Kumman joukoissa seisot?

ubuntu-käyttäjä

Bill Gates on aateloitu Ritariksi (tapahtunut jo aikaa sitten)
"
48-vuotias Bill Gates nousee aateloinnin myötä varsin arvovaltaiseen joukkoon. Samaisen kunnianosoituksen ovat ennen Gatesia saaneet muun muassa Yhdysvaltain entiset presidentit George Bush ja Ronald Reagan,
"

Linus Torvalds on nörttien kuningas

"
Linus Torvaldsin rekisterikilven numero on DAD OF 3 eli kolmen lapsen isä. Lisäksi kilpeä koristaa teksti "Mr. Linux, The King of Geeks", suomeksi Herra Linux, nörttien kuningas.
"

45

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä ilpo

Molemmat ovat sinua huomattavasti varakkaampia ja viisaampia. Toinen jopa yli miljaardikertaisesti.

• ubuntu-käyttäjä

Rahaa on kyllä sen verran, että tiedän että se ei tee onnelliseksi.

huomaa kyllä kuka on persaukinen...

• tota kyllä uskallan
        ubuntu-käyttäjä kirjoitti:

Rahaa on kyllä sen verran, että tiedän että se ei tee onnelliseksi.

huomaa kyllä kuka on persaukinen...

epäillä, tuskimpa sun toimintas noin surkeeta olis jos rahaa löytyis edes muutama kymppitonni

• trolliollilolli

troll loll, troll loll ja varastetulla nimimerkillä.

• ubuntu-käyttäjä

Ei ole. Olen itse kirjoittanut kaikki "ubuntu-käyttäjä" nimimerkillä varustetut viestit! Mutta olen tässä pikkuhiljaa siirtymässä Windows-leiriin, koska tämä ubutubuni on niinkin rajoittunut!

Erityisesti Windows-8 kiinnostaa valtavasti, myös sen saaman suuren kohun takia. Siinä täytyy olla jotain niin perin erinomaista, koskapa kaikki - linux-hihhuleita myöten kehuvat sitä kilpaa!

Täällä Amsterdamissa kun eivät oikein näiden ubutubujen päälle ymmärrä mitään, pakko kait se minunkin on jo aika vaihtaa Winukkaan, koskapa - niinkuin joku aina muistuttaa - siinä toimii kaikki - ihan kaikki!

• (oo)

Ritarikunnan myöntämät arvonimet sotilashenkilöille ja siviileille järjestyksessä korkea-arvoisimmasta alkaen ovat:
      1 Brittiläisen imperiumin suurristin ritari (Knight/Dame Grand Cross of the Order of the British Empire, GBE)
      2 Brittiläisen imperiumin ritarikomentaja (Knight/Dame Commander of the Order of the British Empire, KBE/DBE)
      3 Brittiläisen imperiumin komentaja (Commander of the Order of the British Empire, CBE)
      4 Brittiläisen imperiumin upseeri (Officer of the Order of the British Empire, OBE)
      Brittiläisen imperiumin jäsen (Member of the Order of the British Empire, MBE)

Suomalaisia ritarikunnan kunniajäseniä

Carl Gustaf Emil Mannerheim, GBE (1938)
      Aatos Erkko, KBE (1997)
      Harri Holkeri, KBE (1999)
      Juhani Forsberg, MBE (2003)
      Tauno Nieminen, CBE (2006)[2]
      Aaro Suonio, MBE (2006) [2]
      Jorma Ollila, CBE (2008) [3]
      Sakari Oramo, OBE (2009
      ---
      William Henry "Bill" Gates III, KBE (s. 28. lokakuuta 1955)

• tämähän on sellainen

kuppikunta vaan, toisiansa palkitsevat minkä ehtivät ..

• eikä tässä kyllä

muutenkaan missään joukoissa seistä, käyttis valitaan ihan vaan toimivuuden perusteella

• Win man

Miellän itseni ritariksi, joten olen valinnut Windowsin.

Ritari auttaa pyyteettömästi kaikkia lähimmäisiä ja tarttuu hengen miekkaan kohdatessa vihollisen. Ritareita yhdistää lähimmäisen rakkaus, kuten koko markkinahenkeä ja kapitalismia. Heitä yhdistää halu kasvaa rakkaudessa.

Linux on kapinakoodi ja tulen lahtaamaan jokaisen Linux-käyttäjän (siis hengellisessä mielessä).

