eronnut kirkosta, koska ja kun assosiaatio-organisaatio-ajattelu on mitali-järjestelmä.
Kukaan ei koskaan myöskään liity kirkkoon enää käyttämäsi kyseenalaistavan keskustelumenetelmän ja murskaamoeleen luodessa pelkkää periytyvyyttä ja perinnöllisyyttä haittaavaa kolmiulotteisuudettomuutta, tai abstraktia ja objektia, joita pidetään vaarallisuutena ja väkivaltaisuutena.
- Ei ilman fokusaatiota ei saa mitään lapsia, koska suggestio-taso on näissä vain pelkkä hypnoosi, ja koska väärää suggestio-tasoa ei saa olla hypnoosilla. Frustraatio haittaa näiden erottelemista, mutta ei ole mikään oikeus, tai oikeutus käyttää sitä ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioissa heitteillejättöihin, laiminlyönteihin tai muihin omaneduntavoitteluihin.
Mä olen sitten jo käytännössä
5
62
Vastaukset
- Ei, eisaa:Sinde82
Mä olen ollut 5-vuotias, ja totean sen todellakin synniksi, koska siihen liittyy mm. hävettävän, päteviä rahaseikkoja, esim. statuksesta ja asemasta. Tämä kuvaa siis vain mitalijärjestelmän omaista assosiaatio-organisaatio-ajattelua. Mitalijärjestelmän täytyy olla perinnöllisyyteen ja periytyvyyteen status- ja asemalähtökohtien olemassaollessa.
Olemassaolo ei koskaan tarkoita pelkkää vertikaalitonta abstraktia ja objektia, joita kuvaa esim.lapsenkasvatukselle väkivalloin poistettu empatia. Sen havaitsee tyhjistä silmistä, ja tekemättömistä aivoista, joihin ei ole suunalueelta edes jätetty tilaa sukupuolen määräytymistä kuvaavalle fokusaatiolle, joka määrittelee sukupuolta, neurobiologisesti mm. silmien takaa, kallosta ja kehosta. Fokusaatiolle tila löytyy aina aivoista, joita ei saa häiritä vajaamielisyydellä tai kyseenalaistavalla keskutelumenetelmällä.
- Miten jatkatte toimintaanne?
Et saa mielestäni jättää myöskään turhiin frustraation osoituksiin.
- "Mä en saakaan käydä ärhentelemässä mihinkään alueistoon." Se on ihan vääränlaista egoismia, puuttua mm. toisen ihmisen kalloon, kehoon, intiimi-alueisiin tai tekemisiin, tai niiden tekemättäjättämisiin, jopa reaalitasoa tavoittelevin tai reaalikykyä ja omaneduntavoittelua pyytävin kuvauksin. Se on loogisuudetonta. Toiminta ei saa yleistyä, koska se on myös vailla inhimillisyyttä väkivaltaisuudella, ja vaarallista koska on frustraatiolla ja minkähän LSD_n nyt tähän ottaisin esimerkiksi, empatiatonta, ilman kolmiulotteisuutta. Ei reaaliaikainen näkymättömyys ole mikään LSD, se on laitonta.
-Sillä tyhymä tehdään solarista. Miksi mut on ohjattu jonkun ihmisen seuraan loppu elämäksi? En mä siitä oikeasti mihinkään pääse, hän vain on siinä organismi-perusteisesti intimiteettihygienan ja intimiteetin ja identiteetin loukkaamisen takia, kuin frustraatio vailla täyttä mieltä, frustraatio vailla täyttä ymmärrystä. Vain koska olette turhautumassa, frustraatiossa, ilman lapsellisia inhimillisyyden osoituksia, rengastuksia esim. vammaisista ja kapitalismista.- Vesallav.nytSinde
- Ettei mun tarvitse tehdä siellä mitään vammaisia.
- Jaa, ilmeisesti pitää tehdä vielä niitäkin, että fokusaatio vajaamielisyydestä inhimillittömyydestä, ajattomaksikin kuvattavasta empatiasta täyttyy. - Eioo:Sinde-82
Vesallav.nytSinde kirjoitti:
- Ettei mun tarvitse tehdä siellä mitään vammaisia.
- Jaa, ilmeisesti pitää tehdä vielä niitäkin, että fokusaatio vajaamielisyydestä inhimillittömyydestä, ajattomaksikin kuvattavasta empatiasta täyttyy.Mä saan susta rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
Olet niin isokokoinen ja humaniteetti-häiröinen lastenhahmoterapiasta, samoin kuin tekijä, M.G., ettei pääse irti siitä pajatsoa-kuvaavasta mitalijärjestelmästä, vaan jää kiinni, kuin riippumaan coping-keinolla. Ehkä vain sanalla, mutta kuitenkin sydän- ja verenkiertoelimistöstä, ehkä jopa hyvinkin pitkiksi ajoiksi.
- Joo, tuntuu ja on aaria-virhe. On tosi inhottava, ja raskas mm. identiteetittä ja yksityisyydettä, inhimilliteetittä tänä aikana oleville silmille. Intimiteettihän löytyy samantien reinkarnaatiosta, Jumalan ilmestymisestä ja coping-keinosta, kuten esim. absurdin hoitaminen ja valaistuminen. Se on aina empatiallista toimintaa, mutta muistuttaa esim. vammaiselle, tai muuten paranormaaleista, -oloistakin kärsivälle, vain kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
-Pitäisi niistä mennä pajatson ja sen kolikoiden, kuin mitaleiden tippuessa silmistä, ehkä vankilaankin, vaikka niissä onkin hyvät aivojen toiminnat ja efektiivillisyys-merkki olemassa, mutta kuitenkin oman itsen, torson ja solariksen eli tunteiden takia. En suostuisi koskaan.......
- Ei saa huijata tällaiseen.... Et osaa ilmeisesti vielä käyttää näitä piilolinssien omaisesti. Mä en muistanut äsken, että mulla on sellaiset, joista muuten voi myös arvioida suuntautumista yhteiskuntaan, ja paitsi yhteisten aivojen toimintaa, myös henkilökohtaisen kehon, ja silmien osien toimintaa. - Ihmiskunta Sinde
Eioo:Sinde-82 kirjoitti:
Mä saan susta rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
Olet niin isokokoinen ja humaniteetti-häiröinen lastenhahmoterapiasta, samoin kuin tekijä, M.G., ettei pääse irti siitä pajatsoa-kuvaavasta mitalijärjestelmästä, vaan jää kiinni, kuin riippumaan coping-keinolla. Ehkä vain sanalla, mutta kuitenkin sydän- ja verenkiertoelimistöstä, ehkä jopa hyvinkin pitkiksi ajoiksi.
- Joo, tuntuu ja on aaria-virhe. On tosi inhottava, ja raskas mm. identiteetittä ja yksityisyydettä, inhimilliteetittä tänä aikana oleville silmille. Intimiteettihän löytyy samantien reinkarnaatiosta, Jumalan ilmestymisestä ja coping-keinosta, kuten esim. absurdin hoitaminen ja valaistuminen. Se on aina empatiallista toimintaa, mutta muistuttaa esim. vammaiselle, tai muuten paranormaaleista, -oloistakin kärsivälle, vain kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
-Pitäisi niistä mennä pajatson ja sen kolikoiden, kuin mitaleiden tippuessa silmistä, ehkä vankilaankin, vaikka niissä onkin hyvät aivojen toiminnat ja efektiivillisyys-merkki olemassa, mutta kuitenkin oman itsen, torson ja solariksen eli tunteiden takia. En suostuisi koskaan.......
- Ei saa huijata tällaiseen.... Et osaa ilmeisesti vielä käyttää näitä piilolinssien omaisesti. Mä en muistanut äsken, että mulla on sellaiset, joista muuten voi myös arvioida suuntautumista yhteiskuntaan, ja paitsi yhteisten aivojen toimintaa, myös henkilökohtaisen kehon, ja silmien osien toimintaa.Entä paranormaalitteot ja niistä kärsiminen, paranormaalit teot huonokuntoisena.
-Näin yritin elää elämääni nuorena. Kuvittelen vieläkin efektiivisyys-merkinnällä tällaista vaarallista ja painostavaa ja pakottavaa, ainakin psyykkistä väkivaltaa lailliseksi, vaikka elänkin tällaisessa harhassa, koen silti päivittäistä elämääni, vaikka rasismitta normaalina.
- Kyllä, uskon myös, että kysymys on myös fyysisestä väkivallasta. Itkun evääminen.... Komentaminen, käskeminen ja muu jatkuva kallon kieltäminen. Hän vain hymyili. Hän pyysii ehkä, että saa jatkaa elämäänsä, tai sitten hän halusi auttaa yhteiskunnassa.
- Saa hän, itse niin halutessaan, mutta ei hänen tarvitse kärsiä psyykkisen tuskan taivalta, josta on jopa yritetty tehdä fyysistä erilaisin kieltävin ja rajoittavin toimin. Miksi kärsiä fyysistä tuskaa jostakin rajoitteesta? Se ei oikeuta ketään harhan ja manipulaation vallassa harjoittamaan minkäänlaista edesvastuutonta ja vaarallista, väkivaltaa, kohdistaen, vasta harhan vallassa onnea tavoitellen.
- Jopa julkisesti, ja julkeasti seurattuna. Aivan absurdisti väärin käsitettynä.
Ei kun se jää riippumaan sillä tavalla tökerösti ja törkeästi. Tämä on käsittääkseni ihan normaali kokemus. En voi sietää mitään näistä toimista trilleri-eleviittoman takia.
- Sää saat koko tämän työpaikan, mä en osaa muuta harjoittakaan. Koska vammaiset voivat jäädä tällä tavalla kiinni sydän- ja verenkiertoelimistöömme, et saa kohdistaa heihin kovaäänisiä, käsky- ja kieltoitoimia, kuten jonkinlaisia, jonkinasteisia fyysisiä ja psyykkisiä rajoitteita.
- Et saa käyttää osoittavaa manipulaatiota yhteisestä näöstä, jostakin heidän liitostaan, ja kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää ohjaten minua muodostaaksesi statusta ja asemaa, jotenkin paranormaalisti, tai humaniteetittömästi, omaneduntavoittelulle.
- Mää vain, että sää huomaisit tämän, kun sä et tykkää tästäkään työpaikasta.
- En niin....
- Ei hänelle nyt makseta mitään, se on yleissivistymätöntä, ja vaarallista. Siiitä voin jopa joutua vankilaan. Vammaisen pahoinpitelystä., terveisin V......
- Miten tämä muuten tapahtui?
- En muistanut myrkytyksessä ja loogisuuden puuttuessa, ehkä empatian ja inhimillisyyden osalta, myös hallusinaatio-hahmo piirongilta, ollessani eristetyssä oppilaitoksessa, joka haittasi muistia suggestatiivisesti. Juuri tällaisen tärkeän ja inhimillisyyttä kuvaavan hypnoosin osalta, joka voi liittyä taas ties vaikka mihin niin tärkeänä pitämässämme yhteisössä, kirkossa ja seurakunnassa, jopa vain pelkässä tavallisessa ulkoilmassa, luonnossa ja ulkona. - Ve......v.nytSinde
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Entä paranormaalitteot ja niistä kärsiminen, paranormaalit teot huonokuntoisena.
-Näin yritin elää elämääni nuorena. Kuvittelen vieläkin efektiivisyys-merkinnällä tällaista vaarallista ja painostavaa ja pakottavaa, ainakin psyykkistä väkivaltaa lailliseksi, vaikka elänkin tällaisessa harhassa, koen silti päivittäistä elämääni, vaikka rasismitta normaalina.
- Kyllä, uskon myös, että kysymys on myös fyysisestä väkivallasta. Itkun evääminen.... Komentaminen, käskeminen ja muu jatkuva kallon kieltäminen. Hän vain hymyili. Hän pyysii ehkä, että saa jatkaa elämäänsä, tai sitten hän halusi auttaa yhteiskunnassa.
- Saa hän, itse niin halutessaan, mutta ei hänen tarvitse kärsiä psyykkisen tuskan taivalta, josta on jopa yritetty tehdä fyysistä erilaisin kieltävin ja rajoittavin toimin. Miksi kärsiä fyysistä tuskaa jostakin rajoitteesta? Se ei oikeuta ketään harhan ja manipulaation vallassa harjoittamaan minkäänlaista edesvastuutonta ja vaarallista, väkivaltaa, kohdistaen, vasta harhan vallassa onnea tavoitellen.
- Jopa julkisesti, ja julkeasti seurattuna. Aivan absurdisti väärin käsitettynä.
Ei kun se jää riippumaan sillä tavalla tökerösti ja törkeästi. Tämä on käsittääkseni ihan normaali kokemus. En voi sietää mitään näistä toimista trilleri-eleviittoman takia.
- Sää saat koko tämän työpaikan, mä en osaa muuta harjoittakaan. Koska vammaiset voivat jäädä tällä tavalla kiinni sydän- ja verenkiertoelimistöömme, et saa kohdistaa heihin kovaäänisiä, käsky- ja kieltoitoimia, kuten jonkinlaisia, jonkinasteisia fyysisiä ja psyykkisiä rajoitteita.
- Et saa käyttää osoittavaa manipulaatiota yhteisestä näöstä, jostakin heidän liitostaan, ja kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää ohjaten minua muodostaaksesi statusta ja asemaa, jotenkin paranormaalisti, tai humaniteetittömästi, omaneduntavoittelulle.
- Mää vain, että sää huomaisit tämän, kun sä et tykkää tästäkään työpaikasta.
- En niin....
- Ei hänelle nyt makseta mitään, se on yleissivistymätöntä, ja vaarallista. Siiitä voin jopa joutua vankilaan. Vammaisen pahoinpitelystä., terveisin V......
- Miten tämä muuten tapahtui?
- En muistanut myrkytyksessä ja loogisuuden puuttuessa, ehkä empatian ja inhimillisyyden osalta, myös hallusinaatio-hahmo piirongilta, ollessani eristetyssä oppilaitoksessa, joka haittasi muistia suggestatiivisesti. Juuri tällaisen tärkeän ja inhimillisyyttä kuvaavan hypnoosin osalta, joka voi liittyä taas ties vaikka mihin niin tärkeänä pitämässämme yhteisössä, kirkossa ja seurakunnassa, jopa vain pelkässä tavallisessa ulkoilmassa, luonnossa ja ulkona.Ai, mitä notaareista? Siellä he ovat lattialla istuen, siistissä mitalijärjestelmä omaisessa rivissä, kukin laatikollaan ikäänkuin paikoillaan. Voi heihin on niin tottunut. Siellä he vain ovat uppoutuneina omaan elämäänsä, ja jaloissa, ei voi muuta kuin kävellä ohitse ja ihmetellä, miettiä että kukahan tuokin oli, joka ehkä jotakin papereita kysyi, anasti. Ehkä... ei sitä voi tietää, he ovat hallusinaatioita, eivät oikeita, vaikka ovatkin ihan oikeasti olemassa. Tunnen heitä.... He kävelevät monesti tolkuttomasti tällä tavalla amorinkaarelta vastaan, vaikka ovat juuri tuoneet, ehkä kuin vain virikeen, kunha vain saisivat olla paikallaan... Kuin virite arkeen, ja elämään. Läsnä he ovat vain päivällä, usein iltapäivällä, kuitenkin selkeästi lounaan jälkeen.
- Näin saa kävelyn ohjattua vähän paremmaksi, ja ehkä kallon vähän aremmaksi, se laskee korkeaa otsaa, kun silmät ovat väsyneet yötä päivää jatkuvasta tuijottelusta. Sitä ei voi muuta kuin ohittaa. On hirvittävän tärkeää huolehtia omasta ulkonäöstään, ja kasvoistaa, amorinkaaresta ja ulkonäöstä, yhteisten aivojen osalta, päästä huolta pitäen, ja kallosta ja kehosta huolta kantaen. Ettei sairastu ylipainon osalta kalloa ja kehoa koskevaan stressiin ja burn outtiin, joka vaivaa meidän kaikkien toimintaan.
- Joo, he voivat näin laboratoriosta ohjata yleistä, julkistakin ajattelua. Näin olen kuullut.
- Mitä ajatuksia? ,kysyin.
Kahlata käytävällä, kuin aivojen muodostamaa solukkoa, ihmisten vain ollessa paikoillaan. Miettien, että mitä asiaa? Kenellä mahtoi taas olla asiaa mulle, kahlata ja raahustaa lattialla istuvien epätodellisten hahmojen ohitse. Se on vain koulutusta ja siitä kertovaa jatkuvaa kertomusta elävästä elämästä, meidän keskellä, ja muiden kanssa.
Käytävä on hämärä ja pimeä. Siellä ei ole paljoa valoa, vain yksi lamppu, ja eteisen tuulikaapin lasin läpi loistava ulkoa tuleva valo.
- Olet vain pilvessä, sanoi V..... Et missään muussa. Ei se ole vaarallista, sellainen mä olen.
- Eikö se ole vaarallista? En halua olla niissä huumeissa, en missään huumeissa, en pidä tästä, en tykkää tästä yhtään. Miksi tässä ollaan tekemisissä lain kanssa? - Ei saa koskea kukaan päähän, melkein hoin hätääntyneenä. Hänelle voi sanoa, jos ei halua olla, sitä hänen leikkiään.
-Leikkiikö hän?, kysyi joku. Ei, ehkä saattaa joskus kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää olla, esim. arvoilla, ja eettisyydellä, sosiaaliryhmästä ja haukkuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715