Elikkäs miten ton tietokoneen vois puhistaa ku aina pelan jtn pelii nii jonku 20min jälkeen alkaa hurisemaan ja lagaa sen 20sec aivan armottomasti.Eli pitäskö mun avata koneen nuo osat ja puhistaa vai voiko jollain imurilla esim imeä pölyt vai lähteekö ne edes pois.Koneessani ei ole mitään turhia ohjelmia liikaa että sen takia alkaisi,tai sit mun kone on iha vitullee.Mut jos osaisit auttaa nii kirjota jotai mukavaa =].
Tietokoneen koneiston puhdistus?
7
224
Vastaukset
- .
mitäs mukavaa haluat kuulla. Joku väitti, että kun hölskyttää lämpimässä vedessä, niin lähtee pölyt, mutta en kannata tuota tapaa ja en suosittele sitä muillekkaan.
Kerro kuitenkin, että minkälainen tietokone sulla on, niin ehkä voimme auttaa jotenkin ja miten niin "vitullee" sun konees on ? - TehPerselaama
Siis joo sori tuo paska selostus alussa.Mul on ihan perus läppäri.Oon kuullu jotain et jos se kone hurisee sillee vähän välii nii se kannattas avata ne osat tuolta alapuolelta ja jotenki ehkä imuroida ne pölyt pois sieltä.Oon rakentanu pienen tuen tohon et se vähän nostaa konetta ylöspäin tuulettimen kohalta mut silti jos pelaan jotain esim nyt vaik CSS tai jotain nii alkaa hurisemaan joku 20sec ja sit 7min välii ja uudestaa 20sec hurinaa.Haluaisin vaa tietää ehkä sen että johtuuko tuo hurina siitä et mun kone on täyn pölyy ja muuta ripuli ja et miten sais ne pölyt pois sieltä sisältä.Kysykää jos en osannu selittää jotain jookosta =D.
- Prossu
Luultavasti se tuuletin siellä alkaa pyörimään nopiampaa, kun prossua rasitetaan ja lämmöt uhkaa nousta
- TehPerselaama
Joo kone on kyllä tuli kuuma sen 10tunnin jälkee =D.
- parappa
Toi koneeseen kertynyt pöly on kyllä jäähdytystä haittaava tekijä.
Toki konetta kotetaan tuulettaa aina tehokkaammin kun komponenttien lämpötila uhkaa nousta. - TehPerselaama
Ja vielä että konetta ei olla avattu koskaan et se voi olla hyvältuuril ihan täpötäynnä pölyy.
- TehPerselaama
Juubajuu...ei tainnu se hurina johtuu pölystä...siel oli joku mutteri irti siitä prosessorin päällä olevasta metallilevystä.Ruuvvasin sen kii ja imin ne vähät pölyt mitä siel oli nii eipä oo enää hurissu. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828