miten lopetuttaa kiusaus?

yläastelainen

Oon yläasteen seiskalla ja mua kiusataan. Ei siis fyysisesti mut haukkumalla ja nimittelemällä.lähes kaikki kiusaajat on mua pään verran pitempii. Kiusaus on lähes täysin loppunu kun tuli otettua tappelu yhen kiusaajan kans mut miten sais kokonaan loppuun? Muuten koulus menee hyvin ja saan hyvii numeroita kokeista ja kavereitkin on.

13

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaskakerala

Sunhan tilanne on hyvä, ellei sua kiusata fyysisesti. Älä välitä nimittelystä tai haukkumisesta. Kunhan pistät vastaan, niin se siitä. Tuskin haluat päästä kiusaajista opettajalle kertomalla? Koko koulu vaan kiusais lisää.

• yläastelainen

Joo kiitti neuvost. En oo muuten ennenkään välittäny.

• fyluiö

Jos ne haukkuu sua ni sanot vaa vastaa esim jos ne sanoo rumaks, tai läskiks tai jtn, ni voit sanoo vaikka: " Jos se sun persettäs noin kutittaa, ni raavi vaikka kaksin käsin, mut piä nyt vittu se turpas kiinni!"

^^ :D:D hieno selitys...
      Tai sit vaa jätät ne omaa arvonsa.

• yläkoululanen

Joo. En kyl ennen oo vastaan väittäny mut oon omaan arvoon kyl jättäny. Eikä viikkoon oo kyl minkäänlaist kiusaust ollu lukuunottamat noit luokan vittupäit joit kyl kestää.

• Voi jeesus, kyllä oli muuten paska heitto.

Tosin ei tuon ikäisiltä mitään piikikkäitä sutjautuksia voi edes odottaa.

• jaskakerala

Ite alotin punttiennostelun ja tais olla parinkuukauden päästä ni heittelin paria kiusaajaa :DD sen jälkee loppus ku Granlundin ilmaveivit.

• Tomegle

Parissa kuukaudessa ei kyllä lihasmassaa kerry niin paljon, että huomaisit mitään erityistä eroa aikaisempaan.

Ellei sinua kiusanneet olleet jotain anorektisiä vauvoja.

• dämmöi

ei kannata ikinä mitenkään huomioida kiusaajia senkus juttelee kaverilleen mukavia siinä ja naureskelee niin ehkä ne joskus tajuaa alottaa elämään omaa elämäänsä!;) tässähän nytten meinasin enemmän henkistä kiusaamista.

• hhuuuyy

Itse olen saanut jotkut pahimmat päänaukojat hiljennettyä aukomalla päätä kaksi kertaa pahemmin takaisin, mutta en ehkä neuvo aukomaan päätä, ellei ihan varma ole siitä, että taidot riittää tyyppien hiljentämiseen. Itsellä on vuosien harjoittelu takana ja kuulemma luonnostaan olen aika vittumainen ja hyvä käyttämään suutani. Jos ei luonnostaan ole sellainen, että vittuilu sujuu kuin tanssi, eikä harvemmin edes auo päätään takaisin, niin ei kannata lähteä kuivilta sellaista yrittämäänkään niihin tyyppeihin. Kunnon huudot ehkä toimii, jos oikein potuttaa päänaukominen.

Paras tapa on kuitenkin, että jos se päänaukominen ei hirveästi elämää pilaa, niin ei ota tosissaan, ei välitä ja parasta on, jos pystyy nauramaan tyypeille päin naamaa. Silloinkin kun sanoo jotain takaisin, niin se kannattaa heittää niin leikkisästi kuin voi. Aika moni päänaukoja kyllästyy siihen, kun huomaa ettei häntä oteta tosissaan eikä hänen sanomiselle anneta suurempaa arvoa kuin jonkun pikkukakaran päänaukomisille.

Itse olen joutunut elämäni aikana monia päänaukojia kohtaamaan, niin sitä on harjaantunut näissä hommissa, ja mainitsemani keinot on sellaiset, joilla saadaan sitä päänaukomista vähennettyä paljon.

• Kiusaaja1998

Mun luokal on yks sellanen jot kiusataa haukkumal eli henkisest. Pojat tai oikeestaa poika kiusaa sit. Se vaa ei välitä siit. Joten ei sunkaa pitäis välittää siit.

• why?

Mun yks kaveri haukkuu mua. En oo tehny sille mitää. Alkaa pikku hiljaa ärsyttää, mä oon aina se joka pyytää anteeks Se on aika suosittu joten se varmaa vetää mun ystävät, pitää vaa pitää peukut pystys ja kattoo miten edistyy.
      Ollaa aika monta kertaa saatu sovittuu.

• Kiusaaja1998

Voiha joku haukkuu vaa sen takii et se on kivaa. Kyl hän mäkii oon haukkunu yht hikkee et saisin pojilt huomiota, koska pojatki haukkuu sit Oon siis tyttö.

• sdasdasd

Opettajatkin on nykyään sitä vitun huippuluokkaa et viiden metrin pääs joku istuu nurkassa 5 kiusaajaa ympärillään eikä sitä huomata. Kiusaus ei lopu muuta kun koulun vaihtamisella ( jossa se voi kylläkin jatkua ) tai yksin kertaisesti leimata kiusaaja/kiusaajat kuolleiden kirjoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5940
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3369
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2581
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2145
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2095
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1649
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1242
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe