lumet jo! Masentava keli ja masentava ikävä.. :)
http://www.youtube.com/watch?v=lwIgXd6avWY
Lähtispä noi
25
188
Vastaukset
- ,,
Eikö se sun vaimosi ole vieläkään tarpeeksi mustasukkainen? Eikö hän kilpaile sinusta?
Sinähän kirjoitat tänne tehdäksesi vaimosi mustasukkaiseksi,näin olet tehnyt jo monta vuotta.
Sä leikit täällä vieraiden naisten kanssa eikä vaimo edes huomaa sua.- ap.
Heh ei mulla ole vaimoa! Keksi jotain parempaa.. :)
- yks lukija vaan
Onhan se vaimo sulle monta kertaa vastannutkin, suuttunut kun harrastat täällä nettileikkjä vieraiden naisten kanssa.
Näitä sun juttujasi on ollut täällä vuosikausia, kaikki tunnistaa teidät, sinut ja vaimosi.- ap.
Heh ei vakavia mielenterveysongelmia sulla? Luuletko että tommonen katkera mustamaalaus uppoaa vielä johonkin? ;D
- Kyllä ne
lähtee ajan kanssa, mutta tunteet eivät.. ;(
- ap.
Tunteet ovat kestävää sorttia.. :(
- sä testaat sä testaa
ap. kirjoitti:
Tunteet ovat kestävää sorttia.. :(
Sun vaimon tunteita sä testaat, jaksaako hän sun kanssa vaiko ei. Se on ihan yleisesti tiedossa.
- ap.
sä testaat sä testaa kirjoitti:
Sun vaimon tunteita sä testaat, jaksaako hän sun kanssa vaiko ei. Se on ihan yleisesti tiedossa.
Oletko sä oikeasti ihan terve? Ei millään pahalla mutta toi alkaa kuullostamaan vakavalta.. :D
- ::
Toivottavasti kaikki paha sulaisi lumen myötä pois. Olisi mukava ja kiva olla.
- ap.
Älä muuta viserrä.. :)
- masentaa joo
miten sä et vahingossakaan tunnusta että kuka sä oot? ;)
- ap.
No tunnustaako täällä joku muu? ;D
- kyl vaan
ap. kirjoitti:
No tunnustaako täällä joku muu? ;D
tunnustaa ;D
- ap.
kyl vaan kirjoitti:
tunnustaa ;D
Eli ei, i rest my case.. :)
- tunnustaa.
ap. kirjoitti:
Eli ei, i rest my case.. :)
miks se taas noin nurin kurin piti kääntää ;)
- ap.
tunnustaa. kirjoitti:
miks se taas noin nurin kurin piti kääntää ;)
No koska se nyt sattuu olemaan totta! Senkin vänkääjä! ;D Verenpaine alkaa nousemaan menen saunaan, kohta toi vaimo-tyyppi alkaa taas jankkaamaan uutta juttuaan jonka on keksinyt... ;D
- nyt selvis
ap. kirjoitti:
No koska se nyt sattuu olemaan totta! Senkin vänkääjä! ;D Verenpaine alkaa nousemaan menen saunaan, kohta toi vaimo-tyyppi alkaa taas jankkaamaan uutta juttuaan jonka on keksinyt... ;D
Vaimo on jo odottamassa sua saunassa, niin tulit tänne sitten "vieraisiin" siksi aikaa hassuttelemaan.
- ap.
nyt selvis kirjoitti:
Vaimo on jo odottamassa sua saunassa, niin tulit tänne sitten "vieraisiin" siksi aikaa hassuttelemaan.
Toivottavasti mielikuvitus vaimo pesee mun selän sitten! ;D Mä tahdon samoja pillerejä mitä sä käytät, ei varmasti käy aika pitkäksi! ;D
- heh heh
ap. kirjoitti:
Taas sä karkaat saunaaan ;D
- tai sit en
ap. kirjoitti:
Toivottavasti mielikuvitus vaimo pesee mun selän sitten! ;D Mä tahdon samoja pillerejä mitä sä käytät, ei varmasti käy aika pitkäksi! ;D
Mäkin syön pillereitä mutta mä oon silti ihan normaali, kait ;D
- selitys sinulle
Se haluaa leikkiä netissä mahdollisimman monen naisen kanssa. Se ei kerro koska se haluaa tehdä vaimon mustasukkaiseksi.
- ap.
Minkä ihmeen vaimon? Ota heti lääkärin määräämät lääkkeet, eka punaiset pillerit ja sitten siniset, muista järjestys se on tärkeä urpo! :)
- Mä voin
ottaa sen vaimon paikan!
- toinen ehdokas
Minäkin voisin ;D
- koitetaan jaksaa
Pakosti kohta täytyyy tulla lämmin. Koitetaan jaksaa.
http://www.youtube.com/watch?v=V_wTpD6o_Q4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208