Minua ei ulkomuoto esim, ei lainkaan, ihan nättikin. Joskin ne pistokset saisi jättää kyllä pois sun muut. Eikä edes se millainen äiti hän on, uskon että Victorialla on kaikki ihan ookoo.
Minä en voi sietää sitä luonnetta.
Ja siis sitä juuri, kun on aina niin epärehellinen, valehtelee ja jättää kaikki vastuunsa hoitamatta.
Miksi pitää koko ajan valehdella, jos ei nyt kaivella niin vanhoja enää eli vuosien takaisia, niin vaikka nyt lokakuussa, kun sai syyskuussa potkut levy-yhtiöltä, hehkutti että teemme uutta levyä ja olen heidän tulevaisuuden panostuksensa... Sitten kun verottaja poisti yrityksensä enperestä maksamattomien verojen ym takia, sanoi että "lopetan tanssiryhmän kun niillä on jotenkin nyt huono maine". Vaikka totuus oli vain, ei voi enää toimia.
Tai tämä naurettava uusi "yrityssoppa", jossa koittanut päästä taas yrityksenä toimimaan, ulosotoista huolimatta. Mutta epäonnistui.
Tai tämä, että "minut valittiin tv ohjelman vetäjäksi, en mennyt", ja paljastuu, ei ole valittu eikä koskaan ollut ehdollakaan.
Tai "en mennyt sisustuskurssille, ei oikein mun juttu", kun totuus oli ettei maksanut siihen liittyviä maksuja.
Jos Martina lopettaisi valehtelemisen, epärehellisyyden, petkuttamisen, alkaisi hoitamaan velvoitteitaan, myöntäisi mokansa, hoitaisi ulosottojaan, minulla ei sen jälkeen olisi enää pahaa sanaa sanottavaa hänestä. Ja jos on kyse sairaudesta, menisi hoidattamaan sitä.
Mitä teitä v...ttaa eniten Martinassa?
23
320
Vastaukset
- näin on
Sanoit juuri kaiken olellisen.
- minäminäminä
Siinähän tuo oleellinen jo tulikin avauksen kirjoittajalta. Mutta kaiken kaikkiaan pahintä Marassa on luonne.
- Minna O.
Samaa mieltä mutta itse lisään:
-pienen lapsen tyrkyttäminen juorujulkisuuteen (tämä on ihan pahin minusta, itsekin äitinä mietin asiaa ehkä enemmän kuin ne joilla ei pieniä lapsia itsellään)
-väkivaltaisuus
-äärimmäisen törkyinen kielenkäyttö
-lapsellisuus, ei se minua haittaa, mutta luulisi itse naikkosen kärsivän, pistää silloin esimerkiksi elämä on ihanaa viestejä kun kaikki menee juuri päin honkia - Ei tervettä...
Kyllä minua vituttaa se minkälainen "äiti" hän on lapselleen eli ei ollenkaan äiti, muut hoitaa. Se myös, että elää pummina veronmaksajien ja työntekijöiden rahoilla. Elää yli varojensa rikollisella toiminnalla. Ja se kamala valehtelu ja kehtaa pokkana väittää vihaavansa epärehellisyyttä. Myös väkivaltaisuus,kierous, ja ilkeys vituttaa. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta on parempaakin tekemistä. Ulkonäkö ei muuten vituta, SE NAURATTAA XD!!!
- xyxyxy
Ylimielisyys, ylimielisyys, ylimielisyys.
- miksi oi miksi
Oisit laittanut nuo kaikki viestisi samaan viestiin?
Kaikkihan tietää sen jo että sama tyyppi siellä niska hiessä taas kirjoittaa yksiössään:) - valitan....
No eipä minua vituta mikään tuntemattomassa ihmisesssä,sillä minulla on oma elämä ja omat asiat mitä ajatella.
Ei tarvitse vittuuuntua muiden tuntemattomien elämästä/asioista.
Myös sekin auttaa että en ole sairas mieleltäni. - Mika P.
Sitten et varmaan käy töissä etkä maksa veroja? Pitäisi sinun huolestua. Martinalla on paljon ulosotossa mm. veroja, joten sinä ne maksat kun hän ei.
Mutta ilmeisesti joko
sinulla on ulosotossa kaikki tai
haluat maksaa Martinan velat. - valitan...
Joo sovitaan näin,maksan ja haluan maksaa martinan velat/enkä käy töissä enkä maksa veroja,siitähän tässä oli kyse,eikä missään nimessä siitä että että olisi sairasta tuo käytöksesi.
Että nyt ihan Mika P? - Ihanaa!!
HIENOA, täällä joku haluaa maksaa Martinan ulosotot!
- oudoksi menee
Onko täällä oikeasti yksi ainut tyyppi joka kirjoittaa eri nimillä peräkkäin?
Aluksi en uskonut vaikka niin joissain ketjuissa väitettiin mutta muutaman keskustelun lukeneena alan jo itsekin epäillä tätä..
Ja aika erikoinen aloitus : mikä v''tuttaa eniten Martinassa?
Ja sen jäljeen pitkä litania alla erilaisia asioita.. Täytyy myöntää että aika hiljaiseksi vetää- Huomaa kyllä
Sinä se sama olet, yksi ja ainoa, joka Maraa puolustaa.
- mikael ja muut
Huomaa kyllä kirjoitti:
Sinä se sama olet, yksi ja ainoa, joka Maraa puolustaa.
SIIDERIÄ TAI MUUTA PÄÄNSEKOITTAA NYT AA>.LLE MITÄ SITÄ Å.....ÄRÄ........si
puolustus puheita joka ketjussa. HANKI siideri joku muu ajanvietto sen siiderin
juomisen sijaan. Huopalahdessa rulaa ainaskin tämä aa. pikku tai isommassa
hiprakassa.
- 24h/7 martina mind
Näkeehän sen selvästi tuosta vihamielelisestä kirjoitustyylistä.Kirjoituksien asukin on helposti tunnistettavissa,vaikeaa nyt uskoa että noin moni ihminen jaksaisi tuollaista jauhaa.
Odotas kun ennustan että huomenna taas viidakon tähtösien jälkeen tulee uusia sekavia aloituksia(useita) tänne.
Hänen mielestään martinaa puolustellaan,vaikka ainoat kritiikit kohdistuu tuohon sairaalloiseen yhden ihmisen käytökseen tällä palstalla. - hkj897h
mui miua vihtuttaa ettei Marthiina olhe Lotharin vidheolle suosthununna tullha.
- Escobar1
Mitäs vikaa siinä on jos jotkut puolustaa Martinaa? Kiinnostavampaa olisi tietää että miten se sinun elämääsi vaikuttaa...? Jos se ottaa niin paljon kupoliin että elämäsi häiriintyy niin suosittelen sulle jotain muuta ajanvietettä, ihan ystävällisesti.
- :((((
No mitä sitten vaikka valehtelee taikka menee ulosottoon,ihan sama?
EIkä kukaan täällä ole mitään puolustellut,vaan ihmetellyt miten jonkin elämää voi jokin turha julkkis noin haitata.
Sairaushan tuon täytyy olla....
Lähes kaikki nimimerkit ovat tuon saman ihmisen. - Miten lapsellisia
Ei takuulla ole saman ihmisen, taitaa olla jo harhoja sinulla?
Mene nyt jo vaikka nukkumaan, sitä paitsi jokainen tietää että Martina ja hänen äitinsä kommentoivat täällä faktaviestejä ympäri vuorokauden, noloa.
Ja kun itsekin sanot, turha julkkis, mitä sitten kommentoit täällä sata lasissa! Hullua on vain käytöksesi, ei muu. - miinusviirus iskee
työtön ulosotto sossupummi joka täällä pistää saman kommentin joka martina aukkoon, katsokaas miten huikeita määriä se saa aina miinuksia perään, sen sijaan kaikki martina viestit, jotka kertovat totuuksia tästä naisesta, plussia sikana.
- 145634
"katsokaas miten huikeita määriä se saa aina miinuksia perään, sen sijaan kaikki martina viestit, jotka kertovat totuuksia tästä naisesta, plussia sikana. "
Niin,ajatella miten jaksat käyttää elämäsi plussien ja miinuksien laitteluun.
Kuten sanoit,määrät jotka laitat ovat huikeita.
Ei taida paljon sinullakaan olla ystäviä?
- sidukkaIita
Mua ketuttaa se eniten, että martinan takia tämä palsta on täynnä stalkkereita ja kateita ihmisiä.
- Ihan kaikki
Marassa ketuttaa KAIKKI
- 21
Oikeastaan ei mikään, kun onneksi ei kuulu tuttavapiiriini. Muuten hänen kiero luonteensa on sellainen, että toivoo, ettei kenenkään tarttisi lähipiirissään tuollaista sietää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688