Joensuun sinkku naiset ?

sinkkum21v

Miksi ette halua seurustella tositarkoituksella ?

130

5581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuh

      Jotkuthan valittavat ettei Joensuun miehet kelpaa, naida naksuttelevat muulla seudulla, tietysti osahan muuttaa tietenkin pois täältä, tarjonta sen mukainen myös osaltaan.

    • tytteli_jns

      Joensuun miehet ovat hiirulaisia.

      • Anonyymi

        ei kyllä ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kyllä ole

        naiset on kyllä


    • Juuh

      Ja Joensuun naiset niin "kaupunkilaisia", kun nyt tolle linjalle lähdettiin...

      • Anonyymi

        Joensuu on city.


    • sinkkuliina

      On kuule niitäkin jotka haluavat mutta eihän sitä voi pakolla alkaa jos ei tunnu että natsaa.
      Ja ilmeisesti olet törmännyt vain sellaisiin jotka eivät halua.

      Jos ikäsi on tosiaan tuo 21 niin kiirekkös sinulla on, nauti elämästäsi sinkkuna kun vielä voit

      • sinkkum21v

        eipä niitä oo löytynyt, tämä alkaa olemaan jo epätoivoista löytää kumppania joensuusta, mutta en mie luovuta.
        Vaikka kyllä minusta tuntuu, että jos en muuta pois täältä joensuusta, niin en koskaan löydä ketään. yhyyy :(

        Olen vähän vanhempi ku tuo 21v, että kukaan ei tiedä kuka täällä kirjottelee, kun aika moni tietää minut.


      • sinkkuliina
        sinkkum21v kirjoitti:

        eipä niitä oo löytynyt, tämä alkaa olemaan jo epätoivoista löytää kumppania joensuusta, mutta en mie luovuta.
        Vaikka kyllä minusta tuntuu, että jos en muuta pois täältä joensuusta, niin en koskaan löydä ketään. yhyyy :(

        Olen vähän vanhempi ku tuo 21v, että kukaan ei tiedä kuka täällä kirjottelee, kun aika moni tietää minut.

        Sanotaan että etsivä löytää, mutta jos se menee epätoivoiseksi etsimiseksi niin silloin kannattaa lopettaa (etsiminen).
        Mikä kumma nykyisin on kun aina pakko, pakko, pakko...

        Itse jäin yksin muutama vuosi sitten ja alkuun etsin ja etsin, tapasin miehiä mutta kun ei natsaa tms. niin annoin olla.
        Nyt nautin yksin olosta ja siitä että saan olla ja tehdä yksin/ystävien kanssa kaikkea.
        Aina ei tarvitse sitä kumppania vierelleen.
        Tosin onhan noita läheisriippuvaisia jotka eivät osaa olla yksin mutta siihen yksin olloonkin tottuu ja voi opetella.


    • mimimimomomo

      Tiedän heti kaksi, todennäköisesti enemmänkin. Ehkä et etsi oikeista paikoista. Juuri viime viikonloppuna valitteli yksi sinkkunainen samaa. Ei löydy seurustelukumppania, vain niitä, jotka kaipaavat hoitoa.

    • sinkkum21v

      Minä olen ollut jo ihan tarpeeksi yksikseen, nyt se saa riittää..
      Minulla on kavereita ja käyn töissä, ja en jaksa olla enää yksin ja jatkaa tätä samaa rataa ennää..

      • sinkkuliina

        Liika ETSIMINEN ei tuota tulosta, se oikea osuu kohdalle jos näin on tarkoitettu.
        Pakkopullaahan joka asiasta tulee jos koko ajan pitää olla etsimässä. Pakko pakko muuten ei jaksa.
        Elä ja anna kohtalon puuttua peliin!

        Elämä on täynnä valintoja.


      • erakkomies013
        sinkkuliina kirjoitti:

        Liika ETSIMINEN ei tuota tulosta, se oikea osuu kohdalle jos näin on tarkoitettu.
        Pakkopullaahan joka asiasta tulee jos koko ajan pitää olla etsimässä. Pakko pakko muuten ei jaksa.
        Elä ja anna kohtalon puuttua peliin!

        Elämä on täynnä valintoja.

        mutta, jos ei etsi, niin ei löydäkkään ikinä mitään, ei se nainen tule kolkuttamaan ovea kuules..


      • sinkkuliina
        erakkomies013 kirjoitti:

        mutta, jos ei etsi, niin ei löydäkkään ikinä mitään, ei se nainen tule kolkuttamaan ovea kuules..

        En nyt tarkoittanutkaan että kotona sit istut ja odotat. Ei ne naiset tule sieltä hakemaan.
        Liikkumaan ja katselemaan....!!! Eihän sitä koskaan tiedä mitä vastaan kävelee..


      • Anonyymi

        Vanhemmalle miehelle ei tahdo löytyä seuraa ikäisistään naisista ,ainakaan täällä Joensuusta, en ole kylläkään käynyt kapakoista katsomassa,pitäsiköhän yrittää ?.


    • kilttimies_____

      Täällä kans yks erakko mies, en näköjään kelpaa kenellekään olen liian hyväsydäminen.

    • miesilman_n

      Mikä teitä Joensuulaisia naisia vaivaa ? minä en halua pettää ja olen sosiaalinen ja mukava ja hyvännäköinen, mutta ei näköjään riitä ?

    • Juuh

      Tää on tuppukylä, täällähän monesti suhteetkin syntyvät tuttujen, tai tutun tuttujen myötä, muihin yleensä suhtaudutaan nyrseämmin.

      • jpakki6

        Totta, kaikki suhteet tuntuu tulevan kaveriporukoista, ihme paikka tää joensuu.


      • kilin kellit
        jpakki6 kirjoitti:

        Totta, kaikki suhteet tuntuu tulevan kaveriporukoista, ihme paikka tää joensuu.

        se on se joensuun tauti


      • jellona2100
        kilin kellit kirjoitti:

        se on se joensuun tauti

        Voisitteko naiset muuttua toisenlaisiksi ?


    • sinkkunjns013

      joensuun miehet on niin idiootteja, että niitä on helppo naruuttaa.

    • Juuh

      Eli sitten kun saat meisseliä, niin saa mennä?

      • sinkkunjns013

        kyllä idiootti, vain yhden kerran.


      • juuhniih

        hakekaa kumppanit muualta niin ei tartte noita raha reikiä katella ja rukoilla:))


      • sinkkunjns013 kirjoitti:

        kyllä idiootti, vain yhden kerran.

        no tulehan niin polkasen :)


    • kijuhygt

      Mikä teitä Joensuun miehiä vaivaa kun haluatte heti seurustella tositarkoituksella.
      Heti eka tapaamisella pitäis samaan punkkaan päästä.
      Eikö seurustelu merkitse teille mitään?

      • sniff1

        mutta, ette te halua vakiitua, haluatte vain panna ja sitten jättää.


    • Juuh

      Heh, heh ketjuhan alkaa sillä että ei naisilla seurusteluhalukkuutta, enkä ollut sinkku tarjoutumassa, otit herneen nenään ja itsehän puhuit miesten höynäytyksestä.

    • eveliina013

      Kyllä sitten miehet on idiootteja, ainakin täällä joensuussa sen näkee selvästi.

      • Anonyymi

        Millainen miehen pitää olla, jotta ie ole idiootti.


    • Juuh

      Taitaa olla teiniangstia kun on niin laaja sanavarasto "idiootit", no kyllä se päivä vielä risukasaan paistaa.

    • iiris-marju

      En halua vakiintua vielä pitkiin aikoihin olen vasta 20 v. ei edes tunnu siltä että haluaisin miesystävän. Nyt haluan olla vapaa, nauttia nuoruudestani, matkustelen, opiskelen vielä pari vuotta. Nuoret miehet on vielä aika lapsellisia ja vastuun ottaminen perheestä unohtuisi kuitenkin aika pian. En halua jäädä yksinhuoltajaksi joten seurustelu ja perhe saa odottaa. Tämä on minun mielipiteeni.

    • maltti on valttia

      Mikä hel...... kiire teillä nuorilla on vakavaan suhteeseen ja perheen perustamiseen.
      Ehtii sitä myöhemminkin.
      Ja kun tilastoja katsoo niin muutama vuosi yhdessä, tehdään lapsia ja sit erotaan.
      Lapset siinä kärsii kaikkein eniten.

    • ekoterina21

      Tämä elämä menee vain hukkaan, kun ketään ei ole jakamasssa sitä.

    • Näin on

      No joillakin se menee hukkaan, vaikka jakavatkin, moni "kakku" päältä kaunis.

    • naikkonen20w

      Joensuu on niin sisäsiittosta ettei täällä uskalla mitään yrittää. Heti liikkuu kaupungilla jutut huoraamisesta kun yrittää jollekin olla mukava. :(

    • miesjoohoon

      Kuolenko yksin, ku ei täällä kukaan haluu seurustella.. =(

      • ikjuyht

        Parempi sekin kuin huonossa suhteessa!


    • Näin on

      Siinä olet "naikkonen" ihan oikeassa, ei täällä mukavuudella ja kiltteydellä pärjää, jos ei kuulu "piireihin".

      • sinkkuliina

        Hyvin pärjää mukavuudella ja kiltteydelläkin, eikä tarvitse kuulua piireihin.
        En ymmärrä tuota ajattelu tapaasi??
        Pelkäätkö yksin oloa?

        Naikkoselle vielä:
        Niin oletko liian mukava tai sitten ole välittämättä niistä puheista, ne on vaan puheita. Ja jos menee liian rajuksi puheet ym. niin onhan noita keinoja katkaista siivet niiltä..


    • mämmimimmi011

      Kuinka niin ei pärjää..?

    • Näin on

      Varmasti pärjää osaltaan, mutta ei ne pohjois-karjalaiset niin avoimia ole kuten niin monesti väitetään..

    • joensunmies

      Tuntuu vaa, että naiset ei haluu ku seikkailla ja ei mitään vakituista haluu..

      • y6t5r

        Ei kaikki halua seikkailla vaan olet tavannut vain sellaisia jotka pelkästään seikkailevat.
        On meitä sitoutumaan pystyviäkin naisia täällä Joensuussakin.
        Kuljet ilmeisemmin vaan väärissä paikoissa tai sinulla on tietty naismaku jotka eivät halua sitoutua.
        Katsele laajemmalti ja älä pidä hoppua!


      • jhygtfr

        Kyllä se osaltaan johtuu ihan siitä miehestäkin.
        Kokemuksena voin sanoo et heti ekoille treffeillä ollaan vonkaamassa ja jos antaa niin usein siitä jää huono maku. Siksi ei kiinnosta enää jatkaa.

        Ensin tutustutaan ja sitten tulee se seksi jos siltä tuntuu.
        Mutta kun miehille tää on vaikeaa, pitää saada heti kun ekana tapaa.


    • joensunmies

      Alan jo kyllästymään joensuun naisiin, mutta oon ajatellut muutta pois, sitten se tilanne parantuu, hyvästi joensuu..! mua ette joensuun naiset käytä enää hyväksi !

      • sinkkuliina

        Meinaatko että ruoho olis vihreämpää aidan toisella puolella?


    • Näin on

      Osa täkäläisistä on vastaan länkyttäjiä, kuten huomaa tälläkin palstalla, jokaisella on mielipiteen vapaus, mutta täälläpäin ne torpataan täysin, kun pitäisi olla aina samaa mieltä.

    • joensunmies

      sinkkuliina, kyllä..! toisilla paikkakunnilla tilanne on aivan toisenlainen, ku täällä joensuussa..!

      • sinkkuliina

        Pitää sitten mennä sinne toiselle paikkakunnalle jos se niin on.


    • uskovainenmies013

      Entäs tuolla suomi24 treffeillä nuo naiset jotka hakee tositarkoituksella? vai pelleileekös nekin ?

      • 3e4r56ty7

        Ehkä sinä vaan et ollut se joka kiinnostaa niin paljon että....
        ei väkisin voi seurustelemaan alkaa.


    • jnskundi

      Up ^^

    • joensunmies

      Olen kuules eronnut 2v seurustelusuhteesta, ja en ollut se pettäva osapuoli.

    • möömö

      Voi jumansviideli.. Samat ongelmat tulee ennenpitkää kaikilla pienillä paikkakunnilla. Vaikka onhan tää joensuun meininki aika nähty juttu, itekkin miettiny että lähen helevettiin täältä..

    • paska kaupunki

      Joensuun miehet ne vasta sikoja onkin, väittävät haluavansa vakavan suhteen, mutta käyvät vieraissa minkä kerkeävät. Toista kertaa en joensuulaiseen sekaannu!
      On muuten tullu huomattua, että kaikki joensuulaiset (miehet) joiden nimikirjaimet on ak on mulkkuja,valehtelijoita,pettäjiä,en suosittele sekaantumaan. :)

      • fiifiifoo

        Hyvä. Painu vaan lehmä helvettiin täältä. Ei jäädä kaipaamaan. Mene Helsinkiin, siellä on elämä pelkkää glamouria, ei tarvitse täällä junttilassa olla. Tiedä vaikka joku ilta baarista kotiin könytessäsi saat tuntea 'kulttuurinrikastuksen' ehkä jopa väkisin :)


      • kysyn vaan

        Nooo montakoa ak:ta olet tavannut?

        Voi muuttaa pois jos ei kiva asua....valinta on sinun itsesi!


      • paska kaupunki
        kysyn vaan kirjoitti:

        Nooo montakoa ak:ta olet tavannut?

        Voi muuttaa pois jos ei kiva asua....valinta on sinun itsesi!

        Enpä ole koskaan Joensuussa asunutkaan;)


      • paska kaupunki
        fiifiifoo kirjoitti:

        Hyvä. Painu vaan lehmä helvettiin täältä. Ei jäädä kaipaamaan. Mene Helsinkiin, siellä on elämä pelkkää glamouria, ei tarvitse täällä junttilassa olla. Tiedä vaikka joku ilta baarista kotiin könytessäsi saat tuntea 'kulttuurinrikastuksen' ehkä jopa väkisin :)

        Vai että lehmä :D Etkö parempaan pysty? Taisi osua arkaan paikkaan kun noin vedit herneet nenään :D Ja kuten sanoin en Joensuusta ole, enkä myöskään menossa Helsinkiin. Elämä on glamouria jo täällä Savossa;)


      • yhtgry6t5yhy
        paska kaupunki kirjoitti:

        Enpä ole koskaan Joensuussa asunutkaan;)

        Kiva jes, on yksi tollasia vähemmä!! :))


    • savonlinna

      Mie haastan teille,,mie oon suorittanut varusmies palveluksen aikoinaan Kontiorannassa ja naista riitti. Ja senkin jälkeen vierailut Joensuussa ja napsatti.
      Teillä on Joensuussa IHANNIMMAT tyttöset

    • Niina

      Onpas teillä suuret luulot itsestänne

      • savonlinna

        Niina
        Ei ole suuria luuloja,,(oisin silloin luulosairas hihi)
        En tahdo loukata ketään,mutt Joensuussa MINUN Mielestäni tyttöset on rennonpia kuin täällä syvässä savossa


    • Näin on

      No tuohan oli vaan ex-varusmiehen heitto, yksi ei ole monikko....

    • u7jyht5re

      Ei se kuule pelkästään ole siitä ettei halua seurustella vaan kyllä siinä on se toinen osapuolikin jonka käytös, olemus ym. vaikuttaa kiinnostaako edes aloittaa seurustelua.
      Kaikki kun ei kaikille sovi.

    • Voi kyllä tiedän Joensuusta monia ketkä haluaisivat parisuhteen mukaanlukien itseni. Tuntuu vaan ettei täältä ole mahdollista löytää miehiä tositarkoituksella kun baarista pitäisi aina lähteä saman tien jatkoille.

    • Näin on

      Junttila mikä junttila, ja osalla elämänsisältönä muunneltujen totuuksien kertominen (valehteleminen).

    • juntiila013

      Voisittekos edes yrittää käyttäytyä normaalisti naiset ?
      Kun sanon naisille, että moi? niin vastaus on jotain, että painu vittuun homo..
      Mikä vittu teitä joensuun naisia vaivaa ??

      • uyth6r

        Ja ikää on???


      • juntiila013
        uyth6r kirjoitti:

        Ja ikää on???

        20v paremmalla puolella jo


      • uyth6r
        juntiila013 kirjoitti:

        20v paremmalla puolella jo

        Noo sitten on vielä aikaa kasvaa ja samoin noille mainitsemillesi naisille.
        Kasvun paikka!


      • mies26sinkku
        uyth6r kirjoitti:

        Noo sitten on vielä aikaa kasvaa ja samoin noille mainitsemillesi naisille.
        Kasvun paikka!

        Ai missä iässä sitä sitten pitäisi ruveta seurustelemaan?


      • uyth6r
        mies26sinkku kirjoitti:

        Ai missä iässä sitä sitten pitäisi ruveta seurustelemaan?

        Ihan sitä voi itse miettiä ja katsoa peiliin jos ajatus on vaan tuo että
        "Voisittekos edes yrittää käyttäytyä normaalisti naiset"
        noin ajatteleva joka yleistää niin voisi olla ja kasvaa ennen kuin edes niitä naisia katseleekaan.

        Tulikohan nyt teksti niin että ymmärtää.


      • mies26sinkku
        uyth6r kirjoitti:

        Ihan sitä voi itse miettiä ja katsoa peiliin jos ajatus on vaan tuo että
        "Voisittekos edes yrittää käyttäytyä normaalisti naiset"
        noin ajatteleva joka yleistää niin voisi olla ja kasvaa ennen kuin edes niitä naisia katseleekaan.

        Tulikohan nyt teksti niin että ymmärtää.

        Kyllähän sitä pakostakin rupeaa miettimään, jos on niin töykeitä naisia, että sanoo jotain, että painu mäkeen siitä, jos vaan sanoo ystävällisesti moi.


    • remureiska (sln)

      Jos mies??? mIESTEN MIES HALUAA SEURUSTELLA VAKAVISSAAN NIIN IHAN TURHA ON TOKANAKAAN TREHFEILLÄ PYYDELLÄ VIELL,,2 KUUKAUTTA JA JOS SITTEN OIS NEITONEN KYPSYNYT

    • fiksumjns

      Joensuun naiset on hemmetin kauniita kyllä, mutta tyhmiä kuin saappaat.

      • iu7yt5r4

        Joo ja sinä olet tietty kaikki Joensuulaiset naiset nähnyt vai? ha ha


      • fiksumjns

        Kyllä olen, ei tunnu kenenkään kanssa natsaavan, ku vain seikkailumielellä :(


      • i8u7yt
        fiksumjns kirjoitti:

        Kyllä olen, ei tunnu kenenkään kanssa natsaavan, ku vain seikkailumielellä :(

        No mie en sinnuu kyllä ole tavannut joten valehtelit ;)


      • fiksumjns
        i8u7yt kirjoitti:

        No mie en sinnuu kyllä ole tavannut joten valehtelit ;)

        Kyllä olen, ja jos jostain syystä en ole, niin olen ainaskin sanonut sulle moi ;)


      • i8u7yt
        fiksumjns kirjoitti:

        Kyllä olen, ja jos jostain syystä en ole, niin olen ainaskin sanonut sulle moi ;)

        Niinhän sitä luulis tuossa iässä, odotas kun tulet tähän ikään niin...


