Voitin narsistin oikeudessa

Markku Ahdeoja

Voitin tuossa muutama viikko sitten narsistin oikeudessa. Narsistin voi voittaa.

Minulla ei ollut avustajaa mukana vaan toimin yksin syyttäjää ja narsistia vastaan.

Kyse oli salassapitorikoksesta, josta narsisti oli tehnyt rikosilmoituksen. Oikeudessa selvisi minun saaneen viranomaisohjeistuksen. Syyttäjä ei ollut perehtynyt kovin hyvin aineistoon ja minun viranomaistodistajani kertoivat oikeudessa totuuden.

Vaikka narsisti voi olla hengenvaarallinen niin narsisti on voitettavissa eikä pidä alistua narsistin mielivallalle. Täytyy vain pitää kiinni realismista eikä pidä antaa narsistille tilla manipupointiin, jota hän koko ajan tekee.

Pitää olla hyvin päättäväinen ja olla joka suhteessa narsistia edellä, Pitää tietää mitä narsistin pään sisällä liikkuu. Ja se on yksinkertaista.

Kaikkea ohjaa suunnaton itsekkyys. Narsisti toimii aina oman edun mukaan toisista välittämättä. Kun sen hoksaa niin on helppoa alkaa ennakoimaan narsistin toimintaa

4

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narsujen kevät!

Minä olen voittanut jo monta oikeusjuttua narsua vastaan ja tähän kyllästyneenä narskun asianajaja ei enää tohtinut nostaa viimeisintä juttua. Näet tiesi, että narsu valehtelee omalle lakimiehelleenkin silmät korvat täyteen. Jäi kiinni valheista jo ennen kannetta, heh heh!

• sivustaseuraaja_

Minkähän takia eräs narsisti vaihtaa joka juttuun asianajajaa? Jääkö maksamatta vai eikö asianajajat lähde enää ajamaan juttuja? Valheita syytää kyllä omalle juristilleenkin, sekin toki voi vaikuttaa halukkuuteen ajaa tällaisen ihmisen asioita.

• Anonyymi

Niin minäkin voitin ja kirjoitan tämän siksi että olin jo vaipua epätoivoon. Onneksi näyttö puhui puolestaan. Älkää menettäkö toivoa jos taistelette narsistin kanssa oikeudessa. Narsisti itse haastoi minut oikeuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin voitin ja kirjoitan tämän siksi että olin jo vaipua epätoivoon. Onneksi näyttö puhui puolestaan. Älkää menettäkö toivoa jos taistelette narsistin kanssa oikeudessa. Narsisti itse haastoi minut oikeuteen.

Henkilöiden välille niitä oikeusprosesseja tulee ilman narsismiakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe