sinulta koulutusta, ja pilaisi elämäämme, varsinkin jos olet hänen kanssaan aviossa?
- Mä olen. Mulle on ajat sitten laitettu koulutukset vastaamaan hänen, sekä omia, että yhtieisiä tarpeitamme. Koulutukset ovat siis aina alitajuntaisia ja pillotajuntaisia.
- Niin, miksi minä en tosiaan olisi aviossa ja naimisissa hänen kanssaan?
Miksi poliisilääkäri ei eväisi
6
144
Vastaukset
- miksi ei
Hmm.. Olen parantava henki ja varis. Sinde, olet parantunut!
- dcdccdjne
Mikke, koetapas nyt rauhoittua, OK?
- Reunainen
Mikke on kyllä karu äijä, vaikka en uskokaan että toi Sinde on se, tyyli on täysin erilainen. Mutta ajattele, että Mikkelle sanoi joku kroonikko potilas mielisairaalassa, että humanoidit tekee siitä Mikkestä rumpalin, ja nyt se on täysin todistetusti yksi motorisesti taitavimpia, aloitti keski-ikäisenä, itseoppinut ja soittaa sellaista molemminpuolista rumpusettiä, jollaista ei ole toista Suomessa ainuttakaan, maailmassa muutama kymmenen. Eikä se "sairasboogi":kaan siinä sensuroidussa ketjussa ollut muuta kuin vaan kateellinen, tiesi sentään jotain, siksi olikin. Se toinen taas ei tajunnut mitään mistään, kunhan valehteli. Kannattaa lukea Drummerworldia, siellä Mikke kirjoittaa nykyisin, ja sitä yhtäkin Mikken viestiä luetaan edelleen, vaikka se on tippunut jo monta sivua aloitussivulta, mutta siinä onkin jotain sellaista, että se "luetututtaa" alasta jotain ymmärtäviä.
- Veli Baarikalle
Onko tämä Mikke sama henkilö, jota Irti Huumeesta ry:n perustaja, hänhän on joku uskovainen, pitää antikristuksena vai onko MIkke yksi niistä Jeesuksen pojista, joka jää jäljelle kun viimeinen sinetti murretaan, siis sen tekstin mukaan jonka Juoko kirjoitti? Hänhän juttelee Jehovan kanssa saman tekstin mukaan.
- hehehee
Taitaa olla Mikke se Irti Huumeista Ry:n perustaja.
- Harpy
Irti Huumeista ry:n perustaja on kylläkin Jouko Pallari, joka kirjoittaa nimimerkeillä Huutavanääni ja Vierestäseurannut, ja sitten monilla muillakin nimimerkeillä, joiden teksteissä on samat maneerit kuin Joukollakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698