lapsuuden trauma, eteenpäin jatkaminen?

Sydämelläni on vakavanpuoleinen huoli, jonka haluaisin jakaa kanssanne, rakkaat ihmiset. Nuoruudessani tapahtui järkyttävä ja traumatisoiva asia, joka on kummitellut alitajunnassani tähän päivään asti. Olin muinoin kaupungin järjestämällä kesäleirillä ja tapasin siellä sellaisen ihan mukavan omanikäiseni pojan. Olimme koko leirin ajan parhaat kaverukset ja leirin loppua kohden vaihdoimme puhelinnumeroita. Minulla ei ole koskaan ollut paljoa kavereita, joten olin mielissäni tästä uudesta tuttavuudesta. Hän soitti minulle sitten muutama viikko leirin jälkeen. Äitini oli lähdössä kesämökille, joten pyysin häntä tulemaan luokseni kylään kun kämppäkin olisi tyhjillään. Hän sitten tuli. Minulla kun oli tuolloin Musti-niminen koira, se hyppi ja haukkui tietysti aluksi kun uusi tyyppi tuli meille. Leirikaverini, joka oli ollut aiemmin kaikin puolin kiva ja mukava tyyppi alkoi nyt osoittaa outouden merkkejä heittämällä koirastani kyseenalaista läppää tyyliin "aika hyvännäkönen toi sun koiras, sitä vois ottaa takaapäin". Aluksi otin sen ihan vitsillä, mutta hänen vain jatkaessaan outoja sanomisiaan ajattelin, ettei se ollut kyllä yhtään hauskaa. Leirillä hän ei ollut yhtään sellainen.

Minulla oli pleikkari ja uusi räiskintäpeli sille. Ehdotin, että jos vaikka ajankuluksi pelailtaisiin siinä, jolloin minulle viimein valkeni tuon tyypin todellinen luonne. Hän hieman tulistui ja sanoi ettei "ollut tullut tänne mitään pelejä pelaamaan". Olin hämilläni. Sanoin hänelle, että leirillä olin pitänyt häntä ihan kivana, mutten koskaan olisi kuvitellutkaan siinä olevan mitään sen kummempaa. Hän ilmeisesti oletti, että alkaisimme harrastaa jotakin kaveruutta syvempää siinä. En tajunnut tilanteesta oikein mitään. Hän oli jokseenkin vihainen ja tuntui koko ajan suuttuvan lisää. Hän sanoi, että kun oli tullut niin pitkän matkan luokseni, olisi ohjelmassa oltava vähintäänkin jotain "syvällisempää". Sitten rohkaistuin sanomaan, että hän saa lähteä kotiinsa jos haluaa rakastella kavereidensa kanssa. Siitä hän suuttui entisestään. Hän huusi, että miksi helvetissä hän sitten tänne tulisi, tai jotain sinne päin. Hän siis todella luuli saavansa laittaa ns. rakkauden miekkansa sisälleni... Sanoin soittavani poliisit paikalle, jos hän ei rauhoittuisi. Kun olen itse tällainen pienempikokoinen, tunsin tilanteessa suurta uhkaa. Tilanne eteni siihen, että hän repi minut kyljistä tarraten pois puhelimelta ja kaatoi olohuoneen lasipöydälle, joka meni rytäkässä rikki. Satutin siinä käteni ja huusin että se mitä hän oli tekemässä oli luuserimaista ja että hänestä ei ole mihinkään. Hän vain huusi, että ole hiljaa. Yritin uudelleen päästä puhelimelle, mutta hän vain tuli siihen ja esti aikeeni. Sanoin että hän on raukkamainen jos todella yrittää raiskata minut. Pyysin että hän ottaisi jonkun sellaisen pojan joka hänet haluaa, eikä minua. Sopersin, etten pidä lainkaan hänenlaisistaan pojista ja luulleeni meidän olevan kavereita. Hän taas sanoi vain, että ottaa nyt kun hänen tekee mieli. En tajua mikä tuollaisia poikia riivaa. Iltahan siinä sitten meni, minua sattui ja vuosin verta.

9

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

jos toi oli totta niin aika hurjaa.. täh, en saanut tekstistä selvää olitko tyttö vai poika? jossain kohtaa luin että sanoit raiskaajalle: etsi joku muu poika
      eli olet poika? jos tää oli jonkun pervon trolli niin olipa hauskaa.

• ChaosMaster

Olen niin samaa miltä sinun kanssa Äijä 31v. Tämä tyyppii yrittää selvästi trollata tai sitten on niin paljon päästään vialla että hoitoon vaan. Tosin tämän hintin voi ymmärtää monellakin tavalla. Se voi haluta pilluakin esittämällä kovista ja että on paljon panokokemuksia ja yms. sydänsuruja joista tytöt tykkää, ei taida jätkä olla vielä kertaakaan ollut panolla. Haluaisin vastauksia tältä homolta että saisin troll... siis manipuloitua sen maanuumeniin!

• Salomaan keke
    • 578578v578
    • Äijä 31v

Jaahas, joku katkera teini poistatti viestini. Etkö kestä kuulla totuutta :D

• ChaosMaster

Minunkin viestini. Pelkää selvästi itseään.

• 53534534534

Älkää lukeko ton miskan juttuja, ei taida oikeasti edes olla " teini ".

Kirjoittelee typeriä provoja ympäri palstoja.

Luulen että on oikeasti noin 30 - 50 vuotias mies, joka kiihottuu nuorista pojista ja tytöistä, eli toisella sanalla pedofiili.

• Vähän

trolliltahan tuo kuulosti, mutta tosi söpö kuva sinulla profiilissa.
      Jos olet kuvan tyyppi, niin varmasti löydät seuraa ainakin ulkonäön puolesta.

• ChaosMaster

Se tunne kun verisuoni poksahtaa päästä pihalle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe