Jouduin jäämään kipeää lasta hoitamaan kotiin nyt loppuviikoksi (ti-to). Saanko korvausta perjantailta ja maanantailta? rakennusala. Maanantaina olin töissä mutta tänään kävin lapsen kanssa terveyskeskuksessa ja loppuviikon kirjoitti.
koitin rakennusliiton sivulta katsoa mutta koneeni ei avaa jostain syystä tes tiedostoja.
korvattavia pitkäperjantai?
tietoois kiva
3
245
Vastaukset
- 789iuyty89767
ET SAA, korvaus tulee työpäiviltä!
- omaan piikkiin
Miksi pitäisi saada korvausta, millä edellytyksillä, jos et ole töissä niin ei. Kumpikos se oli oikein kipeä Ettei vaan lorvitauti iskenyt..
- tietoois kiva
joo eipä oo tapana olla poissa syyttä. lääkärin todistus haettu ja kyllä se lääkäri totesi lapsen sairaaksi ja määräsi loppuviikon sairaslomaa lapselle tarhasta.ei voi viedä tarhaan ettei tartuta muita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829