Mulla on masennus ja sosiaalisia pelkoja. Häpeän näitä tunteita enkä kehtaa niistä kenellekkään puhua. Työelämässä oleminen on suoraan sanottuna ihan helvettiä. Mietin joka aamu, päivä ja ilta miten voin välttää menemästä töihin. Mietin koko ajan miten saisin jalkani/käteni katki, silloin olisi syy olla pois ilman häpeää. Nukun öisin ikkunat aukia, ja kuljen mahd. vähissä vaatteissa että sairastuisin. Saatan syödä jopa vanhaa ruokaa että saisin vatsataudin, ei taida olla ihan tervettä touhua. Mutta ajatuskin sairastodistuksen viemisestä työnantajalle jossa on mase koodi on hyvin vastenmielinen. Pelkkä ajatus saa jo ahdistuksen nousemaan.
Vihaan itseäni ja näitä heikkouksiani. Voin koko ajan huonosti enkä voi koskaan olla rennosti.
Välillä muutenkin tuntuu että alan sekoamaan näiden ahdistuksieni kanssa. Keskittymiskykyni on ihan olematon, en muista yhtään mitään, tunnen ajoittain ihme huimausta, ajatukset eivät toimi normaalisti...
Olen myös huomannut että ajatukseni synkkenevät. En varsinaisesti haudo itsemurhaa mutta toivon kuolmaani. Ainakun istun bussissa toivon että se ajaisi sillalta alas, tai kun kävelen autotien vieressä toivon että joku autoilija menettää autonsa hallinnan ja ajaa mun päälle, ei taida tääkään olla ihan tervettä...
mitä mä enää teen
ahdistunut 26w
1
81
Vastaukset
- Keissa
Olet nyt selvästi msentunut. Onko tilanne jatkunut jo pitkään. Ei noita oireita kannata hävetä. Ennemmän häpeäsin tuota itsesi ja toisten huijaamsita. Mne snyt suoraan lääkäriin ja kerro tilanteesi. OLeko pitkään ollut tuossa tuöpaikassa vai oletko vasta aloittanut?
Älä tee enää noita sairastumisharjoituksia: niillä et pitkälle pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770