kaikki jää tänne?Eikä koskaan enää mitään, missään? kai se parempi onkin.
Kun leikki loppuu...
23
213
Vastaukset
- jatketaan
Eikä jää.... Jatketaan...
- Ei sekään
ollu sulle. Miksi haluat tehdä näin kuin teet ? Tiedätkö kuinka satutat ? eiap.
- enhaluasatuttaa
Ei sekään kirjoitti:
ollu sulle. Miksi haluat tehdä näin kuin teet ? Tiedätkö kuinka satutat ? eiap.
En tiedä onko tämä minulle vai ei mutta ei ole tarkoitus ketään satuttaa.. Ei se sitä tarkoittanut etten haluaisi olla yhteydessä... Anteeksi jos satutin... En ikinä halua sitä sinulle tehdä.
- Ed.
enhaluasatuttaa kirjoitti:
En tiedä onko tämä minulle vai ei mutta ei ole tarkoitus ketään satuttaa.. Ei se sitä tarkoittanut etten haluaisi olla yhteydessä... Anteeksi jos satutin... En ikinä halua sitä sinulle tehdä.
Silti et muuta teekään ? Olen ajatellut niin että haluat satuttaa ja rangaista siitä että
tykkäsin . Muuta en enää osaa ajatella tästä kaikesta. Onhan multa sulle viesti tuolla mutta et sä siihen oo sanallakaan vastannut mutta täällä vastaat joka viestiin. - - ? -
No mutta kun ei tiedä niin eikö pidä sitten vastata sen mukaan ? Eikä niin että joka hemmetin viestin kirjoittaja on juuri hän tuttu ? Se on juuri sitä palstoilla leikkimistä.
- ap
antaa vastaajille lapiot ja sankot...sininen vai punainen?
- Ed.
Eipä ollut taaskaan sulla mitään sanottavaa tähän, muualle kyllä.
- sehän on
Ed. kirjoitti:
Eipä ollut taaskaan sulla mitään sanottavaa tähän, muualle kyllä.
pelkkä pelle, ei niillä oo oikeeta sanottavaa. ne vaan leikkii näillä viesteillä.
- musta tai
ap kirjoitti:
antaa vastaajille lapiot ja sankot...sininen vai punainen?
punainen
- Mustat lapiot...
musta tai kirjoitti:
punainen
ikäväkyllä on loppu, mutta punaisia löytyy...eli siis tyttö murheissaan tullut hiekkalaatikolle poikia kiusaamaan? mutta annan sulle keltaisen kurahaalarin, niin ei kyyneleet kastele vaatteita, ja keltaisen jotta päiväsi olisi aurinkoinen :) hoitosetä joutuu nyt poistumaan töihin, mutta elkää heitelkö "kuraa" toistenne silmille, jookos?
- *
Mustat lapiot... kirjoitti:
ikäväkyllä on loppu, mutta punaisia löytyy...eli siis tyttö murheissaan tullut hiekkalaatikolle poikia kiusaamaan? mutta annan sulle keltaisen kurahaalarin, niin ei kyyneleet kastele vaatteita, ja keltaisen jotta päiväsi olisi aurinkoinen :) hoitosetä joutuu nyt poistumaan töihin, mutta elkää heitelkö "kuraa" toistenne silmille, jookos?
Toivottavasti joskus ymmärrät oman hirveytesi. Menehän potilaidesi pariin ja häpeä itseäsi. Palstapelle.
- kappas vaan
Mustat lapiot... kirjoitti:
että lääkärisedätkin leikkii palsapelleleikkejä, pidin niitä vähän fiksumpina mut eipä näköjään oo koiraa karvoihin katsomista.
- vai leikkiskö se
kappas vaan kirjoitti:
että lääkärisedätkin leikkii palsapelleleikkejä, pidin niitä vähän fiksumpina mut eipä näköjään oo koiraa karvoihin katsomista.
sit noita lääkärileikkejä !
- sanosin niin
että jos halu leikkiä on ilmeinen niin kannattaa kyllä kiertää kaukaa. jos leikkii kerran, leikkii aina.
- so true
so true
- niinseon.
olet idiotti
- ei ap
Kait se sitten niin on ;D
- Joka leikkii täällä
Leikkii myös muualla.
- leima otsassa
Come on kaikki, joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön! Vaikka olisi kuinka kilttiä kirjoittelua, niin täällä se väkisinkin saa leikin leiman.
- :(
aijaa...
- leima otsassa
:( kirjoitti:
aijaa...
Eihän näistä tiedä, kuka kirjoittaa ja kenelle. Eihän näitä voi vakavasti ottaa!
En siltikään kannata mitään ilkeilyä, mihin täälläkin valitettavasti törmää. - Kukin tavallaan.
leima otsassa kirjoitti:
Eihän näistä tiedä, kuka kirjoittaa ja kenelle. Eihän näitä voi vakavasti ottaa!
En siltikään kannata mitään ilkeilyä, mihin täälläkin valitettavasti törmää.Täällä on sinunkaltaisia leikkijöitä ja sitten on taas niitä jotka eivät leiki. Ei täällä kenenkään tarvitse rakastaa kaikkia, haluta kaikkia, ikävöidä kaikkia ym, ym.
Voi kirjoittaa asiallisesti ja korrektisti, se on aina itsestä kiinni.
Jos saa leiman otsaan niin kyllä se sitten syystä tulee ja siitä miten on itse kirjoittanut.
Minä olen täällä ollut aika kauan mutta minkäänlaista leimaa ei minun otsaan ole kyllä tällätty.
Ei siltikään vaikka usein annan melko suoraa palautetta.
- *T*
Minä myös lopetin" leikin", haluan hänet kokonaan tai en ollenkaan.. Mutta tiedän hänen tietävän sen, olen sanonut etten jaksa enää leikkejä.. Ollaan jo aikusia, leikit on nuoremmille, jos he sitä haluavat.. En jaksa tuhlahta voimia epätietoisuuteen, joko ollaan tai ei..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376