Pääkaupunkiseudun hyvä verenpainelääkäri

verenpainelääkäri

Olen tapellut verenpainelääkkeiden kanssa 2 vuotta. Onko tiedossanne hyvä ja kokenut verenpainelääkäriä pääkaupunkiseudella?

5

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paineet puksuttaa

      Hyvästä en tiedä mutta kelvottoman tiedän. Hän mittasi muutaman kerran verenpaineeni ja määräsi beetasalpaajia! Söin muutaman ja sain pahoja sivuoireita. Menin toiselle lääkärille. Hän vaati pitkää mittaussarjaa ja sen lisäksi kannoin yhden vuorokauden mukanani mittaria joka piirsi koko vuorokauden käyrän. Hän määräsi Diovania. Tämä hyvä lääkäri oli Erkki Antila Vantaalla, ei varsinainen verenpainelääkäri, mutta lääkäri kumminkin.

    • paineet OK

      Ei sitä välttämättä tarvi lääkäriä vaihtaa, jos ekan määräämä lääkitys aiheuttaa sivuvaikutuksia. Pitää vaan mennä sille ekalle valittamaan niitä sivuvaikutuksia, niin vaihtaa lääkitystä toisen ryhmän lääkkeisiin.

      Toki eipä aloittaja kertonutkaan miksi hän tappelee verenpainelääkkeiden kanssa, siis mistä kiikastaa. Ainakin sisätauteihin erikoistuneet lääkärit yleensä tietävät paljon verenpaineiden hoidosta.

      Jos verenpaineita ei saada alas yhdellä lääkkeellä, niin silloin tarvitaan usein useamman verenpainelääkkeen yhdistelmää. Noita yhdistelmiä eivät välttämättä normaalit terveyskeskuslekurit tai yksityisen puolen yleislekurit anna, sillon tosiaan erikoistuneet lekurit etenkin tulevat kuvaan mukaan.

      • "vilkasta toimintaa

        Olen kokeillut erilaisia lääkkeitä, mutta huolettaa, että onko sekään viisasti kokeilla, ja sitten taas vaihtaa uuteenPaineeni ovat jatkuvasti 170/90 - 189/ 100 esimerkiksi.
        Kun olen pitkälläni ja aivan hiljaa saattavat laske 158/80-166/85 joskus jopa
        140 yläpainekin! Istumaan noustessa heti takaisin 170-180.


    • ,,,,,,

      Varsinaisesti ei varmastikaan ole RR-lääkäreitä, sisätautilääkärille aikaa varaamaan,

    • Toinen lääkäri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe