sinulta koulutusta, ja pilaisi elämäämme, varsinkin jos olet hänen kanssaan aviossa?
- Mä olen. Mulle on ajat sitten laitettu koulutukset vastaamaan hänen, sekä omia, että yhtieisiä tarpeitamme. Koulutukset ovat siis aina alitajuntaisia ja pillotajuntaisia.
- Niin, miksi minä en tosiaan olisi aviossa ja naimisissa hänen kanssaan?
Miksi poliisilääkäri ei eväisi
6
139
Vastaukset
- miksi ei
Hmm.. Olen parantava henki ja varis. Sinde, olet parantunut!
- dcdccdjne
Mikke, koetapas nyt rauhoittua, OK?
- Reunainen
Mikke on kyllä karu äijä, vaikka en uskokaan että toi Sinde on se, tyyli on täysin erilainen. Mutta ajattele, että Mikkelle sanoi joku kroonikko potilas mielisairaalassa, että humanoidit tekee siitä Mikkestä rumpalin, ja nyt se on täysin todistetusti yksi motorisesti taitavimpia, aloitti keski-ikäisenä, itseoppinut ja soittaa sellaista molemminpuolista rumpusettiä, jollaista ei ole toista Suomessa ainuttakaan, maailmassa muutama kymmenen. Eikä se "sairasboogi":kaan siinä sensuroidussa ketjussa ollut muuta kuin vaan kateellinen, tiesi sentään jotain, siksi olikin. Se toinen taas ei tajunnut mitään mistään, kunhan valehteli. Kannattaa lukea Drummerworldia, siellä Mikke kirjoittaa nykyisin, ja sitä yhtäkin Mikken viestiä luetaan edelleen, vaikka se on tippunut jo monta sivua aloitussivulta, mutta siinä onkin jotain sellaista, että se "luetututtaa" alasta jotain ymmärtäviä.
- Veli Baarikalle
Onko tämä Mikke sama henkilö, jota Irti Huumeesta ry:n perustaja, hänhän on joku uskovainen, pitää antikristuksena vai onko MIkke yksi niistä Jeesuksen pojista, joka jää jäljelle kun viimeinen sinetti murretaan, siis sen tekstin mukaan jonka Juoko kirjoitti? Hänhän juttelee Jehovan kanssa saman tekstin mukaan.
- hehehee
Taitaa olla Mikke se Irti Huumeista Ry:n perustaja.
- Harpy
Irti Huumeista ry:n perustaja on kylläkin Jouko Pallari, joka kirjoittaa nimimerkeillä Huutavanääni ja Vierestäseurannut, ja sitten monilla muillakin nimimerkeillä, joiden teksteissä on samat maneerit kuin Joukollakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3585823- 785244
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523689
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky483135- 432259
- 492195