peugeot 407 2.0 2006 124tkm

outoa?

viikonloppuna ajellessa huomasin yhtäkkiä että polvet sekä varpaat jäätyy? no vikaa ajaessani paikallistaessa löysin paikat josta kylmää puhaltaa: ohjauspylväässä oleva muovien sauma ratin korkeus säädön alapuolella n. 1cm korkea ja pyvään levyinen rako sekä kaasupolkimen yläpuolella oleva n. 5*5cm reikä verhouksessa? Kysymys kuuluukin mikä on hajonnut kun yhtäkkiä alkoi sietämättömän kylmää puhaltamaan???

5

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokumuu.

Ettei nyt kuitenkin olisi lämppärin läppäakseli katkennut. Kokeilepa vaikuttaako kuljettajan lämmönsäätö enää mitenkään.

• outoa?

Ei vaikuta automaattiasennolla! sitten kun laittaa säätimen että ottaa ulkoa ilmaa ja käsisäätö puhallus niin silloin ei puske jäätävää ilmaa??

• arevan rasva pierre

Taitaapa olla akseli poikki, mutta tonnilla tulee kuntoon, tyyppivikahan ja suunnitteluvirhe kuten koko pösö mutta te pösilöt maksatte itse...ja vitt...esim tojon takasinkutsuja niitähän psa ei harrasta vaan kaikki menee psa värkin onnettomien ostajien omaan piikkiin...mutta hyvä pullistella: eipä ole psa tuotteilla paljon takaisinkutsuja: me omistajat maksamme itse muuuuuuutamat virheet mitä au...anteeks psa tuottees on no niitä virheitä kyl rittää

• jokumuu.
        arevan rasva pierre kirjoitti:

Taitaapa olla akseli poikki, mutta tonnilla tulee kuntoon, tyyppivikahan ja suunnitteluvirhe kuten koko pösö mutta te pösilöt maksatte itse...ja vitt...esim tojon takasinkutsuja niitähän psa ei harrasta vaan kaikki menee psa värkin onnettomien ostajien omaan piikkiin...mutta hyvä pullistella: eipä ole psa tuotteilla paljon takaisinkutsuja: me omistajat maksamme itse muuuuuuutamat virheet mitä au...anteeks psa tuottees on no niitä virheitä kyl rittää

Onko sulla kaikki hyvin?

• outoa?

arevan rasva pierren vastaus olikin just sellainen mitä halusin kuulla? mistä noita ääliöitä oikein riittää?? Olisko jollain vielä oikeitakin neuvoja asiaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2325
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1354
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      87
      1106
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      1062
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      174
      1026
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      12
      941
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      88
      914
    8. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      903
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      843
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      833
    Aihe