Kokeilimme IKEAn Sultan-sälepohjia (2 x 80 cm leveitä), mutta ensinnäkään ne eivät pysyneet 160 cm leveässä sängyssä paikallaan, vaan kylkeä kääntäessä lipesivät pois paikaltaan. Toiseksi ne eivät kestäneet suunnilleen satakiloisen miehen alla. IKEAsta ei edes löydy 160 cm leveitä sälepohjia...?!
Jos jollakulla on hyvää kokemusta jostakin sälepohjista, kertokaa meillekin!
Haussa paikallaan pysyvä, elämää ja sen luomista kestävä sälepohja, joka ei maksaisi maltaita... Suunnilleen parisataa euroa olemme valmiit tästä maksamaan.
Apua kaivataan :-)
Mistä kestävä 160 cm X 200 cm SÄLEPOHJA?
Mitätähännytlaittais
2
810
Vastaukset
- rimpulapohja
Osta 28x95mm lautaa ja ruuvaa kiiinni sänkyyn niin ei liiku ja kestää kovemmankin junttaamisen ;-)
- patjanpohja
Meillä 160 cm leveässä sängyssämme oli 160cm leveät säleet mutta nekin oli kyllä ruuvattava jokainen paikalleen.
Tosin nyt myöhemmin hommasimme uusien patjojen kanssa moottorisälepohjat niin saa ainakin pään ja jalat pystyyn jos ei muuta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285