miten rellut viritetään

relllllllllllluuu

asentamalla 4 kertaset kuminauhat buahaHAHHAH..tai jos äijästä kyse ni 2 kertaset sydämmentahistajat...buahahaha

12

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä hyvä

      Noilla konsteilla renault voisi jopa liikkua. Ei paha.

    • relluboy

      Mutta kun renaultin nollasta sataan kiihtyvyys on jo vakiona...USKOMATON

      • Kiihtyy kiihtyy

        On on uskomaton todella,renukuskina harmittaa vaan kun mopoautot menee ohi...


      • paina kaasua
        Kiihtyy kiihtyy kirjoitti:

        On on uskomaton todella,renukuskina harmittaa vaan kun mopoautot menee ohi...

        Rellussa on sellainen kaasupoljin jota painamalla saa auton nopeuden kiihtymään. Ja se ei jää jumiin kuten eräässä japsiromussa


      • kiihtyy kiihtyy
        paina kaasua kirjoitti:

        Rellussa on sellainen kaasupoljin jota painamalla saa auton nopeuden kiihtymään. Ja se ei jää jumiin kuten eräässä japsiromussa

        Minä en itse japsiromuista tiedä mutta ei ole renut kauheen hyviä arvosteluja saaneet eikä tuo tehopuoli nyt niin mairittele...mutta hyvä kun löysit kaasupolkimen...


      • paina kaasua
        kiihtyy kiihtyy kirjoitti:

        Minä en itse japsiromuista tiedä mutta ei ole renut kauheen hyviä arvosteluja saaneet eikä tuo tehopuoli nyt niin mairittele...mutta hyvä kun löysit kaasupolkimen...

        En tiedä mitä arvosteluja mahdat tarkoittaa, mutta ainakin autolehtien vertailuissa on pärjännyt hyvin, toisin kuin se samainen japsiromu.

        Ja ehkei se pienin moottori ole paras vaihtoehto, jos haluaa suorituskykyä. Onneksi löytyy nykyaikasia ja kestäviä "pikku-turboja", joiden surituskyky on semisti parempi kuin sen samaisen riisikipon museoaikaisissa vapareissa...


      • kiihtyy kiihtyy
        paina kaasua kirjoitti:

        En tiedä mitä arvosteluja mahdat tarkoittaa, mutta ainakin autolehtien vertailuissa on pärjännyt hyvin, toisin kuin se samainen japsiromu.

        Ja ehkei se pienin moottori ole paras vaihtoehto, jos haluaa suorituskykyä. Onneksi löytyy nykyaikasia ja kestäviä "pikku-turboja", joiden surituskyky on semisti parempi kuin sen samaisen riisikipon museoaikaisissa vapareissa...

        Enkä minä tiedä mitä arvosteluja sinä tarkoitat, edessäni juuri lehti jossa vertailtu megane, laguna ja scenic ja kaikki listassa lähempänä perä- kuin alkupäätä.
        Itselläni toisena autona -04 megane ja tykiksi sitä ei todellakaan voi sanoa.


      • paina kaasua
        kiihtyy kiihtyy kirjoitti:

        Enkä minä tiedä mitä arvosteluja sinä tarkoitat, edessäni juuri lehti jossa vertailtu megane, laguna ja scenic ja kaikki listassa lähempänä perä- kuin alkupäätä.
        Itselläni toisena autona -04 megane ja tykiksi sitä ei todellakaan voi sanoa.

        Siis lehti, jossa vertailtu megane, laguna ja scenic??? Siis keskenäänkö niitä on vertailtu? Pakkohan jonkin rellun on silloin voittaa ja arvatenkin myös hävitä.


      • kiihtyy kiihtyy
        paina kaasua kirjoitti:

        Siis lehti, jossa vertailtu megane, laguna ja scenic??? Siis keskenäänkö niitä on vertailtu? Pakkohan jonkin rellun on silloin voittaa ja arvatenkin myös hävitä.

        Esitätkö tyhmää vai oletko? Mietin kannattaako tuommoisen kanssa väitellä mutta jos haluat tarkistaa asian niin tuulilasi nro 1 / 12. Jokaisen renun edellä liuta muita merkkejä mutta kakkosautona toki megane menee.


      • paina kaasua
        kiihtyy kiihtyy kirjoitti:

        Esitätkö tyhmää vai oletko? Mietin kannattaako tuommoisen kanssa väitellä mutta jos haluat tarkistaa asian niin tuulilasi nro 1 / 12. Jokaisen renun edellä liuta muita merkkejä mutta kakkosautona toki megane menee.

        Siis... Onko niitä meganea, lagunaa ja scenicciä vertailtu keskenään? Vai tarkoitatko nyt jotain katsastus tmv. TILASTOA, missä on liki kaikki muutkin automerkit/-mallit? VERTAILULLA tarkoitin VERTAILUA, jossa eri autojen ominaisuuksia VERRATAAN keskenään. Esim. ajo-ominaisuuksia, tiloja jne. NIISSÄ on rellut pärjänneet hyvin. Ja minulle ei tule tuulilasi-lehteä, joten en voi asiaa sieltä tarkistaa. Saitko...?


      • '
        paina kaasua kirjoitti:

        Siis... Onko niitä meganea, lagunaa ja scenicciä vertailtu keskenään? Vai tarkoitatko nyt jotain katsastus tmv. TILASTOA, missä on liki kaikki muutkin automerkit/-mallit? VERTAILULLA tarkoitin VERTAILUA, jossa eri autojen ominaisuuksia VERRATAAN keskenään. Esim. ajo-ominaisuuksia, tiloja jne. NIISSÄ on rellut pärjänneet hyvin. Ja minulle ei tule tuulilasi-lehteä, joten en voi asiaa sieltä tarkistaa. Saitko...?

        Mun laguna on hajonnu. Kestihän se yli 10 vuotta. Rahaa nieli pienen omaisuuden.
        Kiitos rakas lagu.


      • oikea '
        ' kirjoitti:

        Mun laguna on hajonnu. Kestihän se yli 10 vuotta. Rahaa nieli pienen omaisuuden.
        Kiitos rakas lagu.

        Kiitos vaan trollille nimimerkin pöllimisestä. Olet alhainen. Minun Launa EI OLE hajonnut, eikä hajoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe