Mietin sellaista tummaa miestä tulevassa. Eteneekö suhteeksi ja mikä on miehiään?
Minulla sen verran huono kokemus taustalla, että luottaminen on vaikeaa. Siksi kysyn. :)
Pikkunäkijälle minäkin
15
263
Vastaukset
- pikkunäkijä
Näen neljä miestä lähelläsi, mutta voi olla että nämä miehet kuuluvat menneisyyteesi. Viimeisenä ja tärkeimpänä tuli esiin tummahko mies, joka on hyvin vastuuntuntoinen henkilö.
Syvempi seurustelunne alkaa hyvin romanttisissa merkeissä. Avioliiton mahdollisuutta myös näytetään. Oletkohan valmis sitoutumaan asian tullessa ajankohtaiseksi? Kasvata luottamustasi miehiin vaikka oletkin kokenut kovia. Ei kaikki miehet ole samankaltaisia. Heistä löytyy myös todella hienoja ja tunteikkaita ihmisiä.
Mitään sellaista ei tullut esiin, joka olisi ollut kielteistä ihmissuhteeseen, joka sinulle annetaan. Vapauta itsesi ja elä! - Nostaisin vielä
Voi, kun olitkin katsonut. :)
Tiedän kyllä, että aikoja on todella vaikea katsoa, mutta tuleeko sinulle mitään, että koska seurustelu syvenisi?
Neljää miestä ei tosiaan ole pyörityksessä,joten menneeseen varmaan viittaa. Pari minusta kiinnostunutta tuossa on lisäksi,toinen ei kiinnosta ja toinen on mahdottomuus, vaikka siitä joskus jotakin toivoin. Neljäs on varmaan edellinen avioliittoni. :) - Sinulle
Kyselisin sinulta jälleen, kun aikaa on kulunut, että joko sitä Oikeaa miestä alkaisi jo näkymään, vai onko kadonnut kokonaan?
Itse asiassa olen läpikäynyt tilanteen, jossa oli tuossa ympärillä iso kasa miehiä, mutta kaveruutta pidemmälle eivät edenneet vaan stoppasin tilanteet, koska oikeaa kemiaa ei ainakaan minun puoleltani syntynyt.
Käytköhän enään täällä? Minulla onntämä arvokas vastaus ollut kirjainmerkeissä tallennettuna. - Nostaisin vielä
Nostan vielä, jos satut käymään.
- Nostaisi vielä
Jos pikkunäkijä pyörähtää joskus taas täällä!
- Nostaisi vielä
Nostaisin vielä, jos pikkunäkijä pyörähtää täällä.
- Sinulle nostan
Nyt on ilmaantunut kuvailemasi kaltainen mies elämääni ja suhde on orastavalla asteella. Saatko tähän jotakin näkymään? Minulla on vahva tunne, että tämä olisi oikea mies minulle, mutta jatkuuko tämä?
Ps. Ainahan sitä pitää hiukan epävarma olla, eikös? - Nostan vielä
Nostan vielä!
- Nostan sinulle
Tuossa yllä kysymys. Olen niin ihastunut, että oksat pois!
- kiitävä aika,,,
Jatkappa siitä. Noin parin kuun kuluttua tulee erilaisia riitelemisiä. Se kuuluu asiaan. Etsitte toisianne. Silti ihastus pysyy ja syvenee. Välillä pitää vain tehdä sovinto ja jutella.
Eli älä anna periksi. Amenna voimaa lenkkeilyllä ja jatkat taas ja sovittelet.
Siitä se alkaa ja jatkuu. Joka suhteessa alku aivan ihanaa ja sitten aletaan huomaamaan toisessa jotain mikä aiheuttaa riitoja mutta niitä sovitellaan ei anneta heti periksi. Totuus on tämä. - Nostan sinulle
Kiitos. :) Pistetään korvan taakse ja kaivellaan esiin tilanteissa!
- Nostan sinulle
No jo tuli heti. Piti olla treffit tänään ja miehen mielestä keskiviikkona? Anna mun kaikki kestää. Aion viedä huomenna mansikat sille, niin saapi luvatun edes jälkijunassa ja ohan yksin!
- missä oikea
Täällä aikaisemmin joskus vastaillut pikkunäkijä on eri henkilö, kuin tämä nyt vastaileva pikkunäkijä! Hm...! Onkohan provoilija?
- Nostan sinulle
Kiitos teille. Sovintohan se tuli ja kipitin kiltisti lounaalle eli rauha maassa. :)
Kyllä tämä aikuisiän deittailu on vaikeaa! - aloittaja3
Nyt pistin katkolle koko homman, koska ei kannata, kun tunteet lässähti ihan pohjalukemiin.
Eli eri henkilö varmaankin tulossa.
Saa tähän joku toinenkin katsoa, jos pikkiNäkijämei käväise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827