen vuoden painajaisen kun kihlauduin väärän miehen kanssa perjantaina 13. päivä vuosia sitten. Tosin avioliitto vasta kunnon henget valloilleen päästi, hääpäivää en valitettavasti muista, taisi olla vielä pahempi enteiltään kuin perjantai 13.

    • ...*

      perjantai 13. päivä on hyvän onnen päivä, lauantai 14. toisin tas ei ole..jaksa muistaa mitä kaikkea silloin on tapahtunut, mutta pe 13. päivisin vain hyvää..

    • Örkki

      kiva kattella kun muut kolhii itteensä ja teloo toisiaan, unohtaa lompakoita kassoille, tulee ryöstetyksi, jää auton alle jne. Tulee ihan helvetin hyvä mieli muiden jatkuvista onnettomuuksista, ittelle kun ei käy koskaan kuinkaan 13. päivä perjantaisin. Oon ku herran kukkarossa muiden koheltaessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      375
      3369
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      165
      1399
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe