Muistatko kun puhuimme silloin että sairaaseen suhteeseen tarvitaan kaksi.
Mä luulen että sä tarvitset sairaan suhteen, sun käytös mua kohtaan on ollut aivan hirveää. Sä et ikinä antaisi anteeksi jos mä kiuasisin sua tuolla tavalla.
Eli sä etsit jotain toista, sairasta ihmistä suhteeseen. Keskinäistä kiusaamista, härnäämistä ja jatkuvaa riitelyä, sitä sä nähtävästi kaipaat.
Mä olen rauhaa rakastava ihminen ja täysin väärä sulle. Arvostan hyvyyttä enkä pahuutta.
Ole rehellinen itsellesi, tämä mitä sanon pitää paikkansa.
Sairaista suhteista
5
82
Vastaukset
- up.
hyihittogdfgdf3.
………………………….../::::::::„-~^^::::^~-„:*-…
………………………….|::::::::~~-„„____„„„-~^* . . . . . . . . *-„:::::::-„\:|
……………………………...-| . „„-~~~~-„ . . . . „-*„-^*''o¯¯'''''*' . . . \:/ / . | |
……………………………...'\| .*^^*'''¯o¯'''*-„ . . . ,''*^~~^*'' . . . . . . | .\*-„ '|
…………………………………*-„ . . . . . \„-„„_„„-^^-* . . . . . . . . . . .'| .
…………………………………….'\ . . . „„_„„-~--~^*''''''. . . . . . . . . / .\
…………………………………………....|*^-„„ . . . . . . .„„-*' . . . . . ./' . . . .|;;;;;;;;;;¯''*^~-„„_
Hyi hitto- joku nähny vaivaa
Dazu vai Jazu?
vähän pihalla kaunareista, mutta mukaan pääsee helposti vuosien jälkeenkin!
- plussa ja miinus
Aika hyvä toi sun piirros, olet taitava. Mutta joo, hei en kaipaa sairasta suhdetta, en sinua, enkä mitään sinun tyyppistäsi. Sinä et tiedä oikeasti minusta mitään ja hyvä että sulla on aivan vääränlainen kuvitelma minusta, että olen ilkeä ja haastan riitaa. Olen kiltti, älykäs ja hellä. En vaan siedä epäoikeudenmukaista käytöstä, en huijaamista, enkä valhehtelua. Olen reilu ja oikeasti hyväkäytöksinen, mutta se mitä sinä teet saa minut voimaan pahoin ja esiin minussa sellaisia piirteitä, joita en koskaan haluaisi keneenkään käyttää. Olen ollut sinua kohtaan juuri sellainen kuin sinä minua kohtaan etkö älyä..Et voi vaatia minua hyväksymään sitä, että olet valehdellut minulle itsestäsi kaiken ja minun pitäisi vielä kiittää sinua siitä hyvästä.
Älä tule neuvomaan minulle rehellisyydestä mitään. Minä olen ollut rehellinen aina ja olen sitä edelleen sitä samaa ei voi sanoa sinusta.
En ole sinulle vihainen, enkä kanna kaunaa, minua välillä vaan risoo kun mietin millainen ihminen tämän kaiken takana on.
Olen pahoillani, mutta en voi kunnioittaa ja ottaa sinua vakasti missään asiassa.
Jätetään tämä tähän, en halua sinulle mitään pahaa toivottavasti et sinäkään minulle. Joskus ajattelin, että olisit ollut minulle kuin veli tai hyvä ystävä, jolle olisin voinut kertoa kaikki asiani, koska minulla ei ole koskaan ollut ketään, joka minusta olisi välittänyt ja minua rakastanut. Olen ollut yksin ja aina toisten hyväksikäyttämä, sinunkin johon luotin ja johon niin pahasti sain pettyä.
Minäkin arvostan hyvyyttä, enkä pahuutta. En tiedä millainen käsitys sinulla on hyvyydestä ehkä erilainen kuin minulla. Löyhä moraali ihmisuhteissa ei edusta minulle hyyvyyden arvoa. - hyi.
Pilvin pimein hakujasi.
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/Luottamus?term_keywords=Luottamus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786