Löytyykö elämääni oikea rakkaus,nyt asustelen lapseni kanssa,hyvä näinkin,mutta sitä syliä kaipaan kovasti.
Saanko mukavamman työn,jossa voisin vaikka viihtyäkin.
Pikkunäkijälle
2
<50
Vastaukset
- pikkunäkijä
Tapaat miehen johon ihastut. Tällä miehellä on kuitenkin joitain ongelmia, taipumus ehkä liikaan alkoholin käyttöön, joten älä ihastu liikaa. Ei näytetä kovin pitkälle, joten älä ajattele, ettet koskaan kohtaa miestä, jota niin suuresti kaipaat.
Myöhemmin näen sinulle miellyttävämmän ja mukavamma ajanjakson olevan tulossa, jolloin saatat tavata miehen, jollaista olet toivonut elämääsi.
Pienistä huolista ja viivytyksistä ei kannata masentua, sillä ne ovat vain väliaikaisia.
Sinulle on luvassa jotain parempaa työkuvioissa, johon tulet olemaan tyytyväinen.
Tahtoisin jokaiselle kysyjälle kertoa tulevaisuudesta, joka täyttää suurimmatkin toiveet. Mutta en voi kertoa mitään sellaista, mitä minun ei anneta nähdä. Pyrin rehellisyyteen näkemisissäni. Joskus voi tulla tulkintavirheitä, joten pitäkää aina silti kiinni ajatuksesta, kuinka toiveenne toteutuvat kerran, niin ne todella voivatkin toteutua uskomattomalla tavalla. - Pasuunakukka kysyy
Kiitos sinulle,pidän kyllä toivoa yllä,että sen oikean vielä tapaan,kerran luulin jo tavanneeni,mutta hänpä ei ollut suhteeseen valmis,ainakaan minun kanssani,tulisiko joskus elämääni takaisin,en tiedä,mutta toivoa aion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862