Olen miettinyt paljon

en ymmärrä

Kyllä mä olen sinua ja toimintaasi miettinyt. Ihmetellyt miksi teit mulle niin kuin teit.
Mitä iloa kaikesta oli sinulle. Vai oliko se vain vallankäyttöä kun huomasit että olin ihastunut sinuun, sitä itse epäilen. Nyt tilanne on se että voin huonosti, minusta ei ole juuri mitään jäljellä, eli jos tämä oli tavoitteesi niin sitten olet onnistunut siinä.
Hävisin kaiken, voitit kaiken.

15

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokapäiväistävikinää

      Miten pitkään sä mies meinaat tehtailla näitä typeryyksiä tänne palstalle?
      Tehtailet koko palstan täytteen ,tilanne sama.

      Olen mies menee naiselle
      En ookkaan mies oon nainen menee miehelle.

      • puolustaja

        Tämä palsta on tarkoitettu kaikenlaiselle "vikinälle", sitä vartenhan tällaisia palstoja on. Jos se sua noin suunnattomasti ärsyttää, niin voithan toki olla käymättä täällä.


    • al.

      No en ole kirjoittanut tänne tänään yhtään mitään. Outoja vastauksia.

    • joku

      Väärin. Minä rakastuin, ja pelästyin.

      • joku toinen

        No nyt kun tiedät rakastuneesi ja pelästyneesi siksi varmaan osaat korjata tilanteen fiksusti kertomalla toiselle mitä tapahtui.


    • al.

      Ei se oikeuta kiusaamaan minua. Mä en jaksa tätä enää.

    • tyttö ei mistään

      Anteeksi. . . :( Mä olen ihan yhtä hajalla kuin sinäkin. Olisin halunnut sut kokonaan...

      • hajoo

        ihan vapaasti


      • rumasti sanottu
        hajoo kirjoitti:

        ihan vapaasti

        miksi täällä on tällaisia ilkeitä ihmisiä näin paljon????


    • Ei voittajaa ei häviäjää

      Winner takes it all. Mutta kun ei ota, sanon mä.

    • aikansa kutakin m

      sama saatanan narisko valittaa joka päivä, monia aloituksia, emmä jaksa enää tätä koko saittia..onhan mulla sentään elämä, irl. ikävöikää ja parkukaa te

      • Ei enää koskaan

        Toinen porukka on nää, jitka häipyy tältä palstalta joka ikinen päivää js kovaan ääneen :-D


    • M.2.8

      Lopettakaa tuo ärsyttävä valitus ja jatkakaa eteenpäin. Ei kukaan tuollaista jaksa lukea.

      • Herää pahvi !!

        Kuka sut pakottaa lukeen täällä yhtään mitään. Nää on just sitä varten et saa purkaa pahaa oloaan mutta kenenkään ei ole pakko lukee näitä.
        Tiedoks vaan sulle jos et ole ennen ymmärtänyt !!


    • tiedotonn

      vallankäyttö...hmm..mulla on raskas olo joka ikinen aamu ja ilta.....minä en ainakaan osaa selittää mitään mistään..surullinen olen ja toisinaan itken pahaa oloa ja ikävää...kiroan välillä hänen olemassaolon ja toisena hetkenä en voisi elää ilman...rakkaus siitä en tiedä, mutta jotain joka on pelottavaa tunnetta jota en pysty hallitsemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe