Mitä kissat tykkäävät rairuohosta? Syövätkö / levittävätkö mullat vai mitä?
Kissat ja rairuoho
7
156
Vastaukset
- suvikatti
syövät, nyppivät oraan kerrallaan ja ovat onnellsia kun saavat jotain vihreää. Suositeltavaa kylvää läpi talven kukkaruukullinen tuoretta maisteltavaksi
- muistelija?
Olen joskus muistaakseni kuullut, että rairuoho olisi kissalle myrkyllistä?
- mielummin ei
Mielellään vehnänorasta, rairuoho ei tosiaan sovi kissalle. Jotkut myytävät pääsiäisruohot ovatkin vehnää tms.
- ap.
No, eivätkö eläimet itse vaistoa, onko syötävää vai ei. Mitenkäs tämä toinen kissa on pysynyt ulkona elossa, kun pihanurmikot ovat täynnä rairuohoa?
Ainakin aito joulukuusi oli kissalle virikkeellinen, mutta ei se sitä järsinyt. - puutarhuri2
ap. kirjoitti:
No, eivätkö eläimet itse vaistoa, onko syötävää vai ei. Mitenkäs tämä toinen kissa on pysynyt ulkona elossa, kun pihanurmikot ovat täynnä rairuohoa?
Ainakin aito joulukuusi oli kissalle virikkeellinen, mutta ei se sitä järsinyt.Vai kasvaa sulla pihalla rairuohoa, heko-heko
- 2kissan omistaja
ohraruohoo kissoille, lemmikeille terveellistä ja niille tarkotettu (kissoille ainaki mieluista pureskeltavaa läpi talven), myydään ainaki ny pääsiäisenä ihan tavan kaupoissa eikä maksa paljoo enempää ku rairuoho.
- gsddsfd
Kissoille parhaita heiniä olisi vehnä ja kaura! Tuota kauraa saa prismoista/cittareista eläinhyllyistä linnunruokasektrorista! Katsoo vain, että jyvät on kuorimattomia niin sitten ne saa itämään. Jätti pussi maksaa jotakin 2 euroa ja se kyllä kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780