Marlis kirjoitti 4.3.2012:
”Hyvä näkijä
voisitko katsoa työasiaani.
Hyvä työpaikkani on muuttumassa epävakaaksi. On nimittäin outoa, että henkilökuntaa lisätään, vaikka työt vähenevät. Miltä tulevaisuus näyttää, saanko työtunteja mieleiseni määrän ensi syksyksi? Olen jo ikätyttö, mutta vaihdanko vielä työpaikkaa?
Mitä muuta tulevissa asioissani nousee?”
***************************************************************************************
WicHum vastasit 6.3.2012:
”Työpaikkasi hamuaa saneerausta.. selvä merkki.
Työpaikan vaihto mahdollinen, joskaan ei näy nyt.
Suhderintamalla on sinulla kuumaa!
Elätkö parisuhteessa? harkitse tarkaan kannattaako vaihto tai syrjähyppy.
Joku iloinen yllätys kohtaa sinua kesällä-syksyllä,, ei työhönliittyvä eikä rahaan.
Mahdolliseti lapsen syntymä?? tai vastaava?? ”
******************************************************************************************
Marlis kiittää ja kysyy lisää
Myöhäiset kiitokset vastauksesta WicHum. En tullut käyneeksi palstoilla. Työpaikkani on oppilaitos, mitä siellä saneerataan, vai suljetaanko koko laitos? Epävarmuus kalvaa sen verran, että olen hakenut uutta työpaikkaa. Minne saakka näet, montako vuotta olen nykyisessä työpaikassa?
Olen avioliitossa, ei se kovin kuumalta vaikuta ;) joskin turvalliselta. En vaarantaisi liittoani syrjähypyillä. Siis kysymys lienee vain ajatusmaailman vipinästä?
Perhepiirissä on tulossa häät. Vauvauutinen olisi iloinen yllätys. Mummo-titteli olisi ihana. Nuo tulevat häät jännittävät ja hermostuttavat kovasti. Juhliin tulee henkilöitä, joita en ole nähnyt vuosikymmeniin. Vai tuleeko? Ja millaisiksi kohtaamiset muotoutuvat?
WicHum pyydän taas aikaasi
7
106
Vastaukset
- WicHum
Moi. Huomaan sinussa jännitystä, varmaan häistä :) ihan normaalia silloin.
On täysin mahdollista että vaihdat työpaikaa, tai sitten vain työnantajan nimi vaihtuu.
Jotenkin näkyy että työpaikkasi hakee kustannus-säästöjä mutta ei niin kuin insinöörit tai ekonomit sen tekisi. vaan jotenkin typerästi. nähtävästi se ei sinuun koske ainakaan potkuina.
Ihanaa havaita että uskollisuutta on vielä, sinua katsellaan silläsilmällä kyllä ja näyttää silti edelleen kuumalta.
Häitä ei kannata tressata, tapaat varmasti sukuasi ja muita ihmisiä ja osaa jännittää ainakin yhtä paljon kuin sinuakin. Näen ihan normi häät kaikin puolin. Mummo tittelin ennustaminen menee vähän arvailuksi, mutta 2016 vuonna olisi se hetki. - Marlis
Lämpimät kiitokset WicHum.
Juuri nyt kaikki. Miehelleni soittelee joku tuntemattomasta numerosta, joten se siitä turvallisesta suhteesta. Lisäksi onnistuin sössimään omat ihmissuhteeni, sukulaissuhteeni tiukoilla näkemyksilläni :(( - WicHum
Jos noin on. niin täytynee myöntää. että ei se ihan mennyt putkeen.
Älä silti syyllistä itseäsi tästä, vaan koita pitää itsesi niin erillään kuin mahdollista.
Nämä tuntemattomat nuret kuuluu petollisten juttuihin.
Miehesi saa varmasti opetuksen.
Sinä olet vahava. vaihka sinusta tuntuukin joskus muulta.
Lisäksi edelleen sudepuolella sinuun näyttää kuumalta.
Sinun valintasi pitää nykyinen ihmisude tai vaihtaa
Näkijänä suosittelen nykyistä.. hän on nkokeilija joka saa näpeilleen. Oppinee paljon!
Lähitulevaisuus sinulle ei näytä pahalta, joten huoleti ole!- Marlis
Lämmin kiitos ajastasi WicHum.
Mitä tarkoittaa: "Nämä tuntemattomat nuret kuuluu petollisten juttuihin." -lause?
Huolestuin, kuka tai ketkät ovat petollisia? Miten minua petetään?
- Marlis
Nostan.
- WicHum
Unohda koko lause.
sillä se voisi tuoda kyynisyyttä. Jota sinuun en halua.
Lisää itsevarmuutta ja positiivisyyttä..
näin voitat paljon. - Marlis
Kiitos ajastasi, WicHum.
En todellakaan haluaisi olla kyyninen, mutta totuuden haluan silti kuulla, oli se sitten millainen hyvänsä!
Kirjoitit, että minulla on kuumaa suhderintamalla. Niiin, täytyy myöntää, että kuumaa on ollut - unimaailmassa nimittäin. Olen nähnyt unta entisestä työtoveristani, johon olin aikanaan ihastunut ja unia olen nähnyt vähän muistakin vanhoista tutuista (ei kiinnostavaa, jopa pelottavaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954