Nenäsumutteena Lomudal

Bear Girl:Sinde82

Joo, nyt mä olen ollut jo perjantaista ilman lääkkeitä. Vaikutusta saattoi ainakin viikonloppuna voimistaa tavallisella nenäsumutteella, joka oli vain tukkoisen nenän avaamiseen. Mun mielestä allergioissa tilanne ei ole aivan luonnollinen.
Sitten mä hain apteekista vielä kalliimpia suunkautta otettavia tabletteja joiden merkki oli Zyrtec. Nämä olivat painostavan hektisiä valmisteita, joissa tuntuu, ettei silmää voi edes sulkea ollenkaan. Jaksaahan niillä, mutta vaikuten ei oikein ole luonnollinen kun impulsiivisuus tuntuu ihan sosiaalisessa vuorovaikutuksessa päässä. Impulsiivisuus aiheuttaa huono oloa, vatsataudin kaltaista huonovointisuutta, tai kuumeen jälkeistä heikkoa oloa, mutta kuumekin tarjoaa kirkata oloa, sekä miellyttäviä kokemuksia sosiaalisesta kanssakäymisestä, yhdessäolosta.
Entä millainen suhde tässä on hysteriaan? Jopa nousuhumalan kaltainen ajan ja paikan tajun unohtaminen, vai onko kysymyksessä taas omaneduntavoittelu ja suorittaminen, ammatin harjoittaminen, ja vielä perheelle. Viimeksi mulle on siis määrätty nenäsumutteita tabletteina. Entä impulsiivisuus ja hyväksikäyttö? Et voi verrata kaikkea koko aikaa omaan itseesi, ja etuusi. Et osoita näin rauhallisuutta, etkä voi käyttää ihan kaikkia sidosryhmiä. Olet ihmisenä epäonnistuja, sukupuolellisellakin yli-ihmisen luomisella, ja yli-inhimillisyydellä. Yrität vain väistyä tästä harjoen, ja harhan valtaa, nk. varjojen maailmaan. Mitä uskontoa palvot? Onko se vain sekavuus-tila, jonka usein aiheutat kääntämällä kuunkierron väärinpäin leikkimällä seksuaali- ja seksioloilla, jopa ihan vieraiden ihmisten silmistä. Ei sinne ei saa löytyä sellaista hektisyyttä kuvaavaa, frustraation omaista sirpin luomaa kierrettä, joka loistaa vain valona omaan mielikuvituksettomaan, väkivaltaiseen ja vaaralliseen maailmaan. Siihen, jossa euforinen sukupuolipisteistön koskettelu ei turvallista, laillista tai mahdollista.
- Se oli se vuorovaikutus-tila virheellinen. Se ei kuvastanut loogisuutta, ulkonäköä ja kauneutta, vaan yksikertaisuuteen perustuvan kyseenalaistavan keskustelumenetelmän kauheutta. Fyysistä ja psyykkistä kidutusta......
- Ja tästäkö olette taas yli-innostuneet?
- Kirjoitatko kontakti- ja pintavaihtoehtoja?

2

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

      Jännä että olet ilmeisesti tällaisesta asianajotapaamisesta yrittänyt lääkkeitä luoda.
      - En minä voi tietää kauanko näitä on ollut.

      • Amnesty:Sinde82

        Ikä,näkö, koko ja sisin-hallusinogeeni ei voi olla lääke. Ei se ei varsinaisesti ole amfetamiinia, jos kuvittelet saavasi olla töissä ja esittää pelkkää abstraktia ja objektia.
        Olemalla pelkkä abstrakti ja objekti, esiintymällä siis kasvohermoiltasi inhimillisyyteen, empatiaan ja loogisuuteen reagoimattomana, et voi (jatka tätä lausetta: määritellä suggestio- ja hypnoosi-tasoja.) esiintymällä/esiintyä ilman hyvänolon-hormoneja, tai yrittää ostaa niitä joltakin muulta, jopa painostamalla tai pakottamalla.
        - Ihan löytyy tuolta kaapista.
        - Ei ole hyvä tai turvallinen, ei saa loukata intimiteettiä, tai intimiteettihygieniaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe