Pikkunäkijälle minäkin

Sinulle

Mietin sellaista tummaa miestä tulevassa. Eteneekö suhteeksi ja mikä on miehiään?

Minulla sen verran huono kokemus taustalla, että luottaminen on vaikeaa. Siksi kysyn. :)

15

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkunäkijä

Näen neljä miestä lähelläsi, mutta voi olla että nämä miehet kuuluvat menneisyyteesi. Viimeisenä ja tärkeimpänä tuli esiin tummahko mies, joka on hyvin vastuuntuntoinen henkilö.
      Syvempi seurustelunne alkaa hyvin romanttisissa merkeissä. Avioliiton mahdollisuutta myös näytetään. Oletkohan valmis sitoutumaan asian tullessa ajankohtaiseksi? Kasvata luottamustasi miehiin vaikka oletkin kokenut kovia. Ei kaikki miehet ole samankaltaisia. Heistä löytyy myös todella hienoja ja tunteikkaita ihmisiä.
      Mitään sellaista ei tullut esiin, joka olisi ollut kielteistä ihmissuhteeseen, joka sinulle annetaan. Vapauta itsesi ja elä!

• Nostaisin vielä

Voi, kun olitkin katsonut. :)

Tiedän kyllä, että aikoja on todella vaikea katsoa, mutta tuleeko sinulle mitään, että koska seurustelu syvenisi?

Neljää miestä ei tosiaan ole pyörityksessä,joten menneeseen varmaan viittaa. Pari minusta kiinnostunutta tuossa on lisäksi,toinen ei kiinnosta ja toinen on mahdottomuus, vaikka siitä joskus jotakin toivoin. Neljäs on varmaan edellinen avioliittoni. :)

• Sinulle

Kyselisin sinulta jälleen, kun aikaa on kulunut, että joko sitä Oikeaa miestä alkaisi jo näkymään, vai onko kadonnut kokonaan?

Itse asiassa olen läpikäynyt tilanteen, jossa oli tuossa ympärillä iso kasa miehiä, mutta kaveruutta pidemmälle eivät edenneet vaan stoppasin tilanteet, koska oikeaa kemiaa ei ainakaan minun puoleltani syntynyt.

Käytköhän enään täällä? Minulla onntämä arvokas vastaus ollut kirjainmerkeissä tallennettuna.

• Nostaisin vielä

Nostan vielä, jos satut käymään.

• Nostaisi vielä

Jos pikkunäkijä pyörähtää joskus taas täällä!

• Nostaisi vielä

Nostaisin vielä, jos pikkunäkijä pyörähtää täällä.

• Sinulle nostan

Nyt on ilmaantunut kuvailemasi kaltainen mies elämääni ja suhde on orastavalla asteella. Saatko tähän jotakin näkymään? Minulla on vahva tunne, että tämä olisi oikea mies minulle, mutta jatkuuko tämä?

Ps. Ainahan sitä pitää hiukan epävarma olla, eikös?

• Nostan vielä

Nostan vielä!

• Nostan sinulle

Tuossa yllä kysymys. Olen niin ihastunut, että oksat pois!

• kiitävä aika,,,

Jatkappa siitä. Noin parin kuun kuluttua tulee erilaisia riitelemisiä. Se kuuluu asiaan. Etsitte toisianne. Silti ihastus pysyy ja syvenee. Välillä pitää vain tehdä sovinto ja jutella.

Eli älä anna periksi. Amenna voimaa lenkkeilyllä ja jatkat taas ja sovittelet.
      Siitä se alkaa ja jatkuu. Joka suhteessa alku aivan ihanaa ja sitten aletaan huomaamaan toisessa jotain mikä aiheuttaa riitoja mutta niitä sovitellaan ei anneta heti periksi. Totuus on tämä.

• Nostan sinulle

Kiitos. :) Pistetään korvan taakse ja kaivellaan esiin tilanteissa!

• Nostan sinulle

No jo tuli heti. Piti olla treffit tänään ja miehen mielestä keskiviikkona? Anna mun kaikki kestää. Aion viedä huomenna mansikat sille, niin saapi luvatun edes jälkijunassa ja ohan yksin!

• missä oikea

Täällä aikaisemmin joskus vastaillut pikkunäkijä on eri henkilö, kuin tämä nyt vastaileva pikkunäkijä! Hm...! Onkohan provoilija?

• Nostan sinulle

Kiitos teille. Sovintohan se tuli ja kipitin kiltisti lounaalle eli rauha maassa. :)

Kyllä tämä aikuisiän deittailu on vaikeaa!

• aloittaja3

Nyt pistin katkolle koko homman, koska ei kannata, kun tunteet lässähti ihan pohjalukemiin.

Eli eri henkilö varmaankin tulossa.

Saa tähän joku toinenkin katsoa, jos pikkiNäkijämei käväise.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      169
      2607
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      737
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      722
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe