Hänen ajatteleminen saa jaksamaan,erityisesti silloin jos/kun on paha päivä.
-Kiitos siitä-
Voisi olla vieläkin parempaa
6
146
Vastaukset
- no mitäs oot
tehnyt sen eteen, et voisi olla vieläkin parempaa?
Valitettavasti en voi siihen pelkästään yksin vaikuttaa. Jos ymmärsin kysymyksesi oikein.
- no kai sä nyt
****** kirjoitti:
Valitettavasti en voi siihen pelkästään yksin vaikuttaa. Jos ymmärsin kysymyksesi oikein.
jotain sen eteen oot kuitenkin tehnyt? Aloitteen? Pyytänyt kahville? soittanut? Meilannut? Kertonut suoraan tunteista? Kai sä nyt jonkulaisen aloitteen olet tehnyt, vai haaveiletko muuten vain, että voisi olla parempaa?
no kai sä nyt kirjoitti:
jotain sen eteen oot kuitenkin tehnyt? Aloitteen? Pyytänyt kahville? soittanut? Meilannut? Kertonut suoraan tunteista? Kai sä nyt jonkulaisen aloitteen olet tehnyt, vai haaveiletko muuten vain, että voisi olla parempaa?
Kyllä,enkä häpeä sitä ollenkaan,itseasiassa olen jollaintavalla kiitollinen siitä että olin rohkea,ylitin itseni :)
Ehkä kuulostaa itsekehulta, mutta se ei ole sitä,se on elämässä tekemisen ja toimimisen ylpeyttä. - ja sut sitten
****** kirjoitti:
Kyllä,enkä häpeä sitä ollenkaan,itseasiassa olen jollaintavalla kiitollinen siitä että olin rohkea,ylitin itseni :)
Ehkä kuulostaa itsekehulta, mutta se ei ole sitä,se on elämässä tekemisen ja toimimisen ylpeyttä.torjuttiin? vai miksi kirjoittelet täällä?
ja sut sitten kirjoitti:
torjuttiin? vai miksi kirjoittelet täällä?
Kyllä, myönnän että hän torjui minut. Ikävääni täällä kirjoittelen ja poden,mutta elämä voisi olla kylläkin parempaakin kuin tänne kirjoittelu ja haaveilu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786