miten rellut viritetään

relllllllllllluuu

asentamalla 4 kertaset kuminauhat buahaHAHHAH..tai jos äijästä kyse ni 2 kertaset sydämmentahistajat...buahahaha

12

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä hyvä

Noilla konsteilla renault voisi jopa liikkua. Ei paha.

• relluboy

Mutta kun renaultin nollasta sataan kiihtyvyys on jo vakiona...USKOMATON

• Kiihtyy kiihtyy

On on uskomaton todella,renukuskina harmittaa vaan kun mopoautot menee ohi...

• paina kaasua
        Kiihtyy kiihtyy kirjoitti:

On on uskomaton todella,renukuskina harmittaa vaan kun mopoautot menee ohi...

Rellussa on sellainen kaasupoljin jota painamalla saa auton nopeuden kiihtymään. Ja se ei jää jumiin kuten eräässä japsiromussa

• kiihtyy kiihtyy
        paina kaasua kirjoitti:

Rellussa on sellainen kaasupoljin jota painamalla saa auton nopeuden kiihtymään. Ja se ei jää jumiin kuten eräässä japsiromussa

Minä en itse japsiromuista tiedä mutta ei ole renut kauheen hyviä arvosteluja saaneet eikä tuo tehopuoli nyt niin mairittele...mutta hyvä kun löysit kaasupolkimen...

• paina kaasua
        kiihtyy kiihtyy kirjoitti:

Minä en itse japsiromuista tiedä mutta ei ole renut kauheen hyviä arvosteluja saaneet eikä tuo tehopuoli nyt niin mairittele...mutta hyvä kun löysit kaasupolkimen...

En tiedä mitä arvosteluja mahdat tarkoittaa, mutta ainakin autolehtien vertailuissa on pärjännyt hyvin, toisin kuin se samainen japsiromu.

Ja ehkei se pienin moottori ole paras vaihtoehto, jos haluaa suorituskykyä. Onneksi löytyy nykyaikasia ja kestäviä "pikku-turboja", joiden surituskyky on semisti parempi kuin sen samaisen riisikipon museoaikaisissa vapareissa...

• kiihtyy kiihtyy
        paina kaasua kirjoitti:

En tiedä mitä arvosteluja mahdat tarkoittaa, mutta ainakin autolehtien vertailuissa on pärjännyt hyvin, toisin kuin se samainen japsiromu.

Ja ehkei se pienin moottori ole paras vaihtoehto, jos haluaa suorituskykyä. Onneksi löytyy nykyaikasia ja kestäviä "pikku-turboja", joiden surituskyky on semisti parempi kuin sen samaisen riisikipon museoaikaisissa vapareissa...

Enkä minä tiedä mitä arvosteluja sinä tarkoitat, edessäni juuri lehti jossa vertailtu megane, laguna ja scenic ja kaikki listassa lähempänä perä- kuin alkupäätä.
        Itselläni toisena autona -04 megane ja tykiksi sitä ei todellakaan voi sanoa.

• paina kaasua

Enkä minä tiedä mitä arvosteluja sinä tarkoitat, edessäni juuri lehti jossa vertailtu megane, laguna ja scenic ja kaikki listassa lähempänä perä- kuin alkupäätä.
        Itselläni toisena autona -04 megane ja tykiksi sitä ei todellakaan voi sanoa.

Siis lehti, jossa vertailtu megane, laguna ja scenic??? Siis keskenäänkö niitä on vertailtu? Pakkohan jonkin rellun on silloin voittaa ja arvatenkin myös hävitä.

• kiihtyy kiihtyy
        paina kaasua kirjoitti:

Siis lehti, jossa vertailtu megane, laguna ja scenic??? Siis keskenäänkö niitä on vertailtu? Pakkohan jonkin rellun on silloin voittaa ja arvatenkin myös hävitä.

Esitätkö tyhmää vai oletko? Mietin kannattaako tuommoisen kanssa väitellä mutta jos haluat tarkistaa asian niin tuulilasi nro 1 / 12. Jokaisen renun edellä liuta muita merkkejä mutta kakkosautona toki megane menee.

• paina kaasua

Esitätkö tyhmää vai oletko? Mietin kannattaako tuommoisen kanssa väitellä mutta jos haluat tarkistaa asian niin tuulilasi nro 1 / 12. Jokaisen renun edellä liuta muita merkkejä mutta kakkosautona toki megane menee.

Siis... Onko niitä meganea, lagunaa ja scenicciä vertailtu keskenään? Vai tarkoitatko nyt jotain katsastus tmv. TILASTOA, missä on liki kaikki muutkin automerkit/-mallit? VERTAILULLA tarkoitin VERTAILUA, jossa eri autojen ominaisuuksia VERRATAAN keskenään. Esim. ajo-ominaisuuksia, tiloja jne. NIISSÄ on rellut pärjänneet hyvin. Ja minulle ei tule tuulilasi-lehteä, joten en voi asiaa sieltä tarkistaa. Saitko...?

• '
        paina kaasua kirjoitti:

Siis... Onko niitä meganea, lagunaa ja scenicciä vertailtu keskenään? Vai tarkoitatko nyt jotain katsastus tmv. TILASTOA, missä on liki kaikki muutkin automerkit/-mallit? VERTAILULLA tarkoitin VERTAILUA, jossa eri autojen ominaisuuksia VERRATAAN keskenään. Esim. ajo-ominaisuuksia, tiloja jne. NIISSÄ on rellut pärjänneet hyvin. Ja minulle ei tule tuulilasi-lehteä, joten en voi asiaa sieltä tarkistaa. Saitko...?

Mun laguna on hajonnu. Kestihän se yli 10 vuotta. Rahaa nieli pienen omaisuuden.
        Kiitos rakas lagu.

• oikea '
        ' kirjoitti:

Mun laguna on hajonnu. Kestihän se yli 10 vuotta. Rahaa nieli pienen omaisuuden.
        Kiitos rakas lagu.

Kiitos vaan trollille nimimerkin pöllimisestä. Olet alhainen. Minun Launa EI OLE hajonnut, eikä hajoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241