laihoista vai pyöreistä?
Näin erään vähän pyöreämmän nuoren naisen ja hänellä oli niin seksikäs lantio.
Tykkäätkö
10
197
Vastaukset
- keltä kysyt???
joopa joo, laardiperseen aloitus selkeesti. Kyllä se niin on, että hyllyvässä läskissä on yhtä vähän seksikkyyttä kuin mursussa. Läskistä ei seksikästä saa, vaikka miten päin kiertäis.
- =?
parempi, kuin melkein anokrektinen. Ei liian mut sopivasti.
- lautapino
Minä olen laiha kuikelo, ei peppua ei tissejä aivan muodoton lauta. Kukaan mies ei kiinnostu muodottomasta naisesta. En vaan saa syömälläkään itseäni lihavaksi. Ajattelinkin, että variksenpelättimenä voisi minulla olla menekkiä :D
- .......
Sinulla liian vikkelä aineenvaihdunta. Älä lannistu, et vaan ole löytänyt vielä...
- lautapino
Mitä pitäisi löytää?
- .......
Mies tai vaikka nauloja.
- lautapino
Mitä miehellä ja nauloilla on lihomisen kanssa tekemistä?
- WERTY
Siis mä en tajua tämmösiä kysymyksiä oikeasti.Jokaisella on oma makunsa ja,jos joku tykkää laihoista,niin sit tykkää ja,jos joku pullukoista,niin antaa tykkää.Tuntuu,että aina saa hirveän arvostelun niskaansa,jos tykkää pyöreydestä,niin vit-tuakos se kelleen kuuluu
- 26
Jos mies tykkää pullukasta, niin hän on seksiaddikti, mutta jos hän tykkää laihasta niin hänellä on ollut vaikea äitisuhde, jossa äiti on edustanut hänelle lihavaa pirttihirmua.
- vinkki
sopivasti kaikkea ja maukkaat pollukat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242252Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241393Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1211014
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234866kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13714- 10700