Eli puhelin nokia n8 ja liittymä Saunalahti Joutsen.
Välillä, turhankin usein käy niin että kun minulle soitetaan, soittajan puhelin kyllä hälyttää mutta minä en näe mitään. Eli puhelin ei soi, eikä anna tietoa vastaamattomasta puhelusta. Tätä on tapahtunut muutamankin eri soittajan kanssa.
Vika ei johdu siitä ettei olisi kenttiä, missähän vika voisi olla?
Puhelin hälyttää, mutta ei vastaanottaja ei näe
5
1424
Vastaukset
- MoneyMajer
V: Nokia
V2: Saunalahden virtuaaliverkko - def metal
Boottaa sitä luurias aina välillä niin toimii paremmin
- Herwood`s
Saunalahden verkko se kummittelee!Näin on ollut ainakin Hervannan keskustassa.Tosin paranemaan päin.Kesti tosi pitkään parisen vuotta korjautua!Lisäsivät kuulemma? yhteyksiä,milläs todistat väittämän!Vika lienee nettiyhteyksien lisääntyminen?Olisko niillä "etuajooikeus"?Tätä vastaan väitetään elisalla kovasti mutta totuus lienee muuta.Samoin oli ei yhteyttä vaikka antennit likellä ja kentät tapissa.Ja muitakin salaperäisiä kesken puhelun katkeamisia aina välillä.Nämä ovat sellaisia ongelmia mihin ei itse pääse mistään kiinni,eikä muita asianosaisia firmoja kiinnosta koko asia.Puhelin muuten Nokia X3-02 ja muutkin vastapuolen yleensä Nokiaa.
- viimeinen Nokia
ehkä puhelin on hajonnut? Minunkin puhelimeni ei soinut. Kerran miniäni yritti soittaa pojalleni, kun poika oli luonani. Hän teki jotain sillä puhelimellaan (päivitys? siirto toiseen puhelimeen?! tms) . Eli hän ei voinut käyttää omaa puhelintaan. Joka tapauksessa puhelimeni ei soinut. Sitten kuitenkin huomasin saapuneista puheluista (Se toimi), että miniä oli soittanut. Kun sitten kännyn herätyskellokaan ei herättänyt, oli aika ostaa uusi puhelin. Eikä se puhelin (joku Nokia) ollut ainakaan 5 vuotta vanhempi.
- puheleelelelelel
Jaa, herätyskello on rikki niin ostetaan uus puhelin. Hienoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846