      • fiksumjns
        i8u7yt kirjoitti:

        Niinhän sitä luulis tuossa iässä, odotas kun tulet tähän ikään niin...

        Vai niin, sie oot sitte vissiin jo yli 30v


      • i8u7yt
        fiksumjns kirjoitti:

        Kyllä olen, ja jos jostain syystä en ole, niin olen ainaskin sanonut sulle moi ;)

        Jos kertoisit minkä näköinen olen niin sit olen varma että olet minut nähnyt ja moikannut.


      • fiksumjns
        i8u7yt kirjoitti:

        Jos kertoisit minkä näköinen olen niin sit olen varma että olet minut nähnyt ja moikannut.

        Jos kuljeksit keskustassa illalla/yöllä, niin varmasti olen moikannut sinua.


      • i8u7yt
        fiksumjns kirjoitti:

        Jos kuljeksit keskustassa illalla/yöllä, niin varmasti olen moikannut sinua.

        Eli et ole kaikkia Joensuulaisia naisia tavannut. ;)


      • fiksumjns
        i8u7yt kirjoitti:

        Eli et ole kaikkia Joensuulaisia naisia tavannut. ;)

        Ehkä minun on sitten löydettävä ne naiset, mtkä piiloutuu varjoihin ;)


      • i8u7yt
        fiksumjns kirjoitti:

        Ehkä minun on sitten löydettävä ne naiset, mtkä piiloutuu varjoihin ;)

        Ehkä kannattaisi alkaa elämään päivällä.


    • joku vain

      Juu, nättejä ollaan ja tyhmiä ei meistä tee se jos kieltäydytään uskomasta tyhmien jullien imeliä juttuja.

    • kundifromjns

      Ai teillä naisillakos sitten on perempia juttuja? huoh..

    • joenmiesh

      On täällä sellaisiakin miehiä, mitkä ei oo koskaa vienyt naista baarista kotiin ja on silti työssä käyvä ja hyvätuloinen ja ei niin rumakaan.

    • truuulia

      On niitä seurustelemaankin tahtovia naisia. Joillain miehillä tuntuu olevan hieeeman liian kova yritys vaan päällänsä. Tuntuu, että heti ekatapaamiselta pitäisi vakiintua ja mennä naimisiin tyypin kanssa, vaikkei ole vielä edes ehtinyt tutustumaan. Toiset sitten taas näyttää tahtovan vaan sitä seksiä. Mistä ihmeestä sie olet niitä naisia ettinyt ja millä keinoin, jos et ole sellasta naista löytänyt, joka parisuhteeseen tahtoo? Tai ehkä ne tahtoo, muttei ole vaan juuri sillä/niillä naisilla kemiat pelanneet juuri siun kanssa. Sori vaan, muttei moni varmaan tahdo seurustella vaan seurustelun takia, vaan oikeanlaisen ihmisen..

      • harmankiven

        Ja missä niitä seurustelumielellä olevia naisia löytää täältä Joensuusta? kertokaa toki minullekkin, niin tutustun kyllä mielelläni. olen kykenevä parisuhteeseen ja fiksu ja ei mielikuvitus lopu. :DD


      • 111111111
        harmankiven kirjoitti:

        Ja missä niitä seurustelumielellä olevia naisia löytää täältä Joensuusta? kertokaa toki minullekkin, niin tutustun kyllä mielelläni. olen kykenevä parisuhteeseen ja fiksu ja ei mielikuvitus lopu. :DD

        Se kuule paljon riippuu siitä miehestäkin onko fiilistä alkaa vakavammin tapailemaan.
        Ette te kaikki miehetkään ole vakavasti otettavia ja sellasia että alkaisitte seurustelemaan.
        Niin että sinne peiliinkin voi miehetkin katsella.

        Ja tosihan on ettei kaikki halua seurustella sit leikkimielessä tai vakavastikkaan
        osa haluu olla yksinkin.
        Jokaisella on oikeus elää niin kuin itselleen parhaaksi näkee!


      • mnbvrr
        harmankiven kirjoitti:

        Ja missä niitä seurustelumielellä olevia naisia löytää täältä Joensuusta? kertokaa toki minullekkin, niin tutustun kyllä mielelläni. olen kykenevä parisuhteeseen ja fiksu ja ei mielikuvitus lopu. :DD

        ei ainakaan täällä vinkumalla löydy.
        Ja tää oli teille kaikille asiasta täällä valitteleville. (ei yksin sinulle harmankiven).


      • truulia
        harmankiven kirjoitti:

        Ja missä niitä seurustelumielellä olevia naisia löytää täältä Joensuusta? kertokaa toki minullekkin, niin tutustun kyllä mielelläni. olen kykenevä parisuhteeseen ja fiksu ja ei mielikuvitus lopu. :DD

        Etsi vaikka tuolta treffipuolelta. :P Enhän minä nyt voi tietää, että missä tykkäävät luurata. Tuntuu netistä löytyvän parhaiten. Livenä kun törmää, niin harvemmin ihan alkuun kannattaakaan alkaa kyselemään, että mitäs sie kaipaat? :D Sekin tuppaa olemaan paljon kiinni tuurista, että satutko löytämään sen naisen sieltä joukosta, joka tahtoo mahdollisesti suhteeseen.

        Välillä tuntuu siltä, että netin lisäksi baarista löytää. Siellä vaan on hankala löytää sellasta oikeanlaista ihmistä, joka tahtoo samoja asioita. Itsekin kodin, töiden ja kavereiden lisäksi käyn toisinaan vaan baarissa (ja kaikille yhteisesti: en todellakaan usko, että kovin moni löytää sitä elämänsä rakkautta popista tai muista yöjuottoloista aamuyöstä!!). Sinkuille, parisuhteeseen tahtoville kun ei ole sellaista paikkaa, josta takuuvarmasti löytyisi. Pitää vaan olla hyvä tuuri. Suosittelen sitten sitä nettideittailua. Siinä ainakin selviää heti, että mitä toinen todennäköisesti tahtoo.


      • truulia
        truulia kirjoitti:

        Etsi vaikka tuolta treffipuolelta. :P Enhän minä nyt voi tietää, että missä tykkäävät luurata. Tuntuu netistä löytyvän parhaiten. Livenä kun törmää, niin harvemmin ihan alkuun kannattaakaan alkaa kyselemään, että mitäs sie kaipaat? :D Sekin tuppaa olemaan paljon kiinni tuurista, että satutko löytämään sen naisen sieltä joukosta, joka tahtoo mahdollisesti suhteeseen.

        Välillä tuntuu siltä, että netin lisäksi baarista löytää. Siellä vaan on hankala löytää sellasta oikeanlaista ihmistä, joka tahtoo samoja asioita. Itsekin kodin, töiden ja kavereiden lisäksi käyn toisinaan vaan baarissa (ja kaikille yhteisesti: en todellakaan usko, että kovin moni löytää sitä elämänsä rakkautta popista tai muista yöjuottoloista aamuyöstä!!). Sinkuille, parisuhteeseen tahtoville kun ei ole sellaista paikkaa, josta takuuvarmasti löytyisi. Pitää vaan olla hyvä tuuri. Suosittelen sitten sitä nettideittailua. Siinä ainakin selviää heti, että mitä toinen todennäköisesti tahtoo.

        Niin ja Joensuusta löytää tuolta treffipuolelta yhteensä 70 18-25-vuotiasta naisihmistä, jotka etsii seuraa. Kilpailua toki on, mutta ei sitä voi tietää, että olisko just se siulle sopiva tyyppi tuolla ettimässä siuntyyppistä miestä.


    • n m

      Joensuuhun vois perustaa, snkku puiston, niin siellä voisi tutustua toisiin sinkkuihin.

      • idisjns

        Munkin äänen saa siihen, se olisi hyvä ideä!


    • u yjhthr

      Kannatetaan!!!

    • possu32

      Ihan samaa oon ajatellut, ku kukaan ei haluu vakiintuu.

      • uytr

        Onko pakko jos ei taho?


      • mäkkikari
        uytr kirjoitti:

        Onko pakko jos ei taho?

        On pakko, paremman tulevaisuuden tähden. :)


      • uytr
        mäkkikari kirjoitti:

        On pakko, paremman tulevaisuuden tähden. :)

        Miten tulevaisuus voi parantua vakiinnuttua?
        Yksinkin on hyvä olla ja ei tulevaisuus näytä yhtään pahalta.


      • mäkkikari
        uytr kirjoitti:

        Miten tulevaisuus voi parantua vakiinnuttua?
        Yksinkin on hyvä olla ja ei tulevaisuus näytä yhtään pahalta.

        Tämähän elämä perustuu siihen, että etsitään se kumppani.


      • uytr
        mäkkikari kirjoitti:

        Tämähän elämä perustuu siihen, että etsitään se kumppani.

        Mutta jos ei taho niin onko pakko?


    • -plondiino-

      Mie olen kaunis ja tolkkupäinen joensuulainen tyttö, 22-vuotias, mutta ei minua kukaan lähesty oikeastaan missään. Katsellaan kyllä, mutta eipä voi syyttää miehiä "liian kovasta yrityksestä" niinkuin tuolla ylempänä sanottiin :D

      Tosin en käykään baareissa, koska mieluummin löydän myös joten kuten järkevän miehen enkä humalaista kähmijää... Kaveriporukassani aina väitetään, että minua luullaan varatuksi kun en mitenkään pahalta näytä ja olen ihan kunnollinen. Sinkkuna on tullu vietettyä kuitenki jo puoltoista vuotta. :)

    • sinkkum24v

      -plondiino-

      Sinut olisi kiva tavata, kuulostat mukavalta :)

      T 24v sinkku m joensuusta ;) mistä sut vois bongata? ;)

    • -plondiino-

      Noh, miepä tykkään paljon lenkkeillä, pyöriä Joensuun kahviloissa ja keskustassa, istuskella joen rannassa... ainakin sieltä :) Töistäkin ihan taatusti, en tosin möläytä että mistä ;)
      Onhan se aina mukavaa saada seuraa, en ainakaan itse katsoisi ollenkaan pahalla jos joku koittaisi tehdä tuttavuutta ihan arkisissa tilanteissa... Jos joku ei silloin osaa käyttäytyä ja möläyttää jotain typerää niinku ilmeisesti jollekin tässä ketjussa oli tehty, niin omapahan on häpeensä, kertoo aika paljon ihmisestä. :/

    • frank depuy

      Plondiino, nähdään kauppahallin pääsisäänkäynnin edessä lauantaina klo 13, tunnussana "kappeli nro 2". Ota mukaasi uimarantavarustus ja pieni määrä käteistä.

      • 8 7uy65tr

        Nooo tuliko tärskyt?


    • Näin on

      Varmaan tulee joo...

    • joensuun naiset

      Joensuussa kun menee naisille juttelemaan baarissa on vastassa diiva käytöksinen, olevinaan hyvännäköinen, vaikeasti tavoiteltava peräkylän juntti amis! Menkääpä miehet koittamaan vähän muihin kaupunkeihin niin johan alkaa naista tulemaan. Tämän kylän neidot on valitettavasti suurimmalta osaltaan niin olevinaan jotakin. Lähinnä naurattaa miten leuka pystyssä kuljetaan, kun luullaan itsestään liikoja.

      Suurin osa sinkku naisista on ylipainoisia jotka sitten tulevat kaupungin yöelämässä väkisin hinkkaamaan ruhoaan ja läpsimään perseelle.

      Loput sinkut ovat valitettavasti vasta eronneita, kaverin kaverisi kanssa seurustelleita naisia.
      Kannattaa käydä hakemassa nainen muualta jos välttämättä haluaa täällä perheen perustaa, toki voihan täältä jonkun löytääkin, itse en jäänyt etsimään.

      • anon111

        Just näin, mutta on se hyvä käydä muualla päin suomea naida naksuttelemassa vieraan paikkakunnan naisia kun nää joensuun naiset on vähän tuollaisia ylimielisiä diiva pissiksiä. Nimittäin kyllä sitä pesää muualtakin saa ja toisilta paikkakunnilta naiset tulevat sinkkumiehen perässä kyläilemään, että tuota menoa joensuussa naiset jäävät ilman miestä kun mikään ei kelpaa sitten itketään että vieraan paikkakunnan huorat vievät miehet, joo-o ehkäpä siinä vaiheessa kannattaa katsoa peiliin


    • Jep jep

      Siinä olet oikeassa, ei täältä baarissa ketään löydä tää on niin sisäsiittoinen kaupunki, ja muutenkin ravintolakulttuuri enimmäkseen junttimaista.

    • sporttikundi23

      "Joensuun naiset kirjoitus"

      Olet aivan oikeassa, sitä flirttaillaan ja sitten ku lähestytään, niin kääntää vaan katseen jonnekkin ihan muualle, olen kävellyt kaikkina iltoina baarista pois yksin.
      Itse ainakin hankin naiseni Jyväskylästä, siellä on ihan todella mukavia ihmisiä muutenkin, tähän Joensuuhun verrattuna.

    • jake252

      Juuri muualta Joensuuhun muuttaneena sitä toivoo, että löytäisi uusia tuttavuuksia, ystäviä ja kenties sen oikeankin....

      Tuntuu vain että on aivan kuin ilmaa täkäläisille naisille... ja hieman ujona persoonana uusien ihmisten seurassa kynnys sen kuin vain kasvaa...

      Ja mitä tulee noihin kaveriporukoihin, niin sitä kauttahan monet parit on tutustuneet toisiinsa... ja kaveriporukassa olevat naiset ovat vaikeampia lähestyttäviä...

      Kertokaa joku ihmeessä jos tiedätte, että millä se ``jää´´ särjetään...
      Kun en kuitenkaan mielestäni oo sieltä rumimmasta päästä eikä ylimääräsiä kilojakaan missään roiku... että missä ihmeessä se vika sitten on? :O

    • Sinkkuelämää

      Missä paikoissa liikut ja harrastako mitä?
      Sinkkunaisena voisin sen verran neuvoa, että baareista ei ehkä kannata naista etsiä. Siellä kun käy ehkä vain tietynlainen porukka.
      Oletko kokeillut jotain uutta harrastusta? Kuntosalia tms.?
      Meitä ujoja sinkkunaisia riittää, joten kannattaa olla rohkea ja ottaa kontaktia. Fiksuille ja kunnollisille sinkkumiehille on kyllä aina menekkiä.
      Rohkeasti uusiin piireihin! :)

      • ggfdgfgfdggggggggggg

        Aika erikoista minusta mennä kuntosalille naisia iskemään... Itse ainakin haluan salilla vetää treenin rauhassa.


