Kyllä mä olen sinua ja toimintaasi miettinyt. Ihmetellyt miksi teit mulle niin kuin teit.
Mitä iloa kaikesta oli sinulle. Vai oliko se vain vallankäyttöä kun huomasit että olin ihastunut sinuun, sitä itse epäilen. Nyt tilanne on se että voin huonosti, minusta ei ole juuri mitään jäljellä, eli jos tämä oli tavoitteesi niin sitten olet onnistunut siinä.
Hävisin kaiken, voitit kaiken.
Olen miettinyt paljon
15
305
Vastaukset
- jokapäiväistävikinää
Miten pitkään sä mies meinaat tehtailla näitä typeryyksiä tänne palstalle?
Tehtailet koko palstan täytteen ,tilanne sama.
Olen mies menee naiselle
En ookkaan mies oon nainen menee miehelle.- puolustaja
Tämä palsta on tarkoitettu kaikenlaiselle "vikinälle", sitä vartenhan tällaisia palstoja on. Jos se sua noin suunnattomasti ärsyttää, niin voithan toki olla käymättä täällä.
- al.
No en ole kirjoittanut tänne tänään yhtään mitään. Outoja vastauksia.
- joku
Väärin. Minä rakastuin, ja pelästyin.
- joku toinen
No nyt kun tiedät rakastuneesi ja pelästyneesi siksi varmaan osaat korjata tilanteen fiksusti kertomalla toiselle mitä tapahtui.
- al.
Ei se oikeuta kiusaamaan minua. Mä en jaksa tätä enää.
- tyttö ei mistään
Anteeksi. . . :( Mä olen ihan yhtä hajalla kuin sinäkin. Olisin halunnut sut kokonaan...
- hajoo
ihan vapaasti
- rumasti sanottu
hajoo kirjoitti:
ihan vapaasti
miksi täällä on tällaisia ilkeitä ihmisiä näin paljon????
- Ei voittajaa ei häviäjää
Winner takes it all. Mutta kun ei ota, sanon mä.
- aikansa kutakin m
sama saatanan narisko valittaa joka päivä, monia aloituksia, emmä jaksa enää tätä koko saittia..onhan mulla sentään elämä, irl. ikävöikää ja parkukaa te
- Ei enää koskaan
Toinen porukka on nää, jitka häipyy tältä palstalta joka ikinen päivää js kovaan ääneen :-D
- M.2.8
Lopettakaa tuo ärsyttävä valitus ja jatkakaa eteenpäin. Ei kukaan tuollaista jaksa lukea.
- Herää pahvi !!
Kuka sut pakottaa lukeen täällä yhtään mitään. Nää on just sitä varten et saa purkaa pahaa oloaan mutta kenenkään ei ole pakko lukee näitä.
Tiedoks vaan sulle jos et ole ennen ymmärtänyt !!
- tiedotonn
vallankäyttö...hmm..mulla on raskas olo joka ikinen aamu ja ilta.....minä en ainakaan osaa selittää mitään mistään..surullinen olen ja toisinaan itken pahaa oloa ja ikävää...kiroan välillä hänen olemassaolon ja toisena hetkenä en voisi elää ilman...rakkaus siitä en tiedä, mutta jotain joka on pelottavaa tunnetta jota en pysty hallitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364