Naisille hupia..
Kuka on Maailman komein mies ?
29
334
Vastaukset
- narsizzi
No minä tietysti.
- _d-iipa_daa
:)))))))))))))))))))))))))))))
- poikaystäväni
Erno
- kymppi mämmi
Ai sä olet tumma, no mä en tykkää Ernosta, se ei ole komea
http://www.youtube.com/watch?v=AvJV6Di_Luw - Adam Lambert?
mulle ei tuu nyt mieleen kun jotain ulkomaalaisia....täällä ei hirveesti kävele vastaan kun vanhoja kaljamahasia miehiä.....
- Lumpertti
Adam Lambert ei ole mies se on nainen...voi voi...tommosta se nykypäivänä on, kun miehet ja naiset on kaikki samannäköisiä.
- pöö.
narsizzi
No minä tietysti.Tietysti sinä narsisti. Valitettavasti et ole mies.- hohhoijaa...
Valitettavasti sinä olet sairas.
- siinä on riski mies
Mauri tietty :)
http://www.youtube.com/watch?v=fRf9MjIkz40 - maajaanalle sulhanen
Mun ukko on kaikkein komein. En vaan ole vielä sitä löytänny.
- hölmö kyssä
vaikeempi mainita, kun en ole nähnyt kaikkia maailman miehiä
- hänhän
Hän on komein tai ainakin kiehtovin.
- J-
mies!
- pylåtro
Händyman, käsineet kädessä on aika kiehtova kyllä :))
- E ennen oli peilitön
En tunnustaudu. Liikaa kyörääjiä ja hännystelijöitä. Pukeudun rääsyihin ei niin silmiin pistävää. On muitakin komeita ei vaan tunneta niitä.
- teeeeeeeeeee
mualiman kommein mies on twilightin edwartti !!!!
- Sehän on se
mies, jolla on söpö uusi tukka. Ja jonka olen nähnyt nyt 2 kertaa hänen lomansa jälkeen.
- mies
Milloin olet hänet nähnyt ja missä.
Lisäksi kiinostaa, minkälainen on hänen söpö uusi tukka ? - Töissähän me
mies kirjoitti:
Milloin olet hänet nähnyt ja missä.
Lisäksi kiinostaa, minkälainen on hänen söpö uusi tukka ?nähdään. Hänellä on sellainen nätisti leikattu söpö uusi tukka, jota olisi mukava silitellä ;)
- kierin vaan-en kestä
Sellainen söpö, vaalea, sinisilmäinen ja ... ääh! Haluun sen omaksi. Tai tähän viereen ja ... Miksi tää on tällaista? Mä olen NIIN turhautunut ja kaipuussa ja hellyydenkipeä ja kaikkea! J, helpota mun oloa!
- mies
Sori mun nimi ei ala j kirjaimella ni empä voi helpottaa.
- kaipailija
aina vaan m,mun sydämmeen ei mahru ku yks m,niisk
- en tiiä
No vaikka naapurin pentti.
- frozen heart
Sehän se on Komein jota rakastaa...
- tietennii
No mun "uunoni" khiihiii :))
- Mitä välii
Kuka oikeasti sen haluais?
- on komein
seilori. Perskele, minkälainen hymykin sillä on...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585