Nenäsumutteena Lomudal

Bear Girl:Sinde82

Joo, nyt mä olen ollut jo perjantaista ilman lääkkeitä. Vaikutusta saattoi ainakin viikonloppuna voimistaa tavallisella nenäsumutteella, joka oli vain tukkoisen nenän avaamiseen. Mun mielestä allergioissa tilanne ei ole aivan luonnollinen.
Sitten mä hain apteekista vielä kalliimpia suunkautta otettavia tabletteja joiden merkki oli Zyrtec. Nämä olivat painostavan hektisiä valmisteita, joissa tuntuu, ettei silmää voi edes sulkea ollenkaan. Jaksaahan niillä, mutta vaikuten ei oikein ole luonnollinen kun impulsiivisuus tuntuu ihan sosiaalisessa vuorovaikutuksessa päässä. Impulsiivisuus aiheuttaa huono oloa, vatsataudin kaltaista huonovointisuutta, tai kuumeen jälkeistä heikkoa oloa, mutta kuumekin tarjoaa kirkata oloa, sekä miellyttäviä kokemuksia sosiaalisesta kanssakäymisestä, yhdessäolosta.
Entä millainen suhde tässä on hysteriaan? Jopa nousuhumalan kaltainen ajan ja paikan tajun unohtaminen, vai onko kysymyksessä taas omaneduntavoittelu ja suorittaminen, ammatin harjoittaminen, ja vielä perheelle. Viimeksi mulle on siis määrätty nenäsumutteita tabletteina. Entä impulsiivisuus ja hyväksikäyttö? Et voi verrata kaikkea koko aikaa omaan itseesi, ja etuusi. Et osoita näin rauhallisuutta, etkä voi käyttää ihan kaikkia sidosryhmiä. Olet ihmisenä epäonnistuja, sukupuolellisellakin yli-ihmisen luomisella, ja yli-inhimillisyydellä. Yrität vain väistyä tästä harjoen, ja harhan valtaa, nk. varjojen maailmaan. Mitä uskontoa palvot? Onko se vain sekavuus-tila, jonka usein aiheutat kääntämällä kuunkierron väärinpäin leikkimällä seksuaali- ja seksioloilla, jopa ihan vieraiden ihmisten silmistä. Ei sinne ei saa löytyä sellaista hektisyyttä kuvaavaa, frustraation omaista sirpin luomaa kierrettä, joka loistaa vain valona omaan mielikuvituksettomaan, väkivaltaiseen ja vaaralliseen maailmaan. Siihen, jossa euforinen sukupuolipisteistön koskettelu ei turvallista, laillista tai mahdollista.
- Se oli se vuorovaikutus-tila virheellinen. Se ei kuvastanut loogisuutta, ulkonäköä ja kauneutta, vaan yksikertaisuuteen perustuvan kyseenalaistavan keskustelumenetelmän kauheutta. Fyysistä ja psyykkistä kidutusta......
- Ja tästäkö olette taas yli-innostuneet?
- Kirjoitatko kontakti- ja pintavaihtoehtoja?

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Jännä että olet ilmeisesti tällaisesta asianajotapaamisesta yrittänyt lääkkeitä luoda.
      - En minä voi tietää kauanko näitä on ollut.

• Amnesty:Sinde82

Ikä,näkö, koko ja sisin-hallusinogeeni ei voi olla lääke. Ei se ei varsinaisesti ole amfetamiinia, jos kuvittelet saavasi olla töissä ja esittää pelkkää abstraktia ja objektia.
        Olemalla pelkkä abstrakti ja objekti, esiintymällä siis kasvohermoiltasi inhimillisyyteen, empatiaan ja loogisuuteen reagoimattomana, et voi (jatka tätä lausetta: määritellä suggestio- ja hypnoosi-tasoja.) esiintymällä/esiintyä ilman hyvänolon-hormoneja, tai yrittää ostaa niitä joltakin muulta, jopa painostamalla tai pakottamalla.
        - Ihan löytyy tuolta kaapista.
        - Ei ole hyvä tai turvallinen, ei saa loukata intimiteettiä, tai intimiteettihygieniaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3230
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1849
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1683
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1523
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      90
      1308
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1264
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1237
    Aihe