    • sinkkum21v

      ah pese vehkeesi,niin eiköhän.... jakavat kaikille nämä naiset ja syövä kondomikin kunhan ensin tarkistavat että sisällä on spermat

    • KarjalanTypy

      Ehkäpä sinun ikäluokkasi neitokaiset haluavat vielä mennä ja "hurjastella" yöelämässä. Mutta usko pois, kyllä Joensuusta varmasti löytyy mukavia tyttöjä jotka haluavat sitoutua.

      Itse olen 30-vuotias, kaunis ja liikunnallinen typy. Vielä ei ole Joensuusta löytynyt mukavaa ja komeaa seuraa. Suattaapi kylläki johtua siitä, kun en baareissa käy ja ei ne miehet tuu kotoonta hakemaan :D Kiva kyllä olisi tavata "se oikea" ihan arkisissa merkeissä; lenkkipolulla, kaupassa, kadulla, puistossa... :)
      Jos oikein olisi rinsessa rohkea, niin toki voisi pyytää jotakuta mukavannäköistä kahville jos sellainen tulis vaikka kaupassa vastaan (ja tuleehan niitä!). Mutta kun olen vanhanaikainen, niin sitä toivoo miehen pyytävän...

      • ttii

        KarjalanTypy pitäskö meidän lähteä kahville?


    • Kuulutus!

      Vehkalahden rannalla oli tänään blondi nainen 4-5v tyttölapsensa kanssa uimassa ja joku vanhempi nainen seurassa ilmeisesti lapsen mummi. Hitto pääs karkuun nainen, jospa vielä tapais hänet?

      • Kuulutus!

        äiti oli seksikäs, blondi vain kah, jakorasia


    • Joensuun Poitsu

      Hyvää iltaa arvon sinkut! :)

      Kyllä joensuustakin löytyy tositarkoituksella liikkeellä olevia naisia. Miehen on vain yksinkertaisesti nähtävä hieman vaivaa ja tehtävä alotteita naisille. Se ei ole helppoa. Se vaatii paljon itseluottamusta ja heittäytymistä, että pystyt tuosta vain lähestymään kiinnostavaa naista. Ei se ota, jos ei annakkaan. Loppujen lopuksi meillä on vain yksi elämä ja miksi emme eläisi sitä täysillä ja tekemällä niitä asioita, mitä olemme aina halunneet tehdä? Mitä hävittävää meillä on?

    • sinkkum21v
    • Anonyymi

      Taitaa tytöt tykätä toistensa seurasta ja lettu mielessä enemmän kuin porkkana..

    • Anonyymi

      Nykyaikainen nainen on koulittu feminismin opein, jonka myötä on tullut paitsi jatkuva kilpailullinen asetelma parisuhteeseen, myös "oikeutettua" hyväksikäyttöä miesvaltaisen historian verukkeella. Niin ikään tyyliin kuuluu uhriutuminen ja sen hyväksikäyttö. Tavallisen perinteisen mukavan, tasa-arvoisen ja reiluhenkisen naisen löytäminen on hankalaa. Sellaista tuskin löytyy pubeista, kuntosaleilta, purjehdusklubeilta yms., ja hakupalveluistakin sellaisen löytäminen voi olla arpajaisonnea. Itse esiinnyn uusissa tuttavuuksissa ulkoisilta puitteiltani tavallisena, jopa vähän köyhän oloisena, enkä tuo esille millään tavalla mitään statusta, niin se karkottaa jo lois- ja kullankaivajapersoonat. Jäljelle jäävistä on sitten paremmat mahdollisuudet löytää se oikea nainen. Tämä toimi hyvin ja olen ollut terveessä parisuhteessa jo yli kolme vuotta. Hänelle oli yllätys, kun taviksen roolin takaa löytyi sitten mies, jolla oli keskitasoa reilusti parempi palkka, ja joka on ollut kiinnostunut sijoittamisesta jo yli 20 vuotta ja jolla on myös muutama sijoitusasunto. Ei ole vieläkään näkynyt naisessa loisimisen elkeitä, ei vaadi, eikä juuri pyydäkään taloudellista apua, kun hän on itsekin työelämässä.

    • Anonyymi

      Kirjoituksesi kertoo jo sen että raha ratkaisee..eli voimme päätellä siitä jo paljon ja se on vähintäänkin ikävä asia..onneksi on myös naisia jotka ei ole kiiltävän perään ja rakkaus on aitoa.Itseäni ainakin vaivaisi jos toinen olisi vain rahan takia eikä pitäisi oikeasti.Näkeehän noita tuolla kulissit jotenkin pystyssä..Säälittävää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe