apuaa mitä tälle näytölle tapahtu!!:D

ddsfdgs

Näyttö on ihan sumee, siis kyllä tästä selvää saa mut kaikki on sumeempaa ku normaalisti ja lisäks näyttö 'väänty' jotenki sillee et se on nyt osittain tuol alareunas et esim kello ja nää painikkeet tuol alhaal ei näy ja lisäks oikees reunas on iso musta palkki, kun se siirty jotenki tonne vasemmalle päin tai pieneni tai jotain!!

Tää on pöytäkone, laitoin vaa näytön päälle ku menin koneelle ja sit yhtäkkii tapahtu jotain tällästä:O en mun mielestä siis painanu kyllä mitään muuta nappulaa, koska näyttö kuitenki meni iha normisti päälle kun siitä painoin, mutta sit heti kävi näin.. :D

Ja tää teksti esim kun on vähän sumeeta niin jotkut kohdat on vielä sumeempia kuin toiset..

Nii elikkä mitäs mä oikeen oon tehny?:D

5

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile ottaa vähäksi aikaa näytön virtakaapeli pois seinästä tai näytöstä. Ja buuttaa samalla kone.

• ddsfdgs

kiitos, tosta oli apua (tein molemmat) ja nyt on taas normaali!

Täytyi ottaa näyttökaapeli pois ei näytöstä vaan tosta toisesta jutskasta mis on ne cd-jutut ja nää, koska huomasin että se on näytössä kiinni jotenkin vinosti (oon taas niin hienosti osannu laittaa nää jutut) enkä uskaltanu alkaa repimään ku se ei lähteny helposti siitä. Olisin vielä hajottanu kokonaan koko näytön ja rikkonu sen kaapelin sen kaapelikotelon (mikäikinäonkaannimeltään..).

• sdad

Sitä kaapelikoteloa kutsutaan meilläpäin tietokoneeks...

• ddsfdgs

Nii mut meinasin ku kaapelis on kaks päätä ja se toinen pää on näytössä kiinni, toinen siinä mötikässä missä on ne kaikki cd-jutskat yms. Ja tarkotinki just että oon sen kaapelin saanu näytön kaapelikoteloon jotenkin vinosti kiinnitettyä. Eli eikö silloin kun nää on kuitenkin tietokoneen kaksi eri osaa ja yhdessä näyttö ja tää mötikkä muodostaa käsitteen tietokone, niin eihän näytöstä voi puhua silloin periaatteessa tietokoneena, jos nyt on tällänen tilanne et selkeesti ne pitää erottaa toisistaan asioiden selventämiseks?
      En tiedä kuinka päin jotain tää mun arvaus nyt menee, mutta korjatkaa ihmeessä, koska tosiaan miltään tietopohjalta tätä en kirjota!

Nii ja jos nää nyt pitää erotella näyttö ja tää toine jutska eriksee nii mikä on tän jutskan oikee nimi (se mihi tungetaa ne cd:t, käynnistysnappi yms.)?

• Prosessori

Keskusyksikköhän se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      107
      2691
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      118
      2059
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      69
      1620
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      28
      1304
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      25
      1149
    6. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      96
      1074
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      53
      1062
    8. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      85
      1044
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      127
      1042
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      977
    Aihe