Kuljen katuja 'raamattu' kourassa ja levitän hyvää sanomaa - olen tämän maailman sanan saattaja. Vika on muissa, itse olen täydellinen. Joku sanoo, että olen narsistinen ja voisin aloittaa parantamisen vaikka 'siivoomalla' oman kämppäni, mutta hän ei tiedä mistä puhuu. Oma 'aurani' on puhdas ja olen jopa maaninen (eli ihan kiihkeenä kollektiivisassa hurmostilassa)... Olen nainen, vaikka olenkin mies... Itsekkyys on tuhottava, joten siksi olen RITARI ja Windows-käyttäjä ikuisesti.

• voihan se käyttis

joillekkin nyhveröille olla falloksen jatke mutta sanoisin että on silloin asiat jo aika huonossa mallissa jos sellaista tukea tarvii itselleen hakea !

• Win man
        voihan se käyttis kirjoitti:

joillekkin nyhveröille olla falloksen jatke mutta sanoisin että on silloin asiat jo aika huonossa mallissa jos sellaista tukea tarvii itselleen hakea !

kun pääset työelämään, niin ymmärrät, että tuotteen toimivuus tai paremmuus voi olla ihan toisarvoista.

Oikeasti hyvä työntekijä on huono, jos ei oo edustava.

Tärkeintä on lähimmäisen rakkaus, tai siis henki. Kun se puoli toimii, niin vasta sen jälkeen alkaa kerääntymään niitä 'ruutuässiä'.

Käyttöjärjestelmä on ikäänkuin jatke omaa persoonallisuutta ja sen kehitys alkaa jo taustakuvan määrittämisellä. Windows Metrossa tämä osa-alue saa ihan uuden ulottovuuden. Metroa voidaan kutsua hengen hedelmäksi, jonka on syntynyt siitä, kun Jeesus uhrattiin ristillä (näin niinkuin pääsiäinen kun on lähellä). Jeesus oli syytön ja omat pahat teot saatiin mitätöityä - omaa karmaa siirrettiin...

Windows Metro on Jeesuksen luomus. Siinä on Jumalainen siemen.

• tämäpä vasta on
        Win man kirjoitti:

kun pääset työelämään, niin ymmärrät, että tuotteen toimivuus tai paremmuus voi olla ihan toisarvoista.

Oikeasti hyvä työntekijä on huono, jos ei oo edustava.

Tärkeintä on lähimmäisen rakkaus, tai siis henki. Kun se puoli toimii, niin vasta sen jälkeen alkaa kerääntymään niitä 'ruutuässiä'.

Käyttöjärjestelmä on ikäänkuin jatke omaa persoonallisuutta ja sen kehitys alkaa jo taustakuvan määrittämisellä. Windows Metrossa tämä osa-alue saa ihan uuden ulottovuuden. Metroa voidaan kutsua hengen hedelmäksi, jonka on syntynyt siitä, kun Jeesus uhrattiin ristillä (näin niinkuin pääsiäinen kun on lähellä). Jeesus oli syytön ja omat pahat teot saatiin mitätöityä - omaa karmaa siirrettiin...

Windows Metro on Jeesuksen luomus. Siinä on Jumalainen siemen.

paatosta kun jo siihen pitää uskontokin mukaan vetää, sanon että huono argumentti, olen katoppa 100% ateisti että ei kelpaa uskonnot tänne argumentiksi !

• Win man
        tämäpä vasta on kirjoitti:

paatosta kun jo siihen pitää uskontokin mukaan vetää, sanon että huono argumentti, olen katoppa 100% ateisti että ei kelpaa uskonnot tänne argumentiksi !

usein ateisti on uskovainen - se on vain itse itselleen määritellyt kyseisen teesin

uskonto on tai risti kuvaa kollektiivisuutta. Ateismi on uskonto, koska se pyrkii luomaan ryhmän, joka ajattelee samanlaisesti. Uskonto perustuu siihen, että on yksi totuus ja se atestilla on, että Jumalaa ei ole. Näin syntyy ryhmähenki, eli JUMALA.

Ateismi on terminä vitsi. Se on kai niin tyhmä, ettei tajua ristiriitaa???

• se tyhmä tässä
        Win man kirjoitti:

usein ateisti on uskovainen - se on vain itse itselleen määritellyt kyseisen teesin

uskonto on tai risti kuvaa kollektiivisuutta. Ateismi on uskonto, koska se pyrkii luomaan ryhmän, joka ajattelee samanlaisesti. Uskonto perustuu siihen, että on yksi totuus ja se atestilla on, että Jumalaa ei ole. Näin syntyy ryhmähenki, eli JUMALA.

yhtälössä on se joka ei myönnä tosiasioita !

• Win man
        Win man kirjoitti:

eli jos on 100% ateisti = 100% uskovainen...

tällöin hänellä on yksi totuus (Jeesus oli Raamatussa ainoa totuus)

• Win man
        Win man kirjoitti:

eli jos on 100% ateisti = 100% uskovainen...

tällöin hänellä on yksi totuus (Jeesus oli Raamatussa ainoa totuus)

psykologiselta kantilta kyseinen henkilö on täysin maanisessa hurmiossa - eli täysin liittynyt ateismin henkeen. 100% ateisti on TÄYSIN KADOTTANUT TODELLISUUDEN TAJUNSA ja on mitä todennäköisemmin mielisairaalassa..

hän on nirvanassa (intinaanit käytti sitä, kun yhty Jumalaan)

• Linuxmies
        Win man kirjoitti:

Bill Gates = ateisti.

Bill: “Just in terms of allocation of time resources, religion is not very efficient. There’s a lot more I could be doing on a Sunday morning.”

Linus Torvalds = ateisti.

Linus: "Religion is a very strange area. In Finland, nobody cares."

Steve Ballmer = sekulaari juutalainen.

Steve: "Operating systems aren't a religion"

Steve Jobs = agnostikko, satunnaisesti buddhalainen

Steve: "Sometimes I believe in God, sometimes I don't. I think it's 50-50 maybe"

• win man
        Linuxmies kirjoitti:

Bill Gates = ateisti.

Bill: “Just in terms of allocation of time resources, religion is not very efficient. There’s a lot more I could be doing on a Sunday morning.”

Linus Torvalds = ateisti.

Linus: "Religion is a very strange area. In Finland, nobody cares."

Steve Ballmer = sekulaari juutalainen.

Steve: "Operating systems aren't a religion"

Steve Jobs = agnostikko, satunnaisesti buddhalainen

Steve: "Sometimes I believe in God, sometimes I don't. I think it's 50-50 maybe"

NE ovat itselleen määritelleet ne termit..

esim. Linus Torvalds = ateisti.

hän on kyllä ääriuskovainen - elää täysin kollektiivisessa nörttihengessä...

täysin autisti, joka elää omassa maailmassa voi olla ateisti

• Win man
        win man kirjoitti:

NE ovat itselleen määritelleet ne termit..

esim. Linus Torvalds = ateisti.

hän on kyllä ääriuskovainen - elää täysin kollektiivisessa nörttihengessä...

täysin autisti, joka elää omassa maailmassa voi olla ateisti

tai autisti ei ole ateisti vaan autistia ei hallitse Jumala, eli kollektiivinen maailma.

Ateisti itse USKONTO! Se pohjautuu kollektiivisuuteen. Kaikki uskonnot perustavat täysin samaan ajatteluun - luodaan ryhmä, joka ajattelee saman lailla. Näin ikään kuin omaa 'karmaa' siirretään ja henkilökohtainen vastuu häviää - ihminen on silloin HENGESSÄ. Tekeminen pohjautuu joukkohenkeen - ei yksilölliseen suorittamiseen.

• Win man
        Win man kirjoitti:

tai autisti ei ole ateisti vaan autistia ei hallitse Jumala, eli kollektiivinen maailma.

Ateisti itse USKONTO! Se pohjautuu kollektiivisuuteen. Kaikki uskonnot perustavat täysin samaan ajatteluun - luodaan ryhmä, joka ajattelee saman lailla. Näin ikään kuin omaa 'karmaa' siirretään ja henkilökohtainen vastuu häviää - ihminen on silloin HENGESSÄ. Tekeminen pohjautuu joukkohenkeen - ei yksilölliseen suorittamiseen.

voi sanoa, että aina nauran kun kohtaan ATEISTIN... hahahahaha

monesti myös älykkyys tekee ihmisestä tyhmän - se pätee niihin, jotka ovat ateisteja.

Ovat luoneet itselleen 'jumalan kuvan', että Jumalaa ei ole.

Jumala on tunne, jota ei voi määritellä. Siis 100% atesti nörtti uskoo, että koko maailma on muodostunut binääriluvuista tai matriisista... haha mikä idiootti...

• ateisti voi tohon
        Win man kirjoitti:

monesti myös älykkyys tekee ihmisestä tyhmän - se pätee niihin, jotka ovat ateisteja.

Jumala on tunne, jota ei voi määritellä. Siis 100% atesti nörtti uskoo, että koko maailma on muodostunut binääriluvuista tai matriisista... haha mikä idiootti...

todeta että vielä ei kukaan neropatti tiedä mistä maailma koostuu, uskonnot on ihmisen keksintöä ja aika lyhyt on niiden historiakin, joitakin tuhansia vuosia vaan ..

kaiken lisäksi uskovaisen maailma voi romahtaa kun tietämys lisääntyy ..

• .fuu
        Win man kirjoitti:

"voi sanoa, että aina nauran kun kohtaan ATEISTIN... hahahahaha"

Teet varmaan hienon vaikutuksen.

"Jumala on tunne, jota ei voi määritellä."

Koska sitä ei voi määritellä ei sitä voi todistaa.

"Siis 100% atesti nörtti uskoo, että koko maailma on muodostunut binääriluvuista tai matriisista..."

Et taida tietää yhtään mistä puhut.

"haha mikä idiootti... "

Kukahan täällä se idiootti on?

• Win man
        ateisti voi tohon kirjoitti:

todeta että vielä ei kukaan neropatti tiedä mistä maailma koostuu, uskonnot on ihmisen keksintöä ja aika lyhyt on niiden historiakin, joitakin tuhansia vuosia vaan ..

kaiken lisäksi uskovaisen maailma voi romahtaa kun tietämys lisääntyy ..

Jos pelkästään tiede(joka sekin on itseään korjaavaa) hallitsisi, niin aina kaikkein paras teknisesti oleva ratkaisu voittaisi. Esim. mainonta vaikuttaa ihmiseen alitajuisesti. 'näkymättömällä tavalla' saadaan ihmiset ostamaan paskaa ilman että he oikeasti tarvitsisivat sitä. Ilman kollektiivista markkinavoimien luomaa henkeä moni roska jäisi kaupan hyllylle. Jokaisella kunnon liikemiehellä on risti kaulassa. Koska risti on hengen symboli ja se juuri vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen...

Ei syyttä USAN pressa mainitse Jumalasta, koska kaikki ovat alistettu sen voiman alle. USAHAN on koko maailman poliisi. Jumala on ateismia korkeammalla... Atiesti on pikku kärpäsen pieru... Jumala on itse luonut ateismin, jota pikku tyhmä ateisti on alkanut pitämään suurimpana totuutena... hahahahaha... se ei tiedä, että ylempänä on aina joku. Se kuvittee pikku pukku maailmaaimansa olevan pyramidi, joka on kaikkein suurin... sori, löytyy suurempi pomo...

• Win man
        .fuu kirjoitti:

"voi sanoa, että aina nauran kun kohtaan ATEISTIN... hahahahaha"

Teet varmaan hienon vaikutuksen.

"Jumala on tunne, jota ei voi määritellä."

Koska sitä ei voi määritellä ei sitä voi todistaa.

"Siis 100% atesti nörtti uskoo, että koko maailma on muodostunut binääriluvuista tai matriisista..."

Et taida tietää yhtään mistä puhut.

"haha mikä idiootti... "

Kukahan täällä se idiootti on?

sä ootkin ateisti. HAHAHAHA

• kaikki toi skeida
        Win man kirjoitti:

Jos pelkästään tiede(joka sekin on itseään korjaavaa) hallitsisi, niin aina kaikkein paras teknisesti oleva ratkaisu voittaisi. Esim. mainonta vaikuttaa ihmiseen alitajuisesti. 'näkymättömällä tavalla' saadaan ihmiset ostamaan paskaa ilman että he oikeasti tarvitsisivat sitä. Ilman kollektiivista markkinavoimien luomaa henkeä moni roska jäisi kaupan hyllylle. Jokaisella kunnon liikemiehellä on risti kaulassa. Koska risti on hengen symboli ja se juuri vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen...

Ei syyttä USAN pressa mainitse Jumalasta, koska kaikki ovat alistettu sen voiman alle. USAHAN on koko maailman poliisi. Jumala on ateismia korkeammalla... Atiesti on pikku kärpäsen pieru... Jumala on itse luonut ateismin, jota pikku tyhmä ateisti on alkanut pitämään suurimpana totuutena... hahahahaha... se ei tiedä, että ylempänä on aina joku. Se kuvittee pikku pukku maailmaaimansa olevan pyramidi, joka on kaikkein suurin... sori, löytyy suurempi pomo...

on sun oman pienen tyhmän pään tuotetta, ison maan pressa taitaa olla niiden siionistien juoksupoika vaan, niiden rahoilla se vaalityö ainakin silloin aikanaan toteutettiin ..

• Win man
        Win man kirjoitti:

Ensin tuli kirkko tai joku kivi, jota ihmiset alkoivat pitää Jumalana tai totuutena. Se kivi, johon oli kaiverrettu ristin merkki sai ihmiset yhdistymään. Saivat toimimaan kollektiivisesti.

Sen kirkon ympärille tuli kaupunki. Sitten kaupungissa syntyi ateisti, joka alkoi väittämään, että ei ole Jumalaa...

Eiks ateistin kannattaisi alkaa uskovaiseksi, koska Jumala on korkeammalla arvoasteikossa...

• Win man
        kaikki toi skeida kirjoitti:

on sun oman pienen tyhmän pään tuotetta, ison maan pressa taitaa olla niiden siionistien juoksupoika vaan, niiden rahoilla se vaalityö ainakin silloin aikanaan toteutettiin ..

hohhoijaa - veikkaan kyllä että USAN pressa on ihan demokraattisesti valittu. Onko tää jotain kuu-juttu-höpinää, että kuussa ei ole käyty?

Jos se edustaisi jotain pientä ryhmää, niin sillon on tapahtunut vaalipetos.

• se on kato
        Win man kirjoitti:

hohhoijaa - veikkaan kyllä että USAN pressa on ihan demokraattisesti valittu. Onko tää jotain kuu-juttu-höpinää, että kuussa ei ole käyty?

sellanen maa jossa rahhaa tarvii olla että se "oikea demokratia" sitten voi sitten ikäänkuin toteutua !

• Win man
        Win man kirjoitti:

tää oli kanssa hyvä

"
        ison maan pressa taitaa olla niiden siionistien juoksupoika
        "

AINIIN, JUUTALAISET HALLITSEVAT MAAILMAA, JUUTALAISET HALLITSEVAT PANKKEJA.

Hassu juttu, mutta olen itse ottanut OSAMAKSULLA ISON LAATIKON PASKAA JA ANTANUT sitä kautta pankeille sen vallan. Samaan voi sanoa, että olen itse ottanut asuntolainan... Eikö ole aika älyntö syyttää tällöin jotain pankkeja - kun ihminen on omaa nautinnonhaluaan turvautunut lainaan? Kai nyt kaikki tajuaa, että ei ole ilmaisia lounaita ja krapulakin tulee joskus???

Eis Siionistit hallitse maailmanpankkia vai mikä se nyt onkaan? Jos ihminen on runkkari, niin se tuskin on Siionistien vika?

• oli se maailma
        Win man kirjoitti:

Ensin tuli kirkko tai joku kivi, jota ihmiset alkoivat pitää Jumalana tai totuutena. Se kivi, johon oli kaiverrettu ristin merkki sai ihmiset yhdistymään. Saivat toimimaan kollektiivisesti.

Sen kirkon ympärille tuli kaupunki. Sitten kaupungissa syntyi ateisti, joka alkoi väittämään, että ei ole Jumalaa...

Eiks ateistin kannattaisi alkaa uskovaiseksi, koska Jumala on korkeammalla arvoasteikossa...

jo kauan ollut olemassa ennekuin näitä kivienkääntelijöitä ilmaantui, eikä ne ole vielä yksimielisyyteen päässeet siitäkään että mikä se nyt sitten on se oikea uskonto lopulta jos mikään näistä tähän mennessä nähdyistä ..

• Veikkaan että
        Win man kirjoitti:

"Ensin tuli kirkko tai joku kivi,"

Et ole tainnut avata historian kirjaa ?

• Win man
        Veikkaan että kirjoitti:

"Ensin tuli kirkko tai joku kivi,"

Et ole tainnut avata historian kirjaa ?

ai miten niin? kerroppa vähän sitten historiasta

Kaupunkia kun sattuu kuvaa kollektiivisuus, samaa mitä silloin ihmiset alkoivat palvoa 'puuta' jumalana?

• WIn man
        Win man kirjoitti:

ai miten niin? kerroppa vähän sitten historiasta

Kaupunkia kun sattuu kuvaa kollektiivisuus, samaa mitä silloin ihmiset alkoivat palvoa 'puuta' jumalana?

RIsti on merkkinä symboli. Se kuvaa sitä, kun ihmiset 'yhdistyvät' ja alkavat tekemään jotan joukkohengessä.

Ihminen eroaa eläimestä, kun IHMISEEN VAIKUTTAA aina kollektiivinen tajunta, eli JUMALA. Ateisti on vaan niin tyhmä, että väittää että ei ole jumalaa

• Sivusta seuraava
        Win man kirjoitti:

tää oli kanssa hyvä

"
        ison maan pressa taitaa olla niiden siionistien juoksupoika
        "

AINIIN, JUUTALAISET HALLITSEVAT MAAILMAA, JUUTALAISET HALLITSEVAT PANKKEJA.

Hassu juttu, mutta olen itse ottanut OSAMAKSULLA ISON LAATIKON PASKAA JA ANTANUT sitä kautta pankeille sen vallan. Samaan voi sanoa, että olen itse ottanut asuntolainan... Eikö ole aika älyntö syyttää tällöin jotain pankkeja - kun ihminen on omaa nautinnonhaluaan turvautunut lainaan? Kai nyt kaikki tajuaa, että ei ole ilmaisia lounaita ja krapulakin tulee joskus???

Eis Siionistit hallitse maailmanpankkia vai mikä se nyt onkaan? Jos ihminen on runkkari, niin se tuskin on Siionistien vika?

TYYPPI SYYTTÄÄ SIIONISTEJA vaikkei osaa siivota omaa kämppää... HAHAHA

Maailmanparannus kannattaa aloittaa itsestä, ei muista...

• Win man

EI VOI KUIN NAURAA ATEISTEILLE, TÄSSÄ HAHAAHHAAHAHAHAHA

EI JUMALAA TODELLAKAAN OLE, MAAILMA ON MATRIISI, JOSSA ON VAAN YKKÖSII JA NOLLIIIIIIIII !!! TÄÄ ON TIETOKONE.

EMPATIAA KUVAA ÄKYKKYYS, ELI KANNATTAA JÄRKITASOLLA OLLA HYVÄ... HAHAHAHAHHA... näin tämä pallo pyörii. Ateistin maailma on mustavalkoinen väritön kuin kuivettunut mälli...

• Gill Bates

Mitä aineita sä oot oikein vetäny?

• Win man
        Gill Bates kirjoitti:

Mitä aineita sä oot oikein vetäny?

on älykästä olla EMPAATTINEN - en ole todellakaan mitään käyttäny (luulis tämän jokainen ateisti tajuavan)

Ateismi on synonyymi sanalla TYHMÄ!

• Win man
        Win man kirjoitti:

on älykästä olla EMPAATTINEN - en ole todellakaan mitään käyttäny (luulis tämän jokainen ateisti tajuavan)

Ateismi on synonyymi sanalla TYHMÄ!

on ÄLYKÄSTÄ OLLA EMPAATTINEN - on ÄLYKÄSTÄ TUNTEA rakkautta...

kai sä tän tajuat? Uskooko ateisti muka rakkauteen, että se on tunne, joka tulee kuin pieru?

• varmaan joku
        Win man kirjoitti:

kai sä tän tajuat? Uskooko ateisti muka rakkauteen, että se on tunne, joka tulee kuin pieru?

uskovainen homo mitä muuta ..

• Amen ---->
        Win man kirjoitti:

Menepä windows-hihhuli takaisin sinne jeesus-osastolle.

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4018

• entäs jos ne on

oikeessa ja sinä väärässä ..

• yritti olla ovela
        entäs jos ne on kirjoitti:

oikeessa ja sinä väärässä ..

ja poisti viimeisimmän viestinsä, nyt näyttää kommentti viittaavan väärään viestiin ..

• kimir

"Kumman joukoissa seisot?".
      Kun ubuntu-käyttäjä esittää noin älyttömän kysymyksen että kumman joukoissa seisot niin kyllä on ubuntu-käyttäjällä vaihtoehdot vähissä
      Ei kyllä ole mitään tajua mihin tietokonetta yleensä käytetään.Vai pitäis vielä seisoa jossain joukoissa.

• Grör

Se on hölmö jätkä, vaihtanut Windows 8 ja vieläkin käyttää samaa nimeä.

• msn.agentti
        Grör kirjoitti:

Se on hölmö jätkä, vaihtanut Windows 8 ja vieläkin käyttää samaa nimeä.

Eikös 99% linux-hihhuleista käytä Windowsia, mutta sisu ei anna periksi myöntää Windowsin paremmuutta ?

http://www.statowl.com/operating_system_market_share.php

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe