apuaa mitä tälle näytölle tapahtu!!:D

ddsfdgs

Näyttö on ihan sumee, siis kyllä tästä selvää saa mut kaikki on sumeempaa ku normaalisti ja lisäks näyttö 'väänty' jotenki sillee et se on nyt osittain tuol alareunas et esim kello ja nää painikkeet tuol alhaal ei näy ja lisäks oikees reunas on iso musta palkki, kun se siirty jotenki tonne vasemmalle päin tai pieneni tai jotain!!

Tää on pöytäkone, laitoin vaa näytön päälle ku menin koneelle ja sit yhtäkkii tapahtu jotain tällästä:O en mun mielestä siis painanu kyllä mitään muuta nappulaa, koska näyttö kuitenki meni iha normisti päälle kun siitä painoin, mutta sit heti kävi näin.. :D

Ja tää teksti esim kun on vähän sumeeta niin jotkut kohdat on vielä sumeempia kuin toiset..

Nii elikkä mitäs mä oikeen oon tehny?:D

5

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile ottaa vähäksi aikaa näytön virtakaapeli pois seinästä tai näytöstä. Ja buuttaa samalla kone.

• ddsfdgs

kiitos, tosta oli apua (tein molemmat) ja nyt on taas normaali!

Täytyi ottaa näyttökaapeli pois ei näytöstä vaan tosta toisesta jutskasta mis on ne cd-jutut ja nää, koska huomasin että se on näytössä kiinni jotenkin vinosti (oon taas niin hienosti osannu laittaa nää jutut) enkä uskaltanu alkaa repimään ku se ei lähteny helposti siitä. Olisin vielä hajottanu kokonaan koko näytön ja rikkonu sen kaapelin sen kaapelikotelon (mikäikinäonkaannimeltään..).

• sdad

Sitä kaapelikoteloa kutsutaan meilläpäin tietokoneeks...

• ddsfdgs

Nii mut meinasin ku kaapelis on kaks päätä ja se toinen pää on näytössä kiinni, toinen siinä mötikässä missä on ne kaikki cd-jutskat yms. Ja tarkotinki just että oon sen kaapelin saanu näytön kaapelikoteloon jotenkin vinosti kiinnitettyä. Eli eikö silloin kun nää on kuitenkin tietokoneen kaksi eri osaa ja yhdessä näyttö ja tää mötikkä muodostaa käsitteen tietokone, niin eihän näytöstä voi puhua silloin periaatteessa tietokoneena, jos nyt on tällänen tilanne et selkeesti ne pitää erottaa toisistaan asioiden selventämiseks?
      En tiedä kuinka päin jotain tää mun arvaus nyt menee, mutta korjatkaa ihmeessä, koska tosiaan miltään tietopohjalta tätä en kirjota!

Nii ja jos nää nyt pitää erotella näyttö ja tää toine jutska eriksee nii mikä on tän jutskan oikee nimi (se mihi tungetaa ne cd:t, käynnistysnappi yms.)?

• Prosessori

Keskusyksikköhän se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe