Eli puhelin nokia n8 ja liittymä Saunalahti Joutsen.
Välillä, turhankin usein käy niin että kun minulle soitetaan, soittajan puhelin kyllä hälyttää mutta minä en näe mitään. Eli puhelin ei soi, eikä anna tietoa vastaamattomasta puhelusta. Tätä on tapahtunut muutamankin eri soittajan kanssa.
Vika ei johdu siitä ettei olisi kenttiä, missähän vika voisi olla?
Puhelin hälyttää, mutta ei vastaanottaja ei näe
5
1481
Vastaukset
- MoneyMajer
V: Nokia
V2: Saunalahden virtuaaliverkko - def metal
Boottaa sitä luurias aina välillä niin toimii paremmin
- Herwood`s
Saunalahden verkko se kummittelee!Näin on ollut ainakin Hervannan keskustassa.Tosin paranemaan päin.Kesti tosi pitkään parisen vuotta korjautua!Lisäsivät kuulemma? yhteyksiä,milläs todistat väittämän!Vika lienee nettiyhteyksien lisääntyminen?Olisko niillä "etuajooikeus"?Tätä vastaan väitetään elisalla kovasti mutta totuus lienee muuta.Samoin oli ei yhteyttä vaikka antennit likellä ja kentät tapissa.Ja muitakin salaperäisiä kesken puhelun katkeamisia aina välillä.Nämä ovat sellaisia ongelmia mihin ei itse pääse mistään kiinni,eikä muita asianosaisia firmoja kiinnosta koko asia.Puhelin muuten Nokia X3-02 ja muutkin vastapuolen yleensä Nokiaa.
- viimeinen Nokia
ehkä puhelin on hajonnut? Minunkin puhelimeni ei soinut. Kerran miniäni yritti soittaa pojalleni, kun poika oli luonani. Hän teki jotain sillä puhelimellaan (päivitys? siirto toiseen puhelimeen?! tms) . Eli hän ei voinut käyttää omaa puhelintaan. Joka tapauksessa puhelimeni ei soinut. Sitten kuitenkin huomasin saapuneista puheluista (Se toimi), että miniä oli soittanut. Kun sitten kännyn herätyskellokaan ei herättänyt, oli aika ostaa uusi puhelin. Eikä se puhelin (joku Nokia) ollut ainakaan 5 vuotta vanhempi.
- puheleelelelelel
Jaa, herätyskello on rikki niin ostetaan uus puhelin. Hienoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769