asentamalla 4 kertaset kuminauhat buahaHAHHAH..tai jos äijästä kyse ni 2 kertaset sydämmentahistajat...buahahaha
miten rellut viritetään
12
156
Vastaukset
- hyvä hyvä
Noilla konsteilla renault voisi jopa liikkua. Ei paha.
- relluboy
Mutta kun renaultin nollasta sataan kiihtyvyys on jo vakiona...USKOMATON
- Kiihtyy kiihtyy
On on uskomaton todella,renukuskina harmittaa vaan kun mopoautot menee ohi...
- paina kaasua
Kiihtyy kiihtyy kirjoitti:
On on uskomaton todella,renukuskina harmittaa vaan kun mopoautot menee ohi...
Rellussa on sellainen kaasupoljin jota painamalla saa auton nopeuden kiihtymään. Ja se ei jää jumiin kuten eräässä japsiromussa
- kiihtyy kiihtyy
paina kaasua kirjoitti:
Rellussa on sellainen kaasupoljin jota painamalla saa auton nopeuden kiihtymään. Ja se ei jää jumiin kuten eräässä japsiromussa
Minä en itse japsiromuista tiedä mutta ei ole renut kauheen hyviä arvosteluja saaneet eikä tuo tehopuoli nyt niin mairittele...mutta hyvä kun löysit kaasupolkimen...
- paina kaasua
kiihtyy kiihtyy kirjoitti:
Minä en itse japsiromuista tiedä mutta ei ole renut kauheen hyviä arvosteluja saaneet eikä tuo tehopuoli nyt niin mairittele...mutta hyvä kun löysit kaasupolkimen...
En tiedä mitä arvosteluja mahdat tarkoittaa, mutta ainakin autolehtien vertailuissa on pärjännyt hyvin, toisin kuin se samainen japsiromu.
Ja ehkei se pienin moottori ole paras vaihtoehto, jos haluaa suorituskykyä. Onneksi löytyy nykyaikasia ja kestäviä "pikku-turboja", joiden surituskyky on semisti parempi kuin sen samaisen riisikipon museoaikaisissa vapareissa... - kiihtyy kiihtyy
paina kaasua kirjoitti:
En tiedä mitä arvosteluja mahdat tarkoittaa, mutta ainakin autolehtien vertailuissa on pärjännyt hyvin, toisin kuin se samainen japsiromu.
Ja ehkei se pienin moottori ole paras vaihtoehto, jos haluaa suorituskykyä. Onneksi löytyy nykyaikasia ja kestäviä "pikku-turboja", joiden surituskyky on semisti parempi kuin sen samaisen riisikipon museoaikaisissa vapareissa...Enkä minä tiedä mitä arvosteluja sinä tarkoitat, edessäni juuri lehti jossa vertailtu megane, laguna ja scenic ja kaikki listassa lähempänä perä- kuin alkupäätä.
Itselläni toisena autona -04 megane ja tykiksi sitä ei todellakaan voi sanoa. - paina kaasua
Enkä minä tiedä mitä arvosteluja sinä tarkoitat, edessäni juuri lehti jossa vertailtu megane, laguna ja scenic ja kaikki listassa lähempänä perä- kuin alkupäätä.
Itselläni toisena autona -04 megane ja tykiksi sitä ei todellakaan voi sanoa.Siis lehti, jossa vertailtu megane, laguna ja scenic??? Siis keskenäänkö niitä on vertailtu? Pakkohan jonkin rellun on silloin voittaa ja arvatenkin myös hävitä.
- kiihtyy kiihtyy
paina kaasua kirjoitti:
Siis lehti, jossa vertailtu megane, laguna ja scenic??? Siis keskenäänkö niitä on vertailtu? Pakkohan jonkin rellun on silloin voittaa ja arvatenkin myös hävitä.
Esitätkö tyhmää vai oletko? Mietin kannattaako tuommoisen kanssa väitellä mutta jos haluat tarkistaa asian niin tuulilasi nro 1 / 12. Jokaisen renun edellä liuta muita merkkejä mutta kakkosautona toki megane menee.
- paina kaasua
Esitätkö tyhmää vai oletko? Mietin kannattaako tuommoisen kanssa väitellä mutta jos haluat tarkistaa asian niin tuulilasi nro 1 / 12. Jokaisen renun edellä liuta muita merkkejä mutta kakkosautona toki megane menee.
Siis... Onko niitä meganea, lagunaa ja scenicciä vertailtu keskenään? Vai tarkoitatko nyt jotain katsastus tmv. TILASTOA, missä on liki kaikki muutkin automerkit/-mallit? VERTAILULLA tarkoitin VERTAILUA, jossa eri autojen ominaisuuksia VERRATAAN keskenään. Esim. ajo-ominaisuuksia, tiloja jne. NIISSÄ on rellut pärjänneet hyvin. Ja minulle ei tule tuulilasi-lehteä, joten en voi asiaa sieltä tarkistaa. Saitko...?
- '
paina kaasua kirjoitti:
Siis... Onko niitä meganea, lagunaa ja scenicciä vertailtu keskenään? Vai tarkoitatko nyt jotain katsastus tmv. TILASTOA, missä on liki kaikki muutkin automerkit/-mallit? VERTAILULLA tarkoitin VERTAILUA, jossa eri autojen ominaisuuksia VERRATAAN keskenään. Esim. ajo-ominaisuuksia, tiloja jne. NIISSÄ on rellut pärjänneet hyvin. Ja minulle ei tule tuulilasi-lehteä, joten en voi asiaa sieltä tarkistaa. Saitko...?
Mun laguna on hajonnu. Kestihän se yli 10 vuotta. Rahaa nieli pienen omaisuuden.
Kiitos rakas lagu. - oikea '
' kirjoitti:
Mun laguna on hajonnu. Kestihän se yli 10 vuotta. Rahaa nieli pienen omaisuuden.
Kiitos rakas lagu.Kiitos vaan trollille nimimerkin pöllimisestä. Olet alhainen. Minun Launa EI OLE hajonnut, eikä hajoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747